بررسی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان و کاربرد آن در کسب و کار سازمان

بررسی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان و کاربرد آن در کسب و کار سازمان

برچسب ها:
پایان نامه بررسی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان و کاربرد آن در کسب و کار سازماندانلود پروژه بررسی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان و کاربرد آن در کسب و کار سازمان

رفتن به سایت اصلی

بررسی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان و کاربرد آن در کسب و کار سازمان

دسته بندي : مدیریت

جزئیات و دریافت
گزارش فایل

تحقیق حاضر با عنوان بررسی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان و کاربرد آن در کسب و کار سازمان  از سری تحقیق های رشته مدیریت
میباشد. این تحقیق در 25صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.===================================================================================تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                      
info@neginfile.ir===================================================================================قسمتهایی کوتاه از متن:چکیده مهمترین اصل وپایه هرسازمان مشتریان آن هستند. مشتری به شخص یا اشخاصی اطلاق می شود که از کالا یا خدمات فروشنده ی ارائه دهنده در مقابل پرداخت چیزی، خریداری می نمایند.(طالع ، 1386) در چارت سازمانی بعضی از شرکت های موفق دنیا مشتری در راس هرم سازمانی و بالای سرهیات مدیره قرار می گیرد. بدین مفهوم که هیات مدیره آمده اند تا دستورات او را اطاعت ، سلیقه اش را کندوکاو و و خواسته هایش را تامین کنند.(حسینی،1388) مشتریان همواره در جستجوی عرضه کنندگانی هستند که کالا یا تولیدی به مراتب بهتر به آن ها عرضه کنند(ملکی و دارایی، 1387). همچنین به دلیل افزایش رقابت در بازار، تنوع کالاها و خدمات و افزایش سطح آگاهی ، مشتریان دارای حق انتخاب وسیعی شده اند و درصورت یافتن عرضه کننده بهتر، خرید خود را از سازمان متوقف می کنند. بنابراین در کسب و کار امروز، نگهداری مشتری از طریق تامین رضایت وی، حائز اهمیت فراوانی می باشد. اندرسون و نارس (2004) اعتقاد دارند که نگهداری مشتری یک استراتژی تجاری موثر نسبت به تلاش برای بدست آوردن مشتریان جدید به منظور جایگزین کردن مشتریان از دست رفته است. (جی و گراهام، 2008 ) همچنین هزینه جذب یک مشتری جدید بین 5 تا 11 برابر نگهداری یک مشتری قدیمی است و دو درصد افزایش حفظ مشتری، هزینه را تا ده درصد افزایش می دهد.(شاهین و تیموری، 1386، ص3)در واقع هدف تجارت خلق مشتری راضی است ، نه سود. سود پاداش عمل است. پاداش ایجاد رضایت مشتری است. وقتی رضایت مشتری حاصل شد، البته سود را نیز در پی خواهد داشت . هدف قرار دادن رضایت مشتری و فراتر رفتن از خواست ها وانتظارات او، سود را در بلند مدت تامین و تضمین خواهدکرد(حسینی، 1382). تام پیترز معتقد است که کسب وکارهایی که برای سودآوری اهمیت قائل هستند هرگز به اندازه آن هایی که کیفیت خدمات به مشتریان را در اولویت قرار می دهند، سودآور نیستند (نظام پور، 1384). رضایتمندی مشتریان تاثیر بسیار مهمی در وضعیت کنونی و آینده سازمان خواهدداشت.اشلسینگر وهسکیت  باارائه نظریه چرخه خدمات مطلوب ، بیان می کنند که با افزایش رضایت مشتریان، قابلیت تحمل آن ها در پرداخت قیمت محصول بالا می رود و در نتیجه سودآوری سازمان افزایش می یابد و در نهایت رضایت شغلی و بهبود روحیه کاری کارکنان را درپی خواهد داشت (شهلایی مقدم، 1389). مشتریانی که از سازمان رضایت زیادی دارند، ترجیحات مثبت خود را به دیگران منتقل می کنند و به این ترتیب وسیله تبلیغ برای سازمان شده و در نتیجه هزینه جذب مشتریان جدید را کاهش می دهند (عالی، 1381). سطوح بالاتر از مشتریان، به وفاداری آن ها منجر می شود. جونز و ساسر  اعتقاد دارند که رضایت کامل مشتری ،کلیدی برای اطمینان از وفاداری و ایجاد یک عملکرد مالی بلندمدت برتر است. (کارنا،2004)از نظر تربلانچ و بوشف (2006)یک الگوی رفتاری بلندمدت و یک طرز برخورد طولانی مدت است که به وسیله ی تجربیات مضاعف درطول زمان تقویت شده است. مشتریانی که سازمان نسبت به وفاداری آن ها اطمینان دارد. باید به وسیله سپری از عناصر رقابتی مانند انتخاب قیمت، توسعه عملکرد و ارتقای محصول حمایت شوند.(خوش پنجه و باقی، 1389).توجه به حفظ مشتریان و تامین رضایت و وفاداری آن ها منجر به ایجاد رویکردهای جدیدی در مدیریت از جمله مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری شده است. مدریریت الکترونیکی  ارتباط با مشتری المان های مختلفی همچون فناوری ، نیروی انسانی ،منابع اطلاعاتی و فرایندهای کاری را ترکیب می کندتا کسب وکار خلق کند که نگاه 360 درجه ای به مشتریان خود داشته باشد. جرمی گالبرت و تام راجرز مدیریت ارتباط با مشتری را اینگونه تعریف می کنند:«فعالیت هایی که یک کسب وکار به منظور شناسایی ، توصیف، یافتن، توسعه و حفظ مشتریان وفادار وسودآور سازمان توسط تحویل کالا و خدمات مناسب به مشتری مناسب، از طریق کانال مناسب در زمان مناسب و باهزینه مناسب انجام می دهد.»(البدوی و اخلاصی، 1385،ص92)هدف مدیریت الکترونیکی، بازگشت به دوره ی بازاریابی شخصی است. به این مفهوم که مشتریان مختلف ، محصولات مختلفی را می طلبند وبه جای بازاریابی انبوه افراد و سازمان ها، هرمشتری را باید تک تک بازاریابی کرد. در این روی کرد شخص به شخص ، اطلاعات مربوط به هر مشتری(مثل خریدهای قبلی، نیازها وخواسته های آن ها) برای چارچوب دادن به کالاها وتولیدی مورد استفاده قرار می گیرند که احتمال پذیرش آن را افزایش دهد (الهی و حیدری، 1387). منطق بکار رفته در اجرای مدیریت الکترونیکی تجارت ، تحت نظرقراردادن و مدیریت برتمامی فرایندهای خدمات رسانی (شامل مراحل شناسایی ، جذب، توسعه ، حفظ روابط)به مشتری است (بگلو و زمردپوش ، 1388). مشتری سازمان باید احساس کند که سازمان برای او ارزش قائل است تا نسبت به آن احساس تعلق کند (البدوی و همکاران، 1385). بااین که طبق نتایج تحقیقات مختلف نرخ بالای شکست 70 درصدی برای پروژه های مدیریت الکترونیکی تجارت تخمین زده شده است، اما گرایش زیادی به استفاده از این رویکرد در سازمان های تولیدی و تولیدی وجود دارد. این نشان دهنده ی این مطلب است که اجرای درست این گونه پروژه ها موجب دستیابی به رضایت مشتری و در نهایت کسب مزیت رقابتی می شود. این تحقیق در صدد است تا به بررسی نقش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در جلب رضایت ارباب رجوع در شرکت پتروشیمی جم بپردازد. لازم به ذکر است که صنعت پتروشیمی یک صنعت تولیدی می باشد که در آن کیفیت و نحوه ارتباط سازمان و کارکنان با مشتریانش در ایجاد رضایت در آن ها نقش بالایی را ایفا می کند.مقدمهبا نگاهی گذرا به چند شاخص ملی در امر پتروشیمی و مقایسه آن با شاخص های جهانی به سادگی می توان به عدم توسعه بازار پتروشیمی در ایران و ارتباط آن با مشتری هاش در مقایسه با اکثر کشورها پی برد. این شاخص های عبارتند از:مهمترین شاخص در این شاخص نفوذ می باشد که در صد نسبت حق پتروشیمی به تولید ناخالص داخلی است. این در صد علیرغم اجباری بودن بخش قابل توجه ای از بازار پتروشیمی هنوز کمتر از عدد یک می باشد و براساس استانداردهای پذیرفته شده، نشان دهنده عقب ماندگی ارتباط مشتری صنعت پتروشیمی در ایران است.همانطور که قبلا ذکر شد جذب مشتری در صنعت پتروشیمی به دلیل این که پرداخت پتروشیمی لزوما منجر به دریافت نخواهد شد و در یافت منوط به وقوع حادثه یا خسارت است، مشکل تر از جذب مشتری در سایر صنایع است. البته ذکر این نکته نیز لازم به نظر میرسد که شرکت های پتروشیمی باید این سخن اقتصاد دان فرانسوی ، ژان باتیست سه  که معتقد است عرضه، تقاضای خود را به وجود می آورد را آویزه گوش خود کنند و پیشاپیش قصور و تقصیر خود را متوجه بخش تقاضا نکنند و خودرا تبرئه ننمایند.(ناصحی فر و حق بیان، 1388)با توجه به عدم رشد قابل توجه صنعت پتروشیمی در ایران و هزینه بالای جذب مشتری جدید، در مقایسه با حفظ مشتری و همچنین مشکل تر بودن جذب مشتری در صنعت پتروشیمی نسبت به سایر صنایع تولیدی و شیمیایی ، لزوم حفظ و راضی نگه داشتن مشتری به وضوح احساس می شود. رضایت مشتری امروزه به عنوان یکی از مسائل حیاتی در اغلب صنایع تولیدی به شمار می رود. رضایت مشتری نوعی بیمه  در برابر اشتباهات احتمالی شرکت است،که رد نتیجه تغییرات مرتبط با تولید خدمات، وقوع آن ها اجتناب ناپذیر است. مشتریان دائمی در مواجهه با چنین موقعیت هایی اغماض بیشتری دارند، زیرا به دلیل تجربیات خوشایند قبلی، اشتباهات اندک سازمان را به راحتی نادیده می گیرند.(ونوس و صفائیان ، 1383)رضایت مشتری به دنبال خود مزایایی از قبیل ایجاد مزیت های رقابتی ، کاهش هزینه های ناشی از اشتباه، ترغیب مشتری به تکرار معامله و وفاداری ، کاهش هزینه های جلب مشتریان جدید، افزایش اعتبار و شهرت، رشد و توسعه پایدار را به همراه دارد. برای نشان دادن اهمیت حفظ رضایت مشتری توجه به مطالب زیر لازم به نظر می رسد:-    رضایت مشتری، پیش شرط تمام موفقیت های بعدی شرکت است.-    احتمال این که مشتریان کاملا راضی مجددا از شرکت خرید کنند، 6 برابر مشتریان فقط راضی است.-    مشتری ناراضی در نهایت حتما سازمان را ترک می کند و پس از جدا شدن از آن مشکل نارضایتی خود را به حداقل 10 نفرانتقال می دهد و مهم تر این که آن ها را هم به سوی رقبای سازمان می کشاند.-    ضرر وزیان از دست دادن یک مشتری در حکم گریز 100 مشتری دیگر است. –    98 در صد مشتریان ناراضی بدون این که شکایتی داشته باشند، به سمت رقبا می روند.(شاهین و تیموری، 1386)مدیریت ارتباط با مشتری (مدیریت الکترونیکی تجارت ) شامل کلیه گام هایی است که یک سازمان برای ایجاد و تثبیت ارتباط سودمند با مشتری برمی دارد و در قالب کار گروهی لازم برای حصول اطمینان از رضایت مشتری تعریف می شود. (محمدی، 1385)آن چه در این دنیای رقابتی، موجب برتری یک موسسه مالی می شود، توانایی آن در استفاده موثر از مدیریت ارتباط با مشتری برای جذب ، جلب رضایت و حفظ مشتریان است.مسئله رضایت خدمت گیرندگان در ایران کمتر مورد توجه بوده است و سازمان ها اغلب بازخوردی از خدمات دریافت نکرده اند و گرد آوری دیدگاه های مراجعان و اعمال آن درفرایند کار جایگاهی قابل توجه نداشته است. این واقعیت که خواسته ها، نیازها و انتظارات مشتریان تغییر می یابد، به مفهوم ضرورت بررسی رضایت مشتریان به گونه ای پیوسته است. نظر سنجی از مشتریان یک شیوه پویای بازاریابی و عامل فروش های جدید برای شرکت محسوب می شود.(رنجبریان و همکاران، 1381)لذا با توجه به اهمیت جلب رضایت مشتری، تحقیق حاضر در نظر دارد به نظر سنجی درمورد رضایت مشتریان پتروشیمی جم از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در خصوص کیفیت خدمات ، نحوه پاسخگویی ، هزینه خدمات و خدمات الکترونیک بپردازد وسپس نظرات مشتریان را با برداشت کارکنان در خصوص همین ابعاد مقایسه نماید.

دسته بندی: مدیریت

تعداد مشاهده:
1647
مشاهده

کد فایل:11357
انتشار در:۱۳۹۶/۵/۱۵
حجم فایل ها:158

اشتراک گذاری:

 قیمت:

20,500 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
پایان نامه بررسی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان و کاربرد آن در کسب و کار سازماندانلود پروژه بررسی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان و کاربرد آن در کسب و کار سازمان

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق اثربخشی سیتم آموزش مجازی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق اثربخشی سیتم آموزش مجازی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق اثربخشی سیتم آموزش مجازی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اثربخشی سیتم آموزش مجازی فصل دوم -…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي جامع ژنراتور

    دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي جامع ژنراتور برچسب ها: گزارش کاراموزي بررسي ژنراتورکاراموزي بررسي ژنراتورکارورزي بررسي ژنراتوردانلود گزارش کارآموزي بررسي ژنراتوربررسي ژنراتورژنراتور رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي جامع ژنراتور دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات…

  • پاورپوینت الگوریتم جهش ترکیبی قورباغه

    پاورپوینت الگوریتم جهش ترکیبی قورباغه دانلود پاورپوینت الگوریتم جهش ترکیبی قورباغه دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت الگوریتم جهش ترکیبی قورباغه (Shuffled Frog Leaping Algorithm) ، در حجم 53 اسلاید قابل ویرایش. …

  • پاورپوینت علوم دوم دبستان زندگی ما و گردش زمین

    پاورپوینت علوم دوم دبستان زندگی ما و گردش زمین برچسب ها: پاورپوینت علوم دوم دبستان زندگی ما و گردش زمین رفتن به سایت اصلی پاورپوینت علوم دوم دبستان زندگی ما و گردش زمین دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و…

  • ادبیات نظری پژوهش تعریف و ابعاد خودپنداره (فصل دوم)

    ادبیات نظری پژوهش تعریف و ابعاد خودپنداره (فصل دوم) برچسب ها: ادبیات نظری پژوهش تعریف ابعاد خودپنداره (فصل دوم) رفتن به سایت اصلی ادبیات نظری پژوهش تعریف و ابعاد خودپنداره (فصل دوم) دسته بندي : مبانی نظری جزئیات و دریافت…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش اضطراب انتحان

    مباني نظري و پيشينه پژوهش اضطراب انتحان دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش اضطراب انتحان دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری اضطراب امتحان مقدمه اضطراب امتحان یکی از اضطراب‌های موقعیتی است که با عملکرد…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش عدم ارتقای شغلی بانوان (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش زنان در مديريت,پيشينه تحقيق انتصاب زنان در پست های مدیریتی مديران,دانلود مباني نظري نقش و حقوق زن در جامعه,فصل دوم پايان نامه ارشد ارتقای شغلی بانوا,مباني نظري زن در جامعه ايران,مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش عدم ارتقای…

  • پیشینه و مبانی نظری شیوه فرزندپروری و تعاریف آن

    پیشینه و مبانی نظری شیوه فرزندپروری و تعاریف آن دانلود پیشینه و مبانی نظری شیوه فرزندپروری و تعاریف آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل شیوه فرزندپروری و تعاریف آن اصطلاح فرزندپروری از ریشه…

  • پاورپوینت خلاصه فیزیک 2 هالیدی

    پاورپوینت خلاصه فیزیک 2 هالیدی دانلود پاورپوینت خلاصه فیزیک 2 هالیدی دسته بندي : فیزیک جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت خلاصه فیزیک 2 هالیدی بخشی از متن فایل: اگر یک میله شیشه ای را به پارچه ابریشمی مالش…

  • پاورپوینت داده کاوی و کاربرد آن

    پاورپوینت داده کاوی و کاربرد آن برچسب ها: کاربرد داده کاوی در آموزشکاربرد داده کاوی در شبکه های اجتماعیتعریف داده کاویروش های داده کاویداده کاوی در بازاریابیمقاله کاربرد داده کاوی در پزشکیدیتا ماینینگکاربرد داده کاوی در بانک رفتن به سایت…

  • پاورپوینت مخابرات طیف گسترده

    پاورپوینت مخابرات طیف گسترده برچسب ها: جزوه مخابرات طیف گستردهدانلود کتاب مخابرات طیف گستردهدانلود جزوه طیف گستردهمدولاسیون طیف گستردهطیف گسترده پرش فرکانسیطیف گسترده دنباله مستقیممعنی طیف چیستdsss چیست رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مخابرات طیف گسترده دسته بندي : کامپیوتر…

  • پاورپوینت رودکی و منوچهری -رشته ادبیات فارسی

    پاورپوینت رودکی و منوچهری -رشته ادبیات فارسی برچسب ها: رودکی منوچهری لفظی معنوی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت رودکی و منوچهری -رشته ادبیات فارسی دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل  پاورپوینت رودکی و منوچهری  با كوشش:…

  • بررسی رابطه نگرش مذهبي با بهزيستي روانشناختي و فرسودگي شغلي در معلمان

    بررسی رابطه نگرش مذهبي با بهزيستي روانشناختي و فرسودگي شغلي در معلمان برچسب ها: تحقیق نگرش مذهبیمقاله بهزیستی روان شناختیپایان نامه فرسودگی شغلیبررسی رابطه نگرش مذهبي با بهزيستي روانشناختي و فرسودگي شغلي در معلمان مفهوم نگرش مذهبیمفهوم بهزیستی روانشناختیمفهوم فرسودگی…

  • مجموعه های قالب پاورپوینت با موضوع مواد غذایی

    مجموعه های قالب پاورپوینت با موضوع مواد غذایی دانلود مجموعه های قالب پاورپوینت با موضوع مواد غذایی دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل شش قالب پاورپوینت با موضوع مواد غذایی جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق میل به یادگیری و فهمیدن (فصل دوم)

    پیشینه نظری پژوهش میل به دانستن و تل,پیشینه ومبانی نظری پژوهش میل به دانستن و تلاش برای فهمیدن,مبانی نظری پژوهش میل به دانستن و تلاش برای فهمیدن,مبانی نظری میل به دانستن و تلاش برای فهمیدن,مبانی نظری وپیشینه تحقیق میل به…

  • پیشینه و مبانی نظری مدیریت استعداد

    پیشینه و مبانی نظری مدیریت استعداد دانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت استعداد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مدیریت استعداد مقدمه امروزه سازمانها بخوبي دريافته اند كه به منظور موفقيت در اقتصاد پيچيده…

  • پاورپوینت تندیسگرایی

    پاورپوینت تندیسگرایی برچسب ها: معماری تندیس گراییتندیس گرایی به انگلیسیمعماری بروتالیسمبیان گرایی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تندیسگرایی دسته بندي : معماری و عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع تندیسگرایی،در قالب ppt و در 24 اسلاید،…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق تحلیل فضایی مکانی فضای سبز شهری

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق تحلیل فضایی مکانی فضای سبز شهری دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق تحلیل فضایی مکانی فضای سبز شهری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 : پيشينه…

  • بررسی انتخاب وزن های بهینه در روش های کارایی سنجی با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها

    بررسی انتخاب وزن های بهینه در روش های کارایی سنجی با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها برچسب ها: تحلیل پوششی داده ها فرآیند دو مرحله ای شاخص میانی پایان نامه بررسی انتخاب وزن های بهینه در روش های…

  • پاورپوینت خانه فارنزوورت(لودویگ میس وان درروهه)

    پاورپوینت خانه فارنزوورت(لودویگ میس وان درروهه) برچسب ها: دانلود پاورپوینت خانه فارنزوورت(لودویگ میس وان درروهه)خانه فارنزوورت(لودویگ میس وان درروهه)پاورپوینت تحلیل و بررسی خانه فارنزوورتپاورپوینت خانه فارنزوورتمعرفی لودویگ میس وان درروههپاورپوینت خانه فارنزوورت(لودویگ میس وان درروهه) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • پاورپوینت شکل شناسی (ریخت شناسی) شهری

    پاورپوینت شکل شناسی (ریخت شناسی) شهری دانلود پاورپوینت شکل شناسی (ریخت شناسی) شهری دسته بندي : شهرسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت شکل شناسی(ریخت شناسی)شهری،در حجم 65اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: شکل:…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهشی امنیت شغلی و استرس شغلی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش ابعاد امنیت شغلی,پيشينه تحقيق مدلهای استرس شغلی,پيشينه نظري تعریف اس,چارچوب نظري مفاهیم امنیت شغلی,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهشی امنیت شغلی و استرس شغلی (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد استرس و امنیت شغلی,مباني نظري امنیت شغلی دانلود…

  • چارچوب نظری و سوابق تحقیق تصمیم گیری خرید آنلاین

    چارچوب نظری و سوابق تحقیق تصمیم گیری خرید آنلاین دانلود چارچوب نظری و سوابق تحقیق تصمیم گیری خرید آنلاین دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 ) مقدمه ............................................................................................................................................................................................. 2 - 2…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تاب آوری (فصل دوم)

    ادبيات نظري پايان نامه روانشناسي,پيشينه پژوهش تاب آوری,چارچوب ادبيات نظري و پيشينه تحقيق تاب آوری,چارچوب نظري تاب آوری,دانلود مباني نظري روانشناسي تاب آوری,مباني نظري تاب آوری,مباني نظري و پيشينه پژوهش تاب آوری,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و…

  • پیشینه و مبانی نظری اعتياد يا وابستگي رفتاري به اينترنت و سلامت روانی

    پیشینه و مبانی نظری اعتياد يا وابستگي رفتاري به اينترنت و سلامت روانی دانلود پیشینه و مبانی نظری اعتياد يا وابستگي رفتاري به اينترنت و سلامت روانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی…

  • پاورپوینت تاریخچه و نحوه ی استفاده از صدا در کامپیوتر و وب

    پاورپوینت تاریخچه و نحوه ی استفاده از صدا در کامپیوتر و وب برچسب ها: پاورپوینت تاریخچه و نحوه ی استفاده از صدا در کامپیوتر و وبتاریخچه ابزارهای صوتیصدا چیستتاریخچه ابزارهای ضبط صداآشنایی با فرمت های صداصدا در وبMIME TYPE چیستنحوه…

  • پاورپوینت مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید

    پاورپوینت مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید برچسب ها: مقاله بازاریابی در شرایط رکود اقتصادیدانلود کتاب افزایش فروش در شرایط رکود بازارمدیریت فروش در بحران اقتصادیکسب و کار موفق در دوران رکوداستراتژی بازاریابی در شرایط بحرانبازاریابی در شرایط سختافزایش فروش…

  • پاورپوینت روانــشناسی عمومی (2)

    پاورپوینت روانــشناسی عمومی (2) برچسب ها: نمونه سوال مباحث اساسی در روانشناسی 2 پیام نورنمونه سوالات درس مباحث اساسی در روانشناسی 2دانلود نمونه سوالات مباحث اساسی در روانشناسی 2دانلود نمونه سوال مباحث اساسی در روانشناسی 2جزوه مباحث اساسی در روانشناسی…

  • سهام و اوراق قرضه

    اوراق قرضه,سهام دانلود فایل اصلی سهام و اوراق قرضه از سایت دانلود فایل تحقیق سهام و اوراق قرضه در حجم 22 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:انتشار اوراق قرضهانتشار اوراق قرضه در…

  • پاورپوینت مکانیک کوانتومی در فضای فاز

    پاورپوینت مکانیک کوانتومی در فضای فاز برچسب ها: پاورپوینت مکانیک کوانتومی در فضای فاز چرا از فضای فاز استفاده می کنیم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مکانیک کوانتومی در فضای فاز دسته بندي : تمیرات خودرو جزئیات و دریافت گزارش…

  • ادبیات نظری تحقیق عملکرد، ارزیابی عملکردوعملکرد بازار

    ادبیات نظری تحقیق عملکرد، ارزیابی عملکردوعملکرد بازار دانلود ادبیات نظری تحقیق عملکرد، ارزیابی عملکردوعملکرد بازار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه هر سازمان به منظور آگاهي از ميزان مطلوبيت و مرغوبيت فعاليتهاي خود…

  • ارتباط بين سود و قيمت سهام در بورس اوراق بهادارتهران

    ارتباط بين سود و قيمت سهام در بورس اوراق بهادارتهران برچسب ها: سودهرسهم p بازدهی سهام قیمت سهام رفتن به سایت اصلی ارتباط بين سود و قيمت سهام در بورس اوراق بهادارتهران دسته بندي : اقتصاد جزئیات و دریافت گزارش…

  • پاورپوینت مشارکت شهروندان در امور شهری

    پاورپوینت مشارکت شهروندان در امور شهری برچسب ها: دانلود پاورپوینت مشارکت شهروندان در امور شهریمشارکت شهروندان در امور شهریپاورپوینت مشارکت شهروندان در امور شهری (مفاهیمالزامات و موانع)مشارکت شهروندان ورکشاپشهرسازیپاورپوینت مشارکت شهروندان در امور شهری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مشارکت…

  • آشنایی با رابرت ونچوری

    آشنایی با رابرت ونچوری دانلود آشنایی با رابرت ونچوری دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل آشنایی با رابرت ونچوری Vرابرت ونچوریرابرت ونتوری، معمار امريكايی متولد 1925 است. او قبل از تاسيس دفتر كارخود در فيلادلفيا در 1958،…

  • پاورپوینت طرح جامع (ساختاری) بندرعباس با رویکرد راهبردی

    پاورپوینت طرح جامع (ساختاری) بندرعباس با رویکرد راهبردی برچسب ها: دانلود پاورپوینت طرح جامع (ساختاری) بندرعباسرویکرد راهبردیطرح جامع (ساختاری) بندرعباس با رویکرد راهبردیطرح جامع بندرعباسپاورپوینت طرح جامع بندرعباسپروژه طرح جامعمسکن وشهرسازیپاورپوینت طرح جامع (ساختاری) بندرعباس رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…