مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی,چارچوب نظري هوش بازا,دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی,مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم اختلالات خواب (فصل دوم پایان نامه)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) در 61 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:هوش هیجانییکی از منابع مهم در هر شرکتی، که بی‌شک یکی از مبناهای اصلی و اساسی توسعه است، همانا نیروی انسانی آن است که مجموعه‌ای از افراد با نیازهای بی‌شمار را در برمی گیرد. این افراد در صورت رفع نیازهایشان و داشتن انگیزه کافی، استعداد، توان و مهارت خود را در جهت خدمت به سازمان متبوعه به کار خواهند گرفت. اگر افراد در شرکت‌ها به خوبی عمل نکنند آنگاه آن شرکت در رسیدن به اهداف و انجام وظایف و مسؤلیت‌های خطیر خود با مشکلات عدیده مواجه خواهد شد. از آنجایی که کارکنان واحد بازاریابی و فروش، نقش اساسی و بنیادی در ایجاد یک کار اثربخش در واحد سازمانی را بر عهده دارند. لذا تأمین نیازهای مادی و معنوی آنان و نیز ایجاد یک فضای مناسب هیجانی در محل کار که احتمالاً زمینه ساز توسعه اثربخش بودن بیش از پیش آنهاست، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.برخلاف رفتار یا هوش شناختی، هوش هیجانی  بر درک عواطف و احساسات ما و دیگران تمرکز دارد. و برطبق باور کلی دیوید گلمن  ابداع شده، و او در کتاب خود با نام «هوش هیجانی» عنوان کرده است که چرا آن می‌تواند اهمیت بیشتری از ضریب هوشی داشته باشد. این کتاب برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ منتشر شد. به گفته «گلمن»، هوش هیجانی ظرفیتی برای به رسمیت شناختن مالکیت احساسات خودمان و دیگران، و ایجادانگیزه برای مدیریت عواطف خوب در خود و در روابطمان است.امروزه نقش هوش هیجانی در اثربخشی بازاریابی شرکت‌ها و صنایع برجسته تر شده است و مدیران شرکت‌ها در تلاش برای رسیدن به یک موقعیت رقابتی خوب از طریق قابلیتهای فردی و اجتماعی هوش هیجانی و رسیدن به یک بازاریابی اثربخش می‌باشند. مفهوم اثربخشی بازاریابی وابسته یا در ارتباط قوی، جهت دستیابی شرکت به نتایج ارزشمندی مانند: رشد بلندمدت، افزایش رضایت مشتری، مزیت رقابتی و جهت گیری استراتژیک شرکت، سهم بازار بیشتر از رقبا، تبلیغات و سهم تبلیغاتی از بازار را ایجاد می‌کند. ابعاد “گلمن” از هوش هیجانی به عنوان متغیر‌های پیش بینی کننده و ۵ مقیاس درجه‌ای اثربخشی بازاریابی کاتلر به عنوان متغیر‌های معیار تصویب شده است(نوکا و آهیائوزو ، 2009: 865).پس می‌توان گفت که منابع انسانی مهمترین سرمایه‌های کسب و کار هستند و اقدامات و سیاست‌های پرسنلی خوب و صحیح به علاوه توانایی مدیر در استفاده از توانایی‌ها و انرژی‌های فیزیکی و ذهنی افراد مهمترین عوامل موفقیت سازمان‌ها هستند. نیروی انسانی یکی از عوامل کلیدی در بهبود اثربخشی شرکت‌های مختلف می‌باشد. این نیروی انسانی است که تصمیم می‌گیرد چگونه از زمان، تجهیزات، موادو… موجود در شرکت استفاده کند و چگونه نیازهای مشتری را مرتفع کند. و از آن جایی که استفاده از کار تیمی و گروهی در سازمان‌ها در حال افزایش است، کارکنان دریافتند که برای اینکه بتوانند در کنار سایر اعضای تیم مشغول به کار شوند، باید خود را با محیط کاری جدید هماهنگ کنند. لذا مدیران جهت سوق دادن تیم‌های جدید به سمت کار گروهی مفیدتر و مؤثرتر در یک واحد یا مجموعه به دنبال نفراتی با هوش هیجانی بیشتر و مهارت‌های بالا در برقراری ارتباطات انسانی می‌باشند(دادخواه، 1387).تعریف هوش هیجانیهوش هیجانی یک اصطلاح فراگیر است که مجموعه گسترده‌ای از مهارت‌ها و خصوصیات فردی را در بر می‌گیرد و معمولاً به مهارت‌های بین فردی و درون فردی اطلاق می‌گردد که فراتر از حوزه‌های مشخصی از دانش‌های پیشین، بهره هوشی و مهارت‌های فنی یا حرفه‌ای می‌باشد . همانند تعریف هوش، در تعریف هوش هیجانی اتفاق نظر میان روانشناسان وجود ندارد و برای تعریف آن از ویژگی هایش استفاده می‌شود. صاحب نظران، هوش هیجانی را با توجه به ویژگی‌ها و کارکردهای آن به صورت زیر تعریف کرده‌اند: مایر و سالوی ، هوش هیجانی را توانایی ارزیابی، بیان و تنظیم احساسات خود و دیگران استفاده کارآمد از آن تعریف می‌کنند(خائف الهی و دوستا، ۱۳۸۲: ۵۳). 350)گلمن در تعریف هوش هیجانی می‌گوید: «مهارتی است که دارنده آن می‌تواند از طریق خودآگاهی، روحیات خود را کنترل کند، از طریق خودمدیریتی آن را بهبود بخشد، از طریق همدلی تأثیر آنها را درک کند و از طریق مدیریت روابط به شیوه‌ای رفتار کند که روحیه خود و دیگران را بالا ببرد»(گلمن، 2001: 43).بار آن هوش هیجانی را عامل مهمی در شکوفایی توانایی افراد برای کسب موفقیت در زندگی تلقی می‌کند و آن را با سلامت عاطفی و در مجموع با سلامت روانی افراد مرتبط می‌داند(بار آن ، 1997: 210).بنابراین هوش هیجانی را توانایی استفاده از احساس و عواطف خود و دیگران در رفتارهای فردی و گروهی جهت کسب اهداف می‌توان تعریف کرد. با این همه هوش هیجانی بسیار بیشتر از بهره هوشی خصایص را در اختیار ما قرار می‌دهد که به کمک آنها می‌توانیم چهره انسانی مان را کامل تر کنیم. (گلمن، ۱۳۸۰، ۷۵).به همین جهت در این قسمت به بررسی پنج نوع از ابعاد هوش هیجانی گلمن (خود آگاهی، خود انگیزشی، خود مدیریتی، آگاهی اجتماعی، مدیریت روابط) و تأثیر آن بر روی اثربخشی بازاریابی  کاتلر بر کارکنان پرداخته شده است.هوش بازاريابيمفهوم هوش به عنوان قسمتي از استراتژي بازاريابي با افزايش قدرت رقابتي شركت و پردازش برنامه‌هاي استراتژيك آن، به مفاهيم بازاريابي اضافه شده است (جوهري و استفنز، 2006: 61). هوش بازاريابي هنري است كه سازمانهاي مختلف به آن احتياج دارند. دستيابي به هوش بازاريابي تنها با استفاده همزمان از علم و هنر ميسر است. هوش نه تنها قابليت فردي، بلكه قابليتي سازماني است كه از محيط سازمان كسب می‌شود. هوش بازاريابي، آميخته اي از سه مقوله فرد، سازمان و محيط(همان منبع). تاكنون تعاريف مختلفي از هوش بازاريابي ارائه شده است؛ ازجمله آن، تعريف كاتلر از هوش بازاريابي است: اطلاعات هر روزه در مورد تغييرات در محيط بازاريابي كه مديران در آماده سازي و تطبيق برنامه هاي بازاريابي كمك می‌كند.(پري پوراس و همكاران ، 2005)آقاي جافه(به عنوان كسي كه بيشترين فعاليت را در اين بحث انجام داده است) هوش بازاريابي را جمع‌آوری اطلاعات از محيط بيرون و مجموعه فعاليتهاي درون شركت می‌داند (سانگ و جف، 2009).به نظر نويسندگان با توجه به مفهومي كه در واژه هوش وجود دارد، هوش بازاريابي يك توانايي در فرد يا سازمان است كه به مديران ارشد براي دستيابي به استراتژي، برنامه، هدف و يا حتي چشم انداز سازمان كمك شاياني می‌كند، در واقع سيستم هوش بازاريابي مشخص می‌كند كه چه نوع هوشي مورد نياز است و آن را از محيط دريافت می‌كند و در اختيار سازمان قرار می‌دهد(تان و احمد ، 1999)در مقالات و كتب مختلف، هوش در سه حوزه مطرح می‌شود: هوش بازاريابي، هوش رقبا و هوش كسب و كار. بايد دقت داشت كه هوش بازاريابي چيزي فراتر از هوش رقبا و كسب و كار است؛ اما در بعضي از مطالعات اين سه به صورت يك سيكل نشان داده می‌شود. اين بدين معناست كه اين سه می‌توانند لازم و ملزوم يكديگر باشند(رايت، 2006)بسياري از اطلاعات هوش رقبا، می‌تواند در هوش بازاريابي استفاده شود تا به عنوان يك ورودي براي آن، بتوان يك پروسه پوياي طراحي بازار را تدوين كرد . بنابراين هوش بازاريابي می‌تواند شامل اطلاعات مربوط به محيط كلان، محيط بازار، مشتريان، رقبا و عملكرد گذشته يك سازمان درباره آميخته بازاريابي باشد(بارتلت، گشال و كاتلر، 2001).هوش بازاريابي را می‌توان از منابع مختلفي ازجمله مجلات، نشريات بازرگاني، صحبت با مشتريان، تامين‌كنندگان و توزيع‌كنندگان، همچنين با صحبت با مديران ديگر شركتها كسب كرد(كالف و رايت، 2008)مشخصات هوش بازاريابيبا توجه به مباحث عنوان شده و درجه اهميت هوش بازاريابي براي سازمان، به منظور اجراي موفقيت آميز و استفاده صحيح از اين مفهوم، ابتدا بايد مشخصات و ويژگي هاي هوش بازاريابي شناخته شود. اين مشخصات عبارتند از: ارتباط داشتن : هوش بايد براي تصميم گيرندگان اصلي اطلاعات مهم مربوط به موقعيت را بدهد و از ارائه اطلاعات نامرتبط و اطلاعاتي كه اهميت كمي دارند، اجتناب كند. قابل استفاده  بودن: هوش بايد در قالبي مناسب، قابل درك و قابل استفاده براي مديران باشد تا در آنها انگيزه لازم را ايجادكند و اطلاعات را بگونه اي ارائه كند تا مديران قادر به استفاده از آن در حوزه هاي مختلف باشند.زمان 2: هوش بايد در زمان مناسب به دست گيرنده برسد تا بتواند تصميمات موثر اتخاذ كند. همچنين امنيت آن بايد مد نظر باشد به اين معني كه اطلاعات حاصل از سيستم هوش بازاريابي به دست رقبا و افراد خارج از سازمان نيفتد (فاهي ، 2007).صحت و دقت : هوش بايد واقعا صحيح باشد، تجزيه و تحليل‌ها بدرستي و با دقت و با توجه به جوانب مختلف انجام شده باشد، گيرنده اطلاعات بايد به فرستنده اطلاعات اعتماد داشته باشد و نهايتاً هوش بايد بالاترين كيفيت را داشته باشد.كامل بودن : هوش بايد حتي الامكان شامل تمام رويدادها و حالات ممكن باشد، به طور صحيح تحليل شود و براي تصميم گيرنده واضح و روشن باشد.اهداف : هوش بايد بدون گرايش و انحراف باشد، ديدگاه شخصي بايد به عنوان نظر شخصي مشخص شود و براهداف سازماني متمركز باشد(هاستر ، 2005)قسمتهایی از پیشینه تحقیق:كاراياني(2006 ) در تحقيق خود با عنوان تأثيرات فرهنگ در خلق هوش بازاريابي از طريق اينترنت و ايجاد ارزش در سازمان هاي B2B و با توجه به ارزش روزافزون اينترنت در شركتها، به بررسي راه هاي دستيابي به هوش بازاريابي از طريق اينترنت و بررسي ارتباط هوش كسب شده ازطريق اينترنت و ايجاد ارزش براي آن ومتغيرهايي چون ارتباطات با مشتري، نوآوري، بهره وري و كارايي و ميزان اين ارتباطات می‌پردازد . اين تحقيق از طريق اينترنت انجام شد و پرسشنامه هاي پاسخ داده شده، 240 مورد از شركتهاي B2B از كشورهاي اروپايي، كانادايي و آسيايي است. اين شركت‌ها به صورت تصادفي از طريق جستجو از طريق سايت ياهو  انتخاب شده‌اند. نتايج اين تحقيق با استفاده از فنون آماري مانند رگرسيون و آماره و مدل معادله ساختاري به دست آمده است. يافته هاي اين تحقيق شواهدي را ارائه كرده كه T نشان می‌دهد اينترنت به عنوان يك شبكه كسب و كار مجازي به زندگي درون سازمان‌ها نفوذ كرده و فرصتهاي فراواني را پيش روي سازمان‌ها قرار داده است. همچنين مشخص كرده كه ميزان ارزش سازمانها به اين مقوله و فرهنگ سازماني در اين مقوله تاثير بسزايي داشته است. نوع نمونه گيري و تجزيه و تحليل آن و توجه به منبع مهم اينترنت از جمله نقاط قوت آن است. از نقاط ضعف آن، اين است كه مشخص نشده كه چرا اين متغيرها انتخاب شده، همچنين تعداد نمونه‌ها، با توجه به دامنه گسترده و مخاطبان آن، اندك است.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی چارچوب نظري هوش بازا

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • ادبیات نظری تحقیق تئوري صف خط انتظار (فصل دوم پایان نامه)

    تئوري های صف خط انتظار,تحقیق تئوري صف خط انتظار,چارچوب نظری تئوري صف خط انتظار,فصل دوم پایان نامه تئوري صف خط انتظار,مبانی نظری تئوري صف خط انتظار دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق تئوري صف خط انتظار (فصل دوم پایان نامه)…

  • تحقیق بررسی سرمایه اجتماعی و رشد اقتصادی

    تأثیر سرمایه اجتماعی روی مشارکت,تحقیق بررسی سرمایه اجتماعی و رشد اقتصادی,چرا سرمایه اجتماعی سرمایه است؟,حفظ و نابودی سرمایه اجتماعی,دیدگاه های سرمایه اجتماعی,رشد اقتصادی,سرمایه اجتماعی,معیارهای توسعه اقتصادی,مقاله ارتباط رشد اقتصاد,نحوه ایجاد دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی سرمایه اجتماعی و رشد اقتصادی…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق تاریخچه بیمه در ایران

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق تاریخچه بیمه در ایران دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق تاریخچه بیمه در ایران دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تاریخچه بیمه در ایران 2 - 3 بازاریابی بیمه 2 -…

  • پاورپوینت اصول و اهداف کلاسهای آمادگی برای زایمان

    پاورپوینت اصول و اهداف کلاسهای آمادگی برای زایمان برچسب ها: فیلم کلاس های آمادگی زایماندانلود رایگان کتاب آمادگی برای زایمانکلاسهای آمادگی زایمان در تهرانکلاسهای آمادگی زایمان در مشهدکلاسهای امادگی زایمان فیزیولوژیک رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اصول و اهداف کلاسهای…

  • پاورپوینت شيوه ارائه مطالب علمي و فني

    پاورپوینت شيوه ارائه مطالب علمي و فني برچسب ها: پاورپوینت شيوه ارائه مطالب علمي و فنيسیستم ارائهسیستم ارائه انتقال اطلاعات ماشینیعناصر تشکیل دهنده سیستم انتقال اطلاعات در انسانسیستم ارائه انسانیانواع ارائه از نظر نوع رسانه عوامل قابل توجه در انتخاب…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مراقبت های پرستاری در سوختگی های چشم

    دانلود پاورپوینت با موضوع مراقبت های پرستاری در سوختگی های چشم برچسب ها: فرایند پرستاری کاتاراکتتشخیص های پرستاریسوختگی های چشمشدت سوختگی های شیمیایی چشمعلائم در سوختگی های حرارتیطبقه بندی سوختگی ها از نظر شدتپیوند غشای آمنیوتیک رفتن به سایت اصلی…

  • بررسی رابطه میان ادراکات مشتریان و عملکرد مالی بانکهای خصوصی

    بررسی رابطه میان ادراکات مشتریان و عملکرد مالی بانکهای خصوصی برچسب ها: بررسی رابطه میان ادراکات مشتریان و عملکرد مالی بانکهای خصوصیتعریف مفهومی عملکرد مالیپایان نامه عملکرد مالیعملکرد مالی چیستمفهوم عملکرد مالیعملکرد مالی pdfعملکرد مالی شرکت چیستتعریف عملکرد مالی چیست؟مقاله…

  • دانلود مقاله ارائه یک الگوریتم جامع جهت طراحی بهینه مزارع بادی در شبکه توزیع به منظور بهبود قابلیت

    الگوریتم رقابت استعماری (ICA),انرژی تأمین نشده مورد انتظار,بررسی ارائه یک الگوریتم جامع جهت طراحی بهینه مزارع بادی در شبکه توزیع به منظور بهبود قابلیت اطمینان و کاهش تلفات,پخش بار بهینه OPF,تلفات انرژی سالیانه,کاهش سناریو دانلود فایل اصلی دانلود مقاله ارائه…

  • ادبیات نظری تحقیق آموزش پیش از دبستان

    ادبیات نظری تحقیق آموزش پیش از دبستان دانلود ادبیات نظری تحقیق آموزش پیش از دبستان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار : - مقدمه بر اساس تجربيات و بررسي هاي…

  • تحقیق ژیروسکوپ

    تحقیق ژیروسکوپ دانلود تحقیق ژیروسکوپ دسته بندي : فیزیک جزئیات و دریافت گزارش فایل بخشی از متن پاورپوینت: کلمه ژیروسکوپ واژه ی یونانی است که از دو بخش جایرو به معنای دوران و اسکوپ به معنای نشان دادن است.به این…

  • پاورپوینت کارگاه آموزشي سنگ شناسي رسوبي

    پاورپوینت کارگاه آموزشي سنگ شناسي رسوبي برچسب ها: سنگ شناسی رسوبیسنگ شناسی قیمتیآموزش سنگ شناسی قیمتیمقاله سنگ رسوبیچند سنگ رسوبی نام ببریدعلم سنگ شناسیدانلود فیلم تشکیل سنگ های رسوبیعکس سنگ رسوبی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کارگاه آموزشي سنگ شناسي…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع اوراق بهادار

    دانلود پاورپوینت با موضوع اوراق بهادار برچسب ها: نام دیگر اوراق بهادارانواع اوراق بهادار در بازار سرمایهاز انواع اوراق بهادار در جدولاوراق بهادار بانکیسود اوراق بهاداربورس اوراق بهاداراوراق بهادار بانک ملیاوراق بهادار به انگلیسی رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت…

  • بررسی اثر بازدارندگی مکانیزم حاکمیت شرکتی از درماندگی مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار

    بررسی اثر بازدارندگی مکانیزم حاکمیت شرکتی از درماندگی مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار برچسب ها: بازدارندگی مکانیزم حاکمیت شرکتی درماندگی مالیبررسی اثر بازدارندگی مکانیزم حاکمیت شرکتی از درماندگی مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادارمکانیزم های…

  • تحقیق خدمات پس از فروش چیست؟ بهترین راهکارهای اصول مشتری مداری

    تحقیق خدمات پس از فروش چیست؟ بهترین راهکارهای اصول مشتری مداری دانلود تحقیق خدمات پس از فروش چیست؟ بهترین راهکارهای اصول مشتری مداری دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل ورد تحقیق خدمات پس از فروش…

  • رابطه ذهن آگاهی و انعطاف پذیری شناختی با کیفیت زندگی زنان سرپرست خانواده-پایان نامه رشته روانشناسی

    رابطه ذهن آگاهی و انعطاف پذیری شناختی با کیفیت زندگی زنان سرپرست خانواده-پایان نامه رشته روانشناسی برچسب ها: ذهن آگاهی انعطاف پذیری شناختی کیفیت زندگی زنان سرپرست خانواده رفتن به سایت اصلی رابطه ذهن آگاهی و انعطاف پذیری شناختی با…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازارهای مالی،سرمایه ای،پولی وسود سهام پیش بینی شده

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازارهای مالی،سرمایه ای،پولی وسود سهام پیش بینی شده دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازارهای مالی،سرمایه ای،پولی وسود سهام پیش بینی شده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب :…

  • پیشینه و مبانی نظری کاهش رضایت شغلی کارمندان بانک

    پیشینه و مبانی نظری کاهش رضایت شغلی کارمندان بانک دانلود پیشینه و مبانی نظری کاهش رضایت شغلی کارمندان بانک دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق کاهش رضایت شغلی کارمندان بانک…

  • ادبیات نظری و فصل دوم هوش هیجانی (فصل 2 پایان نامه)

    ادبيات نظري هوش هیجانی,پيشينه پژوهش مولفه های هوش هیجانی,پيشينه تحقيق هوش هیجانی,پيشينه نظري هوش هیجانی,چارچوب نظري هوش,دانلود مباني نظري هوش شناختی,فصل دوم هوش هیجانی,مباني نظري دیدگاههای هوش هیجانی,مباني نظري و پيشينه پژوهش هوش هیجانی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و…

  • مبانی نظری پیشینه تحقیق افسردگسی ورویکردهای آن (فصل دوم)

    مبانی نظری پیشینه تحقیق افسردگسی ورویکردهای آن (فصل دوم) دانلود مبانی نظری پیشینه تحقیق افسردگسی ورویکردهای آن (فصل دوم) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق افسردگسی ورویکردهای آن 2 -…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی تالار پذیرایی مراسم و رستوران

    استانداردهای طراحی تالار پذیرایی مراسم,دانلود مطالعات و رساله معماري طراحی تالار پذیرایی مراسم و رستوران,رساله معماري طراحی تالار پذیرایی مراسم و رستوران,طراحی تالار پذیرایی مراسم و رستوران,مطالعات معماري طراحی تالار پذیرایی مراسم و رستوران دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله…

  • موزه آبگينه

    موزه آبگينه دانلود موزه آبگينه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل موزه آبگينه فهرست معرفی موزهمعماری بناتصاویر موزهتالار میناتالار بلورتالار صدفتالار زرینتالار لاجوردنقشه موزهمراجع و ماخذ ساختمان موزه ی آبگینه تهران یکی از بهترین…

  • نظرية سيستمها در مديريت

    سیستم دانلود فایل اصلی نظرية سيستمها در مديريت از سایت دانلود فایل تحقیق نظرية سيستمها در مديريت در حجم 47 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر: مقدمه نظريه سيستمها به مفهوم عام…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری تبلیغات و کانال توزیع

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری تبلیغات و کانال توزیع دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری تبلیغات و کانال توزیع دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تبلیغات و کانال توزیع تبلیغات فروش…

  • دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی خانه معرق

    برنامه فیزیکی طراحی خانه معرق,پایان نامه معماری طراحی خانه معرق,دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی خانه هنرمندان,طراحی خانه معرق,ظوابط و استانداردهای طراحی خانه معرق,مطالعات معماری طراحی خانه معرق دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی خانه معرق از…

  • پاورپوینت مهاربندی به روش نیلینگ Soil nailing

    پاورپوینت مهاربندی به روش نیلینگ Soil nailing برچسب ها: دانلود پاورپوینت مهاربندی به روش نیلینگ Soil nailingپاورپوینت مهاربندی به روش نیلینگ روش مهاربندی نیلینگSoil nailingمهاربندی به روش نیلینگ Soil nailingnailingپاورپوینت نیلینگپاورپوینت روش مهاربندی نیلینگپاورپوینت دیوار Soil Nail رفتن به سایت…

  • ادبیات نظری تحقیق رضايت زناشويي ، مدل و نظریه های آن (فصل دوم )

    ادبیات نظری رضايت زناشويي,پیشینه رضايت زناشويي,پیشینه نظری رضايت زناشويي,دانلود چارچوب نظری رضايت زناشويي,فصل دوم پایان نامه رضايت زناشويي,مبانی نظری مدل و نظریه های رضايت زناشويي,مدل و نظریه های آن دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق رضايت زناشويي ، مدل و…

  • پرسشنامه سلامت عمومي (28- GHQ)

    پرسشنامه رایگان سلامت روان,پرسشنامه سلامت عمومي,پرسشنامه سلامت عمومی (GHQ,پرسشنامه سلامت عمومی روانشناختی GHQ28,دانلود رایگان پرسشنامه سلامت رواني,مقالاتِ تحقیقاتی برای پرسشنامه سلامت عمومي,هنجاریابی پرسشنامه سلامت عمومی (GHQ) بر روی دانشجویان دانلود فایل اصلی پرسشنامه سلامت عمومي (28- GHQ) از سایت دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی مفاهیم و ابعاد تعهد سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی (فصل دوم )

    پيشينه پژوهش تاثیر رفتارشهروندی بر عمل,پيشينه تحقيق مدل های تعهد سازمانی,دانلود مباني نظري مدل های رفتار شهروندي در سازمان,مباني نظري تعهدسازمانی و عملکردکارکنان,مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی مفاهیم و ابعاد تعهد سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی دانلود فایل اصلی…

  • پیشینه و مبانی نظری عقب ماندگی ذهنی

    پیشینه و مبانی نظری عقب ماندگی ذهنی دانلود پیشینه و مبانی نظری عقب ماندگی ذهنی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عقب ماندگی ذهنی عقب ماندگی ذهنی اختلالی که از کودکی نمایان می شود…

  • بررسی تاثیر جو اخلاقی سازمانی بر نتایج حاصل از اقدامات مدیریت دانش

    بررسی تاثیر جو اخلاقی سازمانی بر نتایج حاصل از اقدامات مدیریت دانش برچسب ها: جو اخلاقی سازمان نگرش مدیریت دانش مشارکت در مدیریت دانش رضایت از مدیریت دانش عملکرد شغلیپایان نامه بررسی تاثیر جو اخلاقی سازمانی بر نتایج حاصل از…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حسابرسی و دستگاههای حسابرسی و کیفیت حسابرسی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق حسابرسی و دستگاههای حسابرسی و کیفیت حسابرسی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق حسابرسی و دستگاههای حسابرسی و کیفیت حسابرسی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • بررسي علل اختلال هويت جنسي در نوجوانان

    پایان نامه بررسي علل اختلال هويت جنسي در نوجوانان,پروژه بررسي علل اختلال هويت جنسي در نوجوانان,مقاله بررسي علل اختلال هويت جنسي در نوجوانان,هویت جنسی دانلود فایل اصلی بررسي علل اختلال هويت جنسي در نوجوانان از سایت دانلود فایل تحقیق بررسي…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق اقدام به خودکشی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق اقدام به خودکشی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق اقدام به خودکشی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اقدام به خودکشی فهرست مطالب : تعریف خودکشی 2 - 3 افکار خودکشی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع رنگ آمیزی گراف ها

    دانلود پاورپوینت با موضوع رنگ آمیزی گراف ها برچسب ها: تعریف مسئله رنگ آمیزی گرافحل مسئله رنگ آمیزی گرافالگوریتم های رنگ آمیزی گرافرنگ آمیزی یالی گرافآموزش رنگ آمیزی گرافالگوریتم رنگ آمیزی نقشهتعریف خوشه در گرافرنگ آمیزی گراف به روش حریصانه…

  • پاورپوینت آموزش کار با Map Source

    پاورپوینت آموزش کار با Map Source دانلود پاورپوینت آموزش کار با Map Source دسته بندي : نقشه برداری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آموزش کار با Map Source ، در حجم 26 اسلاید ، همراه با یک…