ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم)

ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم),پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست,پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی,چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب,فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست,مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی
دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم بازاریابی شفاهی (فصل دوم) در 42 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهیکی از مهمترین منابع کسب اطلاعات از سازمانها ارتباط بین افراد مصرف کننده می باشد. تبلیغات شفاهی و تبادل دانش تجربی از این طریق اگر نشان دهنده مهمترین منبع اطلاعاتی برای مصرف کنندگان نباشد، به عنوان یکی از منابع اطلاعاتی مهم برای مصرف کنندگان به شمار می آید (عبدالوند و غفاری آشتیانی، 1388). چرا که در محیطی که اعتماد به سازمانها و آگهی های تبلیغاتی کاهش یافته است، تبلیغات دهان به دهان  راهی برای دستیابی به یک مزیت رقابتی است. تبلیغات دهان به دهان نوعی از ارتباطات غیررسمی در مورد ویژگی های یک کسب و کار یا یک محصول که در یک جامعه مبادله میشود، تعریف میشود. مردم از محیط خود، رسانه های جمعی و نیز تعامل با سایر افراد، اطلاعاتی را دریافت میکنند. اطلاعاتی که از طریق تعامل با سایر افراد در مورد محصولات و خدمات حاصل میشود، نتیجه تجربه شخصی آنها یا اطلاعات دریافتی از نیروهای فروش یا سایر مصرف کنندگان است (رنجبران،1389).تبلیغات شفاهی و این نوع ارتباط و تبادل دانش تجربی تاثیر به سزایی در انتخاب مصرف کننده و همچنین تاثیر ویژهای بر درکی که مصرف کننده از محصول بدست آورده است، می‌گذارد (Gruen et al, 2006). بنابراین ممکن است انگیزه‌ های متفاوتی در استفاده یا تولید تبلیغ شفاهی وجود داشته باشد. آنچه در مورد این ارتباط پایدار است اهمیت تبادل دانش تجربی بین مصرف کنندگان به عنوان یک منبع موثق اطلاعات برای خریداران در زمان تصمیم گیری آنها می‌باشد. فرایند تاثیر گذاری بر دیگران، نیازهای فرستندگان اطلاعات را نیز برآورده می‌کند. توانایی تهیه اطلاعات و نفوذ بر دیگران در تصمیماتشان برای شخص احساس قدرت و وجهه فراهم می‌کند (مرتضوی،1389).بازاریابی شفاهیتعاریف گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است، مانند گروهی از فعالیتهای تجاری وابسته؛ پدیده ای بازرگانی؛ فرایندی اقتصادی فرایند مبادله یا انتقال مالکیت محصولات؛ فرایند عرضه و تقاضا؛ و بسیاری معانی دیگر. هر کدام از این تعاریف بیان کننده گوشه ای از فعالیتهای بازاریابی بوده و کامل و منطبق بر گرایش بازاریابی جدید نیست (روستا و همکاران، 1390: 7).بازاریابی بخشی از فعالیت های مؤسسه است که دربردارنده عملیاتی مثل برنامه ریزی، ترفیع، قیمت-گذاری و ارایه کالا و یا خدمات مطلوب مشتریان می باشد. به طوری که یک محصول خدماتی باید مطابق با نیاز مشتری طراحی شده باشد، قیمت آن واقع بینانه باشد، و از طریق کانال های راحت توزیع شود. در واقع هیچ سازمانی، کوچک یا بزرگ، انتفاعی یا غیرانتفاعی، داخلی یا جهانی بدون داشتن یک سیستم بازاریابی صحیح به موفقیت نخواهند رسید. فیلیپ کاتلر وگری آرمسترانگ، بازاریابی را نوعی فرآیند اجتماعی و مدیریتی می دانند که بدان وسیله، افراد و گروه هامی توانند از طریق تولید،  ایجاد و مبادله محصولات و ارزش ها با دیگران، نیازها و خواسته های خود را برآورده سازند. تأکید مدیریت بازاریابی، بیشتر بر تعیین محصولات و یا خدمات سازمان بر مبنای نیازها و خواسته های مشتریان موردنظر و نیز استفاده از قیمت گذاری ارتباطات و توزیع مؤثر جهت آگاهی دادن، ایجاد تحرک و انگیزه و ارایه خدمات به مشتریان است (یعقوبی و همکاران، 1390). از این رو می¬توان بازاریابی را طرز تفکری اقتصادی قلمداد کرد که عبارت است از راه حل رسیدن به اهداف سازمانی و یکپارچه نمودن فعالیت های بازاریابی به منظور تشخیص و تامین نیازها و خواسته های بازارهای هدف، بطوری که بتوان نسبت به رقبا بهتر و موثرتر عمل کرد. مفهوم بازاریابی را به اشکال گوناگون به شرح ذیل بین گردیده است:-    خواسته ها و نیازها را شناسایی و به آنها پاسخ دهید.-    اولویت با مردم است؛-    همگی در منافع شریک هستیم؛-    شما همه کاره هستید؛-    مطابق میل شماست.پیتر دراکر  (1973) هم معتقد است که هدف بازاریابی، فروش فراوان است. وی معتقد است که هدف این است که مشتری شناخته و نیازهای او درک نموده، بطریقی که کالا یا خدمت، با نیازهای او منطبق گردد و کالای خود را به فروش برساند (محب علی و فرهنگی، 1390: 3).در نهایت می توان گفت تلاش علم بازاریابی بر این است که شیوه های رفتار مصرف کننده را تحت تاثیر قرار دهد. این تلاشها برای سازمانها، مشتریان و جامعه تاثیراتی را به همراه دارد. کلیه افراد در جامعه در مقطعی از زمان به عنوان مشتریان یا مصرف کنندگان مطرح میشوند، بدین سبب شناخت و درک رفتار مصرف کننده برای همگی ما ضروری است. برای شناخت و تحکیم موقعیت محصول لزوماً نیازی به خرید یا استفاده از آن نیست بلکه از طریق ارتباطات با مصرف کنندگان و یا سایر منابع اطلاعاتی و حتی ارتباطات در مورد نام تجاری شرکت سازنده میتوان به آن دست یافت (مرتضوی، 1389).جایگاه تبلیغات در بازاریابی كاتلر  (2001) معتقد است بازاریابی فرایندی اجتماعی و مدیریتی است كه به وسیله آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله كالا با یكدیگر، به امر تامین نیازها و خواسته های خود اقدام می كنند. در واقع بازاریابی به دنبال تامین و ارضای نیاز است كه شركت های موفق را از ناموفق متمایز می سازد. بنابراین بازاریاب ها باید همواره به دنبال آن باشند كه بررسی كنند كه به چه صورتی می توانند بهتر، بیشتر، سریعتر، دقیقتر و در نهایت با كیفیت متناسب، به مردم، كالا، توام با خدمت ارایه نمایند (محمدیان1382). امروزه مصرف كنندگان به گروههای مختلف تقسیم شده اند. در بازار سلیقه های متفاوتی وجود دارد و این سلایق دایماً دستخوش تغییر و تحول است. هزینه های زیادی صرف تبلیغات و ترویج می شود. برای دستیابی به جایگاه مناسب در بازار وكسبِ موفقیت، لازم است عوامل مختلفی دست به دست هم دهند. عواملی كه در بازاریابی دخیل می باشند در دهه 1960 توسط جروم مك كارتی آمیزه بازاریابی یا اجزای بازاریابی(Marketing Mix) نامگذاری شد. مک کارتی  آمیزه بازاریابی را مركب از چهار عامل عمده “كالا(Product)، قیمت(Price)، توزیع(Place)،ترفیعات(Promotion) و ترویج ” پیشنهاد كردكه به طور سنتی این چهار عامل را تحت عنوانP4 عبارت است از هر نوع اقدامی كه شركت بتواند برای كالای خود و به منظور تحت تاثیر قرار دادن تقاضا، انجام دهد. اگرچه فعالیتهای گسترده و گوناگونی در شكل گرفتن آمیزه بازاریابی موثر است، رده بندی P4 از این جهت به وجود آمده تا بتوان كل جنگل را از فراز درختان آسانتر دید (محمدیان و آقاجان،1381).  هرچند كه در دیدگاههای مختلف Pهای دیگری همچون مردم (People)، بسته بندی (Packaging)، قدرت (Power)، برنامه ریزی (Programming)، و متقاعد سازی (Persuasion) و… به این آمیزه افزوده شدند و صاحبنظران عنوان كردند كه Pهای دیگری نیز وجود دارد كه در این سیستم (سیستم بازاریابی) اثرگذار است، ولی ساماندهی آن برای اولین بار تحولی در این شاخه از علم  ایجاد نمود. كالا، قیمت، توزیع و ترویج فروش مجموعه عواملی هستند كه به تعبیر مك كارتی در بازاریابی نقش اساسی دارند و تولید كننده می تواند آنها را در كنترل خود داشته باشد. یعنی تولید كننده می تواند بر كالا (تنوع محصول، كیفیت، طراحی، ویژگی نام تجاری، ‌بسته بندی،‌ اندازه، خدمات، تضمین ها، مرجوعی ها)، قیمت كالا (فهرست قیمت های فروش، ‌تخفیف ها، كسورات،‌ زمان پرداخت، شرایط اعتبار)، توزیع (كانالهای توزیع، پوشش كالا، جوركردن كالا، محل عرضه كالا، حمل و نقل)، ترویج (تبلیغات، ‌روابط عمومی و عمومی سازی، فروشندگی شخصی، پیشبرد فروش، ‌بازاریابی مستقیم) اثر گذار باشد. یكی از Pها ترویج است. ترویج كه به تعبیری به عنوان حلقه ارتباطی با مشتری است نقش بسیار مهمی در بازاریابی ایفا می‌كند.    اگر نظام بازاریابی سازمان را به مثابه یك تیم فوتبال فرض كنیم، آمیزه ترویج و در راس آن تبلیغات، مهاجمان این تیم محسوب می شود (محمدیان،1382). پس برای موفقیت تبلیغات لازم است مجموعه عوامل موثر در بازاریابی (مهاجمان تیم) همكاری داشته باشند تا بتوانیم به نتیجه مطلوب كه همانا موفقیت در فروش است دست یابیم. ضعف هر یك از این عوامل، منجر به ایجاد خدشه در كل سیستم می شود.عوامل موثر در ترویج عبارتند از:   1. تبلیغات : هرگونه ارایه و عرضه ایده ها، كالاها یا خدمات كه یك واحد تبلیغاتی، فرد یا موسسه انجام دهد كه مستلزم پرداخت هزینه باشد    2. روابط عمومی: ایجاد مناسبات مطلوب با جوامع مختلفی است كه با شركت سروكار دارند از طریق كسب شهرت خوب، ایجاد تصویر ذهنی كلی مطلوب و برخورد مناسب، با برطرف كردن مسایل، شایعه ها، حرف وحدیث ها و وقایع نامطلوب    3. پیشبرد فروش: محرك های كوتاه مدت برای تشویق یا خرید محصول و خدمات    4. فروشندگی فردی: فرایند فروش به شكلی كه شامل ارایه حضوری و فرد به فرد یك كالا از یك فرستنده به یك خریدار است   5. بازاریابی مستقیم: استفاده از ارتباط مستقیم در جهت رسیدن به مصرف كننده و مخاطب، عمدتاً از طریق بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی. (محمدیان،1382).   برای موفقیت در هر یك از عوامل ترویج لازم است سایر عوامل را نیز به كار بگیریم. ابزارهای گوناگونی در ترویج موثر هستند كه بكارگیری آنها در جای مناسب می تواند ما را به نتیجه مطلوب برساند. در كشور ما، در اذهان عمومِ مردم، بسیاری از ابزارهای پیشبرد فروش و روابط عمومی، فروشندگی شخصی  و بازاریابی مستقیم، به عنوان تبلیغات جای گرفته است.  باید توجه داشت كه جایگاه تبلیغ به عنوان یكی از عناصر مهم ترویج یا به زعم دكتر محمدیان به عنوان مهاجم تیم فوتبال بسیار ملموس تر از سایر عوامل است. قسمتهایی از پیشینه تحقیق:  نوری و همکاران (1391) در پژوهشی با عنوان ” بررسي تبليغات شفاهي و تحليل تاثير آن بر جذب گردشگران روستايي مطالعه موردي روستاهاي هدف گردشگري شهرستان پاوه” لزوم توجه به تبليغات شفاهي بعنوان يک عامل اصلي در بازاريايي گردشگري روستايي را مورد توجه قرار دادند. جامعه آماري پژوهش گردشگراني بودند که در زمان پيمايش در روستاهاي هدف گردشگري پاوه حضور داشته اند که از بین آنها با  استفاده از فرمول کوکران نمونه ای برابر با 348 نفر تعيين شد و پرسشنامه پژوهش بین آنها توزیع شد. نتايج نهايي پژوهش نشان مي دهد که، گردشگران سفر کرده به شهرستان پاوه تا حدود زيادي از تبليغات شفاهي به عنوان منبع اصلي اطلاعات سفر خود استفاده کرده اند. با توجه به يافته هاي پژوهش، توجه به تبليغات شفاهي و عوامل موثر بر اثربخشي آن، امکان جذب هر چه بيشتر گردشگران به منطقه مورد مطالعه را فراهم مي کند.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت مهارت تصمیم گیری

    پاورپوینت مهارت تصمیم گیری دانلود پاورپوینت مهارت تصمیم گیری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: پاورپوینت مهارت تصمیم گیری در 29 اسلاید. بخشی از متن فایل: زندگی مجموعه ای از تصمیمات مختلف است…

  • پیشینه و مبانی نظری ضریب قیمت

    پیشینه و مبانی نظری ضریب قیمت دانلود پیشینه و مبانی نظری ضریب قیمت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ضریب قیمت تعیین ارزش ذاتی سهام شرکت ها و مقایسه آن با قیمت معاملاتی سهام…

  • تحقیق در مورد تکثیر و پرورش ماهی قزل آلا

    تحقیق در مورد تکثیر و پرورش ماهی قزل آلا دانلود تحقیق در مورد تکثیر و پرورش ماهی قزل آلا دسته بندي : مهندسی شیمی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : تحقیق تکثیر و پرورش ماهی قزل آلا دارای 22…

  • پاورپوینت درباره فساد آمین

    پاورپوینت درباره فساد آمین دانلود پاورپوینت درباره فساد آمین دسته بندي : فیزیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : فایل پاورپوینت درباره فساد آمین،(افت کیفیت و اتلاف آمین در واحدهای تصفیه گاز پالایشگاه)این محصول در قالب پاورپوینت (power point) و قابل ویرایش در 28…

  • پیشینه و مبانی نظری پسته و مشکلات تولید و توزیع آن

    پیشینه و مبانی نظری پسته و مشکلات تولید و توزیع آن دانلود پیشینه و مبانی نظری پسته و مشکلات تولید و توزیع آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق پسته…

  • پاورپوینت پدافندغیرعامل

    پاورپوینت پدافندغیرعامل برچسب ها: انواع پدافند غیر عاملاهداف پدافند غیر عاملاصول پدافند غیر عاملمقاله پدافند غیر عاملسازمان پدافند غیر عاملپوشش در پدافند غیر عاملپدافند غیر عامل pdfپدافند غیر عامل چیستpdf رفتن به سایت اصلی پاورپوینت پدافندغیرعامل دسته بندي : عقیدتی…

  • پاورپوینت سیلو

    پاورپوینت سیلو برچسب ها: داخل سیلو گندمروش نگهداری گندم در سیلوهزینه نگهداری گندم در سیلوسیلوهای گندم ایرانروش نگهداری گندم در خانهنحوه ساخت سیلوانواع سیلو ذرتطراحی سیلو گندم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سیلو دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت…

  • بررسی رابطه بین سلامت سازمانی و کیفیت زندگی کاری با تعهد سازمانی در بین کارکنان بیمارستان‌

    بررسی رابطه بین سلامت سازمانی و کیفیت زندگی کاری با تعهد سازمانی در بین کارکنان بیمارستان‌ برچسب ها: بررسی رابطه بین سلامت سازمانی و کیفیت زندگی کاری با تعهد سازمانی در بین کارکنان بیمارستان‌تحقیق سلامت سازمانیمبانی نظری کیفیت زندگی کاریپیشینه…

  • آجرکاری

    آجرکاری دانلود آجرکاری دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل آجرکاری فهرست تاریخچه آجرآجرکاریخصوصیات آجرشکل ظاهری آجرابعاد آجرآجر چینیشیوه های مختلف آجر چینیگونه های مختلف آجر تزئینیتقسیمات آجرتاریخ مختصری از آجر کاری ( بعد از اسلام )آجر چینی…

  • بررسی رابطه رضایتمندی و تهییج پذیری جنسی بر مقوله های سلامت روان در زنان

    تهییج پذیری جنسی,سلامت روان دانلود فایل اصلی بررسی رابطه رضایتمندی و تهییج پذیری جنسی بر مقوله های سلامت روان در زنان از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی رابطه رضایتمندی و تهییج پذیری جنسی بر مقوله های سلامت روان در زنان…

  • دانلود طرح توجیهی تولید قطعات خودرو به روش فورج

    پروژه کارافرینی تولید قطعات خودرو,دانلود طرح توجیهی تولید قطعات خودرو,طرح توجیهی تولید قطعات خودرو,طرح تولید قطعات خودرو,طرح قطعه سازی خودرو به روش فورج,طرح کارافرینی قطعه سازی خودرو,طرح کسب و کار قطعه سازی خودرو,قطعه سازی ماشین به روش فورج دانلود فایل…

  • پاورپوینت کاربرد سيستمهای خبره و هوش مصنوعی برای تصميم گيری

    پاورپوینت کاربرد سيستمهای خبره و هوش مصنوعی برای تصميم گيری برچسب ها: کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت صنعتیمقاله کاربرد هوش مصنوعی در مدیریتهوش مصنوعی در سیستم اطلاعات مدیریتپاورپوینت کاربرد هوش مصنوعی در پزشکیکاربردهای هوش مصنوعی در پزشکی رفتن به سایت…

  • پاورپوینت اکوسیستم های آبی

    پاورپوینت اکوسیستم های آبی دانلود پاورپوینت اکوسیستم های آبی دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با اکوسیستم های آبی ، در حجم 71 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: انواع اکوسیستم های آبی:…

  • پاورپوینت اندیشه در معماری

    آفرینش نظریه معماری,اندیشه در معماری,اندیشه و معماری,پاورپوینت اندیشه در معماری,پاورپوینت رابطه اندیشه و معماری,جان لنگ,دانلود پاورپوینت اندیشه در معماری,مبانی نظری معماری دانلود فایل اصلی پاورپوینت اندیشه در معماری از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت اندیشه در معماری ، در حجم…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سلامت روانی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سلامت روانی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سلامت روانی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل 3 - 2 - سلامت روان سلامت روان توسط محققان از…

  • پاورپوینت کاربرد هوش هیجانی در کنترل خشم

    پاورپوینت کاربرد هوش هیجانی در کنترل خشم دانلود پاورپوینت کاربرد هوش هیجانی در کنترل خشم دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت کاربرد هوش هیجانی در کنترل خشم ، در حجم 82…

  • پاورپوینت جهاد و فتوحات در اسلام

    پاورپوینت جهاد و فتوحات در اسلام دانلود پاورپوینت جهاد و فتوحات در اسلام دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت جهاد وفتوحات در اسلام ، در حجم 53 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از…

  • بررسی تعیین اثربخشی بازی درمانگری بر کیفیت زندگی و پرخاشگری کودکان پیش¬دبستانی منطقه 4 شهر تهران

    بررسی تعیین اثربخشی بازی درمانگری بر کیفیت زندگی و پرخاشگری کودکان پیش¬دبستانی منطقه 4 شهر تهران برچسب ها: بازی درمانگری کیفیت زندگی پرخاشگریکودکان رفتن به سایت اصلی بررسی تعیین اثربخشی بازی درمانگری بر کیفیت زندگی و پرخاشگری کودکان پیش¬دبستانی منطقه…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق خود وعزت نفس

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق خود وعزت نفس دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق خود وعزت نفس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق خود وعزت نفس فهرست مطالب : الف ) مفاهيم…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق تحریف های شناختی

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق تحریف های شناختی دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق تحریف های شناختی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظري تحریف های شناختی تعریف شناخت‌   کلمه شناخت در لغت به…

  • پاورپوینت مطالعات ژئوالکتریک

    پاورپوینت مطالعات ژئوالکتریک برچسب ها: ساخت دستگاه ژئوالکتریکروش کار با دستگاه ژئوالکتریکقیمت دستگاه ژئوالکتریکژئوالکتریک در آبژئوالکتریک باستان شناسیآرایه های ژئوالکتریکروش کار دستگاه ژئوالکتریکژئوالکتریک آبهای زیرزمینی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مطالعات ژئوالکتریک دسته بندي : زمین شناسی جزئیات و دریافت…

  • پاورپوینت روان شناسی کودک

    پاورپوینت روان شناسی کودک برچسب ها: پاورپوینت روان شناسی کودک رفتن به سایت اصلی پاورپوینت روان شناسی کودک دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت روان شناسی کودکقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 11محتویاتقسمتی…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش انگیزه یادگیری بالینی(فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري انگیزش یادگیری,پيشينه پژوهش انگیزه یادگیری بالینی,پيشينه نظري انگیزه یادگیری,چارچوب نظري انگیزش و یادگیری,دانلود مباني نظري انگیزه یادگیری بالینی,فصل دوم یادگیری,مباني نظري و پيشينه پژوهش انگیزه یادگیری,مباني نظري یادگیری بالینی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش انگیزه…

  • فایل پاورپوینت بررسی روش های مقاوم سازی لرزه ای پل ها

    فایل پاورپوینت بررسی روش های مقاوم سازی لرزه ای پل ها برچسب ها: دانلود پاورپوینت بررسی روش های مقاوم سازی لرزه ای پل هابررسی روش های مقاوم سازی لرزه ای پل هامقاوم سازی لرزه ای پل هاعملکرد مقيدكننده ها در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش مجازی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش مجازی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش مجازی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه ................................................................................................................................................. 30 مبانی نظری تحقیق .............................................................................................................................. 32 بخش اول : آموزش از…

  • پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت

    پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت دانلود پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت دسته بندي : حسابداری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت ،در حجم 52 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: اگر مدیران در راستای اجرای فرآیند مدیریتی…

  • پیشینه و مبانی نظری دستگاه ایمنی و ايمونوگلوبولين ها

    پیشینه و مبانی نظری دستگاه ایمنی و ايمونوگلوبولين ها دانلود پیشینه و مبانی نظری دستگاه ایمنی و ايمونوگلوبولين ها دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم مباني نظري و پيشينه پژوهش مبانی نظری…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق سود گزارش شده و سود واقعی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق سود گزارش شده و سود واقعی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق سود گزارش شده و سود واقعی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق سود گزارش شده…

  • پاورپوینت با موضوع زندگینامه صائب تبریزی

    پاورپوینت با موضوع زندگینامه صائب تبریزی دانلود پاورپوینت با موضوع زندگینامه صائب تبریزی دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل میرزا محمدعلی صائب تبریزی در سال 1000 هجری شمسی در شهر تبریز متولد شد خانواده صائب…

  • بررسی و واکاوی بيماري هاي ژنتيک و تغذيه

    بررسی و واکاوی بيماري هاي ژنتيک و تغذيه,تغذیه,ژنتیک دانلود فایل اصلی بررسی و واکاوی بيماري هاي ژنتيک و تغذيه از سایت دانلود فایل پروژه بررسی و واکاوی بيماري هاي ژنتيک و تغذيه در حجم 200 صفحه و در قالب word…

  • پیشینه تحقیق پرخاشگری

    پیشینه تحقیق پرخاشگری دانلود پیشینه تحقیق پرخاشگری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرخاشگری پرخاشگری به عنوان یک غریزه 2 - 2 - 3 - 2 - پرخاشگری رفتاری 2 - 2 - 3…

  • پیشینه تحقیق پرخاشگری و ناکامی (فصل دوم پایان نامه)

    پیشینه پژوهش پرخاشگری و ناکامی,پیشینه تحقیق پرخاشگری و ناکامی,پیشینه نظری پرخاشگری و ناکامی,تحقیقات انجام شده پرخاشگری و ناکامی,فصل دوم پایان نامه پرخاشگری و ناکامی دانلود فایل اصلی پیشینه تحقیق پرخاشگری و ناکامی (فصل دوم پایان نامه) از سایت دانلود فایل…

  • پروژه طراحی سایت

    طراحی سایت دانلود فایل اصلی پروژه طراحی سایت از سایت دانلود فایل پروژه طراحی سایت اخبار در حجم 59 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرسنت زیر: فهرست مطالب                                                              فصل اول : مقدمه    …

  • بررسی نظریه پارسونز در نظام آموزش و پرورش

    پارسونز دانلود فایل اصلی بررسی نظریه پارسونز در نظام آموزش و پرورش از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی نظریه پارسونز در نظام آموزش و پرورش در حجم 55 صفحه و در قالب word و و قابل ویرایش و با فهرست…

  • پیشینه و مبانی نظری علايم افسردگی و سبک های آن وسبک های حل مسله

    پیشینه و مبانی نظری علايم افسردگی و سبک های آن وسبک های حل مسله دانلود پیشینه و مبانی نظری علايم افسردگی و سبک های آن وسبک های حل مسله دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…