بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان

بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان,پروژه بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان,تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی,مقاله بررسی رابطه بین ع
دانلود فایل اصلی بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان از سایت

دانلود فایل

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان،در قالب Word و 125 صفحه و قابل ویرایش.========================================================تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir========================================================تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.قسمتهایی کوتاه از متن:چکیده    در جهان فرا رقابتي امروز، راز بقاء و موفقيت سازمان‌ها، درك ساختار رقابتي بازار است. دستيابي به اين درك، مستلزم آگاهي و شناخت مديريت از نظرات و خواست مشتري و ارزيابي و بهره گيري از آميخته بازاريابي (P4) (محصول، قیمت، توزیع و ترفیع) در بازار به منظور دست يابي به سهم بازار بيشترمي باشد.   آميخته بازاريابي مجموعه‌اي از ابزارهاي قابل كنترل بازاريابي است كه شركت با در هم آميختن آنها سعي در پاسخگويي به بازار هدف دارند و در امور تصمیم گیری به مدیران کمک می کند. به عبارت ديگر آميخته بازاريابي دربرگيرنده همه فعاليتهايي است كه شركت مي‌تواند با انجام آنها بر ميزان تقاضاي محصولاتش اثر گذارد. دراین پژوهش به بررسی عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان (شرکتهای نانویی) پرداخته شد که نهایتاً طبقه بندی فروش شرکت ها به ترتیب از کمترین به بیشترین میزان فروش به صورت زیر بدست آمد:1.رز نخ(نخهای آنتی باکتریال)، 2.فناوران نانو مقیاس ( فیلترهای نانویی)، 3.آرتاش کامپوزیت(کامپوزیت)، 4.نانو سیستم پارس(تجهیزات نانو اسکوپ)، 5.ریف ایران (رنگهای نانویی)، 6.گروه وحید (لوله های عایق صوتی).سپس ،بعد از شناسایی معیارهای موثر بر انتخاب و خرید  محصولات نانویی  به کمک پرسشنامه ،  ووزن دهی به  هر یک از اجزای عناصر آمیخته بازاریابی   مشخص شد  چه عواملی بیشترین تاثیر را بر فروش ، بدست آوردن سهم بازار بیشتر و در نتیجه سود بیشتر  شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان بررسی شده  را دارند که فروش هر یک به ترتیب دارای رتبه و میانگین مذکور به دست آمده اند ؛1..فناوران نانو مقیاس ( فیلترهای نانویی) 15% ، 2. نانو سیستم پارس(تجهیزات نانو اسکوپ)      17% ،3.ریف ایران (رنگهای نانویی)   18% ، 4.گروه وحید (لوله های عایق صوتی)     21% ، 5.آرتاش کامپوزیت(کامپوزیت)       16% ،  6 .رز نخ(نخهای آنتی باکتریال)     13% و در مجموع فروش بین این شش شرکت از 100% می باشد.مقدمهموقعیت استراتژیک کشور ایران به عنوان یک کشور آزاد و مستقل و اراده ملی برای افزایش تولید،بهبود توزیع ،حضور موفقیت آمیز در بازار های بین المللی ایجاب می کند که ادبیات بازاریابی  مورد توجه خاص قرار گیرد. تاآن چه مورد نیاز پژوهشگران ،کارشناسان ،مدیران و کارآفرینان اقتصادی در عرصه های تولید وتوزیع است فراهم گردد تا روند حرکت استقلال طلبانه ایران در کوتاه ترین زمان ممکن با مناسب ترین شرایط به موقعیت مطلوب برسد. بر مدیران واستراتژیست های واحد های تولیدی وخدماتی است که با تجهیز نیروهای محقق خود ،عملیات سازمانی را با هدف گیری به سمت بازار های دور ونزدیک وپیش بینی سطح فروش ، سهم بازار و درآمد معین برای دوره های آینده آغاز نماید واین مهم فقط با استعانت از روش هاو رویکرد های علمی بازاریابی میسر است.فعالین اقتصادی میهن مان باید به شناخت فرصت های موجود پرداخته و با استفاده از مزیت ها وقابلیت ها،با اتخاذ واجرای استراتژی های مناسب و توسعه صادرات ورهایی از خام فروشی وفله فروشی، ایجاد ارزش افزوده هر چه بیشتر در داخل و بازرگانی خارجی را  امکان پذیرنمایند.تلاش نگارنده در این تحقیق بررسی عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان (مورد کاوی شرکتهای نانویی) است.تعریف وبیان مسالهمحیط کسب و کار جهانی امروز با پیچیدگی روز افزان ، تغییرات سریع و تحولات غیر منتظره بازارها همراه است. انتخاب و گزینش بازارهای هدف پایه و مبنایی برای جایگاه یابی بنگاه به منظور تامین و برآورده ساختن نیازها و دستیابی به اهداف می باشد. هدف اصلی مدیر بازاریابی برخورداری از آمیخته ای در بازار است که به  شکل کارا و اثر بخش نیازهای مشتریان یک محصول خاص را توام با بیشینه سازی سود آوری برآورد سازد.جهت نیل به این منظور آمیخته بازاریابی مناسب نقش حیاتی در تحقق استراتژهای بازاریابی ایفا می کند. (کاتلر،1391: 114) رایج ترین تعریف آمیخته بازاریابی به منظور جایگاه یابی شایسته در بازار هدف عبارت است از عرضه محصول مناسب در محل مناسب با قیمت مناسب و در زمان مناسب. تقسيم بندي‌كلاسيك اين فعاليت‌ها را تحت عنوان 4p مطرح میکند:محصول (Product)  -قيمت (Price)- توزيع (Place)-  ترفیع (Promotion) آمیخته بازاریابی «دامنه تغییراتی است، که توسط شرکت‌ها به منظور بازاریابی کالاهایشان به خریداران استفاده می‌شود (سی پس و دیگران، 2002).آمیخته بازاریابی «دامنه‌ای از تصمیمات تکمیلی که توسط مدیر بازاریابی اتخاذ می‌شود، تا از موفقیت بازاریابی خود اطمینان حاصل نماید» (گروهی از نویسندگان ، 2003).آمیخته بازاریابی «آمیزه‌ای از ابزارها، تکنیک‌ها و واسطه‌هایی است که عموماً در برنامه ریزی اقدامات بازاریابی استفاده می‌شود» (یادین ، 2002).در واقع آمیخته بازاریابی،مسیر عملکرد سازمان را با استفاده از یک سری متغیرهای قابل کنترل در محیطی که عوامل غیرقابل کنترل زیادی دارد ؛ مشخص می کند. به بیان بهتر متغیرهای تصمیم بازایابی در قالب مدل های مختلف آمیخته بازاریابی چارچوبی فراهم می کنند که بنگاه بوسیله آنها برنامه هایی را برای فعالیت های بازاریابی خود توسعه می دهد(روستا و همکاران، 1391، ص 45). بدین ترتیب دو دسته کاربرد برای بکارکیری آمیخته بازاریابی متصور است. یکی تصمیم گیری در خصوص نحوه عرضه محصولات جدید به بازار و دیگری سنجش و ارزیابی استراتژی های بازاریابی موجود.با وجود کاربردهای زیاد 4p مک کارتی، ولی آمیخته مرسوم همواره مورد نقد قرار گرفته و از نظر جامع بودن مورد تردید است.فرضاً؛ بوردن با افزودن 8p دیگر به مدل پیشنهادی مک کارتی 12 متغیر را به عنوان متغیرهای اثرگذار در تصمیم گیری بازار یابی یاد می کند.و همینطور افراد دیگری چون آلبرت فرای (1961) ، بوم و ماری (1981)،اوهما(1982)، پیتر دویل(2000)، گودین (2001) و سایرین گزینه ها و پیشنهادات دیگری به مدل  4p افزوده و آن را ترمیم کرده اند.در واقع بررسی مطالعات قبلی حاکی از آن است که عناصر تشکیل دهنده آمیخته بازاریابی از جمله کیفیت محصولات رقبا ، ماهیت رقابت ، پیش بینی فروش ، سطح رضایتمندی مشتریان و … عمدتاً تصادفی ، پویا ، نادقیق ، کیفی و یا نامشهود بوده و فهم آنها نیازمند بهره گیری از رویکردهایی است که با ماهیت ذاتی این نوع متغیرها سنخیت و همخوانی داشته باشد.  در موفقیت یک فعالیت تولیدی،آمیخته بازاریابی مناسب ومقولاتی مانند شناخت بازار،شناخت خریداران،ویژگی های مورد انتظار مصرف کننده،تطابق خصوصیات کالا با نیازهای بازار هدف،وجنبه های دیگری مطرح است که هر کدام باید مورد بررسی قرار گیرد.یکی از اثرات آمیخته بازاریابی خوب افزایش ، میزان فروش و سهم بازار بیشتر است فهرست مطالب بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان  به شرح زیر میباشد:چکیده    1فصل اول :کلیات1-1)مقدمه    3 1-2) تعریف و بیان مساله تحقیق    4 1-3) اهمیت و ضرورت  تحقیق    61-4) چهارچوب نظری    81-5) اهداف تحقیق    111-6)سوالات تحقیق    121-7) فرضیه های تحقیق    131-8) تعریف واژه ها و متغیرهای پژوهش    131-9) قلمرو پژوهش    16فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق2-1) مقدمه    182-2) محصول    262-3) قيمت    282-4) توزيع    282-5) ترويج    292-6) چهار پی(P) ترکیب عناصر بازار یابی    302-7) تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی    312-8) شركتهاي دانش بنيان    322-9)فناوری نانو    342-10) ﺑﻨﮕﺎﻫﻬﺎيﻛﻮﭼﻚو ﻣﺘﻮﺳﻂ    362-11) شرکت فناوران نانومقياس    362-12) پیشینه تحقیق    38فصل سوّم : روش اجرای تحقیق3-1) مقدمه     423-2) روش تحقیق    433-3) متغیرهای تحقیق    453-4) جامعه آماری و نمونه آماری    46   الف )  جامعه آماری     46     ب ) نمونه آماری     483-5)  روش گردآوری اطلاعات    523-6)  اعتبار پرسشنامه    543-7)  روش تحقیق    55فصل چهارم : تجزیه و تحلیل اطلاعات4-1)مقدمه    584-2) بخش اول آمار توصیفی    594-2-1) توصیف متغیر جنسیت    594-2-2) توصیف متغیر سن مشتریان    614-2-3) توصیف متغیر تحصیلات    634-2-4) توصیف متغیر عامل محصول    654-2-5) توصیف متغیر عامل قیمت    664-2-6) توصیف متغیر عامل توزیع (مکان)    674-2-7) توصیف متغیر ترفیع    684-2-8) آماره های توصیفی متغیرهای به کار رفته در تحقیق    704-2-9) توصیف میزان فروش شرکت های نانوئی    704-3 ) بخش دوم: آمار استنباطی    734-3-1)تجزیه و تحلیل داده ها    734-3-2)آزمون نرمال بودن داده ها    744-4)آزمون فرضیات    754-4-1)فرضیه1    754-4-2)فرضیه 2    764-4-3)فرضیه 3    774-4-4)فرضیه 4    784-5) مقایسه فروش شرکت ها    79فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات5-1)مقدمه     82نتایج آمار توصیفی و استنباطی5-2) تحلیل مشخصات دموگرافیک پاسخ دهندگان    835-2-1) متغیر جنسیت    835-2-2) متغیر سن    845-2-3) متغیر تحصیلات    845-3) میزان فروش    865-4) عامل قیمت    875-5) عامل توزیع (مکان)    885-6) عامل ترفیع    89پیشنهاد براساس یافته های تحقیق    905-7) پيشنهادات تحقيقات آتي    935-8) محدودیت های پژوهش    95چکیده به زبان انگلیسی    97منابع و مأخذ    98پیوست ها     105پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی پروژه بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان مقاله بررسی رابطه بین ع

  • تاثیر هوشمندسازی مدارس بر سبک‌های یادگیری دانش آموزان پایه‌ی پنجم دوره ابتدایی آموزش و پرورش

    تاثیر هوشمندسازی مدارس بر سبک‌های یادگیری دانش آموزان پایه‌ی پنجم دوره ابتدایی آموزش و پرورش برچسب ها: مدارس هوشمند فن آوری اطلاعات و ارتباطات ICT فن آوری آموزشی سبک های یادگیری کلب سبک ( همگرا واگرا جذب کننده و انطباق…

  • بررسی نحوه تاثیرتشویق در افزایش یادگیری

    افزایش,بررسی,بررسی نحوه تاثیرتشویق در افزایش یادگیری,تاثیرتشویق,نحوه,یادگیری دانلود فایل اصلی بررسی نحوه تاثیرتشویق در افزایش یادگیری از سایت دانلود فایل دانلود پایان نامه روانشناسی بررسی نحوه تاثیر تشویق در افزایش یادگیری مقدمهشايد براي عده اي تصور اينكه بتوان در مدرسه اي…

  • پاورپوینت تصفیه فاضلاب صنعتی

    پاورپوینت تصفیه فاضلاب صنعتی دانلود پاورپوینت تصفیه فاضلاب صنعتی دسته بندي : محیط زیست جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : مقدمه اهداف تصفیه فاضلاب صنعتی ویژگی های خاص فاضلابهای صنعتی آلودگی های فاضلابهای صنعتی مهمترین روش های تعیین…

  • آزمون آرکی تایپ های مردان

    آرکی تایپ,آرکی تایپ مردان,آرکی تایپ‌های مردان,آزمون آرکی تایپ‌های مردان,پرسشنامه استاندارد,دانلود آرکی تایپ,دانلود پرسشنامه آرکی تایپ,دانلود پرسشنامه استاندارد,دانلود مقیاس آرکی تایپ,مقیاس آرکی تایپ,مقیاس استاندارد,نگین فایل دانلود فایل اصلی آزمون آرکی تایپ های مردان از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه آزمون آرکی…

  • بررسی چگونگی تاسیس و تصویب حکومت هخامنشیان

    بررسی چگونگی تاسیس و تصویب حکومت هخامنشیان برچسب ها: هخامنشیان کمبوجیه کوروش تاسیس مغول رفتن به سایت اصلی بررسی چگونگی تاسیس و تصویب حکومت هخامنشیان دسته بندي : باستان شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل چکیده :یکی از رویدادهای مهم…

  • دانلود مقاله احساس امنیت و ریخت شناسی شهری

    احساس امنیت,پایان نامه احساس امنیت و ریخت شناسی شهری,پروژه دانلود مقاله احساس امنیت و ریخت شناسی شهری,تحقیق احساس امنیت و ریخت شناسی شهری,دانلود مقاله احساس امنیت و ریخت شناسی شهری,کیفیت طراحی شهر دانلود فایل اصلی دانلود مقاله احساس امنیت و…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رشد اجتماعی و فرزند پروری (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری رشد اجتماعی و فرزند پروری,پژوهش‌ها,پیشینه پژوهش رشد اجتماعی و فرزند پروری,پیشینه تحقیق رشد اجتماعی و فرزند پروری,چارچوب نظری رشد اجتماعی و فرزند پروری,فصل دوم پایان نامه رشد اجتماعی و فرزند پروری,مبانی نظری رشد اجتماعی و فرزند پروری دانلود…

  • بررسی عوامل مؤثر بر تبليغات شفاهي مثبت در نمایندگی‌های بیمه پاسارگاد

    بررسی عوامل مؤثر بر تبليغات شفاهي مثبت در نمایندگی‌های بیمه پاسارگاد برچسب ها: بازاریابی رابطه ای ارزش ادراک شده کیفیت خدمات پایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر تبليغات شفاهي مثبت در نمایندگی‌های بیمه پاسارگادپروژه بررسی عوامل مؤثر بر تبليغات شفاهي…

  • پاورپوینت پلان آکس بندی و ستون گذاری

    پاورپوینت پلان آکس بندی و ستون گذاری دانلود پاورپوینت پلان آکس بندی و ستون گذاری دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با پلان آکس بندی و نحوه ستون گذاری،در حجم 16 اسلاید. در…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نصیحت

    دانلود پاورپوینت با موضوع نصیحت برچسب ها: نصیحت چیستنصیحت عاشقانهبهترین نصیحت های زندگیمعنی نصیحتنصیحت به دوستنصیحت دوستانهنصیحت بزرگان به جوانانیک نصیحت رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع نصیحت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت…

  • مبانی نظری وپیشینه طرح کانال توزیع

    مبانی نظری وپیشینه طرح کانال توزیع دانلود مبانی نظری وپیشینه طرح کانال توزیع دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه طرح کانال توزیع طرح کانال توزیع بررسی نیازهای خدماتی مصرف کننده تعیین…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق ایمان مذهبی و سلامت روان

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق ایمان مذهبی و سلامت روان دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق ایمان مذهبی و سلامت روان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ایمان مذهبی و سلامت روان 2 - 3 -…

  • پاورپوینت روباتهاي هوشمند

    پاورپوینت روباتهاي هوشمند برچسب ها: ربات هوشمند چیستهوشمند ترین ربات جهانخرید ربات هوشمندربات اسباب بازی هوشمندخرید ربات اسباب بازی هوشمندخرید ربات سگربات های اسباب بازیخرید ربات کنترلی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت روباتهاي هوشمند دسته بندي : کامپیوتر و IT…

  • قالب پاورپوینت ورزش

    قالب پاورپوینت ورزش دانلود قالب پاورپوینت ورزش دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت ورزش  قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …   اسلاید بسم الله الرحمن…

  • گزارش تخصصی دبیر ریاضی : بررسی چالش های تدریس درس ریاضیات دوره متوسطه

    گزارش تخصصی دبیر ریاضی : بررسی چالش های تدریس درس ریاضیات دوره متوسطه برچسب ها: گزارش تخصصی درس ریاضی متوسطه اولگزارش تخصصی معلمان راهنماییاقدام پژوهی دبیر ریاضی بررسی چالش های تدریس درس ریاضیات دوره متوسطهاقدام پژوهی دبیر ریاضی بررسی چالش…

  • پیشینه و مبانی نظری سیستمهای حاکمیت شرکتی ، مالکیت سهام مدیريت، سهامداران عمده و پایداری سود

    پیشینه و مبانی نظری سیستمهای حاکمیت شرکتی ، مالکیت سهام مدیريت، سهامداران عمده و پایداری سود دانلود پیشینه و مبانی نظری سیستمهای حاکمیت شرکتی ، مالکیت سهام مدیريت، سهامداران عمده و پایداری سود دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی…

  • ادبیات نظری تحقیق خسران و تباهی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری خسران و تباهی,پیشینه نظری خسران و تباهی,تحقیق خسران و تباهی,چارچوب نظری خسران و تباهی,فصل دوم پایان نامه خسران و تباهی,مبانی نظری خسران و تباهی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق خسران و تباهی (فصل دوم پایان نامه) از…

  • طرح توجیهی احداث کارگاه خیاطی

    دانلود رایگان طرح توجیهی تولید پوشاک,دانلود رایگان طرح توجیهی تولیدی پوشاک,دانلود رایگان طرح توجیهی خیاطی,دانلود رایگان طرح توجیهی کارگاه خیاطی,طرح توجیهی تولیدی پوشاک زنان,طرح تولیدی پوشاک,طرح کسب و کار تولیدی پوشاک,طرح کسب و کار کارگاه خیاطی دانلود فایل اصلی طرح…

  • پاورپوینت بزرگداشت شيخ صدوق

    پاورپوینت بزرگداشت شيخ صدوق برچسب ها: شیخ صدوق و امام زمانداستان شیخ صدوقدانلود کتاب شیخ صدوقشیخ صدوق اصفهانعلی بن بابویهشیخ طوسیشیخ مفیدشیخ صدوق اخباری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت بزرگداشت شيخ صدوق دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت…

  • مسائل مربوط به سلامت روان

    سلامت روان دانلود فایل اصلی مسائل مربوط به سلامت روان از سایت دانلود فایل تحقیق مسائل مربوط به سلامت روان در حجم 26 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:فکر کردنبرای اینکه بتوانیم…

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و مفاهیم نقدشوندگي (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش قابلیت نقدشوندگی,پيشينه تحقيق ریسک نقدشوندگی سهام و کیفیت سود,چارچوب نظري م,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق نقدشوندگي (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پايان نامه ارشد نقش عوامل نقد شوندگي,مباني نظري ریسک نقدشوندگی,مبانی نظری نقدشوندگي (فصل دوم) دانلود فایل…

  • ادبیات نظری تحقیق سرطان پستان (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات تحقیق سرطان پستان,ادبیات نظری سرطان پستان,پیشینه نظری سرطان پستان,چارچوب نظری سرطان پستان,فصل دوم پایان نامه در مورد سرطان پستان,مبانی نظری سرطان پستان دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق سرطان پستان (فصل دوم پایان نامه) از سایت دانلود فایل دانلود…

  • پیشینه و مبانی نظری خلاقیت و مهارت نوشتن خلاق

    پیشینه و مبانی نظری خلاقیت و مهارت نوشتن خلاق دانلود پیشینه و مبانی نظری خلاقیت و مهارت نوشتن خلاق دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق خلاقیت و مهارت نوشتن…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)سازگاری اجتماعی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)سازگاری اجتماعی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)سازگاری اجتماعی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل سازگاری اجتماعی سازگاری اجتماعی : سازگاري مهارتي است كه بايد آموخته شود و…

  • پیشینه ومبانی نظری راهبرد های شناختی تنظیم هیجان

    پیشینه ومبانی نظری راهبرد های شناختی تنظیم هیجان دانلود پیشینه ومبانی نظری راهبرد های شناختی تنظیم هیجان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : راهبرد ¬ های شناختی تنظیم هیجان مدل ¬…

  • دانلود طرح توجیهی تولید خودکار

    احداث کارخانه تولید خودکار,پروژه تولید خودکار,توجیه اقتصادی تولید خودکار,دانلود طرح توجیهی خودکار,دانلود کارافرینی تولید خودکار,طرح توجیهی تولید خودکار,طرح توجیهی جدید تولید خودکار,طرح تولید خودکار,طرح کسب و کار تولید خودکار دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی تولید خودکار از سایت دانلود…

  • پاورپوینت ضدعفونی کننده ها

    پاورپوینت ضدعفونی کننده ها برچسب ها: انواع ضدعفونی کننده های مرغداریمحلول ضدعفونی کننده سطوحضدعفونی کننده های طبیعیضدعفونی کننده دستمحلول های ضدعفونی کننده اتاق عملضد عفونی کننده محیطالکل ضدعفونی کنندهمحلولي براي ضدعفوني كردن زخم در جدول رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • پاورپوینت مدیریت بحران سیل

    پاورپوینت مدیریت بحران سیل دانلود پاورپوینت مدیریت بحران سیل دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل بخشی از متن پاورپوینت : فرآیند پیش بینی و پیشگیری از وقوع بحران برخورد و مداخله در بحران و سالم سازی بعد…

  • پیشینه و مبانی نظری پرداخت الکترونیکی تجارت الکترونیک

    پیشینه و مبانی نظری پرداخت الکترونیکی تجارت الکترونیک دانلود پیشینه و مبانی نظری پرداخت الکترونیکی تجارت الکترونیک دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرداخت الکترونیکی تجارت الکترونیک تجارت الکترونیک مفهوم گستردهای دارد که در…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازارهای مالی وتوسعه مالی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازارهای مالی وتوسعه مالی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازارهای مالی وتوسعه مالی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازارهای مالی وتوسعه مالی مقدمه ...................................................................................................................................................................................................... 9…

  • پاورپوینت روابط کار در سازمان

    پاورپوینت روابط کار در سازمان برچسب ها: کتاب روابط کار در سازمان پیام نورجزوه روابط کار درسازمانمقاله در مورد روابط کار درسازمانخلاصه کتاب روابط کار در سازمانخلاصه کتاب روابط کار درسازمان پیام نوردانلود کتاب روابط کار درسازمان محمد شکیبا مقدمدانلود…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مدیریت،بررسی گره بزرگ مديريت(اشتغال )

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مدیریت،بررسی گره بزرگ مديريت(اشتغال ) برچسب ها: گزارش کاراموزي اشتغال گره بزرگ مديريت کاراموزي اشتغال گره بزرگ مديريت کارورزي اشتغال گره بزرگ مديريت دانلود گزارش کارآموزي اشتغال گره بزرگ مديريت اشتغال گره بزرگ مديريت اشتغال…

  • دانلود طرح توجیهی تولید نبات و آب نبات

    پروژه تولید اب نبات و نبات,پروژه کارافرینی تولید نبات,دانلود طرح توجیهی تولید آب نبات,طرح توجیهی تولید اب نبات,طرح توجیهی تولید شیرینی,طرح توجیهی تولید نبات,طرح تولید شیرینی,طرح کارافرینی تولید آب نبات,طرح کسب و کار تولید شیرینی دانلود فایل اصلی دانلود طرح…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پان تركيسم

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق پان تركيسم دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق پان تركيسم دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم : پيشينه موضوع و چارچوب نظري آن 8 نگاهي به سابقه…

  • پیشینه و مبانی نظری اضطراب امتحان

    پیشینه و مبانی نظری اضطراب امتحان دانلود پیشینه و مبانی نظری اضطراب امتحان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری اضطراب امتحان اضطراب امتحان یکی از اضطراب‌های موقعیتی است که با عملکرد و…