تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند,پایان نامه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تب,پروژه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند,تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند
دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند از سایت

دانلود فایل

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و  ارزش ویژه برند،در قالب Word و 195 صفحه و قابل ویرایش.========================================================تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir========================================================تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.قسمتهایی کوتاه از متن:مقدمهنقش برند ها در شناسایی محصولات شرکت در بازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیر است (پرهیزگار و عابد، 1391). امروزه ایجاد برندهای قدرتمند به یکی از اساسی ترین دغدغه های مدیران شرکت ها مبدل شده است که ضمن عمل به وعده ها و تعهدات، قدرت توانمندی های شرکت را در طول زمان ارتقاء دهند (اسداله و همکاران، 1390).برندها از زمره با ارزش ترین دارایی های شرکت ها محسوب می شوند، توجه به مفاهیمی چون برند، مدیریت آن و ارزش ویژه نام تجاری، سبب دستیابی به جایگاهی مناسب در اذهان مشتریان می گردد (پرهیزگار و عابد، 1391) و امروزه شرکت های موفق نشان داده اند که برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار، توجه به برندسازی و ارزش ویژه برند، ضروری و حیاتی می باشد (دیواندری و همکاران، 1390).در سال های اخیر موضوع ارزش ویژه برند توجه محققان حوزه ی بازاریابی را بسیار به خود جلب کرده است. مطابق نظر آکر  (1996)، ارزش ویژه برند، تفاوت قیمتی را که یک برند قوی در مقایسه با یک برند متوسط در فروش خود جذب می کند، نشان می دهد. از این رو ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها و نیز شرکت ها پیشنهاد می گردد (اسداله و همکاران، 1390).یکی از دلایل محبوبیت ارزش ویژه برند، نقش استراتژیک و پر اهمیت آن در کسب مزیت رقابتی و تصمیمات استراتژیک مدیریتی می باشد. زمانی که ارزش ویژه برند به طور صحیح و موضوعی مورد ارزیابی قرار گیرد، استاندارد مناسبی برای اندازه گیری تاثیر مداوم تصمیمات بازاریابی می باشد (Atilgan et al.., 2005). ساخت و ایجاد ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی است از این رو که می تواند ضامن موفقیت های بیشتر و درآمدهای روزافزون باشد (Yoo, 2009 ).برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد (Pappu et al.., 2008). در نتیجه هدف اصلی پژوهش حاضر عبارت از بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر می باشد.بيان مسالهدانشگاهیان و بازاریابان حرفه ای به ارزش ویژه برند به عنوان سکویی برای ساختن مزیت های رقابتی، جریان های درآمدهای آینده و ثروت سهامداران توجه کرده اند. برخی از محققان نیز به این نتیجه رسیده اند که ارزش ویژه برند محصولات، سودها آینده و جریانات نقدی بلندمدت را به طور مثبتی تحت تاثیر قرار می دهد (Kim et al.., 2003). اهمیت ارزش ویژه برند، عواید فراوانی برای شرکت هایی که مالک برندها هستند، در بر دارد. سالومون و استوارت  (1999)، بیان کرده اند که ارزش ویژه برند برای شرکت، مزیت رقابتی فراهم می سازد زیرا به برند قدرت می بخشد تا سهم بیشتری از بازار را به دست آورد و حفظ نماید و با قیمت و حاشیه ی سودهای بیشتر بفروشد (Jung et al.., 2008). سطح های بالاتر ارزش ویژه برند به ترجیحات و قصدهای خرید بالاتر مصرف کننده منتهی می گردد و همچنین برگشت های موجودی بالاتری را نیز در پی دارد (Pappu et al.., 2005).ارزش ویژه برند، سازمان ها را قادر می سازد که علاوه بر حفظ سهم بازار خود، مبلغ بیشتری را نیز در ازای برند خود مطالبه نمایند (Lee and Back, 2009). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. بنابراین ارزش ویژه برند می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان جریان نقدی ایجاد نماید. در سال 1989، موسسه علمی بازاریابی، ارزش ویژه برند را به عنوان ارزشی تعریف می کند که به وسیله ی نام برند، افزوده می گردد و در بازار به عنوان حاشیه های سود و سهم های بازار بیشتر پاداش داده می شود که می تواند توسط مشتریان و اعضای زنجیره تامین به عنوان دارایی مالی و نیز مجموعه ای از تداعی ها و رفتارهای مطلوب دیده شود (Yasin et al.., 2007).در حقیقت، ساخت ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی می باشد زیرا می تواند ضامن موفقیت ها و درآمدهای بی شماری باشد (Yoo, 2009). بازاریابان به ارزش ویژه برند به عنوان سازنده ی شهرت و یا قدرت برند (شامل: آگاهی، آشنایی، سطوح اعتبار و وجه تمایز با برندهای رقیب در ذهن مصرف کننده) اشاره کرده اند(Delgado-Ballester, 2008). ارزش ویژه برند، احتمال انتخاب برند را افزایش داده و منجر به وفاداری مشتری به یک برند خاص می شود (Rajh, 2005).به زعم آکر (1991)، ارزش ویژه برند یک مفهوم چند بعدی است و چهار بعد پراهمیت آن عبارتند از: آگاهی از برند، کیفیت درک شده، تداعی های برند و وفاداری برند (Lee and Back, 2010). ارزش ویژه برند بالا سبب می شود که مصرف کنندگان به ادعاهای بیش از اندازه ی فعالیت های ترفیع، با احتمال بیشتری اعتقاد یابند و نیز ارزش ویژه برند بالا، اثرات منفی انتخاب مشتریان از ترفیعات فروش غیرجذاب را کاهش می دهد و در نهایت، ارزش ویژه برند بالا، استنباط های منفی پس از افزایش قیمت را محدود می کند (Walf et al.., 2005). در مجموع می توان گفت که ارزش ویژه برند، ارزش را برای مشتری می افزاید، برای ایجاد و خلق موقعیت های رقابتی قابل دفاع، کمک می کند، مصرف کنندگان را نسبت به فعالیت های ترفیع و ترفیعات، پذیراتر می سازد و نفوذ در بازارها را تسریع می بخشد (Delgado-Ballester et al.., 2005).همانظور که ذکر شد، کارشناسان و صاحبان صنایع، ارزش ویژه برند را به عنوان یک موضوع پر اهمیت شناخته اند. زیرا عناصر ارزش ویژه برند تاثیر مثبت و معناداری بر روی ادراک مصرف کنندگان و رفتارهای خرید ایشان دارد. بنابراین، شرکت ها نیازمند توسعه ی استراتژی هایی هستند که رشد ارزش ویژه برند را تشویق و تقویت نمایند. تحقیقات نشان می دهند که عناصر آمیخته ی بازاریابی نقشی کلیدی در ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند، ایفا می کنند(Buil et al.., 2013).فعالیت های آمیخته بازاریابی و به خصوص فعالیت های ترفیع، می توانند ادراک مصرف کنندگان درخصوص برند را تحت تاثیر قرار دهند. این عناصر به این منظور دارای اهمیت فراوانی هستند که نه تنها با ارزش ویژه برند در ارتباط مستقیم بوده بلکه در کنترل شرکت نیز قرار دارند و بازاریابان قادرند با مدیریت صحیح این عناصر ارزش ویژه برند را رشد داده و تقویت نمایند. در حقیقت می توان گفت که، عناصر آمیخته ی بازاریابی، ارزش ویژه ادراکات مصرف کننده نسبت به برندها را تحت تاثیر قرار می دهد. برای مثال: یو (2002)، به این نتیجه رسید که گستردگی توزیع و هزینه های فعالیت های ترفیع به طور مثبتی ارزش ویژه برند را تحت تاثیر قرار می دهند (Pappu et al..,2008). دو عنصر بسیار پراهمیت فعالیت های ترفیع، تبلیغات تجاری و فعالیت های پیشبرد فروش می باشند و به نظر می رسد که در مقایسه با سایر عناصر مرتبط با ترفیع محصولات بیشترین تاثیر را بر روی خلق و نگهداری ارزش ویژه برند داشته باشند (West and Prendegast, 2009).برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد (Pappu et al.., 2008) لاو و مهر  (2000)، گزارش داده اند که شرکت هایی که بودجه های بالاتری به فعالیت های ترفیع در ارتباط با پیشبرد فروش اختصاص می دهند، مشتریان بیشتری جذب می کنند که این مشتریان، نگرش های مطلوب تر و ارزش ویژه برند قوی تری دارند و به همان اندازه سهم بازار، بالاتر رفته و سودها نیز افزایش می یابند (Teo and Tan, 2002). به گفته ی یو و دانتو  (2002)، ارزش ویژه برند با قوت گرفتن ابعاد ارزش ویژه برند، ایجاد، حفظ و گسترش داده می شود که نتیجه ی فعالیت های بازاریابی بخصوصی می باشد (Yoo and Donthu, 2002). در مجموع، بیشتر تحقیقات ارزش ویژه برند بر متغیرهای آمیخته ی بازاریابی مانند فعالیت های ترفیع، توزیع، قیمت و کیفیت محصول به عنوان عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند؛ تمرکز کرده اند (Yasin et al.., 2007).تبلیغات از دیدگاه کاتلر عبارتست از:هر نوع ارائه غیر شخصی به منظور شناسائی و معرفی ایده ها ، کالاها یا خدمات بوسیله فرد یا مؤسسه مشخص یا عامل معرفی کننده ( مبلغ ) در مقابل پرداخت وجهی معین را فعالیت های ترفیع تجاری می گویند. (کاتلر، 1387). تبليغات در اقتصاد و بازرگاني مي‌تواند اين گونه تعريف شود: فرآيند روشمند ارائه اطلاعات مناسب، در مورد كالاها و خدمات به مشتريان و ترغيب و متقاعد كردن مؤثر مصرف كنندگان به خريد كالا ها و خدمات. تبليغات يكي از روشهاي تشويق و ترغيب است كه از عناصر چهارگانه بازاريابي محسوب مي‌شود (علیئی، 1390).با توجه به اهمیت ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند برای شرکت ها و نیز با در نظر گرفتن تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش در ایجاد آن، لذا هدف از اجرای پژوهش حاضر بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع تجاری و فعالیتهای پیشبرد فروش در ایجاد ارزش ویژه برند برای شرکت ها می باشد. بدین ترتیب پرسش اصلی تحقیق عبارتست از:آیا فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند تاثیر دارند؟اهميت و ضرورت تحقيقامروزه برند، دیگر تنها یک ابزار کارآمد در دست مدیران نیست. بلکه به یک الزام استراتژیک برای سازمان ها مبدل شده که آنها را در جهت خلق ارزش بیشتر برای مشتریان و همچنین ایجاد مزیت رقابتی پایدار کمک می نماید. برندهای موفق باعث افزایش اعتماد به محصولات و خدمات ناملموس می شوند (رحیم نیا و فطمی، 1390). ارزش ویژه برند مثبت و مبتنی بر مشتری، می تواند به درآمدزایی بیشتر، هزینه های پایین تر و سود بالاتری منجر شود و نیز اثرات مستقیمی بر توانایی های سازمان در اتخاذ تصمیمات مناسب در مورد افزایش قیمت محصولات، اثربخشی ارتباطات بازاریابی و موفقیت در توسعه ی تجاری داشته باشد (سیدجوادین و شمس، 1386). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. بنابراین ارزش ویژه برند می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان جریان نقدی ایجاد نماید (Yasin et al.., 2007 ). ارزش ویژه برند، احتمال انتخاب برند را افزایش داده و منجر به وفاداری مشتری به یک برند خاص می شود ( Rajh, 2005).پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند پروژه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند پایان نامه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تب

  • بررسی انتخاب روش مناسب سرمایه گذاری خارجی در صنعت بالگرد ایران

    بررسی انتخاب روش مناسب سرمایه گذاری خارجی در صنعت بالگرد ایران برچسب ها: اولویت بندی سرمایه گذاری خارجی صنعت بالگرد تعمیرات نگهداری و خدمات پروازی منطق فازی مدل های تصمیم گیری چند شاخصهپایان نامه بررسی انتخاب روش مناسب سرمایه گذاری…

  • مبانی نظری گیاهان دارویی، گیاه بابونه آلمانی، تاریخ کاشت، روش کاشت

    مبانی نظری گیاهان دارویی، گیاه بابونه آلمانی، تاریخ کاشت، روش کاشت دانلود مبانی نظری گیاهان دارویی، گیاه بابونه آلمانی، تاریخ کاشت، روش کاشت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه گياهان دارويي در طول…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آلکسی تایما (فصل دوم)

    الکسی تایمیا pdf,پيشينه پژوهش,پيشينه نظري درمان الکسی تایمیا,تعریف ناگویی هیجانی,دانلود مباني نظري الکسی تایمی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)الکسی تایما,مبانی نظری و پیشینه آلکسی تایمیا,مبانی نظری و پیشینه پژوهش ناگویی خلقی یا الکسی تایمی دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • پاورپوینت با موضوع اختلالات رفتاری کودکان

    پاورپوینت با موضوع اختلالات رفتاری کودکان دانلود پاورپوینت با موضوع اختلالات رفتاری کودکان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دوران کودکی از مهم ترین مراحل زندگی است که در آن شخصیت فرد پایه ریزی…

  • پاورپوینت سبک معماری مینیمالیسم

    ادبیات مینیمال,پاورپوینت سبک معماری مینیمالیسم,پاورپوینت سبک مینیمالیسم,خانه شیشه ای,دانلود پاورپوینت سبک معماری مینیمالیسم,سبک معماری مینیمالیسم,طراحان منیمالیست,طرح مینیمال چیست؟,موسیقی مینیمال,مینیمالیسم دانلود فایل اصلی پاورپوینت سبک معماری مینیمالیسم از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت سبک معماری مینیمالیسم،در حجم 35 اسلاید قابل ویرایش،همراه…

  • پاورپوینت فارسی دوم دبستان درس چهاردهم

    پاورپوینت فارسی دوم دبستان درس چهاردهم برچسب ها: پاورپوینت فارسی دوم دبستان درس چهاردهم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت فارسی دوم دبستان درس چهاردهم دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت فارسی دوم…

  • تحقیق بررسی کنترل ولتاژ و فرکانس در نیروگاه

    پایان نامه ولتاژ در نیروگاه,پروژه بررسی کنترل ولتاژ و فرکانس در نیروگاه,تحقیق کنترل ولتاژ,سیستم کنترل ولتاژ,سیستم گاورنر نیروگاه ها,سیستم های مدرن قدرت,کنترل فرکانس در نیروگاه,مقاله ولتاژ نیروگاه دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی کنترل ولتاژ و فرکانس در نیروگاه از سایت…

  • پاورپوینت مسکن و تراکم

    استانداردهای مسکن,برنامه ریزی شهری,پاورپوینت,پاورپوینت استانداردهای مسکن,پاورپوینت تراکم در مسکن,پاورپوینت تراکم و مسکن,پاورپوینت شهرسازی و معماری,پاورپوینت مسکن و تراکم,پروژه درس مسکن,تراکم,دانلود پاورپوینت مسکن و تراکم,مسکن و تراکم دانلود فایل اصلی پاورپوینت مسکن و تراکم از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت مسکن…

  • پاورپوینت ایمنی و بهداشت صنعتی

    پاورپوینت ایمنی و بهداشت صنعتی دانلود پاورپوینت ایمنی و بهداشت صنعتی دسته بندي : صنایع جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت ایمنی و بهداشت صنعتی،در حجم 64 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: در محیط‌های صنعتی با وجود…

  • بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی برارتقاءامنیت عمومی از دیدگاه فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی

    بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی برارتقاءامنیت عمومی از دیدگاه فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی برچسب ها: پایان نامه بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی برارتقاءامنیت عمومی از دیدگاه فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامیپروژه بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی برارتقاءامنیت عمومی از دیدگاه فرماندهان و…

  • دانلود پرسشنامه عقاید وسوسه انگیز (CBQ)

    پرسشنامه اعتیاد,پرسشنامه عقاید دینی,پرسشنامه عقاید مذهبی,پرسشنامه عقاید وسوسه انگیز,پرسشنامه عقاید وسوسه انگیز (CBQ),پرسشنامه مصرف مواد,پرسشنامه وسوسه,عدم کنترل در توانایی مصرف مواد,عقاید وسوسه انگیز برای مصرف مواد,وسوسه مصرف مواد دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه عقاید وسوسه انگیز (CBQ) از سایت دانلود…

  • پاورپوینت مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید

    پاورپوینت مدیریت بحران وبازاریابی در شرایط جدید برچسب ها: مقاله بازاریابی در شرایط رکود اقتصادیدانلود کتاب افزایش فروش در شرایط رکود بازارمدیریت فروش در بحران اقتصادیکسب و کار موفق در دوران رکوداستراتژی بازاریابی در شرایط بحرانبازاریابی در شرایط سختافزایش فروش…

  • پاورپوینت نكات مهم آموزشي جهت بيماري كه تحت عمل جراحي ديسك كمر قرار گرفته است

    پاورپوینت نكات مهم آموزشي جهت بيماري كه تحت عمل جراحي ديسك كمر قرار گرفته است برچسب ها: رابطه زناشویی بعد از عمل دیسک کمرعوارض بعد از عمل دیسک کمرمراقبت های بعد از عمل دیسک گردنعلت درد پا بعد از عمل…

  • رضایتمندی شغلی در بخش فرهنگی شیراز

    رضایتمندی شغلی دانلود فایل اصلی رضایتمندی شغلی در بخش فرهنگی شیراز از سایت دانلود فایل تحقیق رضایتمندی شغلی در بخش فرهنگی شیراز در حجم 49 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست زیر:فهرست مطالبفصل اولمقدمهبیان مسألهاهمیت…

  • مبانی نظری و ادبیات پژوهش سیستم بازدارندگی رفتاری(BIS) (فصل دوم پایان نامه روانشناسی)

    ادبيات نظري بازدارندگی رفتاری,پیشینه نظری بازدارندگی رفتار,چارچوب نظري بازدارندگی رفتاری,دانلود مباني نظري بازدارندگی رفتاری,فصل دوم پایان نامه استراتژی بازدارندگی,مباني نظري بازدارندگی رفتاری,مباني نظري و پيشينه پژوهش سیستم بازدارندگی رفتاری دانلود فایل اصلی مبانی نظری و ادبیات پژوهش سیستم بازدارندگی رفتاری(BIS)…

  • دانلود مقاله ارائه یک سیستم پیشنهادی در ایجاد ویکی معنایی فارسی

    دانلود مقاله ارائه یک سیستم پیشنهادی در ایجاد ویکی معنایی فارسی,زبان هستی شناسی وب,مدل های داده ای,معماری سیستم,نگین فایل,ویکی معنایی دانلود فایل اصلی دانلود مقاله ارائه یک سیستم پیشنهادی در ایجاد ویکی معنایی فارسی از سایت دانلود فایل دانلود مقاله…

  • بررسی تأثیر سرمایه فکری بر مدیریت سود

    بررسی تأثیر سرمایه فکری بر مدیریت سود برچسب ها: بررسی سرمايه گذاران نهاديحساسيت جريانات نقدي سرمايه گذاريمقاله حسابداریبررسی تأثیر سرمایه فکری بر مدیریت سودمبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه فکریپیشینه تحقیق مدیریت سود رفتن به سایت اصلی بررسی تأثیر سرمایه…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش بهزیستی روانشناختی(فصل دوم)

    ادبيات نظري بهزیستی روانشناختی,پيش,پيشينه نظري بهزیستی روانی,چارچوب نظري بهزیستی روانی,دانلود مباني نظري بهزیستی روانشناختی,فصل دوم نظریه های بهزیستی روانشناختی,مباني نظري تاریخچه بهزیستی روانشناختی,مباني نظري و پيشينه پژوهش بهزیستی روانشناختی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش بهزیستی روانشناختی(فصل دوم)…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش انواع ضمانت های بانکی (فصل دوم پایان نامه)

    دانلود مباني نظري کاربرد ضمانت نامه بانکی,فصل دوم پايان نامه ارشد تعریف ضما,مباني نظري کاربرد ضمانت نامه بانکی,مباني نظري مدیریت ضمانت نامه بانکی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) ضمانت نامه بانکی,مبانی نظری و پیشینه پژوهش انواع ضمانت های بانکی…

  • مقايسه سلامت رواني دانشجويان دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي با دانشجويان دانشكده علوم پايه

    سلامت روانی دانلود فایل اصلی مقايسه سلامت رواني دانشجويان دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي با دانشجويان دانشكده علوم پايه از سایت دانلود فایل تحقیق مقايسه سلامت رواني دانشجويان دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي با دانشجويان دانشكده علوم پايه در حجم…

  • پاورپوینت آموزش نشانه ها-درس اول(فارسی اول دبستان)

    پاورپوینت آموزش نشانه ها-درس اول(فارسی اول دبستان) برچسب ها: پاورپوینت آموزش نشانه هاردرس اول(فارسی اول دبستان) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آموزش نشانه ها-درس اول(فارسی اول دبستان) دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان:…

  • پاورپوینت علوم دوم دبستان مبحث : درون آشیانه ها

    پاورپوینت علوم دوم دبستان مبحث : درون آشیانه ها برچسب ها: پاورپوینت علوم دوم دبستان مبحث درون آشیانه ها رفتن به سایت اصلی پاورپوینت علوم دوم دبستان مبحث : درون آشیانه ها دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت…

  • پاورپوینت مهارت های زندگی

    پاورپوینت مهارت های زندگی دانلود پاورپوینت مهارت های زندگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ما انسان ها در ابعاد مختلف زندگی با موفقیت هایی روبه رو می شویم که اگر به شیوه صحیح عمل نکنیم سلامت روانی…

  • پرسشنامه آزمون خلاقیت شغلی (جزنی)

    1382)),آزمون خلاقیت شغلی (جزنی و همکاران,آزمون خلاقیت شغلی (جزنی),پرسشنامه آزمون خلاقیت شغلی (جزنی),پرسشنامه خلاقیت شغلی,پرسشنامه خلاقیت شغلی جزنی,پرسشنامه و پاورپوینت آزمون خلاقیت شغلی جزنی دانلود فایل اصلی پرسشنامه آزمون خلاقیت شغلی (جزنی) از سایت دانلود فایل پرسشنامه آزمون خلاقیت شغلی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق هوش بازاريابي (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری هوش بازاريابي,پیشینه پژوهش هوش بازاريابي,پیشینه تحقیق هوش بازاريابي,چارچوب نظری هوش بازاريابي,فصل دوم پایان نامه هوش بازاريابي,مبانی نطری هوش بازاريابي دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق هوش بازاريابي (فصل دوم پایان نامه) از سایت دانلود فایل دانلود…

  • پاورپوینت مخاطرات ناشی از كار با پسماندها

    پاورپوینت مخاطرات ناشی از كار با پسماندها برچسب ها: قانون مدیریت پسمانددستورالعمل مدیریت پسماند بیمارستانیدانلود کتاب مجموعه قوانین و ضوابط اجرایی در مدیریت پسمانددستورالعمل دفع بهداشتی پسماندهای شیمیایی و داروییپسماندهای بیمارستانیpptراهنمای مدیریت پسماندهای دارویی و شیمیایی در مراکز بهداشتی درم…

  • ادبیات نظری تحقیق آثار صدور قرار تأمین خواسته پیش از اجرا و پس از آن

    ادبیات نظری تحقیق آثار صدور قرار تأمین خواسته پیش از اجرا و پس از آن دانلود ادبیات نظری تحقیق آثار صدور قرار تأمین خواسته پیش از اجرا و پس از آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار شهروندی سازمانی

    پیشینه پژوهش رفتار سازمانی,دانلود پیشینه تحقیق رفتار شهروندی,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار شهروندی سازمانی,رفتار شهروندی چیست,ﻓﺼﻞ دوم ﭘﮋوﻫﺶ رفتار سازمانی,مبانی نظری رفتار شهروندی,مقاله رفتار شهروندی سازمانی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار شهروندی سازمانی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع سنگ شناسی رسوبی

    دانلود پاورپوینت با موضوع سنگ شناسی رسوبی برچسب ها: دانلود جزوه سنگ شناسی رسوبیعکس سنگ رسوبیمقاله سنگ رسوبیویژگی سنگ های رسوبینام سنگ های رسوبیکاربرد سنگ رسوبیتحقیق در مورد سنگ های رسوبیتشکیل سنگ های رسوبی رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت…

  • مبانی نظری و پیشینه استقرار و توسعه شهرداری الکترونیک

    مبانی نظری و پیشینه استقرار و توسعه شهرداری الکترونیک دانلود مبانی نظری و پیشینه استقرار و توسعه شهرداری الکترونیک دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بخش اول : مبانی نظری شهرداری الکترونیک 12 2…

  • پاورپوینت محاسبات لامبدا

    پاورپوینت محاسبات لامبدا برچسب ها: لاندالامبدا چیستلامبدا در جاوالامبدا در خودروسم لامبدامحاسبه لاندا در ریاضیموتور لامبدالامبدا سای هالوترین رفتن به سایت اصلی پاورپوینت محاسبات لامبدا دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع محاسبات لامبدا،در…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع تغذيه و بيماريهای قلبی عروقی

    دانلود پاورپوینت با موضوع تغذيه و بيماريهای قلبی عروقی برچسب ها: طرز تهیه غذا برای بیماران قلبیصبحانه بیماران قلبیشام برای بیماران قلبیدستور پخت چند غذا برای بیماران قلبیغذاهای خوشمزه برای بیماران قلبیبیماران قلبی چه بخورندرژیم غذایی بعد از سکته قلبیرژیم…

  • پاورپوینت هنر رفتار با افراد دشوار

    پاورپوینت هنر رفتار با افراد دشوار برچسب ها: دانلود کتاب روش برخورد با افراد دشوار pdfدانلود رایگان کتاب روش برخورد با افراد دشوار pdfدانلود رایگان روش برخورد با افراد دشواردانلود پی دی اف کتاب روش برخورد با افراد دشواردانلود کتاب…

  • فایل پاورپوینت نحوه ی نورپردازی در محیط های آموزشی

    فایل پاورپوینت نحوه ی نورپردازی در محیط های آموزشی برچسب ها: دانلود پاورپوینت نحوه ی نورپردازی در محیط های آموزشینورپردازی در محیط های آموزشینور در معمارینحوه ی نورپردازی در محیط های آموزشیپاورپوینت نورپردازی در محیط آموزشیپاورپوینت نحوه ی نورپردازی در…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تاسیس کارگاه تولید حوله (با ظرفیت 120 تن در سال)

    پروژه کارآفرینی تولید حوله,پروژه کارآفرینی فروش حوله,توجیه فنی کارخانه تولید حوله,توجیه مالی احداث کارخانه تولید حوله,تولید حول,خرید طرح تولید حوله زنانه,دانلود امکان سنجی راه اندازی خط تولید حوله,طرح توجیهی تولید حوله های رنگی,طرح تولید حوله دانلود فایل اصلی طرح توجیهی…