بررسی وضعیت کیفیت ارائه خدمات درشعب مختلف بانک اقتصاد بر اساس مدل سروکوال

بررسی وضعیت کیفیت ارائه خدمات درشعب مختلف بانک اقتصاد بر اساس مدل سروکوال

برچسب ها:
کیفیت ارائه خدمات مدل سروکوال قابلیت اطمینان عوامل ملموسپایان نامه بررسی وضعیت کیفیت ارائه خدمات درشعب مختلف بانک اقتصاد بر اساس مدل سروکوالپروژه بررسی وضعیت کیفیت ارائه خدمات درشعب مختلف بانک اقتصاد بر اساس مدل سروکوال

رفتن به سایت اصلی

بررسی وضعیت کیفیت ارائه خدمات درشعب مختلف بانک اقتصاد بر اساس مدل سروکوال

دسته بندي : مدیریت

جزئیات و دریافت
گزارش فایل

تحقیق حاضر با عنوانبررسی وضعیت کیفیت ارائه خدمات درشعب مختلف بانک اقتصاد بر اساس مدل سروکوالاز سری تحقیق های رشته مدیریت
میباشد. این تحقیق در144صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.===================================================================================تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                      
info@neginfile.ir===================================================================================قسمتهایی کوتاه از متنچکیده:هدف اصلی در پژوهش حاضر بررسی وضعیت کیفیت ارائه خدمات در شعب مختلف بانک اقتصاد نوین شهر بندرعباس می باشد. در پژوهش حاضر با استفاده از مدل سروکوال به بررسی و سنجش کیفیت ارائه خدمات و همچنین اولویت بندی عوامل موثر بر کیفیت ارائه خدمات در بانک اقتصاد نوین به عنوان یک بانک با 12 سال سابقه به طور موردی پرداخته شده است.بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان در این بانک می تواند با توجه به عامل فرهنگی و اجتماعی موجود در منطقه نقش تاثیرگذاری را در ارائه راهکار مناسب به منظور جذب مشتری در بانک اقتصاد نوین و همچنین سایر موسسات مالی موجود در منطقه ایفا می کند . با توجه به اینکه در پژوهش حاضر در پی راهکارهایی جهت ارائه کیفیت بهتر خدمات و ارتقای رضایت مشتری در شعب مختلف بانک اقتصاد نوین شهر بندرعباس هستیم ، با جمع آوری داده های مرتبط به توصیف جامعه آماری و تجزیه و تحلیل آن پرداخته شده است. بنابراین پژوهش حاضر براساس روش جمع آوری داده ها در رده توصیفی و پیمایشی طبقه بندی می شود. ابزار جمع آوری داده در این پژوهش پرسشنامه می باشد. پژوهش حاضر بر اساس داده های جمع آوری شده در سال 92 ، از نمونه ای متشکل از 270 نفر از مشتریان شعب مختلف بانک اقتصاد نوین شهر بندرعباس انجام شده است.در پژوهش حاضر جهت بررسی میزان و شدت رابطه بین دو متغیر کیفیت ارائه خدمات بانکی و رضایتمندی مشتریان و همچنین میزان تاثیر گذاری متغیرهای مدل سروکوال بر کیفیت ارائه خدمات و رضایتمندی مشتریان از روش همبستگی پیرسون استفاده شده است. یافته های پژوهش حاضر نشان می دهد در میان عوامل تاثیر گذار بر رضایتمندی مشتریان بانک فاکتور قابلیت اطمینان بیشترین نقش و عامل همدلی کمترین تاثیر را بررضایتمندی مشتریان بانک دارا می باشد . بعد از فاکتور قابلیت اطمینان که بیشترین نقش را داشت عوامل قدرت پاسخگویی، قابلیت اعتماد  عوامل ملموس و همدلی در رده های بعدی قرار می گیرند.                                                                                    کلید واژه های تحقیق :کیفیت ارائه خدمات ، مدل سروکوال، قابلیت اطمینان ، عوامل ملموسمقدمهدر دنیای رقابتی امروز، ارائه خدمات با کیفیت بالا یک ضرورت برای سازمان های خدماتی به خصوص بانک ها می باشد.(برزگر،54:1350) هیچ سازمانی بدون توجه به نیازها وخواسته های مشتریان و جلب رضایت آنها نمی تواند به موفقیت دست یابد. ارائه خدمات، با کیفیت بالا برای بقا و سودآوری سازمان  ضروری است . بانکداری و خدمات مالی بخش مهمی از صنعت خدمات می باشد . کیفیت ارائه خدمات رابطه نزدیکی بارضایتمندی مشتریان در صنعت بانکداری دارد .اکنون  بانک ها می دانند که ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان برای موفقیت ضروری می باشد و همین مورد ، رمز با در محیط رقابتی و جهانی بانکداری امروز است . (نایبزاده و فتاحی ،76:1388)به عقیده اکثر صاحبنظران مطمئن ترین راه برای کسب موفقیت ، باقیماندن در ذهن مشتریان است و این مهم تنها در سایه تولیدات ، خدمات و تلاش برای بهبود آن به ارائه خدمات با کیفیت منجر شده و با افزایش سطح کیفیت خدمات میتوان رضایت مشتریان را افزایش داد . (بهمند،41:1371)              فهرست مطالبفصل اول : کلیات پژوهش  چکیده        1  مقدمه       21-1 بیان مسئله         32-1 اهمیت و ضرورت مسئله      43-1 پرسشهای پژوهش         61-3-1 پرسش اصلی         62-3-1 پرسش های فرعی        64-1 اهداف پژوهش      7  1-4-1 هدف کلی         72-4-1 اهداف فرعی         75-1 نوع پژوهش      86-1 قلمرو پژوهش       87-1 استفاده کنندگان از نتایج پژوهش      88-1 تعریف مفهومی و عملیاتی واژه ها و اصطلاحات   9فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه پژوهشمقدمه      12تعریف مفاهیم اساسی:        131-2  کیفیت        131-1-2 پنج ویژگی کیفیت      162-2  مفهوم خدمات       181-2-2  طبقه بندی خدمات        192-2-2  ویژگی خدمات     203-2  مفهوم کیفیت ارائه خدمات        231-3-2  ویژگی کیفیت ارائه خدمات در بانکداری     232-3-2  عوامل موثر بر کیفیت ارائه خدمات      253-3-2  فضای کیفیت ارائه خدمات       274-3-2  چرا کیفیت ارائه خدمات دشوار است       285-3-2  موانع بهبودکیفیت ارائه خدمات        286-3-2  برخی مطالعات انجام شده در زمینه کیفیت ارائه خدمات     30 4-2  رضایت مشتری      311-4-2  فلسفه رضایت مشتری       332-4-2  چرخه خدمت مطلوب      333-4-2 پیش نیاز و عوامل موثر بر افزایش رضایت مشتریان      354-4-2  عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک       395-4-2  سنجش رضایت مشتری        40 6-4-2  اندازه گیری رضایتمندی مشتریان     405-2  کیفیت ارائه خدمات و رضایت      411-5-2  رابطه بین کیفیت ارائه خدمات و رضایت مشتری    436-2 نظریه پردازان کیفیت       441-6-2  نظریه ادوارد دمینگ       44 1-1-6-2  اصول 14 گانه ادوارد دمینگ        442-6-2  نظریه ژوزف جوران      463-6-2  نظریه فیلیپ کرازبی      484-6-2  نظریه تاگوچی       505-6-2  نظریه ایشی کاوا         526-6-2  نظریه بیل کانوی        537-2  برخی مدلها در زمینه کیفیت ارائه خدمات بانکی      541-7-2  مدل سروکوال        541-1-7-2  ابعاد مدل سروکوال       552-1-7-2  سطوح کیفیت خدمات در سروکوال    553-1-7-2  ابعاد 5گانه کیفیت ارائه خدمات در مدل سروکوال      562-7-2  مدلBSQ         573-7-2 – مدل SYSTRA-SQ      588-2 مدل های شکل گیری رضایت مشتری       581-8-2  مدل رضایت مندی مشتری سوئدی      582-8-2  مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا       593-8-2 مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا       609-2  پیشینه پژوهش       621-9-2 تحقیقات انجام شده در داخل کشور      642-9-2  تحقیقات انجام شده در خارج کشور    6810-2  مدل مفهومی پژوهش      7011-2  مدل تحلیلی پژوهش       7112-2  فرضیه های پژوهش         72فصل سوم : روش شناسی پژوهش1-3 مقدمه      732-3 روش پژوهش     733-3 جامعه آماری        74 4-3 روش نمونه گیری و حجم نمونه        745-3 ابزار گردآوری اطلاعات     756-3 پرسشنامه         761-6-3 اعتبار(پایایی پرسشنامه)     782-6-3 روایی پرسشنامه     787-3 مقیاس و طیف ابزار اندازه گیری پژوهش       808-3 چگونگی تحلیل آماری        819-3 رگرسیون چندگانه       82فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها1-4 مقدمه      832-4 بررسی مشخصات فردی     83 1-2-4 توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب میزان تحصیلات      842-2-4  توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب وضعیت تاهل    863-2-4  توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب سابقه کار   874-2-4  توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب میزان سن       883-4 آزمون سوالات پرسشنامه    904-4 نتایج حاصل از آزمون فرضیه های تحقیق      955-4 نتایج آزمون فریدمن        996-4 تجزیه و تحلیل سوالات پژوهش با توجه به مشخصات فردی    1001-6-4 آزمونF مربوط به نمره متغیرهای تحقیق بر حسب مدرک تحصیلی  1032-6-4  آزمونF مربوط به نمره متغیرهای تحقیق بر حسب سن    1053-6-4  آزمونF مربوط به نمره متغیرهای تحقیق بر حسب سابقه کار   1077-4 آزمون همبستگی پیرسون      108فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات مقدمه       1101-5 محدودیتهای پژوهش        1112-5بررسی نتایج حاصل از پژوهش     1111-2-5 فرضیه اول         1112-2-5 فرضیه دوم        1113-2-5 فرضیه سوم       1114-2-5 فرضیه چهارم        1125-2-5 فرضیه پنجم      1126-2-5 فرضیه اصلی     1123-5  نتایج فراگیر      1124-5 پیشنهادات     1151-4-5 پیشنهادات برای مدیران و سازمانها      1152-4-5 پیشنهادات برای تحقیقات آینده        116پیوست ها     118*پرسشنامه        118*چکیده انگلیسی      120*فهرست جداول      121*فهرست نمودارها        123*منابع و ماخذ      124

دسته بندی: مدیریت

تعداد مشاهده:
1053
مشاهده

کد فایل:11307
انتشار در:۱۳۹۶/۵/۱۵
حجم فایل ها:1063

اشتراک گذاری:

 قیمت:

15,000 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
کیفیت ارائه خدمات مدل سروکوال قابلیت اطمینان عوامل ملموسپایان نامه بررسی وضعیت کیفیت ارائه خدمات درشعب مختلف بانک اقتصاد بر اساس مدل سروکوالپروژه بررسی وضعیت کیفیت ارائه خدمات درشعب مختلف بانک اقتصاد بر اساس مدل سروکوال

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های توانمندسازی (فصل 2)

    توانمند سازی زنان,توانمندسازی کارکنان,توانمندسازی منابع انسانی,دانلود مباني نظري تعریف توانمند سازی,فصل دوم پايان نامه ارشد نظریه های توانمندسازی,مباني نظري ابعاد توانمندسازی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) توانمندسازی,مقاله توانمندسازی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه…

  • ادبیات نظری تحقیق برنامه ریزی حمل و نقل،حمل و نقل پایدار،نظریه و سیاست های آن (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری برنامه ریزی حمل و نقل,چارچوب نظری برنامه ریزی حمل و نقل و حمل و نقل پایدار,حمل و نقل پایدار,فصل دوم پایان نامه حمل و نقل پایدار,مبانی نظری حمل و نقل انسان محور,نظریه و سیاست های آن,نظریه و سیاست…

  • پیشینه و مبانی نظری عزت نفس و پرخاشگری

    پیشینه و مبانی نظری عزت نفس و پرخاشگری دانلود پیشینه و مبانی نظری عزت نفس و پرخاشگری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ادبیات و پیشینه تحقیق مبانی نظری وپیشینه تحقیق عزت نفس وپرخاشگری…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهشی آموزش رویکرد ارتباطی (CLT) (فصل دوم)

    مبانی نظری و پیشینه پژوهشی آموزش رویکرد ارتباطی (CLT) (فصل دوم) دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهشی آموزش رویکرد ارتباطی (CLT) (فصل دوم) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2-1- مقدمه 2-2-1- مبانی نظری…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ساختار سرمایه و نقد شوندگی سهام (فصل دوم)

    ادبیات نظری ساختار سرمایه و نقد شوندگی سهام,پیشینه تحقیق ساختار سرمایه و نقد شوندگی سهام,چارچوب نظری ساختار سرمایه و نقد شون,فصل دوم پایان نامه ارتباط بین نقد شوندگی سهام و تصمیمات مرتبط با ساختار سرمایه,مبانی نظری ساختار سرمایه و نقد…

  • بررسی تاثیر سفارشی سازی خدمات بر رضایت، اعتماد و وفاداری

    بررسی تاثیر سفارشی سازی خدمات بر رضایت، اعتماد و وفاداری برچسب ها: سفارشی سازی خدمات وفاداری مشتریان رضایت مشتریان کیفیت خدماتپایان نامه بررسی تاثیر سفارشی سازی خدمات بر رضایت اعتماد و وفاداریپروژه بررسی تاثیر سفارشی سازی خدمات بر رضایت اعتماد…

  • تحقیق با موضوع امیرکبیر

    تحقیق با موضوع امیرکبیر دانلود تحقیق با موضوع امیرکبیر دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل  سال 1222 هجری قمری، محمدتقی امیرکبیر به دنیا آمد. پدرش، کربلایی محمد قربان بود که در خانه قائم مقام فراهانی…

  • رابطه ذهن آگاهی و انعطاف پذیری شناختی با کیفیت زندگی زنان سرپرست خانواده-پایان نامه رشته روانشناسی

    رابطه ذهن آگاهی و انعطاف پذیری شناختی با کیفیت زندگی زنان سرپرست خانواده-پایان نامه رشته روانشناسی برچسب ها: ذهن آگاهی انعطاف پذیری شناختی کیفیت زندگی زنان سرپرست خانواده رفتن به سایت اصلی رابطه ذهن آگاهی و انعطاف پذیری شناختی با…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق توفیق در تجارت

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق توفیق در تجارت دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق توفیق در تجارت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توفیق در تجارت 2 - 2 - 2 . انواع هوش چندگانه کدامند…

  • دانلود مقاله طراحی، شبیه سازی وساخت تفنگ ریلی الکترومغناطیسی با بانک خازنی ۲٫۲کیلو ژول

    ۲٫۲کیلو,الکترومغناطیسی,بانک,تفنگ,خازنی,دانلود,ریلی,ژول,سازی,شبیه,طراحی,مقاله,وساخت دانلود فایل اصلی دانلود مقاله طراحی، شبیه سازی وساخت تفنگ ریلی الکترومغناطیسی با بانک خازنی ۲٫۲کیلو ژول از سایت دانلود فایل چکیده دراین مقاله به شبیه سازی و ساخت یک پرتاب کننده الکترومغناطیسی پرداخته شده است . در قسمت…

  • ادبیات نظری و فصل دوم تسهیم دانش(فصل 2 پایان نامه)

    ادبيات نظري اهمیت تسهیم دانش,پيشينه پژوهش تسهیم دانش,پيشينه تحقيق تسهیم د,پيشينه نظري تسهیم دانش,چارچوب نظري تسهیم دانش,دانلود مباني نظري مدیریت دانش,فصل دوم پایان نامه ارشد,مباني نظري تسهیم دانش,مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دو) تسهیم دانش دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • دانلود پرسشنامه ارتباط با مدرسه (SQC)

    ارتباط با مدرسه (SQC),ارتباط دانش آموزان با مدرسه,پرسشنامه SQC,پرسشنامه ارتباط با مدرسه,پرسشنامه ارتباط با مدرسه (SQC),خرید پرسشنامه ارتباط با مدرسه,دانلود پرسشنامه ارتباط با مدرسه,دانلود پرسشنامه ارتباط با مدرسه (SQC),دانلود رایگ,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه ارتباط با مدرسه (SQC)…

  • پاورپوینت انتقال اطلاعات از طريق خطوط برق

    پاورپوینت انتقال اطلاعات از طريق خطوط برق برچسب ها: ماژول ارسال اطلاعات روی خط برقانتقال اطلاعات روی سیم برقpower line carrier چیستکاربردهاي مختلف سيستم PLCمشکلات پیش روی plc شبكه مخابراتي ماهواره‌فیبر نوری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت انتقال اطلاعات از…

  • مبانی نظری تحقیق بیماری قلبی

    مبانی نظری تحقیق بیماری قلبی دانلود مبانی نظری تحقیق بیماری قلبی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بیماری قلبی 1 - 1 - 2 - 2 - عوامل خطرزا 1 - 1 - 1…

  • الکترواسپینینگ

    الکترواسپینینگ برچسب ها: اختلاف EMSEالکترواسپینینگ کامپوزیت رسانا رفتن به سایت اصلی الکترواسپینینگ دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : پیشگفتار ..................................... آ – ت فصل اول : کابرد نانو تکنولوژی در صنعت نساجی…

  • پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت

    پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت دانلود پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت دسته بندي : حسابداری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت ،در حجم 52 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: اگر مدیران در راستای اجرای فرآیند مدیریتی…

  • پیشینه و مبانی نظری سبکهای دلبستگی وسلامت روان

    پیشینه و مبانی نظری سبکهای دلبستگی وسلامت روان دانلود پیشینه و مبانی نظری سبکهای دلبستگی وسلامت روان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق سبکهای دلبستگی وسلامت روانی فصل دوم :…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع معماری کامپیوتر

    دانلود پاورپوینت با موضوع معماری کامپیوتر برچسب ها: معماری کامپیوتر چیستمعماری کامپیوتر pdfاموزش معماری کامپیوترفیلم آموزشی معماریجزوه معماری کامپیوترمعماری کامپیوتر مکتب خونهمعماری کامپیوتر موریس مانوآموزش معماری کامپیوتر به زبان ساده رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع معماری کامپیوتر…

  • پاورپوینت آموزش کامل تزریقات

    پاورپوینت آموزش کامل تزریقات دانلود پاورپوینت آموزش کامل تزریقات دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آموزش کامل تزریقات ،در حجم 62 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: وسایل تزریقات : 1- داروی تجویز شده…

  • پروژه سورس مدیریت بیمارستان به زبان سی شارپ

    پروژه سورس مدیریت بیمارستان به زبان سی شارپ دانلود پروژه سورس مدیریت بیمارستان به زبان سی شارپ دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل سورس مدیریت بیمارستان به زبان سی شارپ، پروژه سورس بیمارستان…

  • بررسی رابطه رفتار مدنی سازمانی با کیفیت زندگی کاری در معلمان

    بررسی رابطه رفتار مدنی سازمانی با کیفیت زندگی کاری در معلمان برچسب ها: پایان نامه رفتار مدنی سازمانی پایان نامه کیفیت زندگی کاریتحقیق کیفیت زندگی کاران معلمانبررسی رابطه رفتار مدنی سازمانی با کیفیت زندگی کاری در معلمانانواع رفتار شهروندی در…

  • پاورپوینت هزینه یابی کایزن

    پاورپوینت هزینه یابی کایزن برچسب ها: هزینه یابی کایزن pdfپروژه هزینه یابی کایزنهزینه یابی کایزن در حسابداری مدیریتکاربرد هزینه یابی کایزن در حسابداریهزینه یابی کایزن چیستکایزن پاورپوینتهزینه یابی بر مبنای فعالیتمقاله در مورد کایزن رفتن به سایت اصلی پاورپوینت هزینه…

  • پاورپوینت طرح کارآفرینی تولیدی فرش دستباف

    پاورپوینت طرح کارآفرینی تولیدی فرش دستباف برچسب ها: دانلود رایگان طرح توجیهی فرش دستبافطرح توجیهی قالی بافی جهت وامطرح توجیهی قالی بافی رایگاندانلود رایگان طرح توجیهی کارگاه قالی بافیطرح توجیهی کارگاه فرش دستبافدانلود رایگان طرح توجیهی قالی بافینمونه طرح توجیهی…

  • مبانی نظری بازاریابی رابطه مند

    مبانی نظری بازاریابی رابطه مند برچسب ها: مدیریت ارتباط مشتری مشتری رضایتمندی رفتن به سایت اصلی مبانی نظری بازاریابی رابطه مند دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه مطالب در مورد فایل 26 صفحه ای Normal 0…

  • پیشینه تحقیق خانواده الگو های انفرادی

    پیشینه تحقیق خانواده الگو های انفرادی دانلود پیشینه تحقیق خانواده الگو های انفرادی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خانواده الگو های انفرادی روش های آموزش انفرادی آموزش انفرادی و ویژگی های آن آموزش…

  • فایل پاورپوینت معرفی گابریل گورکیان

    فایل پاورپوینت معرفی گابریل گورکیان برچسب ها: دانلودپاورپوینت معرفی گابریل گورکیانمعرفی گابریل گورکیانپاورپوینت آشنایی با گابریل گورکیان معمار ایرانیآثار گابریل گورکیانپاورپوینت آشنایی با گابریل گورکیان و آثارشزندگی حرفه ای گابریل گورکیانپاورپوینت معرفی گابریل گورکیانگابریل گورکیان رفتن به سایت اصلی فایل…

  • بررسی پیشنهاد الگوی آرایش رسانه ای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای نوین رسانه ای جهان

    بررسی پیشنهاد الگوی آرایش رسانه ای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای نوین رسانه ای جهان برچسب ها: آرایش رسانه ای رقابت در سپهر رسانه‌ای قدرت نرم دیپلماسی عمومی مدیریت استراتژیک رسانهپایان نامه بررسی پیشنهاد الگوی آرایش رسانه ای صداوسیمای…

  • بررسی ارتباط بین جهت گیری مذهبی، سلامت معنوی با مهارت ابراز وجود (قاطعیت) در بین معتادين كمپ اعتياد

    بررسی ارتباط بین جهت گیری مذهبی، سلامت معنوی با مهارت ابراز وجود (قاطعیت) در بین معتادين كمپ اعتياد برچسب ها: بررسی ارتباط بین جهت گیری مذهبیسلامت معنوی با مهارت ابراز وجود (قاطعیت) در بین معتادين جهت گیری مذهبیسلامت معنویابراز وجودسلامت…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مدیریت در اداره ثبت اسناد و املاک

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مدیریت در اداره ثبت اسناد و املاک برچسب ها: گزارش کاراموزي اداره ثبت اسناد و املاککاراموزي اداره ثبت اسناد و املاککارورزي اداره ثبت اسناد و املاکدانلود گزارش کارآموزي اداره ثبت اسناد و املاکاداره ثبت اسناد…

  • پاورپوینت اسپم و فیلترکردن عمومی آن با استفاده از روش Naïve Bayesian

    پاورپوینت اسپم و فیلترکردن عمومی آن با استفاده از روش Naïve Bayesian برچسب ها: اسپم و فیلترکردن عمومی آن روش روش Naïve Bayesian برای فیلترکردن اسپمروشهای مبتنی بر یادگیری برای فیلترکردن اسپم هاNaïveBayesian رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اسپم و…

  • مبانی نظری عشق ودوستی نظریه پرخاشگری وبازیهای رایانه ای

    مبانی نظری عشق ودوستی نظریه پرخاشگری وبازیهای رایانه ای دانلود مبانی نظری عشق ودوستی نظریه پرخاشگری وبازیهای رایانه ای دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری عشق ودوستی نظریه پرخاشگری وبازیهای رایانه ای…

  • پیشینه و مبانی نظری اعتیاد به اینترنت

    پیشینه و مبانی نظری اعتیاد به اینترنت دانلود پیشینه و مبانی نظری اعتیاد به اینترنت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - پیشینه نظری تحقیق ( پایه های نظری ) 9…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش چرخه عمر مشتری (فصل دوم)

    ارز ش چرخه عمر مشتری CLV,استراتژی ها برای کاربرد CLV,بکارگیری CLV در صنعت بانکداری,چرخه عمر مشتری چیست,مؤلفه های چرخه عمر مشتری CLV,مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش چرخه عمر مشتری (فصل دوم),محاسبه ارزش دوره عمر مشتری دانلود فایل اصلی مبانی…

  • فایل پاورپوینت معرفی و آشنایی با انواع عایق های صوتی(عناصر و جزئیات 2)

    فایل پاورپوینت معرفی و آشنایی با انواع عایق های صوتی(عناصر و جزئیات 2) برچسب ها: دانلود پاورپوینت عایق های صوتیپروژه درس عناصر و جزئیات 2عایق بندی کف و دیوارهاعایق بندی پنجرهانواع عایق صوتیپاورپوینت عایق صوتیدانلود پاورپوینت معماریعایق های صوتیدانلود انواع…

  • پروژه بررسی تجهیزات و ادوات بکار رفته در هوشمند سازی اماکن

    09358978227,ICT,بررسی تجهیزات و ادوات بکار رفته در هوشمند سازی اماکن,پایان نامه,خرید پروژه,دانلود پایان نامه بررسی تج,دانلود پروژه,دانلود پروژه بررسی تجهیزات و ادوات بکار رفته در هوشمند سازی اماکن,کارشناسی ICT,نگار زمانی,هوشمند سازی اماکن دانلود فایل اصلی پروژه بررسی تجهیزات و ادوات…