تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانک

تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانک

برچسب ها:
پایان نامه تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانکپروژه تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانکمقاله تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانک

رفتن به سایت اصلی

تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانک

دسته بندي : مدیریت

جزئیات و دریافت
گزارش فایل

تحقیق حاضر با عنوان بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانک   از سری تحقیق های رشته مدیریت
میباشد. این تحقیق در 156صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.===================================================================================تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                      
info@neginfile.ir===================================================================================قسمتهایی کوتاه از متن:چکیده امروزه دنیای کسب و کار بر پایه «رضایت مشتریان» استوار گشته به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارائه آن بدون در نظر گرفتن این اصل، نه تنها مشکل، بلکه غیرممکن است.شدت رقابت در بازارها و درک اهمیت حفظ مشتریان موجب شده بانکها به تدریج به سمت ایجاد حفظ روابط بلند مدت با مشتریان گام بردارند. امروزه مدیران برای جلوگیری از گرایش یافتن مشتری به سمت رقبا بیش از هر زمانی می بایست در پی درک خواسته ها و نیازهای مشتری باشند تا بهتر بتواند نیازهای آنها را برآورده، و روابط بلند مدت تجاری با آنها برقرار کند. رضایت مشتری  بعنوان قانونی در نظر گرفته شده که توسط آن شرکتها، ارتباط با مشتریانشان را مدیریت می کنند.عمومارضایت مشتری به عنوان ارزیابی کلی مشتریان مبتنی برخریدوتجربه مصرف محصولات وخدمات تعریف می شود.مفهوم ” بازار یابی رابطه مند” طی دو دهه اخیر توجه تحقیقاتی قابل توجهی را از جانب محققان بازاریابی به خود جلب کرده  است. مزیت اساسی و بنیادین رویکرد بازاریابی رابطه مند، مدعی ایجاد روابط قوی تر با مشتری است که نتایج عملکردهایی که شامل رشد فروش، سهم بازار، سودها، بازگشت سرمایه و حفظ مشتری می باشد را افزایش می دهد.روش تحقیق حاضر از نوع رگرسیون-همبستگی می باشد. بدین منظور پرسشنامه ای با 29 سوال طراحی گردیده است. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS حاکی از تاثیرات مثبت ابعاد بازاریابی رابطه مند بر روی میزان رضایت مشتریان می باشد و در نهایت بهره گیری از ابعاد بازاریابی رابطه مند ( اعتماد، تعهد، برقراری ارتباطات، ارزش مشترک، روابط متقابل) به جهت ایجاد رضایت در مشتریان برای بانکها پیشنهاد شده است.مقدمهدر هر اقتصادی بخش مالی و مشخصاً بانک ها به عنوان موتور محرکه در فرایند دستیابی به رشد از طریق تخصیص مناسب و بهینه منابع به بخش های مولد اقتصادی تعبیر می شوند. بانک ها به عنوان فراهم کنندگان خدمات به مشتریان تعریف شده اند.بانک ها ونهادهای مالی به عنوان واسطه وجوه بین سپرده گذاران و سرمایه گذاران تعریف می شوند. بانک ها به عنوان یک واحد تجاری که با هدف ایجاددرآمد ازمحل هزینه های انجام شده درطول فعالیت تجاری تعریف می شوند(رئیسی دهکردی،1392، 18-17)ازطرفی باتوجه به شرایط اقتصادی حاکم برنظام بانکی کشورکه مبادلات بانکی و گشایش ال سی با مشکل مواجه شده و اجازه دادن حواله از کشورمان به سایر کشورها را نمی دهند؛ همچنین شرکت های تجاری خارجی برای انجام مبادلات تجاری با کشورمان مشمول پرداخت جریمه می شوند،بانک ملی وسایر بانکها درانجام فعالیت های خوددچارمشکلات عدیده ای شده اند(مرادی،1392، 49).  بانک ها به عنوان موسسات اقتصادی همواره به دنبال تحقق توقعات ونیازهای مشتریان خود می باشند.بانک ها و موسسات مالی باید بتوانند خدمات خود را بصورتی ارائه دهند که در مشتریان ایجاد ارزش (رضایت) نموده و در وظیفه ی اصلی خود که همانا جلب رضایت مشتری می باشد موفق باشند.سازمان هایی در این رقابت کمی و کیفی پیروز هستند که مدیران آنها، سازمان خود را با شرایط محیطی وفق داده و شرایط داخلی را بهبود بخشند. از طرفی، سودآوری یک شرکت که بقای آن را تضمین می کند، به طراحی برنامه مدیریت بازار صحیح بر اساس ارضای نیازهای مشتریان وابسته است(بحیرائی،1391، 29).  امروزه بانک ها و موسسات مالی به دنبال جذب مشتری و افزایش رضایت مندی او هستند، ارتباط دائم با مشتریان اهمیت ویژه ای دارد، و از طرفی رقابت در بین بانک ها و موسسات قرض الحسنه در تنوع ارائه ی خدمات بانکی بسیارشده است(رجبی،60،1392).  هر چه میزان ارتباط برقرار شده میان سازمان و مشتریان نزدیک تر و صمیمی تر باشد، به همان نسبت می توان آن ها را به سازمان نزدیک تر ساخت(بحیرائی،1391، 30).مفهوم بازاریابی رابطه مند، طی دو دهه اخیر، توجه تحقیقاتی قابل توجهی را از جانب محققان بازاریابی دریافت کرده است. مزیت اساسی و بنیادین رویکرد بازاریابی رابطه مند1مورد نظر، مدعی ایجاد روابط قوی تر بامشتری است که نتایج عملکرد را که شامل رشد فروش، سهم بازار، سودها، بازگشت سرمایه و حفظ مشتری می باشد، افزایش می دهد(نگوین، 2011 ).  در این پژوهش به بررسی تاثیر ابعاد بازاریابی رابطه مند ( اعتماد، متعهد، ارتباطات، ارزش مشترک، همدلی، روابط متقابل ) بر رضایت مشتری پرداخته خواهد شد، تا اولاً مشخص گردد آیا ابعاد بازاریابی رابطه مند بر روی رضایت مشتری تاثیری می گذارد و ثانیاً در صورت تاثیر گذاری کدام یک از ابعاد بیشترین تاثیر را بر روی رضایت مشتری دارد. در این فصل به بیان مسئله، سوال های تحقیق، اهداف تحقیق، چارچوب نظری، فرضیه های تحقیق، تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق و در نهایت قلمرو تحقیق اشاره خواهد شد.فهرست مطالبچکيده   جفصل اول: کلیات تحقیق1-1) مقدمه     21-2) بیان مسأله     31-3) اهمیت موضوع تحقیق     51-4) اهداف تحقيق     61-5) چارچوب نظری     71-6) سوال های تحقیق     111-7) فرضيه هاي تحقيق     121-8) تعريف مفهومی و عملياتي متغيرهاي تحقيق     121-8-1) تعریف مفهومی و عملیاتی بازاریابی رابطه مند 121-8-2 ) تعریف مفهومی و عملیاتی رضایت مشتری 141-9) قلمرو تحقيق      14(1-9-1) قلمرو موضوعی  14(1-9-2 ) قلمرو مکانی   14(1-9-3 ) قلمرو زمانی  14فصل دوم: مبانی نظری تحقیق 2-1-1) مقدمه     162-1-2)تاریخچه بازاریابی رابطه مند     172-1-3)تعریف بازاریابی رابطه مند     202-1-4) ماهیت بازاریابی رابطه مند     232-1-5 ) تفاوت بازاریابی رابطه مند با بازاریابی سنتی    232-1-6 ) دلایل شهرت بازاریابی رابطه مند    262-1-7 ) اصل اساسی توسعه روابط    272-1-8 ) مدل های بازاریابی رابطه مند     28(2-1-8-1) مدل بازاریابی شش گانه بازاریابی رابطه مند  282-1-8-2 ) مدل اصلاح شده بازارهای شش گانه بازاریابی رابطه مند    292-1-8-3) مدل بازاریابی رابطه مند در بخش خرده فروشی    312-1-8-4) مدل کاربردی بازاریابی رابطه مند    322-1-8-5 ) مدل بازاریابی  رابطه مند میان سازمان های صنعتی    342-1-8-6 ) مدل مورگان و هانت    352-1-8-7 ) مدل تاهیر رشید    362-1-8-8 ) مدل من اسو اسپتین      372-1-8-9 ) مدل پنج سطحی بازاریابی رابطه مند کاتلر     372-1-9 ) اجزاء و عوامل بازاریابی رابطه مند    382-1-10 ) اهمیت بازاریابی رابطه مند در بانکداری    412-1-11 ) منابع بازاریابی رابطه مند برای بانک ها    422-2-1) مشتری کیست؟    432-2-2 ) اهمیت مشتری     432-2-3 ) انواع مشتریان    442-2-4) تعریف رضایت مشتری    462-2-5)مزایای رضایت مشتری    502-2-6)عوامل عدم رضایت مشتریان    512-2-7)پیامدهای عدم رضایت مشتری    522-2-8)بررسی ساختار مدل های رضایت مشتری    532-2-9)اهداف سنجش رضایت مشتری    572-2-10)تعریف مدیریت ارتباط با مشتری    582-2-11)بخش های اصلی تشکیل دهنده CRM    592-2-12)اهداف سیستم ارتباط با مشتری    592-2-13)مزایای استفاده از سیستم CRM    602-2-14)انواع سیستم های CRM (فناوری های CRM )    602-2-15)مدیریت شکایات و بهبود خدمات    612-2-16)شکایات مشتری    612-2-17)گزینه های پیش روی مشتریان ناراضی    622-2-18)فواید مدیریت شکایان از دیدگاه ماتسوشیتا    622-2-19)تاثیر زمان انتظار در رضایت مشتری    632-2-20)رابطه ی رضایت کارکنان با رضایت مشتری    642-2-21)کارمند موفق    642-2-22)رضایت مشتری و رابطه ی آن با وفاداری    652-2-23)راهکارهای رسیدن به رضایت مشتری    662-3)پیشینه تحقیق    662-3-1)تحقیقات داخلی    662-3-2)تحقیقات خارجی    69فصل سوم: روش اجرای تحقیق    703-1 ) مقدمه    733-2)روش تحقیق    733-3)جامعه و نمونه آماری    743-4)روش ها و ابزارهای جمع آوری داده ها و اطلاعات    773-5 )روایی و پایایی ابزار اندازه گیری    783-6) آلفای کرونباخ متغیرهای تحقیق    803-7) آزمون کولموگروف- اسمیرنوف (k-s ) 813-8 ) روش تجزیه و تحلیل داده ها  82فصل چهارم: تجزیه وتحلیل داده ها واطلاعات    834-1)مقدمه    844-2)توصیف متغیرهای جمعیت شناختی پاسخ دهندگان    854-3) توصیف متغیرهای تحقیق    894-4)آزمون فرضیات تحقیق    964-5)بررسی وضعیت متغیرهای تحقیق    102فصل پنجم: نتیجه گیری وپیشنهادات    1045-1) مقدمه    1055-2) نتایج آمار توصیفی    1055-3 ) نتایج آمار استنباطی    1085-4) پیشنهادهایی بر اساس یافته های تحقیق    1105-5)محدودیت های تحقیق    1115-6) پیشنهاداهایی برای تحقیقات آینده    112فهرست منابع و ماخذ    113الف) منابع فارسی    114ب) منابع غیر فارسی    117

دسته بندی: مدیریت

تعداد مشاهده:
1494
مشاهده

کد فایل:11150
انتشار در:۱۳۹۶/۵/۱۴
حجم فایل ها:4151

اشتراک گذاری:

 قیمت:

21,800 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
پایان نامه تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانکپروژه تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانکمقاله تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانک

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق ذهن آگاهی

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق ذهن آگاهی دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق ذهن آگاهی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ذهن آگاهی 1 - 5 - 2 - 2 - تعریف ذهن آگاهی 2 -…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استراتژی تکنولوژی و توانمندی تکنولوژی (فصل دوم)

    پيشي,چارچوب نظري تعاریف توانمندی تکنولوژی,دانلود مباني نظري توانمندی تکنولوژی,فصل دوم پايان نامه ارشد استراتژی مدیریت,مباني نظري استراتژی تکنولوژی,مباني نظري مدیریت مفاهیم استراتژی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق استراتژی تکنولوژی و توانمندی تکنولوژی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق استراتژی…

  • ارایه مدل ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده ها و منطق فازی

    ارایه مدل ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده ها و منطق فازی برچسب ها: ارایه مدل ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده ها و منطق فازیپایان نامه ارایه مدل ارزیابی عملکرد با استفاده از…

  • پیشینه و مبانی نظری اختلال های روانی و مکانیسم ها و سبک های دفاعی

    پیشینه و مبانی نظری اختلال های روانی و مکانیسم ها و سبک های دفاعی دانلود پیشینه و مبانی نظری اختلال های روانی و مکانیسم ها و سبک های دفاعی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • بررسی تأثیر بازاریابی اینترنتی بر عملکرد آن لاین شرکت ها

    بررسی تأثیر بازاریابی اینترنتی بر عملکرد آن لاین شرکت ها برچسب ها: بازاریابی اینترنتیتجارت الکترونیکمدیریت دانش ( KM)مدیریت زنجیره تأمین(SCM )مدیریت روابط با مشتری(CRM)پایان نامه بررسی تأثیر بازاریابی اینترنتی بر عملکرد آن لاین شرکت هاپروژه بررسی تأثیر بازاریابی اینترنتی بر…

  • پاورپوینت معماری سبز

    پاورپوینت معماری سبز برچسب ها: دانلود پاورپوینت معماری سبزمعماری سبزدانلود پاورپوینت پروژه معماریمعرفی بام سبزتحقیق معماری سبزپاورپوینت معماری سبزپاورپوینت بررسی معماری سبزپاورپوینت سبک فرآیند سبز در معماری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت معماری سبز دسته بندي : معماری جزئیات و…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مهندسي صنايع،بررسي احتراق در موتورهاي اشتعال

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مهندسي صنايع،بررسي احتراق در موتورهاي اشتعال برچسب ها: گزارش کاراموزي احتراق در موتورهاي اشتعالکاراموزي احتراق در موتورهاي اشتعالکارورزي احتراق در موتورهاي اشتعالدانلود گزارش کارآموزي احتراق در موتورهاي اشتعالاحتراق در موتورهاي اشتعالاحتراق موتور اشتعال رفتن به…

  • پروژه share point

    share point دانلود فایل اصلی پروژه share point از سایت دانلود فایل پروژه share point در حجم 52 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست زیر: فهرست مطالب مقدمه. 1 فصل اول : معرفي تكنولوژي Share…

  • فایل پاورپوینت کاربرد GIS در مطالعات زیست محیطی

    فایل پاورپوینت کاربرد GIS در مطالعات زیست محیطی برچسب ها: دانلود پاورپوینت کاربرد GIS در مطالعات زیست محیطیکاربرد GIS در مطالعات زیست محیطیمطالعات زیست محیطیGISروشهای پایش زیست محیطی توسط GISپاورپوینت کاربرد GIS در مطالعات زیست محیطیکاربرد GISدر پایش آلودگیهای محیط…

  • پیشینه ومبانی نظری پژوهش تعامل والدین و فرزند

    پیشینه ومبانی نظری پژوهش تعامل والدین و فرزند دانلود پیشینه ومبانی نظری پژوهش تعامل والدین و فرزند دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تعامل والدین و فرزند مرور ادبیات مربوطه به روان شناسی و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه ....................................................................................................................................... 11 2 - 2 - حاکمیت شرکتی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع زنان و مدیریت

    دانلود پاورپوینت با موضوع زنان و مدیریت برچسب ها: مقاله مدیریت زنانزنان در عرصه مدیریتمدیریت زنان در جامعهنقش مدیریتی زنان از دیدگاه اسلامتفاوت مدیریت زنان و مردانمدیران زن موفق ایرانی رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع زنان و…

  • نمونه سوالات ریاضی پایه اول دبستان فصل 1 تا 3

    نمونه سوالات ریاضی پایه اول دبستان فصل 1 تا 3 برچسب ها: نمونه سوالات ریاضی پایه اول دبستان رفتن به سایت اصلی نمونه سوالات ریاضی پایه اول دبستان فصل 1 تا 3 دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش نارسایی هیجانی یا الکسی تیمیا (فصل دوم پایان نامه روانشناسی)

    ادبیات نظری روانشناسی,تحقیق ادبیات نظری و پیشینه تحقیق نارسایی هیجانی,چارچوب نظری الکسی تیمیا,روانشناسی چارچوب نظری شیوع نارسایی هیجانی,فصل دوم پایان نامه نارسایی هیجانی,مبانی نظری پایان نامه نارسایی هیجانی,مبانی نظری و پیشینه پژوهش ناگویی خلقی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری…

  • تحقیق بررسی میزان هزینه های حسابداری پیمانکاری

    پیمانکار,حسابداری,هزینه دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی میزان هزینه های حسابداری پیمانکاری از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی میزان هزینه های حسابداری پیمانکاری در حجم 87 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:مرحله اول:…

  • پیشینه نظری سلامت روان و خانواده

    پیشینه نظری سلامت روان و خانواده دانلود پیشینه نظری سلامت روان و خانواده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سلامت روانی تعریف سلامت روان تاکنون تعاریف متعددی از سلامت روان ارائه شده که همگی…

  • ادبیات نظری تحقیق جایگاه اشتباه در متون قانونی جرایم مستوجب حد

    ادبیات نظری تحقیق جایگاه اشتباه در متون قانونی جرایم مستوجب حد دانلود ادبیات نظری تحقیق جایگاه اشتباه در متون قانونی جرایم مستوجب حد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل جایگاه اشتباه در متون قانونی…

  • مبانی نظری پرخاشگری و اختلال دو قطبی

    مبانی نظری پرخاشگری و اختلال دو قطبی دانلود مبانی نظری پرخاشگری و اختلال دو قطبی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری پرخاشگری واختلال دوقطبی فصل دوم : پيشينه و ادبيات تحقيق 13…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق پژوهش ذهن آگاهی یا حضور ذهن (فصل 2)

    آگاهی,ادبیات,پژوهش,پیشینه,تحقیق,حضور,ذهن,فصل,نظری دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق پژوهش ذهن آگاهی یا حضور ذهن (فصل 2) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ذهن آگاهی یا حضور ذهن (فصل دوم) در 33 صفحه در قالب word…

  • پاورپوینت قبضة مالکیت و تجدید ساختار

    پاورپوینت قبضة مالکیت و تجدید ساختار دانلود پاورپوینت قبضة مالکیت و تجدید ساختار دسته بندي : اقتصاد جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت قبضة مالکیت و تجدید ساختار،در حجم30 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: رشد داخلی از…

  • دانلود پرسشنامه هراس و اضطراب اجتماعی

    پرسشنامه اضطراب اجتماعی کودکان,پرسشنامه اضطراب اجتماعی واتسون وفرند,پرسشنامه اضطراب اجتماعی ولز,پرسشنامه هراس اجتماعی spin,دانلود پرسشنامه اضطراب اجتماعی,دانلود رایگان پرسشنامه اضطراب اجتماعی,درمان دارویی اضطراب اجتماعی,هراس اجتماعی کانور دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه هراس و اضطراب اجتماعی از سایت دانلود فایل دانلود…

  • بررسی ویژگی های کیفی سود و نوع مدیریت سود در شرکت های درمانده مالی و ورشکسته

    بررسی ویژگی های کیفی سود و نوع مدیریت سود در شرکت های درمانده مالی و ورشکسته برچسب ها: بررسی ویژگی های کیفی سود و نوع مدیریت سود در شرکت های درمانده مالی و ورشکستهبررسی ویژگی های کیفی سودمبانی نظری و…

  • تحقیق فناوری نانو

    تحقیق فناوری نانو برچسب ها: ارتباط نانو تکنولوژی با مهندسی کشاورزی و سیستم های غذاییاصول پایه نانو تکنولوژیانقلاب نانوتاریخچه نانو در جهانتاریخچه نانو و مکاترونیک رفتن به سایت اصلی تحقیق فناوری نانو دسته بندي : صنایع جزئیات و دریافت گزارش…

  • یادگیری سازمانی

    یادگیری سازمانی دانلود فایل اصلی یادگیری سازمانی از سایت دانلود فایل تحقیق یادگیری سازمانی در حجم 54 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:  تئوري يادگيري سازماني: يكي از نخستين تعاريف يادگيري سازماني…

  • بررسی تاثیر نوسانات بازار سهام بر عملکرد شرکتها

    بررسی تاثیر نوسانات بازار سهام بر عملکرد شرکتها برچسب ها: نوسانات بازار سهام˓عملکرد˓ سهم بازده ماهانهسهام˓ بازده دارایی ها˓ بازده سهام˓ ارزش افزوده اقتصادیبررسی تاثیر نوسانات بازار سهام بر عملکرد شرکتها رفتن به سایت اصلی بررسی تاثیر نوسانات بازار سهام…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی سازمان نظام مهندسی

    برنامه فیزیکی طراحی سازمان نظام مهندسی,دانلود مطالعات و رساله معماري طراحی نظام مهندسی,طراحی معماري سازمان نظام مهندسی,ظوابط و استانداردهای طراحی نظام مهندسی,مطالعات معماري طراحی سازمان نظام مهندسی,معماري نظام مهندسی دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماري طراحی سازمان نظام مهندسی…

  • پاورپوینت نقد و بررسی معماری فضای خانه آبشار ( اثر فرانک لوید رایت)

    بررسی معماری فضای خانه آبشار,پاورپوینت نقد و بررسی معماری فضای خانه آبشار ( اثر فرانک لوید رایت),پروژه معماری فضای خانه آبشار,تحقیق معماری فضای خانه آبشار,دانلود پاورپوینت نقد و بررسی معماری فضای خانه آبشار ( اثر فرانک لوید رایت) دانلود فایل…

  • بررسی عوامل جذب سرمایه مشتری با تاکید بر نقش رسانه های بازاریابی اجتماعی

    بررسی عوامل جذب سرمایه مشتری با تاکید بر نقش رسانه های بازاریابی اجتماعی برچسب ها: بازاریابی رسانه بازاریابی اجتماعی سپرده گذاری ارزش برندپایان نامه بررسی عوامل جذب سرمایه مشتری با تاکید بر نقش رسانه های بازاریابی اجتماعیپروژه بررسی عوامل جذب…

  • پاورپوینت سینوزیت

    پاورپوینت سینوزیت برچسب ها: عوارض سینوزیتدرمان سینوزیت چرکیدرمان سینوزیت کهنهسینوزیت و سرگیجهسینوزیت و سردردچه کپسولی برای سینوزیتدرمان سینوزیت با بخورسینوزیت چیست رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سینوزیت دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع…

  • پرسشنامه اضطراب کتل (CAQ)

    پرسشنامه اضطراب کتل (CAQ) دانلود پرسشنامه اضطراب کتل (CAQ) دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل بنام خدا مقیاس اضطراب کتل منبع : کتاب روانشناسی بالینی مولفان : پرون و پرون مترجمان : دکتر پریرخ دادستان دکتر…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع محیط سازمان

    دانلود پاورپوینت با موضوع محیط سازمان دانلود دانلود پاورپوینت با موضوع محیط سازمان دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع محیط سازمان،در قالب ppt و در 44 اسلاید، قابل ویرایش.بخشی از متن پاورپوینت:در…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم بودجه و بودجه ریزی

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم بودجه و بودجه ریزی دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم بودجه و بودجه ریزی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 . 1 - مقدمه…

  • مبانی نظری و ابعاد اختلالات رفتاری (فصل 2)

    ابعاد,اختلالات,رفتاری,فصل,مبانی,نظری دانلود فایل اصلی مبانی نظری و ابعاد اختلالات رفتاری (فصل 2) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد اختلالات رفتاری (فصل دوم) در 53 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و…

  • پیشینه و مبانی نظری توسعه یافتگی

    پیشینه و مبانی نظری توسعه یافتگی دانلود پیشینه و مبانی نظری توسعه یافتگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 . مقدمه ................................................................................................. .......................... 14 2 - 2 . توسعه چیست ..............................................................................................…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعيين نيازهاي آموزشي – ترويجي و کيوي فروت

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعيين نيازهاي آموزشي – ترويجي و کيوي فروت دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعيين نيازهاي آموزشي – ترويجي و کيوي فروت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…