ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم)

ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم),پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست,پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی,چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب,فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست,مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی
دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم بازاریابی شفاهی (فصل دوم) در 42 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهیکی از مهمترین منابع کسب اطلاعات از سازمانها ارتباط بین افراد مصرف کننده می باشد. تبلیغات شفاهی و تبادل دانش تجربی از این طریق اگر نشان دهنده مهمترین منبع اطلاعاتی برای مصرف کنندگان نباشد، به عنوان یکی از منابع اطلاعاتی مهم برای مصرف کنندگان به شمار می آید (عبدالوند و غفاری آشتیانی، 1388). چرا که در محیطی که اعتماد به سازمانها و آگهی های تبلیغاتی کاهش یافته است، تبلیغات دهان به دهان  راهی برای دستیابی به یک مزیت رقابتی است. تبلیغات دهان به دهان نوعی از ارتباطات غیررسمی در مورد ویژگی های یک کسب و کار یا یک محصول که در یک جامعه مبادله میشود، تعریف میشود. مردم از محیط خود، رسانه های جمعی و نیز تعامل با سایر افراد، اطلاعاتی را دریافت میکنند. اطلاعاتی که از طریق تعامل با سایر افراد در مورد محصولات و خدمات حاصل میشود، نتیجه تجربه شخصی آنها یا اطلاعات دریافتی از نیروهای فروش یا سایر مصرف کنندگان است (رنجبران،1389).تبلیغات شفاهی و این نوع ارتباط و تبادل دانش تجربی تاثیر به سزایی در انتخاب مصرف کننده و همچنین تاثیر ویژهای بر درکی که مصرف کننده از محصول بدست آورده است، می‌گذارد (Gruen et al, 2006). بنابراین ممکن است انگیزه‌ های متفاوتی در استفاده یا تولید تبلیغ شفاهی وجود داشته باشد. آنچه در مورد این ارتباط پایدار است اهمیت تبادل دانش تجربی بین مصرف کنندگان به عنوان یک منبع موثق اطلاعات برای خریداران در زمان تصمیم گیری آنها می‌باشد. فرایند تاثیر گذاری بر دیگران، نیازهای فرستندگان اطلاعات را نیز برآورده می‌کند. توانایی تهیه اطلاعات و نفوذ بر دیگران در تصمیماتشان برای شخص احساس قدرت و وجهه فراهم می‌کند (مرتضوی،1389).بازاریابی شفاهیتعاریف گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است، مانند گروهی از فعالیتهای تجاری وابسته؛ پدیده ای بازرگانی؛ فرایندی اقتصادی فرایند مبادله یا انتقال مالکیت محصولات؛ فرایند عرضه و تقاضا؛ و بسیاری معانی دیگر. هر کدام از این تعاریف بیان کننده گوشه ای از فعالیتهای بازاریابی بوده و کامل و منطبق بر گرایش بازاریابی جدید نیست (روستا و همکاران، 1390: 7).بازاریابی بخشی از فعالیت های مؤسسه است که دربردارنده عملیاتی مثل برنامه ریزی، ترفیع، قیمت-گذاری و ارایه کالا و یا خدمات مطلوب مشتریان می باشد. به طوری که یک محصول خدماتی باید مطابق با نیاز مشتری طراحی شده باشد، قیمت آن واقع بینانه باشد، و از طریق کانال های راحت توزیع شود. در واقع هیچ سازمانی، کوچک یا بزرگ، انتفاعی یا غیرانتفاعی، داخلی یا جهانی بدون داشتن یک سیستم بازاریابی صحیح به موفقیت نخواهند رسید. فیلیپ کاتلر وگری آرمسترانگ، بازاریابی را نوعی فرآیند اجتماعی و مدیریتی می دانند که بدان وسیله، افراد و گروه هامی توانند از طریق تولید،  ایجاد و مبادله محصولات و ارزش ها با دیگران، نیازها و خواسته های خود را برآورده سازند. تأکید مدیریت بازاریابی، بیشتر بر تعیین محصولات و یا خدمات سازمان بر مبنای نیازها و خواسته های مشتریان موردنظر و نیز استفاده از قیمت گذاری ارتباطات و توزیع مؤثر جهت آگاهی دادن، ایجاد تحرک و انگیزه و ارایه خدمات به مشتریان است (یعقوبی و همکاران، 1390). از این رو می¬توان بازاریابی را طرز تفکری اقتصادی قلمداد کرد که عبارت است از راه حل رسیدن به اهداف سازمانی و یکپارچه نمودن فعالیت های بازاریابی به منظور تشخیص و تامین نیازها و خواسته های بازارهای هدف، بطوری که بتوان نسبت به رقبا بهتر و موثرتر عمل کرد. مفهوم بازاریابی را به اشکال گوناگون به شرح ذیل بین گردیده است:-    خواسته ها و نیازها را شناسایی و به آنها پاسخ دهید.-    اولویت با مردم است؛-    همگی در منافع شریک هستیم؛-    شما همه کاره هستید؛-    مطابق میل شماست.پیتر دراکر  (1973) هم معتقد است که هدف بازاریابی، فروش فراوان است. وی معتقد است که هدف این است که مشتری شناخته و نیازهای او درک نموده، بطریقی که کالا یا خدمت، با نیازهای او منطبق گردد و کالای خود را به فروش برساند (محب علی و فرهنگی، 1390: 3).در نهایت می توان گفت تلاش علم بازاریابی بر این است که شیوه های رفتار مصرف کننده را تحت تاثیر قرار دهد. این تلاشها برای سازمانها، مشتریان و جامعه تاثیراتی را به همراه دارد. کلیه افراد در جامعه در مقطعی از زمان به عنوان مشتریان یا مصرف کنندگان مطرح میشوند، بدین سبب شناخت و درک رفتار مصرف کننده برای همگی ما ضروری است. برای شناخت و تحکیم موقعیت محصول لزوماً نیازی به خرید یا استفاده از آن نیست بلکه از طریق ارتباطات با مصرف کنندگان و یا سایر منابع اطلاعاتی و حتی ارتباطات در مورد نام تجاری شرکت سازنده میتوان به آن دست یافت (مرتضوی، 1389).جایگاه تبلیغات در بازاریابی كاتلر  (2001) معتقد است بازاریابی فرایندی اجتماعی و مدیریتی است كه به وسیله آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله كالا با یكدیگر، به امر تامین نیازها و خواسته های خود اقدام می كنند. در واقع بازاریابی به دنبال تامین و ارضای نیاز است كه شركت های موفق را از ناموفق متمایز می سازد. بنابراین بازاریاب ها باید همواره به دنبال آن باشند كه بررسی كنند كه به چه صورتی می توانند بهتر، بیشتر، سریعتر، دقیقتر و در نهایت با كیفیت متناسب، به مردم، كالا، توام با خدمت ارایه نمایند (محمدیان1382). امروزه مصرف كنندگان به گروههای مختلف تقسیم شده اند. در بازار سلیقه های متفاوتی وجود دارد و این سلایق دایماً دستخوش تغییر و تحول است. هزینه های زیادی صرف تبلیغات و ترویج می شود. برای دستیابی به جایگاه مناسب در بازار وكسبِ موفقیت، لازم است عوامل مختلفی دست به دست هم دهند. عواملی كه در بازاریابی دخیل می باشند در دهه 1960 توسط جروم مك كارتی آمیزه بازاریابی یا اجزای بازاریابی(Marketing Mix) نامگذاری شد. مک کارتی  آمیزه بازاریابی را مركب از چهار عامل عمده “كالا(Product)، قیمت(Price)، توزیع(Place)،ترفیعات(Promotion) و ترویج ” پیشنهاد كردكه به طور سنتی این چهار عامل را تحت عنوانP4 عبارت است از هر نوع اقدامی كه شركت بتواند برای كالای خود و به منظور تحت تاثیر قرار دادن تقاضا، انجام دهد. اگرچه فعالیتهای گسترده و گوناگونی در شكل گرفتن آمیزه بازاریابی موثر است، رده بندی P4 از این جهت به وجود آمده تا بتوان كل جنگل را از فراز درختان آسانتر دید (محمدیان و آقاجان،1381).  هرچند كه در دیدگاههای مختلف Pهای دیگری همچون مردم (People)، بسته بندی (Packaging)، قدرت (Power)، برنامه ریزی (Programming)، و متقاعد سازی (Persuasion) و… به این آمیزه افزوده شدند و صاحبنظران عنوان كردند كه Pهای دیگری نیز وجود دارد كه در این سیستم (سیستم بازاریابی) اثرگذار است، ولی ساماندهی آن برای اولین بار تحولی در این شاخه از علم  ایجاد نمود. كالا، قیمت، توزیع و ترویج فروش مجموعه عواملی هستند كه به تعبیر مك كارتی در بازاریابی نقش اساسی دارند و تولید كننده می تواند آنها را در كنترل خود داشته باشد. یعنی تولید كننده می تواند بر كالا (تنوع محصول، كیفیت، طراحی، ویژگی نام تجاری، ‌بسته بندی،‌ اندازه، خدمات، تضمین ها، مرجوعی ها)، قیمت كالا (فهرست قیمت های فروش، ‌تخفیف ها، كسورات،‌ زمان پرداخت، شرایط اعتبار)، توزیع (كانالهای توزیع، پوشش كالا، جوركردن كالا، محل عرضه كالا، حمل و نقل)، ترویج (تبلیغات، ‌روابط عمومی و عمومی سازی، فروشندگی شخصی، پیشبرد فروش، ‌بازاریابی مستقیم) اثر گذار باشد. یكی از Pها ترویج است. ترویج كه به تعبیری به عنوان حلقه ارتباطی با مشتری است نقش بسیار مهمی در بازاریابی ایفا می‌كند.    اگر نظام بازاریابی سازمان را به مثابه یك تیم فوتبال فرض كنیم، آمیزه ترویج و در راس آن تبلیغات، مهاجمان این تیم محسوب می شود (محمدیان،1382). پس برای موفقیت تبلیغات لازم است مجموعه عوامل موثر در بازاریابی (مهاجمان تیم) همكاری داشته باشند تا بتوانیم به نتیجه مطلوب كه همانا موفقیت در فروش است دست یابیم. ضعف هر یك از این عوامل، منجر به ایجاد خدشه در كل سیستم می شود.عوامل موثر در ترویج عبارتند از:   1. تبلیغات : هرگونه ارایه و عرضه ایده ها، كالاها یا خدمات كه یك واحد تبلیغاتی، فرد یا موسسه انجام دهد كه مستلزم پرداخت هزینه باشد    2. روابط عمومی: ایجاد مناسبات مطلوب با جوامع مختلفی است كه با شركت سروكار دارند از طریق كسب شهرت خوب، ایجاد تصویر ذهنی كلی مطلوب و برخورد مناسب، با برطرف كردن مسایل، شایعه ها، حرف وحدیث ها و وقایع نامطلوب    3. پیشبرد فروش: محرك های كوتاه مدت برای تشویق یا خرید محصول و خدمات    4. فروشندگی فردی: فرایند فروش به شكلی كه شامل ارایه حضوری و فرد به فرد یك كالا از یك فرستنده به یك خریدار است   5. بازاریابی مستقیم: استفاده از ارتباط مستقیم در جهت رسیدن به مصرف كننده و مخاطب، عمدتاً از طریق بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی. (محمدیان،1382).   برای موفقیت در هر یك از عوامل ترویج لازم است سایر عوامل را نیز به كار بگیریم. ابزارهای گوناگونی در ترویج موثر هستند كه بكارگیری آنها در جای مناسب می تواند ما را به نتیجه مطلوب برساند. در كشور ما، در اذهان عمومِ مردم، بسیاری از ابزارهای پیشبرد فروش و روابط عمومی، فروشندگی شخصی  و بازاریابی مستقیم، به عنوان تبلیغات جای گرفته است.  باید توجه داشت كه جایگاه تبلیغ به عنوان یكی از عناصر مهم ترویج یا به زعم دكتر محمدیان به عنوان مهاجم تیم فوتبال بسیار ملموس تر از سایر عوامل است. قسمتهایی از پیشینه تحقیق:  نوری و همکاران (1391) در پژوهشی با عنوان ” بررسي تبليغات شفاهي و تحليل تاثير آن بر جذب گردشگران روستايي مطالعه موردي روستاهاي هدف گردشگري شهرستان پاوه” لزوم توجه به تبليغات شفاهي بعنوان يک عامل اصلي در بازاريايي گردشگري روستايي را مورد توجه قرار دادند. جامعه آماري پژوهش گردشگراني بودند که در زمان پيمايش در روستاهاي هدف گردشگري پاوه حضور داشته اند که از بین آنها با  استفاده از فرمول کوکران نمونه ای برابر با 348 نفر تعيين شد و پرسشنامه پژوهش بین آنها توزیع شد. نتايج نهايي پژوهش نشان مي دهد که، گردشگران سفر کرده به شهرستان پاوه تا حدود زيادي از تبليغات شفاهي به عنوان منبع اصلي اطلاعات سفر خود استفاده کرده اند. با توجه به يافته هاي پژوهش، توجه به تبليغات شفاهي و عوامل موثر بر اثربخشي آن، امکان جذب هر چه بيشتر گردشگران به منطقه مورد مطالعه را فراهم مي کند.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • مجموعه تم پاورپوینت برای رشته های شیمی و داروسازی

    مجموعه تم پاورپوینت برای رشته های شیمی و داروسازی دانلود مجموعه تم پاورپوینت برای رشته های شیمی و داروسازی دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود مجموعه تم پاورپوینت برای رشته های شیمی و داروسازی قالب های…

  • پاورپوینت میدان محلی

    آشنایی با میدان محلی,پاورپوینت معرفی میدان محلی,پاورپوینت میدان محلی,پروژه میدان,توقعات موردی از میدان محلی,دانلود پاورپوینت میدان محلی,ضوابط طرح بهسازی و نوسازی میدان محلی,میدان محلی دانلود فایل اصلی پاورپوینت میدان محلی از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت میدان محلی ،در حجم…

  • پیشینه و مبانی نظری مشارکت در تصمیم گیری

    پیشینه و مبانی نظری مشارکت در تصمیم گیری دانلود پیشینه و مبانی نظری مشارکت در تصمیم گیری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری مشارکت در تصمیم گیری تعریف مشارکت مشارکت درگیر شدن…

  • پاورپوینت آشنایی با دامپروری ایران

    پاورپوینت آشنایی با دامپروری ایران دانلود پاورپوینت آشنایی با دامپروری ایران دسته بندي : دام و طیور جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: دانلود فایل پاورپوینت آشنایی با دامپروری ایران ، در حجم 40 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن:…

  • پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس چهارم

    پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس چهارم برچسب ها: پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس چهارم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس چهارم دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس…

  • بررسی نقش اطلاعات حسابداری در کاهش عدم تقارن اطلاعاتی در بورس

    بررسی نقش اطلاعات حسابداری در کاهش عدم تقارن اطلاعاتی در بورس برچسب ها: بررسی نقش اطلاعات حسابداری در کاهش عدم تقارن اطلاعاتی در بورستحقیق مفهوم عدم تقارن اطلاعاتينظريه بازار كاراي سرمايهمبانی نظری سودحسابداريتئوری اطلاعات نامتقارن رفتن به سایت اصلی بررسی…

  • پاورپوینت ترانسفورماتور های الکتریکی

    پاورپوینت ترانسفورماتور های الکتریکی دانلود پاورپوینت ترانسفورماتور های الکتریکی دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت معرفی و بررسی ترانسفورماتور های الکتریکی،در حجم42 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: شار یا فلوی مغناطیسی:…

  • بررسی ارزیابی توسعه گردشگری با استفاده از مدل دلفی و AHP جهت ارائه یک استراتژی کارامد

    بررسی ارزیابی توسعه گردشگری با استفاده از مدل دلفی و AHP جهت ارائه یک استراتژی کارامد برچسب ها: پایان نامه بررسی ارزیابی توسعه گردشگری با استفاده از مدل دلفی و AHP جهت ارائه یک استراتژی کارامدمبانی نظری و پیشینه پژوهش…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق اتیسم یا در خود ماندگی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق اتیسم یا در خود ماندگی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق اتیسم یا در خود ماندگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل - اتیسم اتیسم از ریشه یونانی ، اتوس به…

  • بررسی ارتباط بین توانمند سازی سازمانی با حکمرانی خوب در بیمه ایران

    بررسی ارتباط بین توانمند سازی سازمانی با حکمرانی خوب در بیمه ایران برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه تحقیق توانمند سازی سازمانیمقاله توانمندسازی کارکنانروشهای توانمندسازی کارکنانتوانمندسازی کارکنان pdfتوانمندسازی کارکنان docبررسی ارتباط بین توانمند سازی سازمانی با حکمرانی خوب در بیمه…

  • بررسي و کاربرد سرمايه فکري در ارزيابي عملکرد مالي شرکتهاي پذيرفته شده در بورس

    بررسي و کاربرد سرمايه فکري در ارزيابي عملکرد مالي شرکتهاي پذيرفته شده در بورس برچسب ها: بررسي و کاربرد سرمايه فکري در ارزيابي عملکرد مالي شرکتهاي پذيرفته شده در بورستاريخچه ي سرمايه ي فکريمدل هاي اندازه گيري سرمايه فکريمفهوم سود…

  • بررسی اثربخشی آموزش نرم افزار ان ‌بک بر بهبود حافظه فعال دانش آموزان نارساخوان

    بررسی اثربخشی آموزش نرم افزار ان ‌بک بر بهبود حافظه فعال دانش آموزان نارساخوان برچسب ها: آموزش نرم‌افزار ان‌بکپایان نامه حافطه فعالدانش آموزان نارساخوان درمان حافظه فعال دانش آموزانناتوانایی‌های یادگیریتاریخچه نارساخوانیاختلال‌های خواندناختلال نارساخوانییادگیری و حافظهحافظه فعالنارساخوانی و حافظه فعال رفتن…

  • پاورپوینت بازآفرینی شهری در بافت های ناکارآمد

    پاورپوینت بازآفرینی شهری در بافت های ناکارآمد دانلود پاورپوینت بازآفرینی شهری در بافت های ناکارآمد دسته بندي : شهرسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بازآفرینی شهری در بافت های ناکارآمد،در حجم 14 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق اختلالات یادگیری

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق اختلالات یادگیری دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق اختلالات یادگیری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه این بخش در سه فصل مجزا به 1 - سیر تحولی تاریخی اختلالات یادگیری…

  • ارایه مدل ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده ها و منطق فازی

    ارایه مدل ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده ها و منطق فازی برچسب ها: ارایه مدل ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده ها و منطق فازیپایان نامه ارایه مدل ارزیابی عملکرد با استفاده از…

  • پاورپوینت اقلیم آسایش و اقلیم ساختمان

    پاورپوینت اقلیم آسایش و اقلیم ساختمان دانلود پاورپوینت اقلیم آسایش و اقلیم ساختمان دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت اقلیم آسایش و اقلیم ساختمان،در حجم 75 اسلاید عمدتا قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.…

  • پاورپوینت موزه جنگ منچستر

    پاورپوینت موزه جنگ منچستر برچسب ها: دانلود پاورپوینت موزه جنگ منچستر موزه جنگ منچستربررسی و تحلیل موزه جنگ منچسترموزهموزه جنگدنیل لیبسکیندپاورپوینت موزه جنگ منچستر آشنایی با موزه جنگ منچستر پاورپوینت تحلیل موزه جنگ منچستر رفتن به سایت اصلی پاورپوینت موزه…

  • قالب پاورپوینت کامپیوتر 2

    قالب پاورپوینت کامپیوتر 2 دانلود قالب پاورپوینت کامپیوتر 2 دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت کامپیوتر 2 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …  …

  • پاورپوینت تندیسگرایی

    پاورپوینت تندیسگرایی برچسب ها: معماری تندیس گراییتندیس گرایی به انگلیسیمعماری بروتالیسمبیان گرایی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تندیسگرایی دسته بندي : معماری و عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع تندیسگرایی،در قالب ppt و در 24 اسلاید،…

  • پایان نامه و رساله معماری طراحی مهدکودک

    پایان نامه با موضوع رساله معماری طراحی کتابخانه عمومی,پایان نامه رساله معماری طراحی مهدکودک,دانلود پایان نامه با موضوع رساله معماری رساله طراحی مرکز تربیت مربی,رساله معماری طراحی مهدکودک,طراحی پلان مهد کودک,طراحی داخلی مهد کودک,طراحی مهد,طراحی نمای بیرونی مهد کودک دانلود…

  • پاورپوینت سقف تیرچه بلوک

    پاورپوینت سقف تیرچه بلوک دانلود پاورپوینت سقف تیرچه بلوک دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل امروزه سقف تیرچه بلوک، به عنوان متداول ترین و حالت کلاسیک اجرای سقف در ساختمان شناخته می گردد.  این سقف ها در…

  • دانلود طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده (نمک ید دار)

    پروژه کارآفرینی تولید نمک,دانلود طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده,طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده,طرح توجیهی تولید نمک خوراکی,طرح توجیهی تولید نمک طعام,طرح توجیهی تولید نمک ید دار,طرح تولید نمک,طرح کارافرینی تولید نمک,طرح کسب و کار نمک یددار دانلود فایل…

  • پاورپوینت رزم انفرادی

    پاورپوینت رزم انفرادی برچسب ها: کتاب رزم انفرادی سپاهجزوه رزم انفرادی سپاهدانلود کتاب رزم انفرادی ارتش pdfکتاب رزم انفرادی سپاه pdfپاورپوینت رزم انفرادیتاکتیک رزم انفرادی pdfدانلود کتاب رزم انفرادی بسیجدانلود کتاب تاکتیک و رزم انفرادی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق خانواده الگو های انفرادی و آموزش های فردی (فصل دوم)

    دانلود مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق خانواده الگو های انفرادی (فصل دوم),مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق خانواده الگو های انفرادی (فصل دوم),مبانی نظری خانواده الگو های انفرادی (فصل دوم) دانلود فایل اصلی مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق خانواده الگو های…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع پنومونی ناشی از عفونتهاي بيمارستاني

    دانلود پاورپوینت با موضوع پنومونی ناشی از عفونتهاي بيمارستاني برچسب ها: دستورالعمل گزارش حسابرسی pdfدستورالعمل گزارش نویسی حسابرسینمونه گزارش حسابرسی pdfآموزش کامل تهیه صورتهای مالیدانلود دستورالعمل تهیه و ارائه گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونیبرنامه رسیدگی حسابرسیدانلود کتاب آموزش تهیه…

  • دانلود پرسشنامه خشم صفت – حالت اسپیلبرگر (STAXI-2)

    پرسشنامه کنترل خشم اسپیلبرگر,حالت اسپیلبرگر,خشم صفت,دانلود پرسشنامه خشم اسپیلبرگر,دانلود رایگان پرسشنامه خشم اسپیلبرگر,دانلود رایگان پرسشنامه خشم نواکو,دانلود رایگان پرسشنامه کنترل خشم دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه خشم صفت – حالت اسپیلبرگر (STAXI-2) از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه خشم صفت…

  • پاورپوینت انرژی های خورشیدی

    پاورپوینت انرژی های خورشیدی دانلود پاورپوینت انرژی های خورشیدی دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بررسی انرژی های خورشیدی ، در حجم 35 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: انرژی خورشیدی نور و گرمای…

  • طرح توجیهی احداث کارگاه خیاطی

    دانلود رایگان طرح توجیهی تولید پوشاک,دانلود رایگان طرح توجیهی تولیدی پوشاک,دانلود رایگان طرح توجیهی خیاطی,دانلود رایگان طرح توجیهی کارگاه خیاطی,طرح توجیهی تولیدی پوشاک زنان,طرح تولیدی پوشاک,طرح کسب و کار تولیدی پوشاک,طرح کسب و کار کارگاه خیاطی دانلود فایل اصلی طرح…

  • فصل دوم پايان نامه ارشد سازگاری و ناسازگاری زناشویی در اعتیاد

    فصل دوم پايان نامه ارشد سازگاری و ناسازگاری زناشویی در اعتیاد دانلود فصل دوم پايان نامه ارشد سازگاری و ناسازگاری زناشویی در اعتیاد دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل پیشینه تحقیق مفاهیم اعتیاد 2 - 1…

  • پیشینه و مبانی نظری عوامل تأثیرگذار بر انتخاب سهام توسط سرمایه گذاران

    پیشینه و مبانی نظری عوامل تأثیرگذار بر انتخاب سهام توسط سرمایه گذاران دانلود پیشینه و مبانی نظری عوامل تأثیرگذار بر انتخاب سهام توسط سرمایه گذاران دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عوامل تأثیرگذار بر…

  • فایل پاورپوینت بیمه مهندسی(مدیریت و تشکیلات کارگاه)

    فایل پاورپوینت بیمه مهندسی(مدیریت و تشکیلات کارگاه) برچسب ها: دانلود پاورپوینت بیمه مهندسیبیمه مهندسیپروژه مدیریت و تشکیلات کارگاهآشنایی با بیمه های مهندسیبیمه مهندسی تمام خطر پیمانکاران بیمه های مهندسی سازه هاپاورپوینت بیمه مهندسیمدیریت و تشکیلات کارگاهبیمه های مهندسی پیمانکاران رفتن…

  • پاورپوینت بررسی بخش بستری بیمارستان در 56 اسلاید

    پاورپوینت بررسی بخش بستری بیمارستان در 56 اسلاید دانلود پاورپوینت بررسی بخش بستری بیمارستان در 56 اسلاید دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات کامل : پاورپوینت بررسی بخش بستری بیمارستان در 56 اسلاید زیبا و قابل…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع شبكه هاي كامپيوتري

    دانلود پاورپوینت با موضوع شبكه هاي كامپيوتري برچسب ها: انواع توپولوژی شبکه های کامپیوتریهمه چیز در مورد شبکه های کامپیوتریشبکه های کامپیوتری pdfانواع شبکه کامپیوتریشبکه های کامپیوتری چیستمزایای شبکه های کامپیوتریتعریف شبکه های کامپیوتریروش کار شبکه های داخلی رفتن به…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید سرکه صنعتی

    پروژه کارآفرینی تولید سرکه,توجیه اقتصادی راه اندازی کارگاه تولید سرکه صنعتی,تولید سرکه صنعتی,دانلود پروژه کارآفرینی تولید سرکه,دانلود طرح توجیهی تولید سرکه,روش تولید سرکه صنعتی,سرکه صنعتی,طرح کسب و کار تهیه سرکه صنعتی,طرز تهیه سرکه صنعتی,مرا دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و…

  • پیشینه تحقیق سازگاری مهاجران در مقصد

    پیشینه تحقیق سازگاری مهاجران در مقصد دانلود پیشینه تحقیق سازگاری مهاجران در مقصد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پیشینه تحقیق سازگاری مهاجران در مقصد فصل دوم بررسي مطالعات انجام شده مروري بر مطالعات…