بررسی و ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده وآموخته شده علوم تجربی

بررسی و ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده وآموخته شده علوم تجربی

برچسب ها:
تحقیق برنامه درسی قصد شدهمقاله برنامه درسی اجرا شدهبرنامه درسی‌آموخته شده ارزشیابی برنامه درسیبررسی و ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده اجرا شده وآموخته شده علوم تجربی مهارت های ذهنی برنامه قصد شدههدف هاي نگرشي در برنامه قصد ش

رفتن به سایت اصلی

بررسی و ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده وآموخته شده علوم تجربی

دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی

جزئیات و دریافت
گزارش فایل

تحقیق حاضر با عنوان بررسي ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده،  اجرا شده وآموخته شده  علوم تجربی از سری تحقیق های رشته روانشناسی
میباشد. این تحقیق با گرایش برنامه ریزی درسی در 300 صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.====================================================تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود. باتشکر مدیریت سایت=====================================================قسمتهایی کوتاه از متن:چکیده         هدف این پژوهش ارزیابی میزان هم خوانی برنامه درسی قصد شده،  اجرا شده وآموخته شده علوم تجربی سال سوم راهنمایی ناحیه2 شیراز 88- 1387بوده است پژوهش حاضر از نوع تحقیق پیماشی می باشد که به بررسی عناصر هشت گانه شامل: اهداف،  معلم،  دانش‌اموز،  محتوا،  روش تدریس،  زمان،  فضا و تجهیزات و ارزشیابی می پردازد. به منظور اجرای پژوهش که مبتنی برنگرش سنجی مدیران، دبیران و دانش‌اموزان در مورد برنامه های درسی سه گانه بود. یک مقیاس محقق ساخته با سه فرم برحسب گروهها طراحی و استفاده گردید. روایی و پایایی هر سه فرم مقیاس با روش روایی صوری،  آلفای کرونباخ و باز آزمایی مورد تایید قرار گرفت. به منظور گردآوری داده ها با روش  نمونه گیری خوشه ایی،  طبقه ايي و تصادفی نمونه ایی به حجم 744 نفر شامل 11مدیر، 23دبیر، 710 دانش‌اموز ازجامعه4460 نفری صورت گرفت. دادهای گردآوری شده از پاسخگویان با روش‌اماری t تک نمونه ایی با مرجع 5 درجه ایی،  مورد تجزیه وتحلیل‌اماری قرارگرفت. برنامه‌آموخته شده،  منتج از دو برنامه دیگر،  به وسیله آزمون تشریحی20 سوالی،  با توجه به حیطه های برنامه قصدشده،  اندازه گیری گردید. میانگین 89/2وتی محاسبه شده برابر76/4 گردید بدین ترتیب عدم انطباق بين برنامه درسي قصد شده و‌آموخته شده مشخص شد. میزان انطباق بين برنامه درسي اجرا شده و‌آموخته شده با ضریب همبستگی پیرسون،  96/0 محاسبه شد.که این مقدارنشانگرهم جهت بودن و همبستگی دو برنامه می باشد. نتیجه نهایی آن که: برنامه اجرا شده و‌آموخته شده سال سوم راهنمایی ناحیه 2 شیراز هم جهت می باشند،  این دو برنامه انطباق لازم را با برنامه قصد شده علوم تجربی ندارد. مقدمه     جهان پیچیده امروز، آموزش و پرورشی را طلب میکند که بتواند متناسب و منعطف با این پیچیدگیها، پاسخگوی نیازهای جامعه باشد. برای پاسخگویی به این مهم نیازمند ابزاری هستیم که بتواند به راحتی در میان این پیچیدگیها حرکت کرده و مسیررا تسهیل نماید،آموزش بهترین ابزار برا ی این کار است، از آنجائیکه آموزش از طریق برنامه درسی معنا و مفهوم می یابد، با بررسی و بازنگری مداوم، تلاش می شود برنامه درسی با غنای کامل وعلمی خود بتواند به تمام نیازهای کنونی ودگرگونی های پر شتاب آینده پاسخ دهد(زمانی مقدم، 1388).     قدمت برنامه های درسی به صورت رسمی وغیررسمی با قدمت انسان برابروپایه های نوین آن به سال 1918وفرانکلین بوبیت می رسد. تلاش مستمرصاحبنظران موجب ارائه بیانیه های تقربیا منسجم برنامه درسی شد.تلاش بدون وقفه آنان درجهت افزایش شناخت ورسیدن به بلوغ فکری بااستفاده ازنگرش وسيع وخلق تئوریهای مختلف با زبان تکنیکی وحرفه ای جدیدوخاصی که طراحی هاوبرنامه ریزی هارا به نظم نوین کشانید. زمانی مقدم (1388) این حرکت را موجب خروج دیوار حوزه برنامه درسی از مرز دیوارهای کلاس و مدرسه و اتصال آن به دیوارهای فرهنگ جامعه می داند و اذعان میدارد: تئوریسین های برنامه درسی با تلاشهای تحقیقاتی خود، تحلیل نموده اند که مدارس جزایر فرهنگی نیستند و برنامه درسی تنها کتب درسی نیست، بلکه عناصر دیگری همچون نظام تربیت معلم، ارزشیابی، روش ها و دستورالعمل ها را نیز در برمیگیرد. نوجوان و جوان از آنچه در کلاس میشنود یا می بیند دست به تعبیر و تفسیر زده و ابتدا یک مقاومت ذهنی نموده و دست به تعبیر و تفسیر مجدد پدیده ها زده وسرانجام با خود انتخابی فرهنگ خاص خود را خلق می نماید.      تافلر(به نقل از قورچیان،1383) در کتاب سیمای پیچیده روند تحولات برنامه های درسی (1990) و کتاب طراحی و مهندسی برنامه درسی درهزاره سوم حرکت سه موج را معین وزمینه های موج چهارم را تبیین نموده است و موج دوم را به عنوان  اثرگذار درآموزش و پرورش نام می برد. این موج درس وقت شناسی، درس اطاعت و درس کار تکراری (تکالیف شب) را وارد دنیای مدارس نمود. درهمین عصر بود که تصور میشد آموزش و پرورش به وسیله معلم در مدرسه تولید و به مصرف دانش آموز می رسد. بدین طریق یک نوع تعلیم تربیت بانکی و قلکی وارد دنیای مدارس شد. معلم پر کننده بانک و شاگرد پرشونده، وبانک و قلک تصور می گردید. موج سوم حاکمیت فرهنگ کامپیوتر، الکترونیک، صنایع فضایی ودهکده های دریایی و کنترل ازرا دور و بازشدن درهای تولید انبوه به بازارجهانی ازمختصات آن است. درآستانه موج چهارم، مسئله جابه جایی قدرت مطرح گردیده و دانش به عنوان ابزار قدرت و تکنولوژی به عنوان فرزند دانش تلقی وره گشا گردیده است.     برنامه درسی شامل فرصت های یادگیری و کلیه تجاربی است که با نظارت و مسؤولیت نظام آموزشی و به منظور ایجاد تغییر مطلوب در دانش ها و مهارت ها و  نگرش های فراگیران طراحی و اجرا می شود و عملکرد و بازده آن مورد ارزشیابی قرار می گیرد(احمدی،1385).     با توجه به شرح تغییرات دنیای امروز مهر محمدی(1383) معتقد است:  طراحی های متنوع برنامه درسی وبرنامه ریزی آن ها موجب همه سو نگری درتنظیم، اجرا و ارزشیابی برنامه های درسی می گردد. این برنامه های خاص را می توان  به صورت زیر نیز طبقه بندی کرد:1.  برنامه درسی آرمانی 2.  برنامه درسی رسمی 3.  برنامه درسی مستتر 4.  برنامه درسی عقیم یا پوچ 5.  برنامه درسی در عمل 6.  برنامه درسی ملموس و عینی، تجربه شده7.  برنامه درسی آموخته شده 8.   برنامه درسی انتخاب شده یا تدریس شده، برنامه درسی آزمون شده        با تلفیق وترکیب دیدگاههای متفاوت می توان قلمرو برنامه های درسی را وسعت بخشید به شکلی که منطبق با نیازهای جامعه تمام جنبه های فوق را دربر گیرد.  “فرآیندبرنامه ریزی درسی که منجربه تولیدیک برنامه درسی می شود،شامل سه مرحله اساسی، الگوپردازی برنامه درسی،اجرای برنامه درسی وارزشیابی برنامه درسی است. در فرآیندطراحی وتولید واجرای  برنامه  درسی معمولاً ازسه نوع برنامه درسی قصدشده ، اجرا شده وکسب  شده3 سخن  به میان می آید. برنامه درسی قصد شده به آرمان ها، هدف ها،  محتوا، روش های یاددهی- یادگیری و مسائل پیش بینی شده در برنامه درسی توجه دارد که در یک نظام آموزشی از جانب برنامه ریزان درسی پیشنهاد و تجویز می شود”(احمدی،1385 ص29).      آقازاده(1379)بیان می دارد: امروزه دست‌يابي به يك نظام آموزشي برتر، كارآمد و پيشرفته، يكي از مهمترين هدف‌هاي عمومي دنبال شده در جهان است و هر كشوري با توجه به ميزان اهميت آموزش و پرورش در سطح جامعه و درنزد مسئولان و سياست‌گذاران، جهت تحقق اين امر برنامه‌ريزي و سرمايه گذاري مي‌كند. تقريباً دركليه جوامع، مسائل وهدف‌هاي آموزشي به همديگر شباهت دارند،ولي روش‌ها وبرنامه‌ريزي‌هاي مورد استفاده در امرآموزش علوم وحل مشكلات مرتبط، با سنت هاو فرهنگ هريك از جوامع ارتباط مستقیم مي یابد.     اعتقاد استرانگ اتل به نقل از بدريان (1385) بر این است که: درچند دهه اخير، نگرش جهانيان درمورد فرآيندهاي ياددهي- يادگيري به طوركامل تغيير كرده‌است. درسالهاي نه چندان دور، بسياري اعتقاد داشتند كه ذهن دانش‌آموزان همانند ظرفهای خالي است كه در انتظار پر شدن با دانش و معلومات است. اما پديده‌هاي بزرگي همچون انفجار اطلاعات وگسترش روزافزون فناوري و نفوذ آن در تمامي ابعاد زندگي انساني، پيشرفت‌هاي اخيرصورت گرفته درعلوم تربيتي و روشها و برنامه های درسی وآموزشی علوم تجربي، با تغييراين نگرش نشان داده‌است كه با توجه به ضرورت زمان، بايد تمامي  دانش‌آموزان براي زندگي در جامعه ی پيچيده و پيشرفته امروزي كه ارتباط  تنگاتنگي با مسائل علمي و فناوري دارد، آماده شوند. اخيراً، هيچ يک از موضوع‌هاي درسي در سطح جهاني، به اندازه دروس علوم تجربي دچار تغيير و تحول نشده است. گرچه محتواي درسي علوم تجربي به خودي خود به دليل پيشرفت فزاينده علم و دانش بشري، روز به روز جديدتر و غني‌تر مي‌شود، ولي اين تغيير تنها از جنبه محتوايي، آموزش علوم را در برنمي‌گيرد. ويژگيهای عصرکنونی ايجاب مي‌كندتابرنامه‌های آموزشی علوم تجربي  به نحوی ساماندهی گردد که با بهره‌گيري از آنها، همة تواناييهای شناختی و شخصيتی دانش‌آموزان رشد کرده و فراگيران با برخورداري ازمزاياي علوم و فناوري، توانمنديهای لازم برای رويارويي باتحولات جديد را کسب نمايند.       هارلن به نقل ازبدريان(1385) در برنامه‌های درسی جديد علوم تجربي و روشهای آموزش آن، تأکید اساسی بر روشهایی است که نقش اصلی در فرآیند یادگیری به عهده دانش‌آموز است. بنابراین، سایرعوامل مانند محتوای آموزشی، تجهیزات وابزارهای آموزشی واقدامات معلم همگی درارتباط با دانش‌آموز معنی و مفهوم پیدا می‌کنند. معلم در این روشها نقش جهت دهنده و سازمان دهنده را دارد و می‌کوشد تا فعالیتهای دانش‌آموزان را متناسب با هدفهای درس در مسیرصحیح پیش ببرد.     علوم تجربی یکی از دانشها و معرفتهای بشری است که یافته های آن از راه مشاهده تجربی به دست  می آید و ملاک یا معیار آن، انطباق داشتن با مشاهدات تجربی است. هدف از آموزش علوم تجربی، آموزش پدیده هایی است که درزندگی روزانه مشاهده می شود. در همه نظامهای آموزشی جهان، آموزش و یادگیری علوم تجربی از جایگاه ویژه ای برخورداربوده و تلاش می شود تا همه دانش آموزان، ضمن آشنایی با اصول و مفاهیم علوم تجربی و کسب سواد علمی لازم، آگاهیهای لازم برای رشد به سوی یک شهروند مطلوب را کسب کنند. آنان با کسب آگاهی و مهارت لازم در زمینه های مختلف علوم، قادر خواهند بود تا در زندگی خود تصمیمات آگاهانه و منطقی بگیرند.     امروزه آموزش علوم تجربی بالاخص؛ فیزیک، شیمی،  زیست شناسی و زمین شناسی در مدارس، به یکی از موضوعهای دشوار و مورد توجه تبدیل شده است. در مجموع، شاکله هر برنامه درسی به وسیله عناصر آن ساخته و پرداخته می شود، و در صورتی که آرمانها، مهندسی، سیستم، سطح بندی و سایرعناصردر یک تعامل مناسب طراحی و تنظیم نگردد؛ نمی توان درانتظار در یافت پاسخ مناسبی بود.       در مورد تعداد عناصر تشكيل دهنده برنامه درسي، که در این پژوهش مورد بررسی و ملاک تشخیص برنامه درسی است، ميان برنامه ريزان درسي اتفاق نظر وجود ندارد. گروهی از صاحب نظران  برنامه درسی را موضوع محور می نگرند، و برحجم و محتوا نسبت به فرآیند یادگیری تاکید بیشتری دارند. در حالی که در  برنامه درسی دانش آموز محور بر ویژگی یادگیرنده تاکید می شود و فرآیند یاددهی و یادگیری اهمیت بسزایی می یابد. در برنامه درسی جامعه محورهم  برفرآیند یادگیری، روش حل مسئله مورد تاکید است.          بعضی این عناصر را به چهارعنصراساسي (هدف، محتوا، روش و ارزش يابي )محدود مي كنند و برخي ديگرمانند فراسيس كلاين آن را تا 9 عنصر توسعه مي دهند. مواد آموزشي، فعاليتهاي يادگيري، راهبردهاي ياددهي- يادگيري، ارزشيابي، گروه بندي، زمان و فضا. درفرايند برنامه ريزي درسي اين عناصر به صورت يك سيستم و در ارتباط متقابل با هم درنظر گرفته مي شوند. در اين تحقيق از عناصر كلاين دربررسی سه نوع برنامه درسي استفاده شده است.فهرست مطالب بررسی و ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده،  اجرا شده وآموخته شده  علوم تجربی به شرح زیر می باشد:چکیده        فصل اول – طرح پژوهش1-1 – مقدمه        1-2 – بیان مساله      1-3- اهمیت و ضرورت پژوهش     1-4 – اهداف پژوهش       1-4- 1-اهداف كلي پژوهش          1-4- 2- اهداف ويژه پژوهش     1-5- فرضيه هاي  پژوهش        1-5-1- فرضيه هاي كلي  پژوهش    1-5-2- فرضيه هاي ويژه پژوهش    1-6- تعاریف مفهومی متغیرهای پژوهش      1-7 -تعاریف عملیاتی متغیرهای پژوهش      فصل دوم – مبانی نظری و پیشینه پژوهش2-1- مقدمه        2-2- مبانی نظری      2-3- فلسفه‌اموزش علوم تجربي از ديدگاه برنامه قصد شده    2-4 –منابع برنامه‌اموزش علوم در کشور ایران   2-5- اهداف كلي در برنامه قصد شده       2-5-1- دانسته هاي ضروري در برنامه قصد شده         2-5-2- مهارتهاي ضروري           2-5-2-1- مشاهده         2-5-2-2-جمع آوري اطلاعات        2-5-2-3-برقراري ارتباط           2-5-2-4-اندازه گيري       2-5-2-5-كاربرد ابزار         2-5-2-6-پيش بيني و فرضيه سازي           2-5-2-7- مفهوم تفسير يافته ها و نتيجه گيري         2-5-2-8- طراحي تحقيق           2-5-2-9 مهارت های ذهنی برنامه قصد شده          2-5-3- هدف هاي دانشي برنامه قصد شده         2-5-4- نگرش هاي ضروري         2-5-4-1- هدف هاي نگرشي در برنامه قصد شده   2-6- اهداف كلي و اهداف جزيي  به تفكيك دروس        2-6-1- چك ليست جمع بندی اهداف كلي و اهداف جزيي برنامه قصد شده  2-7 – ارزشيابي از ديدگاه برنامه قصد شده     2-8 – فعاليتهاي ياددهي -يادگيري از ديدگاه برنامه قصد شده   2-9- معلم از ديدگاه برنامه قصد شده   2-10-مباني نظري مرتبط با برنامه درسی اجرا شده     2-11- از تمرکز تا عدم تمرکز در اجراي  برنامه درسي  2-12-هدف های‌اموزشی در برنامه درسي اجرايي         2-12-1-ریشه های تعیین هدف های‌اموزشی         2-12-2- شناخت و تدوین هدف های‌اموزشی         2-12-3- طبقه بندی و تحلیل هدف های‌اموزشی در حیطه های یادگیری         2-12-3-1-سطوح یادگیری در حیطه شناختی          2-12-3-2-سطوح یادگیری در حیطه عاطفی       2-12-3-3-سطوح یادگیری در حیطه روان حرکتی  2-13- محتوای‌اموزشی در برنامه درسي اجرايي  2 -14- روشهای یاددهی- یادگیری در برنامه درسی اجرایی     2-15-  ارزشیابی در برنامه درسي اجراشده         2-15-1-ارزشیابی برنامه درسی تابع چه عواملی است؟         2-15-2- جنبه های اساسی در ارزشیابی برنامه درسي اجراشده          2-15-3- مشارکت افراد در ارزشیابی از برنامه درسی          2-15-4-انواع الگوهای ارزشیابی   2-16- پ‍ژوهش هاي مرتبط با متغيرها و عناصر برنامه درسی        2-16-1- پ‍ژوهش هاي مرتبط فعاليتهاي ياددهي يادگيري    2-17- آزمون تیمز ملاك بين المللي در ارزيابي برنامه درسي   2-18-پژوهش هاي مرتبط با اهداف برنامه قصد شده علوم تجربي     2-19-پژوهش هاي مرتبط با روشهاي ياددهي- يادگيري برنامه‌درسي    2-20- پژوهش هاي مرتبط با ارزشیابی اجراي برنامه‌درسی    2-21- جمع بندی     فصل سوم – روش اجرا پژوهش3- 1- مقدمه         3-2- روش اجرای پژوهش   3-3- جامعه‌اماری        3-3-1-جامعه‌اماری برنامه قصد شده          3-3-2-جامعه‌اماری برنامه اجرا شده           3-3- 3-جامعه‌اماری برنامه‌آموخته شده     3-4-نمونه وروش نمونه گيري     3-5-ابزار گرد آوري اطلاعات          3-5-1  برنامه قصد شده        3-5-2 برنامه اجرا شده        3-5-3 برنامه‌آموخته شده       3-6-روایی و پایایی ابزار های مقیاس       3-6-1-روایی مقیاس دانش‌اموز        3-6-2-پایایی مقیاس دانش‌اموز        3-6-1-روایی مقیاس دبیر و مدیر       3-6-2-پایایی مقیاس دبیر و مدیر   3-7- روش گردآوری داده ها        3-8- روش‌اماری و تحلیل داده ها    فصل چهارم – یافته های پژوهش4-1- مقدمه        4-2- تجزيه و تحليل داد ه ها بر اساس فرضيه هاي پژوهش        4-2-1- تجزيه و تحليل داد ه ها بر اساس فرضيه هاي كلي پژوهش        4-2-2- تجزيه و تحليل داد ه ها بر اساس فرضيه هاي ويژه پژوهش        فصل پنجم  – بحث و نتیجه گیری5-1- مقدمه   5-2- خلاصه پژوهش       5-3- بحث و نتیجه گیری فرضيه هاي پژوهش   5-4-پیشنهادها           5-4-1- پیشنهادهایی کاربردی مبتنی بر یافته های پژوهش       5-4-2-پیشنهادهایی پژوهشی مبتنی بر یافته های پژوهش    5-5- محدودیت های پژوهش          5-5-1-  محدودیت های در اختیار       5-5-2- محدودیت های خارج از اختیار     5-6-فهرست منابع          5-6-1 – منابع فارسی         5-6-2- منابع خارجی    

دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده:
2025
مشاهده

کد فایل:9317
انتشار در:۱۳۹۶/۳/۳۰
حجم فایل ها:584

اشتراک گذاری:

 قیمت:

19,500 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
تحقیق برنامه درسی قصد شدهمقاله برنامه درسی اجرا شدهبرنامه درسی‌آموخته شده ارزشیابی برنامه درسیبررسی و ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده اجرا شده وآموخته شده علوم تجربی مهارت های ذهنی برنامه قصد شدههدف هاي نگرشي در برنامه قصد ش

  • بررسی تاثیر نوسانات بازار سهام بر عملکرد شرکتها

    بررسی تاثیر نوسانات بازار سهام بر عملکرد شرکتها برچسب ها: نوسانات بازار سهام˓عملکرد˓ سهم بازده ماهانهسهام˓ بازده دارایی ها˓ بازده سهام˓ ارزش افزوده اقتصادیبررسی تاثیر نوسانات بازار سهام بر عملکرد شرکتها رفتن به سایت اصلی بررسی تاثیر نوسانات بازار سهام…

  • پاورپوینت مسکن،حومه وشهر

    برج,پاورپوینت مسکن حومه وشهر,خانه,دانلود پاورپوینت مسکن حومه وشهر,شهر,شهرسازی,مجتمع مسکونی,مسکن,مسکن حومه وشهر دانلود فایل اصلی پاورپوینت مسکن،حومه وشهر از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت مسکن،حومه وشهر(نوربرت شوئنوئر) ،در حجم 40 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.بخشی از متن:در اواخر جنگ…

  • پیشینه و مبانی نظری هیجان خواهی

    پیشینه و مبانی نظری هیجان خواهی دانلود پیشینه و مبانی نظری هیجان خواهی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق هیجان خواهی فصل دوم – سابقه موضوع تحقیق : مفهوم هیجان…

  • مجموعه تم پاورپوینت برای رشته تربیت بدنی

    مجموعه تم پاورپوینت برای رشته تربیت بدنی دانلود مجموعه تم پاورپوینت برای رشته تربیت بدنی دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود مجموعه تم پاورپوینت برای رشته تربیت بدنی قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشد بهینه جمعیت

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشد بهینه جمعیت دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشد بهینه جمعیت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 ) مقدمه 9 2 - 2 ) معرفی…

  • پیشینه و مبانی نظری رضایت شغلی و استفاده بهینه از زمان

    پیشینه و مبانی نظری رضایت شغلی و استفاده بهینه از زمان دانلود پیشینه و مبانی نظری رضایت شغلی و استفاده بهینه از زمان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایت…

  • دوره آموزشی بازرسی مخازن ذخیره و تحت فشار

    دوره آموزشی بازرسی مخازن ذخیره و تحت فشار برچسب ها: دوره آموزشی بازرسی مخازن ذخیره و تحت فشار رفتن به سایت اصلی دوره آموزشی بازرسی مخازن ذخیره و تحت فشار دسته بندي : مهندسی مکانیک جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق آميخته هاي بازاريابي سبز

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق آميخته هاي بازاريابي سبز دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق آميخته هاي بازاريابي سبز دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بخش اول : مباني نظري 16 1 - 2 - مقدمه…

  • بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد تجاری بانک ها

    بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد تجاری بانک ها برچسب ها: عملکرد تجاريCRM مبتني برفناوري سازمان CRM مديريت دانش مشتريان کليديپایان نامه بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد تجاری بانک ها رفتن به سایت اصلی بررسی…

  • پاورپوینت شناخت فضای شهری اراک

    پاورپوینت شناخت فضای شهری اراک دانلود پاورپوینت شناخت فضای شهری اراک دسته بندي : شهرسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت تحلیل و شناخت فضای شهری اراک،در حجم 47 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. در این…

  • دانلود پرسشنامه مقیاس عشق

    ارزیابی عشق,پرسشنامه استاندارد,پرسشنامه عشق,پرسشنامه مقیاس عشق,دانلود پرسشنامه,دانلود پرسشنامه استاندارد,دانلود مقیاس عشق,سنجش عشق در دانشگاه,مقیاس استاندارد عشق,مقیاس عشق,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه مقیاس عشق از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه مقیاس عشق در 3 صفحه در قالب word ,…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع اصول مالی شخصی

    دانلود پاورپوینت با موضوع اصول مالی شخصی برچسب ها: کتاب مدیریت مالی شخصیآموزش مدیریت مالی شخصیبرنامه ریزی مالی شخصینرم افزار مدیریت مالی شخصینحوه مدیریت مالی خانوادهموفقیت مالی شخصیمدیریت پول شخصیقانون مدیریت مالی رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع…

  • بررسي تاثير تجديد ارزيابي داراييها بر شرکتهای بورسی

    پروژه بررسي تاثير تجديد ارزيابي داراييها بر شرکتهای بورسی,تجدید ارزیابی داراییها,تورم دانلود فایل اصلی بررسي تاثير تجديد ارزيابي داراييها بر شرکتهای بورسی از سایت دانلود فایل تحقیق بررسي تاثير تجديد ارزيابي داراييها بر شرکتهای بورسی در حجم 75 صفحه و…

  • ادبیات نظری تحقیق خرید ناگهانی، خرید تکانشی، خرید ناگهانی در اینترنت

    ادبیات نظری تحقیق خرید ناگهانی، خرید تکانشی، خرید ناگهانی در اینترنت دانلود ادبیات نظری تحقیق خرید ناگهانی، خرید تکانشی، خرید ناگهانی در اینترنت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار :…

  • ادبیات نظری تحقیق شرایط و مبانی حقوقی قراردادهای پیمانکاری

    ادبیات نظری تحقیق شرایط و مبانی حقوقی قراردادهای پیمانکاری دانلود ادبیات نظری تحقیق شرایط و مبانی حقوقی قراردادهای پیمانکاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل شرایط و مبانی حقوقی قراردادهای پیمانکاری مبحث اول :…

  • پیشینه و مبانی نظری خودناتوان سازی

    پیشینه و مبانی نظری خودناتوان سازی دانلود پیشینه و مبانی نظری خودناتوان سازی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل نظریههای مربوط به خودناتوانسازی هیگینز ( 1990 ، به نقل از نیکنام و همکاران ،…

  • دانلود طرح توجیهی پرورش و نگهداری زنبور عسل

    پروژه کارآفرینی پرورش زنبور عسل,پروژه کارآفرینی پروش زنبور عسل,پروژه کارآفرینی زنبور عسل,دانلود طرح توجیهی پرورش زنبور عسل,دانلود طرح توجیهی زنبور عسل,طرح توجیهی پروش زنبور عسل,طرح کارآفرین,طرح کارآفرینی پرورش زنبورعسل,طرح کارآفرینی زنبور عسل دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی پرورش و…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق موسیقی و عناصر آن

    پیشینه ومبانی نظری موسیقی و عناصر آن,تحقیق اهداف موسیقی درمانی,فصل دوم موسیقی و هیجان,مبانی نظری موسیقی و عناصر آن,مبانی نظری موسیقی‌درمانی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق موسیقی و عناصر آن,مقاله موسیقی درمانی,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه…

  • مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی بانکی

    مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی بانکی دانلود مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی بانکی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 2 - بازاریابی بانکی 51…

  • پاورپوینت تاریخ ادبیات 2

    پاورپوینت تاریخ ادبیات 2 برچسب ها: پاورپوینت تاریخ ادبیات رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تاریخ ادبیات 2 دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت تاریخ ادبیات 2 قالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 167محتویاتقسمتی از…

  • پاورپوینت مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورک

    پاورپوینت مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورک برچسب ها: دانلودپاورپوینت مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورکمدرسه معماری کوپر یونیون نیویورکپاورپوینت معماریمدرسه کوپر یونیون نیویورکمعماریمعماری پایدار در ساختمانکوپر یونیون نیویورکپروژه معماریمدرسه نمونه خارجیپاورپوینت مدرسه کوپر یونیون رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مدرسه معماری…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق رنگ وتیپ شخصیتی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق رنگ وتیپ شخصیتی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق رنگ وتیپ شخصیتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق رنگ وتیپ شخصیتی فصل دوم : ادبيات ( پيشينه…

  • دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی خانه معرق

    برنامه فیزیکی طراحی خانه معرق,پایان نامه معماری طراحی خانه معرق,دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی خانه هنرمندان,طراحی خانه معرق,ظوابط و استانداردهای طراحی خانه معرق,مطالعات معماری طراحی خانه معرق دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی خانه معرق از…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم هویت سازمانی

    ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم هویت سازمانی برچسب ها: ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم هویت سازمانی (فصل دوم)دانلود مباني نظري تاریخچه هویت سازمانیمباني نظري هویت سازمانی pdfپيشينه تحقيق تعریف هویت سازمانیپيشينه پژوهش انواع هویت…

  • پیشینه ومبانی نظری خودتنظیمی

    پیشینه ومبانی نظری خودتنظیمی دانلود پیشینه ومبانی نظری خودتنظیمی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : خودتنظیمی : 3 - 3 - 1 ) خود تنظیمی رفتار : ویژگی یادگیرندگان خودنظم جو…

  • دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید چراغ جلو خودرو

    دانلود طرح توجیهی چراغ ماشین,طرح توجیهی تولید چراغ خودرو,طرح توجیهی و کارآفرینی تولید چراغ جلو خودرو,طرح تولید چراغ خودرو,طرح کارافرینی تولید لامپ ماشین,طرح کسب و کار تولید چراغ ماشین,کارآفرینی ساخت چراغ اتومبیل,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی و…

  • مبانی نظری و پیشینه تجربی تحقیق حافظه فعال و نارساخوانی (فصل دوم)

    پیشینه,تجربی,تحقیق,حافظه,دوم,فصل,فعال,مبانی,نارساخوانی,نظری دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تجربی تحقیق حافظه فعال و نارساخوانی (فصل دوم) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق حافظه فعال و نارساخوانی (فصل دوم) در 48 صفحه در قالب word , قابل…

  • پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و عملکرد سازمانی

    پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و عملکرد سازمانی دانلود پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و عملکرد سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه 11 2 - 1…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) نظریه ها طلاق

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) نظریه ها طلاق دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) نظریه ها طلاق دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مبانی نظری سازه طلاق تعاريف…

  • بررسی نقش نظام سیاسی بر توسعه اقتصادی ایران

    بررسی نقش نظام سیاسی بر توسعه اقتصادی ایران,پایان نامه بررسی نقش نظام سیاسی بر توسعه اقتصادی ایران,توسعه اقتصادی,نظام سیاسی دانلود فایل اصلی بررسی نقش نظام سیاسی بر توسعه اقتصادی ایران از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی نقش نظام سیاسی بر…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آشنایی با بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق آشنایی با بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق آشنایی با بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نازل‌ها، الگو‌هاي پاشش و پمپ‌ها

    دانلود پاورپوینت با موضوع نازل‌ها، الگو‌هاي پاشش و پمپ‌ها برچسب ها: نازل سمپاش تی جتانواع لانس سمپاشیکاربرد نازل هاانواع نازل های سمپاشفروش نازل سمپاشنازل تی جتقیمت نازل سمپاشقیمت لانس سمپاشی رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع نازل‌ها، الگو‌هاي…

  • ادبیات نظری تحقیق تعاریف و راهبردهای سبک های مقابله

    ادبیات نظری تحقیق تعاریف و راهبردهای سبک های مقابله دانلود ادبیات نظری تحقیق تعاریف و راهبردهای سبک های مقابله دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار : مقابله در اساسنامه سازمان…

  • پاورپوینت ملات ها

    پاورپوینت ملات ها برچسب ها: دانلود پاورپوینت ملات هاملات هاپاورپوینت آشنایی با انواع ملاتهاانواع ملات ساختمانیملات بنائیملات قیرملات آهک و گچپاورپوینت ملات هاپاورپوینت ملات ساختمانیملات ساختمانیملات ساروج رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ملات ها دسته بندي : عمران جزئیات و…

  • پاورپوینت مدلسازی سیستم های بیولو ژیکی توسط شبکه های عصبی بازگشتی

    پاورپوینت مدلسازی سیستم های بیولو ژیکی توسط شبکه های عصبی بازگشتی برچسب ها: مدلسازی سیستم های بیولو ژیکی توسط شبکه های عصبی بازگشتیمعرفی شبکه های عصبی مصنوعیمبانی شبکه های عصبی مصنوعیایده ی اصلی شبکه های عصبی مصنوعیمعایب شبکه های عصبی…