مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش بازاریابی داخلی,پيشينه تحقيق عناصر بازاریابی داخلی,پيشينه نظري مدل های باز,چارچوب نظري ابعاد بازاریابی داخلی,فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی داخلی چیست,مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم),مقاله
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم) در 42 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبازاریابی داخلی یكی از مباحث بازاریابی است كه حدود 30 سال قبل به عنوان شیوه ای برای حل مسائل و مشكلات مربوط به كاركنان سازمانها و ارائه خدمات با كیفیت به آنان توسط بری  (1981) مطرح گردید. باوجود گسترش مفهوم در ادبیات بازاریابی، عملاً استفاده كمی از آن شده است. مباحث بعدی كه در زمینه بازاریابی داخلی انجام پذیرفت بیانگر این واقعیت بودند كه این شاخه از بازاریابی نیازمند تحقیقات گسترده و وسیع تری است. مفهوم بازاریابی داخلی عبارت است از جذب، توسعه، انگیزش، و تداوم كیفیت كاركنان از طریق شغل به عنوان یك محصول و ارضای نیازمندی های آنها. به عبارت دیگر، بازاریابی داخلی فلسفه رابطه و پیمان مشترك بین مشتریان و كاركنان (مشتریان داخلی)  سازمان است. به تعبیری، بازاریابی داخلی به عنوان یك شناخت آكادمیك، علمی و تجاری در زمینه ارتقا سطح رضایتمندی مشتریان و كاركنان مطرح است. این شاخه از علم بازاریابی تا حدود زیادی متاثر از مدیریت كیفیت و بازاریابی خدمات است كه براهمیت و ضرورت ایجاد كیفیت در كل فرایند ارائه خدمات تاكید دارد. این حیطه از علم بازاریابی به بحث پیرامون رابطه مشتریان و عرضه كنندگان داخلی سازمان در ایجاد ارزش برای مشتریان خارجی می پردازد، كه این امر می تواند به صورت یك زنجیره ارزش و ابزاری برای توسعه كیفیت محصولات و خدمات و تعاملات بین سازمانی و برون سازمانی در سازمان ظاهر گردد. بنابراین، هدف بازاریابی داخلی ایجاد اطمینان از رضایتمندی بین كاركنان سازمان و توسعه كیفیت محصولات و خدمات به منظور دستیابی به رضایت مشتریان خارجی سازمان است، كه این امر به صورت فرایندی از مشتریان داخلی به سمت مشتریان خارجی سازمان جریان دارد. مطالعات انجام گرفته در این زمینه بیانگر ارتباط مثبت بین رضایت مشتریان داخلی سازمان (كاركنان) و رضایت شغلی مشتریان خارجی آن است. مطالعات بارتل  (2004) بیانگر این واقعیت است كه رضایت كاركنان (مشتریان داخلی) بر كیفیت محصولات تاثیر بسزایی داشته و در نتیجه رضایت مشتریان خارجی داشته و در نهایت وفاداری مشتریان خارجی نسبت به سازمان را در پی دارد. باتوجه به تغییر و تحولات گسترده در زمینه های مختلف كسب و كار، نیاز سازمان ها به افزایش سطح كیفی محصولات و خدماتشان افزایش یافته است. بنابراین در این راستا سازمان ها نیازمند توسعه توانمندی های سازمانی در جهت ارائه محصولات و خدمات با كیفیت بالا هستند. كاركنان به عنوان مشتریان داخلی سازمان نقش اساسی را برعهده دارند. بنابراین جذب توسعه، انگیزش و ارتقای كمی و كیفی توانائیها ارزش آفرینی، بهبود مستمر ارائه خدمات به آنها و بالابردن سطح كیفیت كار به عنوان یك محصول و مشاركت آنها در انجام فرایندها به كمك مدیریت، سازمان را در جهت ارائه سطح بالای كیفیت محصولات و خدمات رهنمون می سازد كه در نتیجه افزایش سطح رضایتمندی در میان مشتریان خارجی سازمان را به همراه خواهد داشت. تعریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلیبازاريابي دروني، متمركز بر روابط دروني مناسب بين افراد در همة سطوح در سازمان ها مي باشد؛ بنا براين يك رويكرد خدمت محور و مشتري محور بين كاركنان در تماس با مشتريان ايجاد مي شود.  بازاريابي دروني به عنوان يك فرايند مديريتي جامع عمل مي كند كه وظايف چندگانة سازمان را در دو مسير، تلفيق و يكپارچه مي كند. اولاً موجب مي شود كه تمام كاركنان در همة سطوح سازمان، كسب وكار وفعاليت ها، فرايند هاي مختلف در متن يك محيط را درك و تجربه كنند. دوماً موجب مي شود كه همة كاركنان براي فعاليت در يك طريق خدمت محور، آماده و انگيزه مند شوند (Gronroos, 2000). دنيس (1995) بازاريابي دروني را نوعي فلسفة مديريت استراتژيك مي داند كه كار جذب، توسعه، انگيزه مند كردن و حفظ كاركنان مهم و برجسته را با فراهم كردن محيط كار با كيفيت و تأمين نياز هاي آنان، به انجام مي رساند. رفیق و احمد نیز بازاریابی داخلی را تلاشی برنامه ریزي شده با استفاده از یک رویکرد همانند بازاریابی جهت غلبه بر مقاومت هاي سازمانی در برابر تغییر و متوازن کردن ،انگیزه مند کردن و هماهنگی بین وظیفه اي و یکپارچه کردن کارکنان در جهت اجراي اثر بخش استراتژیهاي شرکتی و وظیفه اي به منظور ایجا د رضایت مشتري ازطریق فرایند ایجادکارکنان با انگیزه و مشتري محور تعریف می کنند(Mishra, 2010).  بازاريابي دروني یا داخلی از مهم ترين عواملي است كه مي تواند رفتا رها، نگرش ها و تعاملات كاركنان را در جهت ارائة هر چه بهتر كيفيت خدمات به كار گيرد، فلسفه بازاريابي دروني، اين مهم است كه كاركنان به عنوان مشتريان دروني در نظر گرفته شوند.  كاتلر (2006) بيان داشت كه خدمات مستلزم سه نوع بازاريابي بيروني، دروني و متقابل (رابطه مند) مي باشد . بازاريابي بيروني  شامل آماده كردن، قيمت گذاري، توزيع و ترفيع خدمات به مشتري مي باشد. بازاريابي متقابل مهارت كاركنان در خدمت رساني به مشتري را تشريح مي كند و بيش تر به رفتار كاركنان با مشتري مي پردازد. بازاريابي دروني آموزش و انگيزش كاركنان در ارائة خدمات را مدنظر قرار مي دهد (کاتلر و آرمسترانگ، 1384). به اعتقاد كاتلر بازاريابي دروني بايد از بازاريابي بيروني پيشي گيرد(Narver and Slater, 1990).  نارور و اسلا تر (1990) نیز بيان داشتند كه توسعة يك رويكرد بازاريابي دروني منجر به ايجاد فرهنگي مي شود كه به كاراترين و اثربخش ترين شكل ايجاد رفتار هايي مي كند كه منجر به تدارك خدمات برتر به مشتري خواهد شد (Hitt et al., 2007).بازاريابي دروني تلاشي است توسط سازمان كه براي آموزش و انگيزش كاركنان براي حفظ مشتريان انجام مي شود. اين موضوع بيشتر يك وظيفه مديريتي است تا يك وظيفه بازاريابي، اما با زاريابي ناميده مي شود زيرا لازم است تا سلسله عمليات بازاريابي به درستي انجام گيرد. بنا به نظر كاتلر، بازاريابي دروني موجب ارتقا بازاريابي خارجي مي گردد. زيرا بازاريابي دروني از اينكه تنها وعده خدمات عالي به مشتريان داده شود، قبل از اينكه كارمند آماده فراهم كردن آن باشد، جلوگيري مي كند (Cooper and Cronin, 2000). بنابراين در بازاریابی خدمات مهمترین جزء بازاریابی درونی است.  زماني كه سازمان منابع دروني و سرمايه هاي انساني متناسب با استراتژي ها و اهداف بازاريابي خود را نداشته باشد، دستيابي به اهداف بسيار مشكل خواهد شد. در نتيجه زماني استراتژي بازاريابي سازمان اثر بخش خواهد بود كه بازاريابي بيروني و دروني به طور نظام مند بررسي شوند (طباطبایی هنزایی واخوان، 1389).بازاريابي دروني بر روابط دروني مناسب بين افراد در همه سطوح سازمان متمركز است، بنابراين يك رويكرد خدمت محور و مشتري محور بين كاركنان ايجاد مي شود. بازاريابي دروني به عنوان يك فرايند مديريتي جامع عمل مي كند كه وظايف چندگانه سازمان را در دو مسير، تلفيق و يكپارچه مي كند. نخست موجب مي شود كه تمام كاركنان در همه سطوح سازمان، فرايندهاي مختلف در متن يك محيط را درك و تجربه كنند. دوم آن كه موجب مي شود تا همه كاركنان براي فعاليت در يك مسير خدمت محور، آماده و انگيزه مند شوند  (سيد جوادين و همکاران، 1389).بري و پاراسورامان   بازاريابي داخلی را نگاه به كاركنان به عنوان مشتريان دروني و نگاه به مشاغل را به عنوان محصولات دروني مي دانند به طوري كه خواسته ها و نيازهاي مشتريان برآورده شده و رضايت آن ها جلب گردد البته به شرط آن كه تمام اين امور در راستاي اهداف شركت باشد (Mosahab et al., 2010).قسمتهایی از پیشینه پژوهش:  ابزری و همکاران (2011) در پژوهشی با عنوان “تاثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی: از دیدگاه بازارگرایی در صنعت هتلداری ایران ” به بررسی چگونگی اثرگذاری بازیابی داخلی بر تعهد سازمانی پرداختند. نتایج حاصل از پژوهش آنها نشان داد که بازاریابی داخلی به طور مستقیم و غیر مستقیم از طریق بازارگرایی بر تعهد سازمانی تاثیر می گذارد. بدان معنی که عوامل بازاریابی داخلی به طور مستقیم بر بازارگرایی و پس از آن بازارگرایی بر تعهد سازمانی به طور مستقیم تاثیر می گذارد.   تسای و وو  (2011) در پژوهشی با عنوان ” استفاده از بازاریابی داخلی در جهت ارتقاء تعهد سازمانی و کیفیت خدمات” ادراک پرستاران سه بیمارستان منطقه ای در تایوان را مورد بررسی قرار دادند. نتایج حاصل از پژوهش آنها نشان می دهد که بازاریابی داخلی نقش مهمی در تبیین ادراکات کارکنان از تعهد سازمانی و کیفیت خدمات سازمان داشته است. بطوریکه بازاریابی داخلی هم بر تعهد سازمانی و هم بر کیفیت خدمات اثرگذار بوده است. از این رو آنها پیشنهاد می کنند تا از بازاریابی داخلی در راستای نفوذ در کارکنان و در نتیجه کمک به ایجاد تعهد سازمانی و کیفیت خدمات بهتر استفاده شود.فهرست مطالب مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم) به شرح زیر می باشد:2-1) بازاریابی        2-2) فرآیند بازاریابی         مرحله اول : درك بازار و نيازهاي مشتري          نيازها، خواسته ها، تقاضا ها            پيشنهادهاي بازاريابي             ارزش و رضايت           تبادل و ارتباط             بازار          مرحله دوم: طراحی استراتژی بازاریابی بر اساس مشتری           انتخاب مشتری برای خدمتگذاری             انتخاب  طرح ارزش        مرحله سوم: ایجاد یک  استراتژی بازاریابی        مرحله چهارم: ايجاد رابطه سودمند با مشتري      مرحله پنجم: كسب ارزش از مشتريان        2-3) بازاريابي كل نگر         2-4) بازاریابی داخلی         2-5) تعریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی       2-6) ضرورت بازاریابی داخلی        2-7) عناصر بازاريابي داخلي        2-8) مدل های بازاریابی درونی        2-8-1) مدل بازاریابی درونی کاتلر و آرمسترانگ      2-8-2) مدل بازاریابی درونی فورمن و مانی           بازاریابی درونی نوع اول            بازاریابی درونی نوع دوم            بازاریابی درونی نوع سوم           بازاریابی درونی نوع چهارم        2-8-3) مدل بازاریابی درونی بری         2-8-4) مدل بازاریابی درونی گرونروس        2-8-5)  مدل بازاریابی درونی احمد و رفیق       2-9) بازاريابي دروني و مزيت رقابتي      پیشینه تحقیقاتمنابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم) پيشينه تحقيق عناصر بازاریابی داخلی پيشينه پژوهش بازاریابی داخلی مقاله فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی داخلی چیست چارچوب نظري ابعاد بازاریابی داخلی پيشينه نظري مدل های باز

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • ادبیات نظری تحقیق حقوق شهروندی، حقوق شهروندی از دیدگاه امام خمینی، حقوق شهروندی در غرب

    ادبیات نظری تحقیق حقوق شهروندی، حقوق شهروندی از دیدگاه امام خمینی، حقوق شهروندی در غرب دانلود ادبیات نظری تحقیق حقوق شهروندی، حقوق شهروندی از دیدگاه امام خمینی، حقوق شهروندی در غرب دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • پاورپوینت تفاوتهای فردی و شخصیت در کار

    پاورپوینت تفاوتهای فردی و شخصیت در کار برچسب ها: تفاوتهای فردی و شخصیت در کارتفاوتهای فردی در کار سوابق تاریخی مطالعه ی تفاوتهای فردیافراد از چه جهاتی با یکدیگر تفاوت دارندمنشا تفاوتهای فردیصفات ونیازهای شخصیتی انواع سنخ شخصیتی رفتن به…

  • پاورپوینت تراکنشها در SQL Server

    پاورپوینت تراکنشها در SQL Server برچسب ها: نوشتن transaction در sqlدستور nolock در sqlآموزش تریگر در sql server 2008تعریف تراکنشانواع lock در sqlدستور declare در sqlهمزمانی در sql serverترنزکشن در اس کیو ال رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تراکنشها در…

  • پاورپوینت تجربیات جهانی مرمت شهری

    پاورپوینت تجربیات جهانی مرمت شهری برچسب ها: دانلود پاورپوینت تجربیات جهانی مرمت شهریتجربیات جهانی مرمت شهریتجربیات جهانی مرمت شهری (شهرهای: استانبولتوکیودمشقهراتساماریندانین بو ) پاورپوینت تجربیات جهانی مرمت شهریمرمت شهریپاورپوینت آشنایی با تجربیات جهانی مرمت شهری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • ادبیات نظری تحقیق تیپ شخصیتی A

    ادبیات نظری تحقیق تیپ شخصیتی A دانلود ادبیات نظری تحقیق تیپ شخصیتی A دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار : مقدمه : همهی افراد دارای شخصیت میباشند و شخصیت در…

  • نظام برنامه ریزی شهر در هلند

    نظام برنامه ریزی شهر در هلند دانلود نظام برنامه ریزی شهر در هلند دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل نظام برنامه ریزی شهر در هلند فهرست مقدمهچارچوب قانونی حکومت‌های محلی و برنامه‌ریزی توسعه شهریتعریف…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق توانبخشی و کم توانی هوشی(فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري توانبخشی ذهنی,پيشينه نظري توانبخشی ذهن,تمرینات کاردرمانی ذهنی,چارچوب نظري معلولین ذهنی,دانلود مباني نظري کم توان ذهنی,فصل دوم کاردرمانی ذهنی,کاردرمانی ذهنی چیست,مباني نظري توانبخشی کم توانی ذهنی,مباني نظري و پيشينه پژوهش توانبخشی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • پیشینه تحقیق تشريح مفهوم عملكرد

    پیشینه تحقیق تشريح مفهوم عملكرد دانلود پیشینه تحقیق تشريح مفهوم عملكرد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عملکرد سازمانی تشريح مفهوم عملكرد 2 - 2 - 2 ) تعریف عملکرد سازمانی 2 - 2…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)سرمایه در گردش

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)سرمایه در گردش دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)سرمایه در گردش دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه : بيش از صد سال است…

  • پاورپوینت تحليل الكتريكي فيزيولوژي سلول

    پاورپوینت تحليل الكتريكي فيزيولوژي سلول برچسب ها: فیزیولوژی سلول pdfفیزیولوژی سلول pptجزوه فیزیولوژی سلولفیزیولوژی سلول چیستفیزیولوژی گایتونآموزش فیزیولوژی گایتون رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تحليل الكتريكي فيزيولوژي سلول دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری یادگیری الکترونیکی ترکیبی در روش تدریس فعال فناورانه

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری یادگیری الکترونیکی ترکیبی در روش تدریس فعال فناورانه دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری یادگیری الکترونیکی ترکیبی در روش تدریس فعال فناورانه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل یادگیری…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نظريه هاي سازمان و مديريت(سير رهيافتهاي علمي به مديريت)

    دانلود پاورپوینت با موضوع نظريه هاي سازمان و مديريت(سير رهيافتهاي علمي به مديريت) برچسب ها: سیر تحول نظریه های مدیریتمکاتب و نظریه های مدیریتانواع نظریه های مدیریتجدیدترین نظریه های مدیریتنظریه های مدیریت pdfخلاصه مکاتب مدیریتنظریه های نوین مدیریت pptبررسی اجمالی…

  • آشنایی با نرم افزار داده کاوی Weka

    آشنایی با نرم افزار داده کاوی Weka دانلود آشنایی با نرم افزار داده کاوی Weka دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل ورد آموزش نرم افزار داده کاوی Weka (همراه با تصاویر محیط برنام…

  • پاورپوینت سوخت هاي مايع

    پاورپوینت سوخت هاي مايع برچسب ها: انواع سوخت دوم دبستانسوخت مایعسوخت ها چند دسته اندانواع سوخت را نام ببریدانواع سوخت های فسیلیسوخت های طبیعیسوخت ها چند دسته اند بنویسد و مثال بزنتحقیق درباره ی سوخت های فسیلی رفتن به سایت…

  • تحلیل سطوح دانشی و بینشی کشاورزی پایدار در بین شالی کاران

    تحلیل سطوح دانشی و بینشی کشاورزی پایدار در بین شالی کاران برچسب ها: دانش بینش کشاورزی پایدار توسعه پایدارپایان نامه تحلیل سطوح دانشی و بینشی کشاورزی پایدار در بین شالی کارانپروژه تحلیل سطوح دانشی و بینشی کشاورزی پایدار در بین…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق رضایت زناشویی

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق رضایت زناشویی دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق رضایت زناشویی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رضایت زناشویی رضایت زناشویی مقدمه 2 - 1 - 2 - 2 -…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي جزئيات اجرايي ساختمان هاي بتني و فلزي

    دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي جزئيات اجرايي ساختمان هاي بتني و فلزي برچسب ها: گزارش کاراموزي جزئيات اجرايي ساختمان هاي بتني و فلزيکاراموزي جزئيات اجرايي ساختمان هاي بتني و فلزيکارورزي جزئيات اجرايي ساختمان هاي بتني و فلزيدانلود گزارش کارآموزي جزئيات…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع پرستاری بهداشت جامعه(1)

    دانلود پاورپوینت با موضوع پرستاری بهداشت جامعه(1) دانلود دانلود پاورپوینت با موضوع پرستاری بهداشت جامعه(1) دسته بندي : پرستاری جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع پرستاری بهداشت جامعه(1)،در قالب ppt و در 38 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:تاریخچه…

  • پیشینه و مبانی نظری اضطراب ریاضی

    پیشینه و مبانی نظری اضطراب ریاضی دانلود پیشینه و مبانی نظری اضطراب ریاضی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری اضطراب ریاضی درس ریاضی از جمله دروسی است که عملکرد مناسب در آن…

  • طرح توجیهی احداث کارخانه توليد شكلات

    دانلود رایگان پروژه کارآفرینی,طرح احداث واحد تولید شکلات,طرح توجیهی احداث کارخانه توليد شكلات,طرح توجیهی تولید شکلات,کارافرینی کارخانه شکلات سازی,کارخانه توليد شكلات,مراحل تولید شکلات در کارخانه دانلود فایل اصلی طرح توجیهی احداث کارخانه توليد شكلات از سایت دانلود فایل دانلود طرح…

  • پیشینه و مبانی نظری زبان توسعه پذير گزارشگري مالي (XBRL)

    پیشینه و مبانی نظری زبان توسعه پذير گزارشگري مالي (XBRL) دانلود پیشینه و مبانی نظری زبان توسعه پذير گزارشگري مالي (XBRL) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل زبان توسعه پذير گزارشگري مالي ( XBRL…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق اختلال رفتاری نارسایی توجه/ بیش فعالی (فصل 2 پایان نامه)

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق اختلال رفتاری نارسایی توجه,بیش فعالی,پيشينه پژوهش اختلال بیش,پيشينه نظري اختلالهای دوران کودکی,چارچوب نظري اختلال نارسایی توجه,فصل دوم پايان نامه ارشد اختلال رفتاری نارسایی توجه,مباني نظري اختلال رفتاری دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق…

  • ادبیات نظری هوش معنوی و مؤلفه های آن (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری معنویت,چارچوب نظری هوش‌ معنوی‌,فصل دوم پایان نامه هوش معنوی,مؤلفه های هوش معنوی در‌ اسلام‌,مبانی نظری نظری هوش معنوی و معنویت,مبانی هوش‌ معنوی‌ و سلامت روانی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری هوش معنوی و مؤلفه های آن (فصل دوم…

  • پاورپوینت نقش سرمایه فکری در توسعه اقتصادی

    پاورپوینت نقش سرمایه فکری در توسعه اقتصادی برچسب ها: نقش سرمایه فکری در توسعه اقتصادیسیر تاریخی سرمایه فکریتعریف سرمایه فکریسرمایه انسانیساختاری و مشتری مزایای اندازه گیری سرمایه فکری حسابداری منابع انسانی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نقش سرمایه فکری در…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته حسابداری،بررسي ماليات بر ارزش افزوده(تاريخچه اصلاح قانون ماليات)

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته حسابداری،بررسي ماليات بر ارزش افزوده(تاريخچه اصلاح قانون ماليات) برچسب ها: گزارش کاراموزي ماليات بر ارزش افزودهتاريخچه ماليات اصلاح قانونکاراموزي ماليات بر ارزش افزودهتاريخچه ماليات اصلاح قانونکارورزي ماليات بر ارزش افزودهتاريخچه ماليات اصلاح قانوندانلود گزارش کارآموزي…

  • پیشینه و مبانی نظری فرسودگي شغلی و حمايت شغلي

    پیشینه و مبانی نظری فرسودگي شغلی و حمايت شغلي دانلود پیشینه و مبانی نظری فرسودگي شغلی و حمايت شغلي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فرسودگي شغلی و حمايت شغلي چهار چوب پژوهش چهارچوب…

  • گزارش تخصصی دبیر جغرافیا راه های افزایش توانایی دانش آموزان در حفظ اصطلاحات درس جغرافی دبیرستان

    گزارش تخصصی دبیر جغرافیا راه های افزایش توانایی دانش آموزان در حفظ اصطلاحات درس جغرافی دبیرستان برچسب ها: جغرافیامفاهیم و اصطلاحاتراهکارهانقش تقویت کننده ها در آموزشفعالیت های میدانی جغرافیا و تأثیر آن در پیشرفت تحصیلی رفتن به سایت اصلی گزارش…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش خشم و کنترل خشم (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش راههای کنترل خشم,پيشينه تحقيق کنترل و مدیریت خشم,چارچوب نظري کنترل خشم و عصبانیت,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش خشم و کنترل خشم (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد انواع خشم و روش کنترل آن,مباني نظري راههای کنترل سریع…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های هموار سازی سود (فصل 2)

    مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های هموار سازی سود (فصل 2) دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های هموار سازی سود (فصل 2) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • پاورپوینت نقد و تحليل ايستگاه اتوبوس

    پاورپوینت نقد و تحليل ايستگاه اتوبوس برچسب ها: دانلود پاورپوینت نقد و تحلیل ایستگاه اتوبوسایستگاه اتوبوساتوبوسرانیمطالعات معماریدانلود پروژه معماریبررسی ایستگاه اتوبوسپاورپوینت ایستگاه اتوبوسپاورپوینت تحلیل ایستگاهپاورپوینت نقد ایستگاه اتوبوس رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نقد و تحليل ايستگاه اتوبوس دسته بندي…

  • مبانی نظری اختلال وسواس فکری عملی بر حسب جدیدترین تغییرات دی اس ام 2014

    مبانی نظری اختلال وسواس فکری عملی بر حسب جدیدترین تغییرات دی اس ام 2014 برچسب ها: مبانی نظری اختلال وسواس اجباریادبیات نظری وسواس از دیدگاه سنتیمبانی نظری تعریف وسواسادبیات نظری پیش گیری و درمان وسواستظاهرات OCDاختلال های اضطرابیوسواس و باورهای…

  • پاورپوینت اشکالات اجرایی در مهاربندی ساختمانهای فولادی

    پاورپوینت اشکالات اجرایی در مهاربندی ساختمانهای فولادی برچسب ها: دانلودپاورپوینت اشکالات اجرایی در مهاربندی ساختمانهای فولادیاشکالات اجرایی در مهاربندی ساختمانهای فولادیاجرای نادرست اتصالات مهاربندیپاورپوینت اشکالات اجرایی در مهاربند اشکالات مهاربندهاپاورپوینت اشکالات اجرایی در مهاربندی ساختمانهای فولادی رفتن به سایت اصلی…

  • ادبیات نظری تحقیق شناسایی حق فرد به شخصیت حقوقی در حقوق بین الملل

    ادبیات نظری تحقیق شناسایی حق فرد به شخصیت حقوقی در حقوق بین الملل دانلود ادبیات نظری تحقیق شناسایی حق فرد به شخصیت حقوقی در حقوق بین الملل دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل…

  • قالب پاورپوینت هنر 1

    قالب پاورپوینت هنر 1 دانلود قالب پاورپوینت هنر 1 دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت هنر 1 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …   اسلاید بسم…

  • دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی خانه سینما و تئاتر

    پایان نامه معماری طراحی خانه سینما و تئاتر,دانلود مطالعات معماری طراحی خانه سینما و تئاتر,دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی خانه هنرمندان,رساله کارشناسی معماری طراحی خانه سینما و تئاتر,طراحی خانه تئاتر,مطالعات معماری طراحی خانه سینما دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات…