بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

برچسب ها:
ارزش ویژه برندوفاداری به برندکیفیت ادراک شدهآگاهی از برندپایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگریپروژه بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگریمبانی نظری بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

رفتن به سایت اصلی

بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

دسته بندي : مدیریت

جزئیات و دریافت
گزارش فایل

تحقیق حاضر با عنوان بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری از سری تحقیق های رشته مدیریت
میباشد. این تحقیق در 120صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.===================================================================================تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                      
info@neginfile.ir===================================================================================قسمتهایی کوتاه از متن:چکیده ارزش ویژه برند مقصد گردشگری عبارت است از مجموع دارایی های (یا بدهی های) برند در رابطه با نام و سمبل مقصدگردشگری که موجب تغییراتی در ارزش خدمات و تجاربی که در آنجا فراهم می شود تعیین می گردد.در بسیاری موارد،ارزش ویژه برند از ارزش دارائی های فیزیکی به مراتب بیشتراست. این است که بازاریابان با کمک برندهایی با ارزش ویژه بالا، می توانند مزیت رقابتی بدست آورند. برای اندازه گیری ارزش برند، ابزارهای اندکی (که مبتنی بر مصرف کنده باشد) وجود دارد. به  طور کلی ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده بر مبنای دو بعد ادراکی(کیفیت ادراک شده، آگاهی،تداعی) و رفتاری (وفاداری) اندازه گیری میشود .با توجه به تفات های فرهنگی،اجتماعی، و خصوصیات مقصدهای گردشگری ایران، در این پژوهش سعی شده است اندازه گیری ارزش ویژه برند( قدرت برند) یک مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران با توجه به مدل کونکینک (2007)،برگرفته از مدل آکر مورد بررسی قرار گیرد که البته در مدل مورد استفاده به هر دو بعد رفتاری و ادراکی توجه می شود .بنابراین،تحقیق حاضر قصد دارد مدل آکر را در کشور ایران و روی مقصد گردشگری استان گیلان مورد بازبینی قرار دهد .سوال اصلی در این تحقیق این:بررسی عوامل اصلی موثر بر ارزش ویژه برند یک مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران و میزان اهمیت هر کدام از عوامل در ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند با فرض مستقل بودن هر یک از متغیرها چقدر است؟و در این تحقیق با توجه به اینکه هدف اصلی آن بررسی تاثیر متغیرهای مستقل (یعنی تصویر برند،آگاهی از برند،کیفیت ادراک شده و وفاداری به برند) بر متغیر وابسته(یعنی ارزش ویژه برند) است تحقیق همبستگی نامیده می شود واز لحاظ هدف یا جهت گیری،کاربردی واز لحاظ اجرا یااستراتژی،توصیفی از نوع پیمایشی است.و جامعه آماری  گردشگران بالقوه در بازه زمانی10شهریور تا 31 شهریور سال 1392 در  استان گیلان  هستند که با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس  تعیین حجم ونمونه با استناد به تعیین حجم نمونه از جامعه آماری مفروض که در سال 1970 توسط کرجسی و مورگان ارائه شده است استفاده می کنیم.و برای تجزیه تحلیل داده ها از پرسشنامه استفاده می نماییم و به منظور پایایی آزمون از روش آلفای کرونباخ استفاده میکنیم.نتایج حاصل از تحقیق نشان داده است که هر چهار عامل تصویر برند،وفاداری به برند،کیفیت ادراک شده و آگاهی به برند مقصد گردشگری به صورت مستقیم بر ارزش ویژه برند استان گیلان تآثیر دارند و از نظر اهمیت، کیفیت ادراک شده مهم ترین عامل تآثیر گذار شناخته شده است.مقدمهاستان گیلان از جاذبه های گردشگری متنوع و متعددی برخوردار است ،که مشتمل بر جاذبه های طبیعی، جاذبه های فرهنگی و اجتماعی، صنایع دستی و … است که در مجموع بسترمناسبی برای توسعه انواع فعالیت های گردشگری با انگیزه های متفاوت پدید آورده است.از جاذبه های گردشگری استان گیلان شهر تاریخی ماسوله با جاذبه های طبیعی و بافت سنتی، شهر ساحلی انزلی با جاذبه های دریایی و مناطق آزاد- بین المللی، شهر لاهیجان با جاذبه های گردشگری شامل شیطان کوه و استخر وتله کابین وباغ های سرسبز چای ،شهر فومن شهر مجسمه ها می باشند که در جذب گردشگران داخلی و خارجی از اهمیت ویژه ای بر خوردار است.از اینرو شناسایی عوامل افزاینده ی ارزش برند استان گیلان می تواند به عنوان یکی از دغدغه های بازاریابان و ذی نفعان گردشگری قلمداد گردد.یک برند مکانیسمی است که سازمان ها را در جهت رسیدن به مزیت رقابتی یاری می نماید.ارزش ویژه برند که از سال 1980تبدیل به یک مفهوم مهم در بازاریابی شد،ارزش افزوده ای است که به واسطه نام برند برای سازمان ایجاد می شود.برای اندازه گیری ارزش ویژه برند، ابزارهای اندکی(که مبتنی بر مصرف کننده باشد) وجود دارد. با تو جه به اینکه ارزش ویژه برند از ادراکات مشتریان نشات گرفته می شود،برای مدیران بسیار حایز اهمیت است که بتوانند این ارزش ویژه را در سطح مشتری،اندازه گیری و ارزیابی  نمایند(کلر،2003). کریشنن(1996) مطرح می کند که بررسی رویکرد ذهنی مشتری(گردشگر) باید قبل از اندازه گیری  ارزش ویژه برند صورت گیرد،زیرا ذهنیت مشتری(گردشگر) درباره برند نقطه شروع برای درک و شناخت برند است. ارزش ویژه برند،سازمان ها را قادر میسازد تا علاوه بر حفظ سهم بازار خود،مبلغ بیشتری را نیز در ازای برند خود مطالبه نمایند. (lee& Back,2009). دیوید آکر در سال1991بیان کرد که ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی و وفاداری مشتریان به برند میشود،مخارج و هزینه های ترفیعی را کاهش می دهد. بنابراین ارزش ویژه برند باعث سودآوری برند شده و برای سازمان، جریان نقدی ایجاد می نماید (Bult et al,2008). برند می تواند باعث تمایز در قیمت یا مقدار تقاضای کالاها وخدمات مشابه شود( Roulac,2006). فهرست مطالبچکیده   فصل اول: مقدمات کلی تحقیق1-1- مقدمه     11-2- بیان مسأله    21-3- اهمیت و ضرورت تحقیق    31-4- اهداف تحقیق     4 1-5- سوالات اساسی تحقیق    41-6-  سوالات تحقیق    61-7- فرضیه های تحقیق     61-8- تعریف مفهومی عملیاتی متغیرها    6 1-9- قلمرو تحقیق    9                    فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق 2- 1مقدمه     112-2 تاریخچه     112-3 تاریخچه برند    12    2-4 تاریخچه برند در ایران    13    2-5 تعریف برند در ایران     14     2-6 برند چیست     14     2-7 اهمیت برند    17   2-8 هرم برند     172-9 مدل محوری برند     192-10 ارزش برند     20    2-11 خصوصیت ویژه برند    21    2- 11-1  تحریک احساسات توسط برند     212-11-2 تصویر شخصی از برند     21        2-11-3 ارزش کارمزد ادراک شده        21    2-411- عملیات و فعالیت خدمت     21    2-11-5 محیط     22    2-12 ابعاد ارزش ویژه برند     22   2-12-1 ارزش ویژه برند مقصد گردشگری     242-12-1-1 تعریف مقصد گردشگری         24    2-12-1-2 ویژگی های مقصد گردشگری     242-12- 1-3 ساخت برند     252-12-2 آگاهی از برند     282-12- 3 تصویر ذهنی برند     302-12-4 کیفیت ادراک شده    332-12-5 وفاداری برند    342-13 ارزش کلی ارزش ویژه برند     372-14 زنجیره ارزش ویژه برند از دیدگاه کلر     382-15 رویکردهای موجود در سنجش ارزش ویژه برند(شاخص های ارزش ویژه برند)     392-15-1 شاخص های ارزش ویژه برند از دیدگاه کاپفرر     402-15-2   شاخص های ارزش ویژه برند از دیدگاه آکر    402-15-3شاخص های ارزش ویژه برند از دیدگاه کلر    40                           بخش دومپیشینه تحقیق    43الف- پیشینه خارجی    43ب- پیشینه داخلی      44جمع بندی فصل دوم    50                         فصل سوم: روش اجرای تحقیق3-1- مقدمه     523-2-  روش اجرای تحقیق    523-3- جامعه آماری تحقیق     533-4-  نمونه آماری و روش نمونه گیری     543-5-  ابزار جمع آوری اطلاعات     553-6-  روایی و پایایی پرسشنامه     593-6-1-  روایی پرسشنامه     593-6-2 پایایی پرسشنامه     59    3-7- روش های آماری تجزیه و تحلیل اطلاعات    65                  فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات4-1- مقدمه     674-2- آمارهای توصیفی و ویژگی های جمعیت شناختی    674-2-1 توصیف جنسیت پاسخگویان    684-2-2 توصیف سن پاسخگویان     694-2-3 توصیف تحصیلات پاسخگویان     704-2-4 توصیف شغل پاسخگویان    714-3- توصیف متغیرها    724-3-1توصیف ارزش ویژه برند     724-3-2توصیف تصویر برند     734-3-3توصیف کیفیت برند      744-3-  4توصیف وفاداری برند      754 -3- 5 توصیف آگاهی برند     764-4- آزمون فرضیه ها      774-4-1- آگاهی برند و ارزش ویژه برند     774-4-2-  تصویر برند و ارزش ویژه برند     784-4-3- کیفیت ادراک شده برند و ارزش ویژه برند     794-4-4-  وفاداری برند و ارزش ویژه برند     804-5- نتایج آزمون فریدمن برای مقایسه اهمیت و تأثیر هر یک از متغیرها    814-6- خلاصه نتایج آزمون فرضیه های تحقیق    81              فصل پنجم: نتیجه گیری و ارائه پیشنهادها5-1- مقدمه     835-2-نتایج آمار توصیفی     835-3- نتایج آزمون فرضیه ها     835-4- پیشنهادات در راستای نتایج تحقیق     845-5-  محدودیت های تحقیق     86

دسته بندی: مدیریت

تعداد مشاهده:
1447
مشاهده

کد فایل:11277
انتشار در:۱۳۹۶/۵/۱۵
حجم فایل ها:637

اشتراک گذاری:

 قیمت:

15,000 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
ارزش ویژه برندوفاداری به برندکیفیت ادراک شدهآگاهی از برندپایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگریپروژه بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگریمبانی نظری بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

  • پاورپوینت رصدخانه

    پاورپوینت رصدخانه دانلود پاورپوینت رصدخانه دسته بندي : فیزیک جزئیات و دریافت گزارش فایل رصدخانه، جایی است که برای مشاهده و بررسی و اندازه‌گیری پدیده‌های آسمانی درست شده‌است. رصدخانه‌ها شامل ابزارهای ستاره‌شناسی بود. رصدخانه‌های امروزی معمولاً تلسکوپ‌های بزرگ نوری یا…

  • پاورپوینت آشنایی با مهندسی صنایع

    پاورپوینت آشنایی با مهندسی صنایع دانلود پاورپوینت آشنایی با مهندسی صنایع دسته بندي : صنایع جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با مهندسی صنایع و جایگاه آن در میان دانشها ، در حجم 27 اسلاید قابل ویرایش.…

  • بررسی تاثیر آزمون های عملکردی سازنده گرایی بر پیشرفت ریاضی دانش آموزان ابتدایی

    بررسی تاثیر آزمون های عملکردی سازنده گرایی بر پیشرفت ریاضی دانش آموزان ابتدایی برچسب ها: آزمونهای عملکردیسازنده گراییپیشرفت تحصیلیریاضی ابتداییبررسی تاثیر آزمون های عملکردی سازنده گرایی بر پیشرفت ریاضی دانش آموزان ابتداییاهداف ارزشیابی توصیفیانواع سنجش تکوینینقش سنجش در آموزش یادگیریتاریخچه…

  • پروپوزال بررسی تمایل جوانان به اعتیاد و علل اجتماعی و عاطفی آن در شهر شیراز

    اعتیاد,پروپوزال بررسی تمایل جوانان به اعتیاد و علل اجتماعی و عاطفی آن در شهر شیراز دانلود فایل اصلی پروپوزال بررسی تمایل جوانان به اعتیاد و علل اجتماعی و عاطفی آن در شهر شیراز از سایت دانلود فایل پروپوزال بررسی تمایل…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق اختلال نقص توجه بیش فعالی (ADHD)

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق اختلال نقص توجه بیش فعالی (ADHD) دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق اختلال نقص توجه بیش فعالی (ADHD) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اختلال نقص توجه - بیش فعالی •…

  • پاورپوینت آشنایی با معماری ایران

    پاورپوینت آشنایی با معماری ایران دانلود پاورپوینت آشنایی با معماری ایران دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با معماری ایران،در حجم 54 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: معماری…

  • پیشینه نظری سلامت روان و خانواده

    پیشینه نظری سلامت روان و خانواده دانلود پیشینه نظری سلامت روان و خانواده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سلامت روانی تعریف سلامت روان تاکنون تعاریف متعددی از سلامت روان ارائه شده که همگی…

  • پاورپوینت سازمان استراژی محور

    پاورپوینت سازمان استراژی محور برچسب ها: پاورپوینت سازمان استراژی محورکارت امتيازی متوازنهرم پياده سازی BSCمشکلات پياده سازی BSCنگاه رويکردهای سنتی و BSC به ارزِيابی سازمان رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سازمان استراژی محور دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی ابعاد اخلاق حرفه ای (فصل دوم)

    اخلاق حرفه ای در اسلام,اخلاق حرفه ای در مدیریت,ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی ابعاد اخلاق حرفه ای (فصل دوم),پيشينه پژوهش اخلاق حرفه ای معلمان,پيشينه تحقيق مقاله اخلاق حرفه ای,تاثیر اخلاق,شاخص های اخلاق حرفه ای,مباني نظري اخلاق حرفه ای در سازمان…

  • قالب پاورپوینت مغز شماره 4

    قالب پاورپوینت مغز شماره 4 دانلود قالب پاورپوینت مغز شماره 4 دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت مغز شماره 4 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق خود پنداره

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق خود پنداره دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق خود پنداره دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خود پنداره 2 - 3 - 1 تعاریف خود پنداره 2 - 3 - 2منابع…

  • ادبیات نظری تحقیق و سوابق پژوهشی فضای سبز ومحیط مصنوع(فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری تحقیق و سوابق پژوهشی فضای سبز ومحیط مصنوع(فصل دوم پایان نامه),ادبیات نظری فضای سبز ومحیط مصنوع(فصل دوم پایان نامه),دانلود ادبیات نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و انواع استراتژی رقابتی (فصل دوم پایان نامه) دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • پیشینه و مبانی نظری جو روانی اجتماعی کلاس

    پیشینه و مبانی نظری جو روانی اجتماعی کلاس دانلود پیشینه و مبانی نظری جو روانی اجتماعی کلاس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : جو روانی اجتماعی کلاس : تعاریف : انواع…

  • پاورپوینت بررسی شاخص های بخش مسکن

    پاورپوینت بررسی شاخص های بخش مسکن برچسب ها: دانلود پاورپوینت بررسی شاخص های بخش مسکنبررسی بخش مسکنبررسی شاخص های بخش مسکنپاورپوینت مسکنمسکنپاورپوینت بررسی بخش مسکنخانوار و مسكن شاخص هاي اقتصادي مسكنپاورپوینت بخش مسكن در يك نگاه رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت شبیه‌سازی و کاربرد آن در لجستیک و مدیریت زنجیره تامین

    پاورپوینت شبیه‌سازی و کاربرد آن در لجستیک و مدیریت زنجیره تامین دانلود پاورپوینت شبیه‌سازی و کاربرد آن در لجستیک و مدیریت زنجیره تامین دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: پاورپوینت شبیه‌سازی و کاربرد آن در لجستیک…

  • پاورپوینت درمورد حکومت سربداران نخستین حکومت شیعی درایران

    پاورپوینت درمورد حکومت سربداران نخستین حکومت شیعی درایران برچسب ها: پاورپوینت درمورد حکومت سربداران نخستین حکومت شیعی درایران رفتن به سایت اصلی پاورپوینت درمورد حکومت سربداران نخستین حکومت شیعی درایران دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • پاورپوینت اصول ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

    پاورپوینت اصول ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانلود پاورپوینت اصول ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت اصول ارزشیابی پیشرفت تحصیلی (درس جغرافیا-آزمون های مستمر و کتبی و پایانی )، در حجم 34 اسلاید…

  • ادبیات نظری تحقیق برنامه ریزی حمل و نقل،حمل و نقل پایدار،نظریه و سیاست های آن (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری برنامه ریزی حمل و نقل,چارچوب نظری برنامه ریزی حمل و نقل و حمل و نقل پایدار,حمل و نقل پایدار,فصل دوم پایان نامه حمل و نقل پایدار,مبانی نظری حمل و نقل انسان محور,نظریه و سیاست های آن,نظریه و سیاست…

  • پاورپوینت معماری بیمارستان

    پاورپوینت معماری بیمارستان برچسب ها: دانلود پاورپوینت معماری بیمارستانتحلیل معماری بیمارستانپاورپوینت معماریپاورپوینت معماری بیمارستانمطالعه بیمارستانبررسی بخش های مختلف بیمارستانبخش های تشکیل دهنده بیمارستانطرح معماری انواع بیمارستانبیمارستان های دانشگاهی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت معماری بیمارستان دسته بندي : معماری جزئیات…

  • پاورپوینت تکنولوژی بسته بندی اسپتیک

    پاورپوینت تکنولوژی بسته بندی اسپتیک برچسب ها: تکنولوژی بسته بندی اسپتیکبسته بندي ضد عفوني شدهاسپتیک Asepticعوامل استريليزاسيونبسته بندی ضد عفونی کننده حجم دارمزایای بسته بندی حجمی ضدعفونی شدهبرخي از آخرين متدهاي استريليزه كردن محصولات رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تکنولوژی…

  • پاورپوینت مطالعات اقلیمی شهرستان لاهیجان

    پاورپوینت مطالعات اقلیمی شهرستان لاهیجان دانلود پاورپوینت مطالعات اقلیمی شهرستان لاهیجان دسته بندي : شهرسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت اقلیم شهرستان لاهیجان(مطالعات اقلیمی شهرستان لاهیجان)،در حجم 22 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از…

  • پاورپوینت با موضوع کنسرو ماهی

    پاورپوینت با موضوع کنسرو ماهی دانلود پاورپوینت با موضوع کنسرو ماهی دسته بندي : شیلات جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : فایل پاورپوینت درباره کنسرو ماهی ، دارای 16 اسلاید ، قابل ویرایش بخشی از متن :   در…

  • پاورپوینت نقش کلیدی روابط عمومی ها در کشورهای پیشرفته در مقایسه با نقش تقلیدی آن در کشورهای درحال ت

    پاورپوینت نقش کلیدی روابط عمومی ها در کشورهای پیشرفته در مقایسه با نقش تقلیدی آن در کشورهای درحال ت برچسب ها: مقاله نقش روابط عمومی در سازمانتحقیق در مورد روابط عمومی یک سازماناهمیت روابط عمومی در سازمانجایگاه روابط عمومی در…

  • پاورپوینت روانشناسی ورزش

    پاورپوینت روانشناسی ورزش برچسب ها: اصول روانشناسی ورزشیتاریخچه روانشناسی ورزشیرشته روانشناسی ورزشیجزوه روانشناسی ورزشیروانشناسی ورزشی pdf رفتن به سایت اصلی پاورپوینت روانشناسی ورزش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: دانلود پاورپوینت با موضوع…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نظام آمارهای مالی دولت

    دانلود پاورپوینت با موضوع نظام آمارهای مالی دولت برچسب ها: آمار هزینه های دولتبودجه مالیبودجه مالی ایرانبودجه بانک مرکزیگزیده آمارهای اقتصادی بانک مرکزیتغییر در ساختار بودجهاصلاح نظام طبقه بندی و شفاف سازی درآمدها و هزینه ها رفتن به سایت اصلی…

  • بررسی نقش واسطه ای شایستگی اجتماعی در رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و مزیت رقابتی

    بررسی نقش واسطه ای شایستگی اجتماعی در رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و مزیت رقابتی برچسب ها: پایان نامه بررسی نقش واسطه ای شایستگی اجتماعی در رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و مزیت رقابتیپروژه بررسی نقش واسطه ای…

  • پاورپوینت شيوه ارائه مطالب علمي و فني

    پاورپوینت شيوه ارائه مطالب علمي و فني برچسب ها: پاورپوینت شيوه ارائه مطالب علمي و فنيسیستم ارائهسیستم ارائه انتقال اطلاعات ماشینیعناصر تشکیل دهنده سیستم انتقال اطلاعات در انسانسیستم ارائه انسانیانواع ارائه از نظر نوع رسانه عوامل قابل توجه در انتخاب…

  • دانلود مقاله طراحی اقلیمی ساختمان ها و الزام توجه به خرد اقلیم شهری

    اقلیم,اقلیمی,الزام,توجه,خرد,دانلود,ساختمان,شهری,طراحی,مقاله دانلود فایل اصلی دانلود مقاله طراحی اقلیمی ساختمان ها و الزام توجه به خرد اقلیم شهری از سایت دانلود فایل چکیده این پژوهش به بررسی نحوه طراحی اقلیمی ساختمان و تاثیر خرد اقلیم شهری برساختمان طراحی شده پرداخته است.هدف…

  • پاورپوینت سد بتنی کوبیده غلطکی

    پاورپوینت سد بتنی کوبیده غلطکی برچسب ها: سد بتنی کوبیده غلطکیمعرفی بتن کوبیده غلطکیتاریخچه استفاده از بتن غلطکیموارداستفاده از RCCجایگاه RCCدر سد سازیدسته بندی سدهای بتن غلطکی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سد بتنی کوبیده غلطکی دسته بندي : عمران…

  • دانلود طرح توجیهی بسته بندی خرما

    پروژه بسته بندی خرما,پروژه کارآفرینی بسته بندی خرما,توجیه اقتصادی بسته بندی خرما,توجیه فنی بسته بندی خرما,دانلود طرح توجیهی بسته بندی خرما,طرح بسته بندی خرما,طرح کارآفرینی بسته بندی خرما دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی بسته بندی خرما از سایت دانلود…

  • تحقیق نماز جماعت

    تحقیق نماز جماعت دانلود تحقیق نماز جماعت دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل یکی از زیباترین روایاتی که ثواب نماز جماعت در آن تبیین شده است، روایت نقل شده از پیامبر خدا صلی الله علیه و آله می باشد…

  • بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر انعطاف پذیری استراتژیک در شرکت بیمه آسیا شهر تهران

    بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر انعطاف پذیری استراتژیک در شرکت بیمه آسیا شهر تهران برچسب ها: یادگیری سازمانی استراتژی رقابتی عملکرد سازمان شرکت بیمه آسیایپایان نامه بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر انعطاف پذیری استراتژیک در شرکت بیمه آسیا شهر تهرانپروژه…

  • سرمایه ی اجتماعی، سرمایه ی انسانی و رشد اقتصادی: مطالعه ی موردی اقتصاد ایران (85-1350)

    سرمایه ی اجتماعی، سرمایه ی انسانی و رشد اقتصادی: مطالعه ی موردی اقتصاد ایران (85-1350) برچسب ها: رشد اقتصادی سرمایه ی انسانی سرمایه ی اجتماعی رابطه ی علیتپایان نامه سرمایه ی اجتماعی سرمایه ی انسانی و رشد اقتصادی: مطالعه ی…

  • پاورپوینت ریاضی دوم دبستان مبحث : جمع و تفریق اعداد دو رقمی

    پاورپوینت ریاضی دوم دبستان مبحث : جمع و تفریق اعداد دو رقمی برچسب ها: پاورپوینت ریاضی دوم دبستان مبحث جمع و تفریق اعداد دو رقمی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ریاضی دوم دبستان مبحث : جمع و تفریق اعداد دو…

  • مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی مفاهیم سنجش رضایت مشتریان

    پيشينه پژوهش رضایت مشتری doc,پيشينه تحقيق تعریف رضایت مشتری با منبع,چارچوب نظري ر,دانلود مباني نظري رضایت مشتری مقاله,فصل دوم پايان نامه ارشد تعریف رضایت مشتری,مباني نظري رضایت مشتری pdf,مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی مفاهیم سنجش رضایت مشتریان دانلود فایل…