بررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعی

بررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعی

برچسب ها:
تحقیق خودكارآمدي تحصيلياضطراب اجتماعيجو روانيبررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعیتعاریف و ویژگی های خودکارآمدیخودکارآمدی و اضطرابتعریف اختلال اضطراب اجتماعیاختلال اضطراب اجتماعی در نوجوانان

رفتن به سایت اصلی

بررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعی

دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی

جزئیات و دریافت
گزارش فایل

تحقیق حاضر با عنوان بررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعی از سری تحقیق های رشته روانشناسی
میباشد. این تحقیق با گرایش روانشناسی عمومی در 132 صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.====================================================تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود. ====================================================قسمتهایی کوتاه از متن:چكيدههدف از انجام پژوهش حاضر بررسي امكان پيش بيني خودكارآمدي تحصيلي دانش آموزان دوره دبیرستان براساس اضطراب اجتماعي و جو رواني – اجتماعي كلاس بود. بدين منظور نمونه 360 نفري  (173 دختر و 188 پسر) از دانش آموزان سال سوم دبیرستان در شهرستان شیراز به شيوه نمونه گيري خوشه اي تصادفي انتخاب شدند.  به منظور گردآوري اطلاعات مورد نياز از پرسشنامه هاي خودكارآمدي تحصيلي، مقياس اضطراب اجتماعي براي نوجوانان، و مقياس جو رواني-اجتماعی كلاس استفاده شد. داده ها، با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون و رگرسيون چندگانه تحلیل شدند. نتايج نشان داد كه رابطه معني داري بین اضطراب اجتماعی و ابعاد آن با خودکارآمدی تحصیلی وجود دارد همچنین نتایج نشان داد رابطه معنی داری بین جو روانی اجتماعی کلاس و ابعاد آن با خودکارآمدی تحصیلی وجود دارد. تجزيه و تحليل رگرسيون نشان داد متغير اضطراب اجتماعی و ابعاد آن حدود 56 درصد و جو روانی اجتماعی کلاس حدود 35 درصد واریانس خودکارآمدی تحصیلی را پیش بینی کردند (01/0P<)در نتيجه مي توان بيان كرد متغيرهای روانی- اجتماعی نقش مهمی در پيش بيني خودكارآمدي تحصيلي دانش آموزان دارند.مقدمهمفهوم خودكارآمدی اولین بار به‌‌طور رسمی به‌وسيله بندورا (1977) به عنوان باوری كه شخص می‌تواند به‌‌طور موفقیت‌آميزي رفتار مورد نیاز برای ایجاد پیامدهایی اجرا كند، توصیف شده است. به عبارت دیگر، خودكارآمدی اطمینان شخص را نشان می‌‌‌دهدكه قادر است به‌‌طور موفقیت‌آميزي رفتار خاصی را انجام دهد (گودییانو و هربرت،  2003). مطابق با نظريه بندورا (1986) اساسا” ناکارآمدي ادراک شده در مقابله با تهديد هاي بالقوه است که باعث هم اضطراب و هم رفتار اجتنابي مي شود. اجتناب افراد از فعاليت ها و موقعيت هاي تهديد کننده به دليل مقابله با اضطراب نيست بلکه به اين دليل است که آنها معتقدند که قادر به کنترل جنبه هاي تهديد‌کننده محيط نخواهند بود. آنهايي که خودشان را در کنترل تهديد کننده هاي محيطي کارآمد قضاوت مي‌کنند از تهديد کننده هاي موقعيتي نه مي‌ترسند و نه از آنها اجتناب مي کنند، اما آنهايي که خودشان را در اعمال کنترل بر تهديد کننده هاي محيطي ناکارآمد احساس مي کنند با انواع پيامد هاي انزجاري مواجه مي‌شوند.بندورا (1986) معتقد است که از طريق انعکاس شخصي، افراد قادر به ارزيابي تجارب و فرايند هاي شناختي خويش هستند. مطابق با اين ديدگاه، آنچه مردم مي دانند، مهارت هايي که دارا هستند با آنچه قبلا” انجام داده اند هميشه پيش بيني کننده هاي خوبي از عملکرد هاي بعدي نيستند زيرا باورهايي که افراد درباره توانايي هايشان دارند به طور قدرتمندي بر روش هايي که آنان رفتار خواهند کرد تاثير مي گذارد. در نتيجه چگونگي رفتار افراد هم تحت تاثير باورهاي آنان در مورد توانايي هايشان است و هم به وسيله اين باورها پيش بيني مي شود تا نتايج عملکردهاي قبلي آنان، اين بدين معني نيست که افراد مي توانند تکاليفي فراتر از توانايي هايشان انجام دهند. به دليل اينکه آنها معتقدند که مي توانند بلکه کارکرد شايسته مستلزم هماهنگي بين خودباوري ها از يک طرف و دارا بودن مهارت ها و دانش لازم از طرف ديگر است و چگونگي ادراک فرد از توانايي خويش به کاربرد مهارت هايي که دارد، کمک مي کند ( خير و استوار، 1386). يكی از مهمترين جنبه ها و حوزه هایی كه موفقيت در آن تا حد زيادی منوط به داشتن خودكارآمدی بالا است، حوزه تحصيلی است. الیاس (2008) خودكارآمدی تحصيلی را اعتماد دانش آموز نسبت به توانايی‌اش برای موفقيت در تكاليف مشكل می داند. بندورا  (1977) متقاعدسازی را حاصل قضاوت های كلامی ديگران در مورد شخص می داند كه می تواند نقش مهمی در رشد كارآمدی وی داشته باشد. متقاعدسازی كلامی، به متقاعد كردن شخص از طريق يادآوری و برجسته كردن نقاط مثبت و قابليت های موفق شدن در وی مربوط می شود و معمولاً هم نتيجه بخش است. زيرا موفقيت های يک شخص بيش از آن كه به توانايی‌های ذاتی وی بستگی داشته باشند، به ميزان تلاش وی وابسته است.بندورا (1997) معتقد است افرادي که اضطراب اجتماعي بالايي دارند، اغلب احساس مي کنند که فاقد مهارت هاي خاص، توانايي ها يا ويژگي هاي لازم براي رفتار بين فردي و چگونگي واکنش به موقعيت هاي تهديد کننده هستند و در نتيجه آنان اغلب انتظار پاييني از موفقيت در موقعيت هاي اجتماعي دارند. به عبارت ديگر، بندورا (1997) معتقد است که سطح و قدرت کارآمدي افراد يا انتظاري که آنها مي توانند بطور موفقيت آميزي رفتار مورد نياز براي ايجاد پيامد هاي مورد نياز اجرا کنند تعيين مي کنند که چگونه مقابله کنند، چه مقدار تلاش کنند و چه مدت اين تلاش را در برخورد با موقعيت تهديد کننده ادامه دهند.  اسکلنکر و ليري (1982) معتقدند که معمولا” افراد در موقعيت هاي اجتماعي تلاش مي کنند که خودشان را به لحاظ اجتماعي به روش هاي مطلوبي نشان دهند. براي مثال آنها تمايل دارند خود را به صورت افرادي شايسته، جذاب، درستکار و ارزشمند به ديگران نشان دهند. واکنش هاي ادراک شده يا مورد انتظار توسط ديگران به عمل کننده بازخوردي در مورد اينکه آيا عمل کننده تاثير مطلوب در ديگران ايجاد کرده است را فراهم مي کند. اگر ديگران در يک سبک مناسب با تاثير مورد نظر عمل کننده پاسخ دهند در اين صورت عمل کننده در اجراي هدف خود موفق شده است. ولي اگر آنها چنين پاسخي را ندهند نشان دهنده عدم موفقيت عمل کننده است. افراد در موقعيت هاي اجتماعي زماني احساس ايمني خواهند کرد که (1) آنها هدفي براي ايجاد تاثير مطلوب روي ديگران نداشته باشند، بنابراين در اين صورت در مورد واکنش هاي ارزيابي ديگران نگران نيستند يا (2) آنها براي ايجاد تأثير مطلوب روي ديگران تلاش مي کنند و معتقدند که در انجام آن موفق خواهند شد. ولي در دامنة وسيعي از موقعيت هاي اجتماعي افراد چنين احساس امنيتي ندارند. اگرچه آنها ممکن است، بخواهند چنين تأثير مطلوبي ايجاد کنند. آنها ممکن است (1) درباره چگونگي انجام آن مطمئن نباشند، (2) باوري، که آنها قادر نيستند واکنش هاي مطلوب از سوي ديگران دريافت کنند. براي مثال، آنان ممکن است بخواهند بصورت فردي شايسته در موقعيت توسط ديگران ديده شوند، اما ترديد دارند که چنين اتفاقي رخ دهد. و (3) باوري، که آنها نمي توانند آنطور که مي خواهند بنظر برسند. (براي مثال، آنها تصور مي کنند تا حدودي شايسته بنظر مي رسند در حالي که آنها مي خواهند که بصورت افراطي شايسته بنظر آيند). اين شرايط منجر به ايجاد اضطراب اجتماعي مي شود. به عبارت ديگر، اضطراب اجتماعي زماني بروز مي کند که افراد براي ايجاد تأثير مطلوب روي ديگران  برانگيخته مي شوند اما در مورد ايجاد اين تأثير ترديد دارند. ناتواني ادارک شده براي پيش بيني، کنترل و کسب پيامدهاي مطلوب، پيشايندهاي اصلي اضطراب در نظر گرفته شده است (براي مثال ، سيليگمن، 1975). همچنين اسکلنکر و ليري ( 1982) معتقد هستند که شرط ضروري اما نه کافي براي بروز اضطراب اجتماعي آن است که افراد براي ايجاد يک تاثير مطلوب روي ديگران بر انگيخته مي شوند. افرادي که چنين اهدافي در موقعيت ندارند نگراني خاصي در مورد ارزيابي ديگران نخواهند داشت و در نتيجه احساس اضطراب نخواهند کرد. طی چند دهه گذشته چندین الگوی نظری برای تبیین مکانیزم های اضطراب اجتماعی ارائه گردیده که برخی از این الگوها بر فرآیند شناختی تأکید دارند. الگوهای شناختی اضطراب اجتماعی بر این ایده مبتنی هستند که باورهای شناختی مانند «باورهای ناکارآمد» و «افکار غیرمنطقی» نقش مهمی در «علت» و «تداوم» اختلال اضطرابی ایفا می کند.(بک  و همکاران، 1985).گاهی اوقات توانايی ها بر اساس نشانه ها و علائم فيزيولوژيكی مورد قضاوت قرار می گيرند. اين نشانه ها دربرگيرنده علائم جسمانی ماننداضطراب و تنش هستند كه افراد در موقعيت هايی گوناگون آنها را تجربه كرده و به طريقی متفاوت مورد تفسير قرار می دهند. برای مثال، حضور در موقعیت های اجتماعی، برای بعضی اشخاص بروز اين نشانه ها را به دنبال دارد و باعث می شود كه وجود اضطراب را در  خود نشانه ناتوانی و ضعف تلقی كنند و انتظار موفقيت در آ نها كاهش يابد، بنابراين در موقعيت های اجتماعی به خوبی عمل نمی كنند.  مفهوم اضطراب اجتماعی يكی از اسم هايی است كه برای ارجاع به اين پيامد و پديده شناختی احساسی-‌رفتاری  مورد استفاده قرار گرفته است(زیگلر ،2005). اختلال اضطراب اجتماعی یا فوبی اجتماعی به ترس آشکار و مستمر از موقعیت های اجتماعی یا عملکردی اشاره دارد و از این باور فرد ناشی می شود که او در این موقعیت ها به گونه ای خجالت آور یا یا تحقیرآمیز عمل خواهد کرد. افراد مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی بطور معمول از موقعیت های ترس آور اجتناب می کنند و بندرت خود را مجبور به تحمل موقعیت های اجتماعی یا عملکردی می نمایند، اما اگر با این موقعیت ها روبرو شوند اضطراب شدیدی را احساس خواهند کرد. برای برخی از افراد تنها بخش کوچکی از موقعیت های اجرایی از قبیل نوشتن یا صحبت کردن در جمع برای گروهی از شنوندگان ترس آور است، در حالی که برخی دیگر در دامنه گسترده ای از عملکردهای عمومی یا موقعیت های تعامل اجتماعی می ترسند و طبیعی است که در هر کدام از موارد فوق «اضطراب اجتماعی» هنگامی بعنوان تشخیص مطرح می گردد که این گونه ترس ها بطور معناداری با عملکرد شغلی، عملکرد تحصیلی یا اجتماعی فرد تداخل پیدا کند. علاوه بر این شدت اختلال اضطرابی در کودکان و نوجوانان با افزایش مشکلات رفتاری مانند مدرسه گریزی، فرار از خانه، افت   تحصیلی، اجتناب از بازی های و فعالیت های جمعی و دروغگویی همراه بوده است (رینگولد  و همکاران،2003). یکی از متغیرهای موثر بر خودکارآمدی تحصیلی یادگیرندگان، جو روانی اجتماعی کلاس است. بررسی جو روانی – اجتماعی کلاس درس دانش آموزان از جمله موضوعاتی است که همواره مورد توجه معلمان، مدیران، دست اندرکاران آموزش و پرورش و همچنین والدین بوده است. تحقیقی علمی در این مورد می تواند به فراهم ساختن جو روانی- اجتماعی مناسب و مطلوب کمک کند.کلاس به عنوان جامعه کوچک و فرعی از افراد متفاوتی تشکیل شده است که از نظر تجارب، فرهنگ، شخصیت، و  . با هم متفاوتند. این افراد خصوصیات خود را به درون کلاس می آورند و به همین دلیل جو روانی- اجتماعی متفاوتی بر کلاسها حاکم است. بنابراین، تشکیل دهندگان جو روانی- اجتماعی کلاس معلم و دانش آموزانند که هدف عمده آنها آموزش و فراگیری است. پس برای آموزش و یادگیری لازم است که جو مطلوب و مناسبی درکلاسها دایر باشد. جو مطلوب و مناسب، روابط مثبت و هدفداری است که میان معلم و دانش آموزان در کلاس وجود دارد و دارای «کارآیی» است.بنابراین، شناخت جو روانی- اجتماعی کلاس می تواند بازخورد با ارزشی برای معلمان فراهم کند؛ چون این عامل در ترک تحصیل، غیبت از کلاس، اندوه و افسردگی، اضطراب، مقاومت دانش آموزان در مقابل معلم، عدم رفاقت بین دانش آموزان در کلاس، عدم رضایت و علاقه به درس و یادگیری اثر دارد. بدیهی است که رهبری معلم در کلاس، نقش عمده ای در شکل گیری این واکنش ها دارد. رهبری معلم در کلاس را می توان به سه نوع یا روش تقسیم کرد: 1) روش مبتنی بر دموکراسی، که بهترین روش اداره کلاس است و در آن دانش آموزان دارای پیشرفت تحصیلی بالایی هستند. در این روش  روابط معلم و دانش آموزان طوری است که نیازهای تعلق و وابستگی، دوست داشتن، به رسمیت شناختن، ارزش داشتن، احترام و شکوفا شدن و استقلال آنها تأمین می شود؛ و دانش آموزان تحت راهنمایی معلم به آموزش و یادگیری می پردازند و اعمال مثبت و مورد قبول برای آنان روشن و واضح است و همین عامل باعث رضایت و خشنودی آنان شده و به سعی و تلاششان می افزاید. 2) روش بی بند و باری (بدون رهبری)، که در آن به علت مشخص نبودن هدف و عدم رهبری، به کمترین یادگیری می انجامد و بنابراین، بدترین روش اداره کلاس است  3) روش استبدادی، که در آن نسبت به روش بی بند و باری، دانش آموزان دارای یادگیری بیشتری هستند ولی به علت داشتن هیجان و اضطراب، عدم احساس مسئولیت و هدف، دارای یادگیری کمتری نسبت به روش دموکراسی هستند و در حضور معلم به کار و کوشش ادامه می دهند، ولی در غیاب او سعی به انجام کار ندارند؛ در حالی که در روش دموکراسی، در همه شرایط سعی دارند که کارشان را به انجام برسانند.با توجه به موارد فوق، پژوهش حاضر در صدد پاسخگویی به این سوال است که آیا اضطراب اجتماعی و جو روانی-اجتماعی کلاس پیش بینی کننده خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان می باشند؟فهرست
مطالب تحقیق بررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعی در دانش آموزان  به شرح زیر می باشد:چکیده    فصل اول: کلیات تحقیق‌مقدمه              3بیان مسئله             9اهمیت و ضرورت پژوهش             12اهداف پژوهش             14 فرضیه های پژوهشی             14تعاریف نظری و عملیاتی متغیرهای پژوهش             15فصل دوم: مبانی نظری و پژوهشی ‌بخش اول: مبانی نظری پژوهش             171- خودکارآمدی تحصیلی             17تعاریف و ویژگی های خودکارآمدی             17تعیین کننده های خودکارآمدی             20مراحل رشد خودکارآمدی             23خودکارآمدی و اضطراب             262- اختلال اضطراب اجتماعی             26تعریف اختلال اضطراب اجتماعی             29ملاک های تشخیصی اختلال اضطراب اجتماعی             31شیوع اختلال اضطراب اجتماعی             32دوره یا سن شروع اختلال اضطراب اجتماعی             33نشانگان روانشناختی اختلال اضطراب اجتماعی             34اختلال اضطراب اجتماعی در نوجوانان             35دیدگاه های نظری در باره اضطراب             37ديدگاه روان پويايي             37ديدگاه رفتارگرایی             39ديدگاه شناختی             40ديدگاه زيست شناختي             42ديدگاه انسان گرایی             44ديدگاه اجتماعی             45سبب شناسی اضطراب اجتماعی             45 نظریه های روانپویشی             45نظریه های رفتاری             46نظریه های زیستی             47دستگاه عصبی خودمختار             48انتقال دهنده های شیمیایی             48عوامل ارثی             49الگوهای نظری اضطراب اجتماعی             50نظریه طرحواره بک             50نظریه شبکه متداعی باور             51الگوی شناختی کلارک و ولز             51الگوی شناختی اضطراب اجتماعی راپی و هیمبرگ             52مدل شناختی اضطراب اجتماعی بک،امری و گرینبرگ             523- جو روانی-اجتماعی کلاس             53تعاریف             53انواع جو  روانی حاکم بر کلاس             53ویژگی های روابط انسانی مطلوب در مدرسه             54دو بعد اساسی جو مدرسه             55بخش دوم ادبیات پژوهش             56تحقیقات انجام شده در خارج از کشور             56تحقیقات انجام شده در داخل کشور             59جمع بندی ادبیات پژوهش                       63فصل سوم: روش پژوهش  روش پژوهش             65جامعه آماری              65نمونه و روش نمونه گیری              65ابزارهای گردآوری اطلاعات             66مقیاس جو روانی- اجتماعی کلاس             66مقياس اضطراب اجتماعی برای  نوجوانان             67مقياس خودكارآمدی تحصيلي             68شیوه اجرا             68روش تجزیه و تحلیل داده ها             69ملاحظات اخلاقی             69فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعاتتوصیف نمرات آزمودنی ها بر حسب نمرات اضطراب اجتماعی             71توصیف نمرات آزمودنی ها بر حسب نمرات جو روانی-اجتماعی کلاس             72توصیف نمرات آزمودنی ها بر حسب نمرات خودکارآمدی تحصیلی             72ماتریس همبستگی اضطراب اجتماعی و خودکارآمدی تحصیلی             73تحلیل رگرسیون اضطراب اجتماعی بر خودکارآمدی تحصیلی             74ماتریس همبستگی جو روانی- اجتماعی کلاس و خودکارآمدی تحصیلی             76تحلیل رگرسیون جو روانی- اجتماعی کلاس بر خودکارآمدی تحصیلی             77فصل پنجم: بحث و نتیجه گیریبحث و بررسی یافته های پژوهش             79فرضیه اول پژوهش             79فرضیه دوم پژوهش             80فرضیه سوم پژوهش             81فرضیه چهارم پژوهش             82محدودیت های پژوهش             85پیشنهادهای پژوهشی             86پیشنهادهای نظری پژوهش             87پیشنهادهای کاربردی             89منابع             90پیوست             106چکیده انگلیسی              114

دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده:
1871
مشاهده

کد فایل:9303
انتشار در:۱۳۹۶/۳/۳۰
حجم فایل ها:249

اشتراک گذاری:

 قیمت:

19,500 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
تحقیق خودكارآمدي تحصيلياضطراب اجتماعيجو روانيبررسی قدرت پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی توسط جو روانی اجتماعی کلاس و اضطراب اجتماعیتعاریف و ویژگی های خودکارآمدیخودکارآمدی و اضطرابتعریف اختلال اضطراب اجتماعیاختلال اضطراب اجتماعی در نوجوانان

  • پاورپوینت تحلیلی بر کارکردهای اجتماعی فضاهای شهری با تاکید بر کارکردهای شبانه

    پاورپوینت تحلیلی بر کارکردهای اجتماعی فضاهای شهری با تاکید بر کارکردهای شبانه دانلود پاورپوینت تحلیلی بر کارکردهای اجتماعی فضاهای شهری با تاکید بر کارکردهای شبانه دسته بندي : شهرسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت تحلیلی بر کارکردهای…

  • پاورپوینت پلاستیک و کامپوزیت

    انواع کامپوزیت ها,بررسی کامپوزیت ها,پاورپوینت پلاستیک و کامپوزیت,پاورپوینت عمرانی,پاورپوینت معرفی پلاستیک و کامپوزیت,دانلود پاورپوینت پلاستیک و کامپوزیت,کاربرد کامپوزیت در ساختمان,کامپوزیت نما دانلود فایل اصلی پاورپوینت پلاستیک و کامپوزیت از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت بررسی و معرفی پلاستیک و کامپوزیت…

  • تحقیق تحلیل رفتار متقابل

    تحقیق تحلیل رفتار متقابل دانلود تحقیق تحلیل رفتار متقابل دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل ورد تحقیق تحلیل رفتار متقابل ، در حجم 37 صفحه قابل ویرایش و آماده پرینت.  بخشی از…

  • پاورپوینت دستگاه عصبی

    پاورپوینت دستگاه عصبی برچسب ها: پاورپوینت دستگاه عصبی دستگاه عصبی مرکزی دستگاه عصبی محیطیگیرنده عصبیخلاصه سیستم پاراسمپاتیک مغزی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت دستگاه عصبی دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت دستگاه عصبیقالب بندی:…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش سيستم مديريت ارتباط با مشتري

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش سيستم مديريت ارتباط با مشتري دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش سيستم مديريت ارتباط با مشتري دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه سيستم مديريت ارتباط با…

  • بررسی موانع رشد بانکداری اسلامی درایران

    بررسی موانع رشد بانکداری اسلامی درایران برچسب ها: دانلود پایان نامه بررسی موانع رشد بانکداری اسلامی درایراندانلود پروژه بررسی موانع رشد بانکداری اسلامی درایرانمبانی نظری بررسی موانع رشد بانکداری اسلامی درایران رفتن به سایت اصلی بررسی موانع رشد بانکداری اسلامی…

  • پیشینه و مبانی نظری افت تحصیلی و والدین

    پیشینه و مبانی نظری افت تحصیلی و والدین دانلود پیشینه و مبانی نظری افت تحصیلی و والدین دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق افت تحصیلی و والدین مقدمه اسلام آيين…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری تأثیر وام های خوداشتغالی در ایجاد فرصت های شغلی در نواحی روستایی

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری تأثیر وام های خوداشتغالی در ایجاد فرصت های شغلی در نواحی روستایی دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری تأثیر وام های خوداشتغالی در ایجاد فرصت های شغلی در نواحی روستایی دسته بندي : روانشناسی و…

  • ترجمه مقاله انگلیسی: مروری بر مسئله امنیت در اینترنت اشیاء

    09358978227,Security in the Internet of Things A Review,اینترنت اشیا,دانلود ترجمه مقاله انگلیسی,دانلود ترجمه مقاله اینترنت اشیا,دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه,دانلود مقاله اینترنت اشیا,مروری بر مسئله امنیت در اینترنت اشیا,مقاله,نگار زمانی دانلود فایل اصلی ترجمه مقاله انگلیسی: مروری بر مسئله امنیت…

  • - پرسشنامه (شاخص) رضايت زناشويي هودسن

    - پرسشنامه (شاخص) رضايت زناشويي هودسن دانلود - پرسشنامه (شاخص) رضايت زناشويي هودسن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسشنامه ( شاخص ) رضایت زناشویی هودسن : يك ابزار 25 سؤالي است كه براي…

  • ادبیات نظری تحقیق حق شرط و صلاحیت مرجع داوری بین المللی و داوری ایکسید

    ادبیات نظری تحقیق حق شرط و صلاحیت مرجع داوری بین المللی و داوری ایکسید دانلود ادبیات نظری تحقیق حق شرط و صلاحیت مرجع داوری بین المللی و داوری ایکسید دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • پاورپوینت تاسیسات مکانیکی ساختمان(گرمایش و سرمایش)

    پاورپوینت تاسیسات گرمایشی و سرمایشی ساختمان,پاورپوینت تاسیسات مکانیکی ساختمان(گرمایش و سرمایش),تاسیسات مکانیکی ساختمان,تاسیسات مکانیکی ساختمان(گرمایش و سرمایش),دانلود پاورپوینت تاسیسات مکانیکی ساختمان(گرمایش و سرمایش),رادیاتور,فن کویل دانلود فایل اصلی پاورپوینت تاسیسات مکانیکی ساختمان(گرمایش و سرمایش) از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت تاسیسات…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی پژوهش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی (فصل 2 پایان نامه)

    پرسشنامه خودتنظیمی,پيشينه پژوهش یادگیری خودتنظیمی,پيشينه نظري راهبردهای خودتنظیمی,چارچوب نظري نظریه های خودتنظیمی,دانلود مباني نظري خودتنظیمی,مباني نظري تعریف خود تنظیمی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)یادگیری سازمانی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تجربی پژوهش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی (فصل 2…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات ارتباطی اجتماعی(فصل 2)

    اختلال زبانی,پيشينه پژوهش اختلالات ارتباطی,پيشينه تحقيق,پيشينه نظري اختلال زبان بیانی,دانلود مباني نظري انواع اختلالات گفتار و زبان,مباني نظري درمان اختلالات گفتاری,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)اختلال کودکان بیش فعال نظریه های سلامت روانی,مقاله اختلالات گفتاری دانلود فایل اصلی مبانی…

  • پاورپوینت پانل پیش ساخته

    پاورپوینت پانل پیش ساخته دانلود پاورپوینت پانل پیش ساخته دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت پانل پیش ساخته ،در حجم 23 اسلاید قابل ویرایش. بخشی ازمتن: در این فایل به معرفی و آشنایی با…

  • پاورپوینت کلیات پزشکی و بهداشت تعریف بیماری, انواع بیماری و درد

    پاورپوینت کلیات پزشکی و بهداشت تعریف بیماری, انواع بیماری و درد برچسب ها: تعاریف بیماریتاریخچه بیماریسلامتی و بیماریعوامل موثر بر سلامتینشانه‌ها و علائم بیماری‌هامناطق قشر مغزی مرتبط با دردشکل‌های مختلف درد فیزیولوژیکیدرمان و پیشگیری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کلیات…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق نسبت هاي مالي و پيش بيني بحران کسب و کار

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق نسبت هاي مالي و پيش بيني بحران کسب و کار دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق نسبت هاي مالي و پيش بيني بحران کسب و کار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • پاورپوینت مدیریت اسلامی

    پاورپوینت مدیریت اسلامی دانلود پاورپوینت مدیریت اسلامی دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت مدیریت اسلامی،در حجم 44 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: فلسفه مدیریت در اسلام: اگرچه در قرآن کریم از واژة…

  • پایان نامه بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی و سبک های حل مسأله با پرخاشگری در دانش آموزان دختر و پسر

    پایان نامه بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی و سبک های حل مسأله با پرخاشگری در دانش آموزان دختر و پسر دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی و سبک های حل مسأله با پرخاشگری در دانش آموزان…

  • فایل پاورپوینت بررسی و مطالعه چند نمونه ترمینال در ایران(ترمینال داخلی)

    فایل پاورپوینت بررسی و مطالعه چند نمونه ترمینال در ایران(ترمینال داخلی) برچسب ها: دانلود پاورپوینت معرفی نمونه ترمینالترمینال مسافربریترمینال صفه اصفهانترمینال کاوه اصفهانترمینال TWAترمینال بیهقی تهران (آرژانتین)ترمینال جنوب تهرانپاورپوینت ترمینالپاورپوینت مطالعه ترمینال در ایرانپاورپوینت نمونه داخلی ترمینال رفتن به سایت…

  • تحقیق تسلیم و تسلم، قبض

    تحقیق تسلیم و تسلم، قبض دانلود تحقیق تسلیم و تسلم، قبض دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: دانلود تحقیق با موضوع تسلیم و تسلم، قبض، در قالب word و در 44 صفحه، قابل…

  • دانلود مقاله درآمدی بر شناخت مفاهیم منظر صوتی شهر از دیدگاه صاحبنظران

    دانلود,درآمدی,دیدگاه,شناخت,شهر,صاحبنظران,صوتی,مفاهیم,مقاله,منظر دانلود فایل اصلی دانلود مقاله درآمدی بر شناخت مفاهیم منظر صوتی شهر از دیدگاه صاحبنظران از سایت دانلود فایل چکیده با رشد روزافزون شهر ها و شلوغ تر شدن آنها و استفاده بیش از حد از تکنولوژی و وسایل…

  • پیشینه و مبانی نظری عدم اطمینان محیطی

    پیشینه و مبانی نظری عدم اطمینان محیطی دانلود پیشینه و مبانی نظری عدم اطمینان محیطی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عدم اطمینان محیطی 2 - 3 ماتریس عدم اطمینان محیطی نظریه های عدم…

  • پاورپوینت ماهیت هنر در عرفان اسلامی

    پاورپوینت ماهیت هنر در عرفان اسلامی برچسب ها: دانلود پاورپوینت ماهیت هنر در عرفان اسلامیماهیت هنر در عرفان اسلامیهنر در معماری اسلامیپاورپوینت هنر در معماری اسلامیپروژه درس حکمت هنرهای اسلامیحکمت هنرهای اسلامیپاورپوینت ماهیت هنر در عرفان اسلامیهنر در معماری رفتن…

  • بررسی عوامل موثر بر عملکرد کارکنان در مورد برند در صنعت بانکداری

    بررسی عوامل موثر بر عملکرد کارکنان در مورد برند در صنعت بانکداری برچسب ها: پایان نامه بررسی عوامل موثر بر عملکرد کارکنان در مورد برند در صنعت بانکداریپروژه بررسی عوامل موثر بر عملکرد کارکنان در مورد برند در صنعت بانکداریمقاله…

  • پاورپوینت آرگونومی

    آرگونومی,آرگونومی در محیط کار,آرگونومی(تاریخ مبلمان),ارگونومي و دكوراسيون داخلي در هتل,ارگونومی در کار با رایانه,پاورپوینت آرگونومی,پاورپوینت آشنایی با آرگونومی(تاریخ مبلمان),دانلود پاورپوینت آرگونومی,درس تاریخ مبلمان دانلود فایل اصلی پاورپوینت آرگونومی از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت آشنایی با آرگونومی(تاریخ مبلمان)،در حجم 108…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اهداف آموزش و پرورش دوره ابتدایی و ویژگی های کودکان در دوره ابتدایی

    ادبیات نظری اهداف آموزش و پرورش دوره ابتدایی و ویژگی های کودکان در دو,پیشینه تحقیق ویژگی های کودکان در دوره ابتدایی,فصل دوم پایان نامه اهداف آموزش و پرورش دوره ابتدایی,مبانی نظری اهداف آموزش و پرورش دوره ابتدایی و ویژگی های…

  • بررسی رابطه بین قابلیت های بازاریابی و عملیاتی با عملکرد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق

    اهمیت قابلیت بازاریابی در شرکت,بررسی رابطه بین قابلیت های بازاریابی و عملیاتی با عملکرد مالی,پایان نامه قابلیت های بازاریابی و عملیاتی با عملکرد مالی,رویکردهای مختلف ارزیابی عملکرد,قابلیت هاي,مقاله بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد مالی دانلود فایل اصلی بررسی…

  • تحقیق: آشنایی با انواع چوب ها

    تحقیق: آشنایی با انواع چوب ها برچسب ها: تحقیق: آشنایی انواع چوب رفتن به سایت اصلی تحقیق: آشنایی با انواع چوب ها دسته بندي : مهندسی کشاورزی جزئیات و دریافت گزارش فایل عنوان تحقیق: آشنایی با انواع چوب هافرمت: WORDتعداد…

  • پيشينه پژوهش پايان نامه اشتراک گذاری دانش

    پيشينه پژوهش پايان نامه اشتراک گذاری دانش دانلود پيشينه پژوهش پايان نامه اشتراک گذاری دانش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تسهیم دانش تعریف دانش قبل از توضیح مفهوم دانش ، لازم است که…

  • ادبیات نظری تحقیق تعاریف و راهبردهای سبک های مقابله

    ادبیات نظری تحقیق تعاریف و راهبردهای سبک های مقابله دانلود ادبیات نظری تحقیق تعاریف و راهبردهای سبک های مقابله دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار : مقابله در اساسنامه سازمان…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید پالت رنگ

    آموزش تولید پالت رنگ,پروژه کارآفرینی تولید پالت رنگ,دانلود پروژه تولید پالت رنگ,دانلود طرح توجیهی تولید پالت رنگ لوازم ارایشی,دانلود کارآفرینی تولید پالت رنگ,راه اندازی کسب و کار تولید پالت رنگ,روش تولید پالت رنگ,طرح توجیه,طرح تولید پالت رنگ دانلود فایل اصلی…

  • بررسی تاثیر مالكيت سهام مديريت برارتباط بين ثبات سود واقلام تعهدي درشرکتهای پذیرفته شده در بورس

    بررسی تاثیر مالكيت سهام مديريت برارتباط بين ثبات سود واقلام تعهدي درشرکتهای پذیرفته شده در بورس برچسب ها: بررسی اقلام تعهديمالكيت سهام مديريتمقاله كيفيت سودتعریف مالکیت نهادیمالکیت نهادی چیستمنظور از مالکیت نهادی چیست؟تحقیق بررسی تاثیر مالكيت سهام مديريت برارتباط بين…

  • دانلود مقاله بررسی نگرانیهای امنیتی و دلایل عدم پذیرش رایانشابری در محیطهای کسبوکار

    امنیتی,بررسی,پذیرش,دانلود,دلایل,رایانشابری,عدم,کسبوکار,محیطهای,مقاله,نگرانیهای دانلود فایل اصلی دانلود مقاله بررسی نگرانیهای امنیتی و دلایل عدم پذیرش رایانشابری در محیطهای کسبوکار از سایت دانلود فایل چکیده رایانشابری به معنای ارائه خدمات رایانشی از قبل مهیا شده است که بدون نیاز به دانش از فناوریهای…

  • پاورپوینت اصول مذاکره

    پاورپوینت اصول مذاکره دانلود پاورپوینت اصول مذاکره دسته بندي : اقتصاد جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت اصول مذاکره ، در حجم 59 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: تعریف مذاکره مذاکره عمل یا فرآیند گفتگو با دیگری…