بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه برند

بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه برند

برچسب ها:
پایان نامه بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه برنددانلود پروژه بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه برندتحقیق بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه برنددانلود مبانی نظری بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در

رفتن به سایت اصلی

بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه برند

دسته بندي : مدیریت

جزئیات و دریافت
گزارش فایل

تحقیق حاضر با عنوان بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه برند   از سری تحقیق های رشته مدیریت
میباشد. این تحقیق در 125صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.===================================================================================تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                      
info@neginfile.ir===================================================================================قسمتهایی کوتاه از متن:مقدمهامروزه سازمان‏ها با رقابتي شدن بازارها و تغييرات پيوسته محيط، به اين واقعيت پي برده‏اند كه ديگر مانند گذشته با يك نظام اقتصادي رو به گسترش و بازارهاي در حال رشد روبرو نيستند. لذا هر مشتري ارزش ويژه خود را دارد و براي به دست آوردن سهم بيشتري از بازار بايد مبارزه كرد. گرچه بازاريابان تا ديروز تنها در انديشه يافتن مشتريان جديد بودند ولي در ديدگاه امروز، بازاريابي يعني كشف يك نياز، تلاش در جهت برآورده كردن آن و استمرار در تلاش. امروزه متعهد كردن مشتري جايگاه ويژه‏اي پيدا كرده و رشد دادن مشتري يعني توجه به رضايت‏مندي، ارتباط موثر با وي و سنجش كيفيت از ديدگاه وي كه باعث مي‏شود مشتريان يك سازمان در داخل همكار و در خارج از سازمان حامي و طرفدار سازمان باشند. لذا فقط مشترياني كه احساس تعلق خاطر و تعلق قلبي پيدا كرده و سودآوري و عمر طولاني دارند براي سازمان‏ها سرمايه به شمار مي‏روند (تقي زاده، 1390).در بازاريابي مصرف كننده، برندها غالباً نقطه آغاز تمايز بين پيشنهادهاي رقابتي بوده‏اند، به طوري كه در موفقيت سازمان‏ها مي‏توانند حياتي باشند. لذا بسيار مهم است كه مديريت برندها به صورت استراتژيك انجام گردد (فراهانی، 1392).بیان مسألهیک برند قوی می‏تواند ارزشمندترین دارایی یک موسسه تجاری محسوب شود، زیرا باعث می‏شود سازمان حاشیه سود بیشتر، کانال‏های همکاری بهتر و هم چنین مزایای دیگر را به دست آورد (یوو و همکاران، 2001). به همین دلیل ارزش ویژه برند از سال 1980 تبدیل به یک مفهوم مهم در بازاریابی شد. ارزش ویژه برند تجاری مطلوبیت نهایی یا ارزش افزوده‏ای است که یک محصول به واسطه نام تجاری مانند کوکاکولا، ایجاد می‏کند. ارزش ویژه برند تجاری همانند یک دارایی برای شرکت محسوب می‏گردد که گردش وجوه کسب و کار را افزایش می‏دهد ارزش ویژه برند تجاری یک مفهوم چند بعدی است که با تقویت ابعادش می‏توان آن را افزایش داد، این ابعاد عبارتند از آگاهی، کیفیت درک شده، وفاداری و تداعی‏ها. از سوی دیگر هر فعالیت بازاریابی بر روی ارزش ویژه برند تجاری تأثیرگذار است و نیز اینکه عناصر آمیخته بازاریابی به دلیل اینکه ازجمله عوامل قابل کنترل در اختیار مدیران و تصمیم‏گیران شرکت هستند، در صورتی که بتوان ارتباط بین این عناصر را با ارزش ویژه برند تجاری و بخصوص ابعاد آن بدست آورد، تصمیم‏گیران شرکت براحتی می‏توانند در خصوص چگونگی بکارگیری عناصر آمیخته بازاریابی، تصمیم‏گیری نمایند تا بتوانند به حداکثر ارزش ویژه برند تجاری و در نهایت سودآوری پایدار شرکت دست یابند.ارزش ويژه برند تفاوت قيمتي را كه يك برند قوي در فروش خود در مقايسه با يك برند متوسط جذب مي كند، نشان مي‏دهد. به علاوه ارزش ويژه برند با پشتيباني از ارزش مشتريان، به طور غير مستقيم ارزش شركت را افزايش مي‏دهد. ارزش ويژه برند و ارزش مشتري منتقل كننده ارزش به شركت‏اند از طريق بالا بردن اثربخشي و كارايي برنامه ها ي بازاريابي، وفاداري به برند، قيمت و حاشيه سود، توسعه برند، اهرم تجاري و مزيت رقابتي (آكر، 1991 ). اگر چه برند به صورت آشكارا براي سازمان و شركت ارزش آفريني مي‏كند، اما ريشة اين ارزش در مشتري قرار دارد (کلر، 2001). در حقيقت، ارزش ويژة برند مبتني بر مشتري، تعيين كنندة ارزش واقعي برند است (ديوانداري، 1390). ارزش ويژة برند مبتني بر مشتري، عبارت است از تاثيرات مختلف شناخت برند بر پاسخ مشتري به فعاليت‏هاي برند. در اين تعريف، سه مفهوم كليدي “پاسخ‏هاي متمايز”، پاسخ ناشي از شناخت برند” و “پاسخ مشتري به فعاليت‏هاي برند” در رابطه با ارزش آفريني برند آشكار است (كلر، 2008). بنابراين، مي‏توان بيان داشت كه تمام انواع فعاليت‏هاي سازماني، بر شناخت برند اثرگذار بوده و اين تغييرات شناخت برند، بر پاسخ‏ها منعكس مي‏شود. همچنين موفقيت بلند مدت برند سازمان، توسط تجارب حاصل از فعاليت‏هاي كوتاه مدت بازاريابي تحت تاثير قرار مي‏گيرد.كلر (2001)  ارزش برند از ديدگاه مشتري را واكنش مشتري به استراتژي هاي بازاريابي هنگامي كه مشتريان از نام و نشان تجاري متنوعي آگاهي دارند، مي‏داند. با وجود اينكه اهميت بازاريابي در جهت توسعة مؤسسات مختلف به صورت عملي و تجربي همواره مورد تأكيد بوده اين مسئله در فضاي كسب و كارهاي ورزشي كشور همواره مورد غفلت واقع شده است، اين در حالي است كه توسعة بازاريابي در مؤسسات ورزشي مي‏تواند عملكرد آنها را به طور چشمگيري بهبود بخشد و موجب توانمندي جامعة ورزش و جلوگيري از اتلاف وقت و هزينه با درك نياز و خواسته‏هاي مخاطبان و در نتيجه عايدي بيشتر براي سازمان، پاسخگويي و ابتكار عمل در سازمان، شناخت رقبا و پيشي گرفتن از رقبا شود. همچنين بازاريابي مي‏تواند بر افزايش نرخ سهام، استخدام اعضا بيمه و جذب و افزايش درآمد ورزشكاران و عواملي از اين  دست نيز تأثير بگذارد (آقازاده و همکاران، 1387).امروزه بازاريابي براي سازمان‏هاي غيرتجاري از جمله سازمان هاي ورزشي به منزلة روش و وسيله‏اي براي ارتباط با مردم است (قيامي راد و محرم زاده، 1388). با اين نگرش جديد در بازاريابي ديگر نمي‏توان محصول را تنها به اشياي فيزيكي محدود ساخت، بلكه هر چيزي به صورت خدمت قابل ارائه يا نياز قابل برآورده شدن را مي‏توان محصول قلمداد كرد كه شامل افراد، سازمان‏ها، خدمات، مكان‏ها و عقايد است (اتقياء، 1380 ). آميخته بازاريابي در برگيرنده فعاليت‏هاي عملي و پشتيباني اصلي سازمان نسبت به ديگر اقدامات مانند: مديريت اتخاذ راهبردها، بخش بندي بازار هدف، موقعيت‏يابي و توجه به محيط به شمار مي‏رود و همين عناصر و متغيرها هستند كه مستقيماً به بازار، مشتري و مصرف‏كننده مربوط و مرتبط مي‏شوند (حسيني، 1387).مجموعه عناصر مؤثر در بازاريابي تحت عنوان آميخته بازاريابي مطرح مي‏شود كه عبارت است از ابزارهاي موجود در دست سازمان كه از طريق آن، سازمان كالا يا  اين، خدمات خود را ارائه مي‏دهد (پيتز و استاتلر، 2007).عناصر شامل چهار عنصر استراتژيك چهار پي، يعني محصول، قيمت، مكان يا توزيع و ارتقاء است. اما استولد و همکاران (1388) بيان مي كنند كه آميختة بازاريابي خدمات با آميختة كالا متفاوت بوده و معتقدند كه در آميختة بازاريابي خدمات چند عامل به عوامل آميختة كالا اضافه مي‏شود. لاولاك و رايت (1999) نيز بيان كردند كه عناصر ديگري علاوه بر اين چهار عنصر مي‏تواند مورد توجه قرار گيرد و الگوي هشت پي را ارائه نمودند كه شامل : محصول، مكان و زمان، فرآيند، بهره‏وري و كيفيت افراد، ارتقاء و تشويق و آموزش، عوامل فيزيكي، قيمت و ديگر هزينه‏هاي خدمات است. گرچه يو و همکاران (2000) قيمت، تصوير فروشگاه، شدت توزيع، ميزان تبليغات و ترفيع فروش را به عنوان عناصر آميخته بازاريابي در نظر گرفتند كه اين‏ها نيز به گونه‏اي از عناصر آميخته بازاريابي كلاسيك نشأت مي‏گيرند. مك كارتي (1971 ) بيان كرد كه ايجاد آميخته بازاريابي بخش جدايي ناپذير در انتخاب بازار هدف است و تمامي اين عوامل براي هماهنگي در استراتژي بازاريابي بايد به طور همزمان بكار روند تا اين استراژي موفقيت آميز باشد.راج ( 2005 ) در تحقيقي دريافت كه قيمت، گستردگي فعاليت‏هاي بازاريابي و تصوير شركت بر ارزش ويژة برند تاثير مثبت و قيمت‏هاي ترفيعي تاثير منفي دارند .صحت و همکاران ( 1391 ) در پژوهشي دريافتند كه قيمت، تصوير شركت و ترفيع فروش بر ارزش ويژة برند تاثير دارند ولي ميزان تبليغات بر ارزش ويژة برند تاثير ندارد. در پژوهشي ديگر يو و همکاران ( 2000) دريافتند كه قيمت، تصوير شركت و تبليغات بر ارزش ويژة برند تاثير مثبتي دارند در حالي كه فراواني ترويج فروش بر ارزش ويژة برند تاثير منفي دارد.خلاء تئوریکی: هر چند پژوهش‏هایی در زمینه نقش تبلیغات در افزایش ارزش ویژه برند انجام گرفته است اما کمتر به نقش تبلیغات و ترفیع پولی و غیر پولی فروش بر ایجاد ارزش ویژه برند پرداخته شده است و پژوهشی جامع و کامل که بتواند نقش تبلیغات و ترفیع پولی و غیر پولی فروش بر ایجاد ارزش ویژه برند بسنجد به چشم نمی‏خورد. لذا این پژوهش به دنبال پاسخ به این سوأل اصلی است که تا چه اندازه تبلیغات و ترفیع پولی و غیر پولی فروش بر ایجاد ارزش ویژه برند تأثیر دارد؟فهرست مطالبفصل1 : کلیات پژوهش1-1. مقدمه    21-2. بیان مسأله    21-3. اهمیت و ضرورت پژوهش    61-4. فرضيه‌ها    71-5. اهداف پژوهش    71-6. پرسش‌های پژوهش    91-7. متغیرهای پژوهش    9فصل2 : مبانی نظری پژوهش2-1. مقدمه    162-2. برند    172-3. اعتماد به برند    222-4. ارزش ويژه برند    232-5. پارامترهای موثر بر ارزش ویژه برند    252-6. دانش برند    382-7. وفاداری به برند    392-8. رابطه با برند    402-9. برند و مشخصه های آن    402-10. برندسازی    422-11. ویژگی های یک برند خوب    432-12. آميزه بازاريابي    482-13. آمیخته تبلیغات    482-14. سوابق مرتبط    49فصل3 : روش پژوهش3-1. مقدمه    533-2. روش پژوهش    533-3. جامعه آماری    553-4. نمونه آماری و روش نمونه گیری    553-5. ابزار گردآوری داده‏ها    563-6. اعتبار و روایی    563-7. متغیرهای تحقیق، نحوه اندازه‏گیری آن ها و مدل های آماری جهت آزمون فرضیات    573-7-1. متغیرهای مستقل    573-7-2. متغیر اصلی یا وابسته    573-8. چگونگی جمع‏آوری داده‏ها    583-9. روش‏های آماری    583-10. روش تجزیه و تحلیل اطلاعات    59فصل4 : تجزیه و تحلیل یافته ها4-1. مقدمه    604-2. توصیف داده‏ها    614-2-1. وضعیت آزمودنی‏ها بر حسب نوع فروشگاه    614-2-2. وضعیت آزمودنی‏ها بر حسب جنسیت    624-3. تحلیل داده‏ها    634-3-1. بررسی نرمال بودن داده‏ها    644-3-2. ادراک مشتری از هزینه تبلیغات بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنی‏داری دارد.    654-3-3. ادراک مشتری از هزینه تبلیغات بر شناخت برند تاثیر معنی‏داری دارد.    674-3-4. ادراک مشتری از هزینه تبلیغات بر تداعی برند تاثیر معنی‏داری دارد.    694-3-5. نگرش افراد نسبت به تبلیغات بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنی‏داری دارد.    714-3-6. نگرش افراد نسبت به تبلیغات بر شناخت برند تاثیر معنی‏داری دارد.    724-3-7. نگرش افراد نسبت به تبلیغات بر تداعی برند تاثیر معنی‏داری دارد.    744-3-8. ادراک مشتری از ترفیعات پولی بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنی‏داری دارد.    764-3-9. ادراک مشتری از ترفیعات پولی بر تداعی برند تاثیر معنی‏داری دارد.    784-3-10. ادراک مشتری از ترفیعات غیرپولی بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنی‏داری دارد.    804-3-11. ادراک مشتری از ترفیعات غیرپولی بر تداعی برند تاثیر معنی‏داری دارد.    814-3-12. شناخت برند بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنی‏داری دارد.    834-3-13. شناخت برند بر تداعی برند تاثیر معنی‏داری دارد.    854-3-14. کیفیت ادراک شده بر وفاداری مشتریان تاثیر معنی‏داری دارد.    874-3-15. تداعی برند بر وفاداری مشتریان تاثیر معنی‏داری دارد.    89فصل5 : نتیجه گیری5-1. مقدمه    925-2. بحث در یافته‏ها    935-3. پیشنهادهای تحقیق    975-3-1. پیشنهادهای کاربردی    975-3-2. پیشنهادهای پژوهشی    985-4. محدودیت‏های تحقیق    99منابع    99پیوست    100

دسته بندی: مدیریت

تعداد مشاهده:
1240
مشاهده

کد فایل:11434
انتشار در:۱۳۹۶/۵/۱۶
حجم فایل ها:365

اشتراک گذاری:

 قیمت:

16,900 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
پایان نامه بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه برنددانلود پروژه بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه برندتحقیق بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه برنددانلود مبانی نظری بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در

  • پرسشنامه آزمون شخصیتی کرنل C-I فرمN2

    پرسشنامه آزمون شخصیتی کرنل C-I فرمN2 دانلود پرسشنامه آزمون شخصیتی کرنل C-I فرمN2 دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل C - I – فرم N2 نام ...................................... نام خانوادگی ................................................................. سن ................................... تاریخ ........................…

  • پیشینه و مبانی نظری موانع رشد بانکداری اسلامی

    پیشینه و مبانی نظری موانع رشد بانکداری اسلامی دانلود پیشینه و مبانی نظری موانع رشد بانکداری اسلامی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه 16 1 - 2 بانک 17 2 - 2 نقش…

  • تاثيرسيستم مديريت ارتباطات داخلي بر سکوت سازماني

    ارتباطات درون سازماني,پایان نامه تاثيرسيستم مديريت ارتباطات داخلي بر سکوت سازماني مورد مطالعه :شرکت نفت فلات قاره ايران,پروژه تاثيرسيستم,تاثيرسيستم مديريت ارتباطات داخلي بر سکوت سازماني مورد مطالعه :شرکت نفت فلات قاره ايران,سکوت سازماني,مديريت دانلود فایل اصلی تاثيرسيستم مديريت ارتباطات داخلي…

  • مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی بانکی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش ضرورت بازاریابی بانک ها,پيشينه تحقيق بازاریابی اجتماعی بانک,پيشينه نظري روشهای نوین بازاریابی بانکی,جذب مشتر,چارچوب نظري بازاریابی بانکی pdf,مباني نظري بازاریابی خدمات بانکی,مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم ارزش مشتری و یادگیری محوری (فصل دوم پایان نامه)…

  • پاورپوینت اقلیم سرد در معماری

    پاورپوینت اقلیم سرد در معماری دانلود پاورپوینت اقلیم سرد در معماری دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت اقلیم سرد در معماری،در حجم 51 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: شرایط…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازدهی سهام و سهام جایزه (فصل 2)

    پيشينه پژوهش,پيشينه نظري,چارچوب نظري سهام چیست,دانلود مباني نظري سهام جایزه,فصل دوم پايان نامه ارشد سهام و بازدهی سهام,مباني نظري تعاریف سهام جایزه,مباني نظري حسابداري نظریه های سهام,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) بازدهی سهام دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • مبانی نظری حج وقصد قربت

    مبانی نظری حج وقصد قربت دانلود مبانی نظری حج وقصد قربت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری حج وقصد قربت بخش اول : مبانی نظری مفاهیم لغوی حج 1 . معنای واژه…

  • پاورپوینت بررسی رفتار سازه های فولادی

    پاورپوینت بررسی رفتار سازه های فولادی برچسب ها: بررسی رفتار سازه های فولادیاتصالات فولادی و اتصالات صلبرفتار تیر تحت نیروهای متناوب و استاتیکیبررسی مقاومت تیر ستونبادبند همگرا و مدل تحلیلی حلقه پسماند بادبند رفتن به سایت اصلی پاورپوینت بررسی رفتار…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی زائرسرا

    برنامه فیزیکی طراحی معماري زائرسرا,دانلود مطالعات و رساله معماري طراحی زائرسرا,رساله معماري طراحی زائرسرا,طراحی معماري زائرسرا,ظوابط و استانداردهای طراحی معماري زائرسرا,مطالعات معماري طراحی زائرسرا دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماري طراحی زائرسرا از سایت دانلود فایل دانلود مطالعات و…

  • پاورپوینت انواع صدمات ورزشی و درمان آنها

    پاورپوینت انواع صدمات ورزشی و درمان آنها دانلود پاورپوینت انواع صدمات ورزشی و درمان آنها دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت انواع صدمات ورزشی و درمان آنها ، در حجم 30 اسلاید قابل…

  • اثربخشی آموزش گروهی فرزندپروری مثبت بر روابط مادر- کودک و نشانه های اختلال نقص توجه - بیش فعالی

    اثربخشی آموزش گروهی فرزندپروری مثبت بر روابط مادر- کودک و نشانه های اختلال نقص توجه - بیش فعالی برچسب ها: اختلال نقص توجه بیش فعالیفرزندپروری مثبترابطه مادر کودکتحقیق اثربخشی آموزش گروهی فرزندپروری مثبت بر روابط مادر کودک و نشانه های…

  • تحقیق برآورد پایبندی به دینداری در بین دانشجویان

    تحقیق برآورد پایبندی به دینداری در بین دانشجویان,دینداری دانلود فایل اصلی تحقیق برآورد پایبندی به دینداری در بین دانشجویان از سایت دانلود فایل تحقیق برآورد پایبندی به دینداری در بین دانشجویان در حجم 110 صفحه و در قالب word و…

  • پاورپوینت گوش انسان

    پاورپوینت گوش انسان دانلود پاورپوینت گوش انسان دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع گوش انسان؛در قالب ppt و در 30 اسلاید، قابل ویرایش.   بخشی از متن پاورپوینت: گوش از قسمت های مختلفی…

  • بررسي رابطه نوآوری و پيشرفت تحصيلي در دانش آموزان دختر كلاس چهارم دو تا از مدارس شیراز

    پایان نامه بررسي رابطه نوآوری و پيشرفت تحصيلي در دانش آموزان دختر كلاس چهارم دو تا از مدارس شیراز,پیشرفت,نوآوری دانلود فایل اصلی بررسي رابطه نوآوری و پيشرفت تحصيلي در دانش آموزان دختر كلاس چهارم دو تا از مدارس شیراز از…

  • پیشینه و مبانی نظری ماهیت یادگیری

    پیشینه و مبانی نظری ماهیت یادگیری دانلود پیشینه و مبانی نظری ماهیت یادگیری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ماهیت یادگیری رفتار گرایان یادگیری را « تغییر در رفتار قابل مشاهده و اندازه گیری…

  • ادبیات نظری تحقیق حیطه های انحطاط مغرب زمین، عوامل اجتماعی، علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی

    ادبیات نظری تحقیق حیطه های انحطاط مغرب زمین، عوامل اجتماعی، علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی دانلود ادبیات نظری تحقیق حیطه های انحطاط مغرب زمین، عوامل اجتماعی، علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • تحقیق با موضوع مهارتهای زندگی

    تحقیق با موضوع مهارتهای زندگی دانلود تحقیق با موضوع مهارتهای زندگی دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل ما انسان ها در ابعاد مختلف زندگی با موفقیت هایی روبه رو می شویم که اگر به شیوه صحیح عمل نکنیم سلامت روانی خود…

  • پاورپوینت جامع و کامل راهنمای نظارت برسامانه های تأمین آب آشامیدنی

    پاورپوینت جامع و کامل راهنمای نظارت برسامانه های تأمین آب آشامیدنی برچسب ها: پاورپوینت جامع و کامل راهنمای نظارت برسامانه های تأمین آب آشامیدنی اصطلاحات وتعاریفآلاینده های آب آشامیدنیخطرات شیمیایی آب آشامیدنینظارت بر سیستم های تأمین آب آشامیدنیتعیین حریم کیفی…

  • بررسی رابطه بین هوش هیجانی و تعهد سازمانی با عملکرد شغلی در بین دبیران ورزش

    بررسی رابطه بین هوش هیجانی و تعهد سازمانی با عملکرد شغلی در بین دبیران ورزش,تأثیر مشارکت شغلی و تعهد سازمانی,تأثیرتعهد مدیران بر تعهد سازمانی,تحقیق بررسی رابطه هوش هیجانی و عملکرد شغلی,تعهد سازمانی کارکنان و عوامل موثر بر آن,مقاله تعهدسازمانی و…

  • پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس چهاردهم

    پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس چهاردهم برچسب ها: پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس چهاردهم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس چهاردهم دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق جو روانی-اجتماعی کلاس

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق جو روانی-اجتماعی کلاس دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق جو روانی-اجتماعی کلاس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : جو روانی اجتماعی کلاس : تعاریف : انواع جو روانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خانواده و روابط خانوادگی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خانواده و روابط خانوادگی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق خانواده و روابط خانوادگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق خانواده وروابط خانوادگی فهرست مطالب…

  • مبانی نظری اهمال کاری تحصیلی (فصل دوم)

    ادبیات تحقیق تعریف خودکارآمدی عمومی,اهم,پرسشنامه اهمال کاری تحصیلی,پروژه بررسی اهمال کاری تحصیلی چیست,پیشینه تحقیق تعریف اهمال کاری تحصیلی,چارچوب نظری اهمال کاری تحصیلی doc,مبانی نظری اهمال کاری تحصیلی (فصل دوم),مقاله در مورد اهمال کاری تحصیلی دانلود فایل اصلی مبانی نظری اهمال…

  • چارچوب نظری و سوابق تحقیقاتی بانکداری الکترونیکی (بانکداری همراه)

    پيشينه پژوهش ارکان بانکداری الکترونیک,پيشينه تحقيق بانکداری همراه,چارچوب نظري جایگاه بانکد,چارچوب نظری و سوابق تحقیقاتی بانکداری الکترونیکی (بانکداری همراه),فصل دوم پايان نامه ارشد بانکداری الکترونیک در ایران,مباني نظري تعریف بانکداری الکترونیکی دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و سوابق تحقیقاتی بانکداری…

  • بررسی میزان رضایت شغلی و عوامل موثر بر آن در کارخانه راد فرمان

    بررسی میزان رضایت شغلی و عوامل موثر بر آن در کارخانه راد فرمان برچسب ها: پروژه بررسی میزان رضایت شغلی و عوامل موثر بر آن در کارخانه راد فرماندانلود پایان نامه بررسی میزان رضایت شغلی و عوامل موثر بر آن…

  • پاورپوینت نور چشم و Optometry

    پاورپوینت نور چشم و Optometry برچسب ها: نور چشم و Optometryديدگاههاي مختلف درباره نورطيف امواج الکترومغناطيسيبازتاب داخليکانونهاي ديوپتر کرويرابطه عدسي سازهاترکيب عدسيهاي استوانه ايعدسيها رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نور چشم و Optometry دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت…

  • پاورپوینت طرح پرورش قـارچ خوراکـی

    پاورپوینت طرح پرورش قـارچ خوراکـی دانلود پاورپوینت طرح پرورش قـارچ خوراکـی دسته بندي : صنایع غذایی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت طرح پرورش قـارچ خوراکـی، در حجم 74 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: موضوع طرح :پرورش…

  • رابطه بين هوش معنوي با راهبردهاي مديريت تعارض در بين مديريان دبيرستان هاي دولتي دخترانه شهر اهواز

    رابطه بين هوش معنوي با راهبردهاي مديريت تعارض در بين مديريان دبيرستان هاي دولتي دخترانه شهر اهواز برچسب ها: پایان نامه رابطه بين هوش معنوي با راهبردهاي مديريت تعارض در بين مديريان دبيرستان هاي دولتي دخترانه شهر اهوازپروژه رابطه بين…

  • پاورپوینت درباره وسواس

    پاورپوینت درباره وسواس دانلود پاورپوینت درباره وسواس دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل وسواس یکى از شایع‌ترین اختلالات عصبى در انسان است. در همه جوامع بشرى از متمدن و غیر متمدن، بصورت آشکار و نهان وجود…

  • بررسی تاثیر کاربرد بازاریابی تعاملی بر رفتار خرید مشتری در فروشگاه ها

    بررسی تاثیر کاربرد بازاریابی تعاملی بر رفتار خرید مشتری در فروشگاه ها برچسب ها: تاکتیک های بازاریابی تعاملی تعهد ارتباطی فروشگاه های زنجیره ای رفتار خرید مشتریپروژه بررسی تاثیر کاربرد بازاریابی تعاملی بر رفتار خرید مشتری در فروشگاه هاپایان نامه…

  • پاورپوینت آموزش گزارش نویسی

    پاورپوینت آموزش گزارش نویسی برچسب ها: موزش گزارش نویسی خبرینمونه گزارش نویسیانواع گزارش نویسینحوه گزارش کار نویسینمونه گزارش نویسی خبرینمونه گزارش نویسی از بازدیدنحوه نوشتن گزارش کار روزانهنمونه گزارش نویسی نگهبانی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آموزش گزارش نویسی دسته…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)مدل های اثربخشی سازمانی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)مدل های اثربخشی سازمانی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)مدل های اثربخشی سازمانی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مبانی نظری 2 - 1…

  • ادبیات نظری تحقیق حاکمیت شرکتی

    ادبیات نظری تحقیق حاکمیت شرکتی دانلود ادبیات نظری تحقیق حاکمیت شرکتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل حاکمیت شرکتی 2 - 2 - 1 تاریخچه حاکمیت شرکتی 2 - 2 - 2 تعاریف حاکمیت…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم افشای اطلاعات حسابداری و ارزش اطلاعات حسابداری

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم افشای اطلاعات حسابداری و ارزش اطلاعات حسابداری دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم افشای اطلاعات حسابداری و ارزش اطلاعات حسابداری دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1…

  • بررسی اثر تعدیل کننده تغییرات فروش دوره های قبل بر رفتار نامتقارن هزینه ها

    بررسی اثر تعدیل کننده تغییرات فروش دوره های قبل بر رفتار نامتقارن هزینه ها برچسب ها: بررسی اثر تعدیل کننده تغییرات فروش دوره های قبل بر رفتار نامتقارن هزینه هااهمیت و تعریف پیش بینی فروشروش های پیش بینی فروشانگيزه های…