مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی,چارچوب نظري هوش بازا,دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی,مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم اختلالات خواب (فصل دوم پایان نامه)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) در 61 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:هوش هیجانییکی از منابع مهم در هر شرکتی، که بی‌شک یکی از مبناهای اصلی و اساسی توسعه است، همانا نیروی انسانی آن است که مجموعه‌ای از افراد با نیازهای بی‌شمار را در برمی گیرد. این افراد در صورت رفع نیازهایشان و داشتن انگیزه کافی، استعداد، توان و مهارت خود را در جهت خدمت به سازمان متبوعه به کار خواهند گرفت. اگر افراد در شرکت‌ها به خوبی عمل نکنند آنگاه آن شرکت در رسیدن به اهداف و انجام وظایف و مسؤلیت‌های خطیر خود با مشکلات عدیده مواجه خواهد شد. از آنجایی که کارکنان واحد بازاریابی و فروش، نقش اساسی و بنیادی در ایجاد یک کار اثربخش در واحد سازمانی را بر عهده دارند. لذا تأمین نیازهای مادی و معنوی آنان و نیز ایجاد یک فضای مناسب هیجانی در محل کار که احتمالاً زمینه ساز توسعه اثربخش بودن بیش از پیش آنهاست، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.برخلاف رفتار یا هوش شناختی، هوش هیجانی  بر درک عواطف و احساسات ما و دیگران تمرکز دارد. و برطبق باور کلی دیوید گلمن  ابداع شده، و او در کتاب خود با نام «هوش هیجانی» عنوان کرده است که چرا آن می‌تواند اهمیت بیشتری از ضریب هوشی داشته باشد. این کتاب برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ منتشر شد. به گفته «گلمن»، هوش هیجانی ظرفیتی برای به رسمیت شناختن مالکیت احساسات خودمان و دیگران، و ایجادانگیزه برای مدیریت عواطف خوب در خود و در روابطمان است.امروزه نقش هوش هیجانی در اثربخشی بازاریابی شرکت‌ها و صنایع برجسته تر شده است و مدیران شرکت‌ها در تلاش برای رسیدن به یک موقعیت رقابتی خوب از طریق قابلیتهای فردی و اجتماعی هوش هیجانی و رسیدن به یک بازاریابی اثربخش می‌باشند. مفهوم اثربخشی بازاریابی وابسته یا در ارتباط قوی، جهت دستیابی شرکت به نتایج ارزشمندی مانند: رشد بلندمدت، افزایش رضایت مشتری، مزیت رقابتی و جهت گیری استراتژیک شرکت، سهم بازار بیشتر از رقبا، تبلیغات و سهم تبلیغاتی از بازار را ایجاد می‌کند. ابعاد “گلمن” از هوش هیجانی به عنوان متغیر‌های پیش بینی کننده و ۵ مقیاس درجه‌ای اثربخشی بازاریابی کاتلر به عنوان متغیر‌های معیار تصویب شده است(نوکا و آهیائوزو ، 2009: 865).پس می‌توان گفت که منابع انسانی مهمترین سرمایه‌های کسب و کار هستند و اقدامات و سیاست‌های پرسنلی خوب و صحیح به علاوه توانایی مدیر در استفاده از توانایی‌ها و انرژی‌های فیزیکی و ذهنی افراد مهمترین عوامل موفقیت سازمان‌ها هستند. نیروی انسانی یکی از عوامل کلیدی در بهبود اثربخشی شرکت‌های مختلف می‌باشد. این نیروی انسانی است که تصمیم می‌گیرد چگونه از زمان، تجهیزات، موادو… موجود در شرکت استفاده کند و چگونه نیازهای مشتری را مرتفع کند. و از آن جایی که استفاده از کار تیمی و گروهی در سازمان‌ها در حال افزایش است، کارکنان دریافتند که برای اینکه بتوانند در کنار سایر اعضای تیم مشغول به کار شوند، باید خود را با محیط کاری جدید هماهنگ کنند. لذا مدیران جهت سوق دادن تیم‌های جدید به سمت کار گروهی مفیدتر و مؤثرتر در یک واحد یا مجموعه به دنبال نفراتی با هوش هیجانی بیشتر و مهارت‌های بالا در برقراری ارتباطات انسانی می‌باشند(دادخواه، 1387).تعریف هوش هیجانیهوش هیجانی یک اصطلاح فراگیر است که مجموعه گسترده‌ای از مهارت‌ها و خصوصیات فردی را در بر می‌گیرد و معمولاً به مهارت‌های بین فردی و درون فردی اطلاق می‌گردد که فراتر از حوزه‌های مشخصی از دانش‌های پیشین، بهره هوشی و مهارت‌های فنی یا حرفه‌ای می‌باشد . همانند تعریف هوش، در تعریف هوش هیجانی اتفاق نظر میان روانشناسان وجود ندارد و برای تعریف آن از ویژگی هایش استفاده می‌شود. صاحب نظران، هوش هیجانی را با توجه به ویژگی‌ها و کارکردهای آن به صورت زیر تعریف کرده‌اند: مایر و سالوی ، هوش هیجانی را توانایی ارزیابی، بیان و تنظیم احساسات خود و دیگران استفاده کارآمد از آن تعریف می‌کنند(خائف الهی و دوستا، ۱۳۸۲: ۵۳). 350)گلمن در تعریف هوش هیجانی می‌گوید: «مهارتی است که دارنده آن می‌تواند از طریق خودآگاهی، روحیات خود را کنترل کند، از طریق خودمدیریتی آن را بهبود بخشد، از طریق همدلی تأثیر آنها را درک کند و از طریق مدیریت روابط به شیوه‌ای رفتار کند که روحیه خود و دیگران را بالا ببرد»(گلمن، 2001: 43).بار آن هوش هیجانی را عامل مهمی در شکوفایی توانایی افراد برای کسب موفقیت در زندگی تلقی می‌کند و آن را با سلامت عاطفی و در مجموع با سلامت روانی افراد مرتبط می‌داند(بار آن ، 1997: 210).بنابراین هوش هیجانی را توانایی استفاده از احساس و عواطف خود و دیگران در رفتارهای فردی و گروهی جهت کسب اهداف می‌توان تعریف کرد. با این همه هوش هیجانی بسیار بیشتر از بهره هوشی خصایص را در اختیار ما قرار می‌دهد که به کمک آنها می‌توانیم چهره انسانی مان را کامل تر کنیم. (گلمن، ۱۳۸۰، ۷۵).به همین جهت در این قسمت به بررسی پنج نوع از ابعاد هوش هیجانی گلمن (خود آگاهی، خود انگیزشی، خود مدیریتی، آگاهی اجتماعی، مدیریت روابط) و تأثیر آن بر روی اثربخشی بازاریابی  کاتلر بر کارکنان پرداخته شده است.هوش بازاريابيمفهوم هوش به عنوان قسمتي از استراتژي بازاريابي با افزايش قدرت رقابتي شركت و پردازش برنامه‌هاي استراتژيك آن، به مفاهيم بازاريابي اضافه شده است (جوهري و استفنز، 2006: 61). هوش بازاريابي هنري است كه سازمانهاي مختلف به آن احتياج دارند. دستيابي به هوش بازاريابي تنها با استفاده همزمان از علم و هنر ميسر است. هوش نه تنها قابليت فردي، بلكه قابليتي سازماني است كه از محيط سازمان كسب می‌شود. هوش بازاريابي، آميخته اي از سه مقوله فرد، سازمان و محيط(همان منبع). تاكنون تعاريف مختلفي از هوش بازاريابي ارائه شده است؛ ازجمله آن، تعريف كاتلر از هوش بازاريابي است: اطلاعات هر روزه در مورد تغييرات در محيط بازاريابي كه مديران در آماده سازي و تطبيق برنامه هاي بازاريابي كمك می‌كند.(پري پوراس و همكاران ، 2005)آقاي جافه(به عنوان كسي كه بيشترين فعاليت را در اين بحث انجام داده است) هوش بازاريابي را جمع‌آوری اطلاعات از محيط بيرون و مجموعه فعاليتهاي درون شركت می‌داند (سانگ و جف، 2009).به نظر نويسندگان با توجه به مفهومي كه در واژه هوش وجود دارد، هوش بازاريابي يك توانايي در فرد يا سازمان است كه به مديران ارشد براي دستيابي به استراتژي، برنامه، هدف و يا حتي چشم انداز سازمان كمك شاياني می‌كند، در واقع سيستم هوش بازاريابي مشخص می‌كند كه چه نوع هوشي مورد نياز است و آن را از محيط دريافت می‌كند و در اختيار سازمان قرار می‌دهد(تان و احمد ، 1999)در مقالات و كتب مختلف، هوش در سه حوزه مطرح می‌شود: هوش بازاريابي، هوش رقبا و هوش كسب و كار. بايد دقت داشت كه هوش بازاريابي چيزي فراتر از هوش رقبا و كسب و كار است؛ اما در بعضي از مطالعات اين سه به صورت يك سيكل نشان داده می‌شود. اين بدين معناست كه اين سه می‌توانند لازم و ملزوم يكديگر باشند(رايت، 2006)بسياري از اطلاعات هوش رقبا، می‌تواند در هوش بازاريابي استفاده شود تا به عنوان يك ورودي براي آن، بتوان يك پروسه پوياي طراحي بازار را تدوين كرد . بنابراين هوش بازاريابي می‌تواند شامل اطلاعات مربوط به محيط كلان، محيط بازار، مشتريان، رقبا و عملكرد گذشته يك سازمان درباره آميخته بازاريابي باشد(بارتلت، گشال و كاتلر، 2001).هوش بازاريابي را می‌توان از منابع مختلفي ازجمله مجلات، نشريات بازرگاني، صحبت با مشتريان، تامين‌كنندگان و توزيع‌كنندگان، همچنين با صحبت با مديران ديگر شركتها كسب كرد(كالف و رايت، 2008)مشخصات هوش بازاريابيبا توجه به مباحث عنوان شده و درجه اهميت هوش بازاريابي براي سازمان، به منظور اجراي موفقيت آميز و استفاده صحيح از اين مفهوم، ابتدا بايد مشخصات و ويژگي هاي هوش بازاريابي شناخته شود. اين مشخصات عبارتند از: ارتباط داشتن : هوش بايد براي تصميم گيرندگان اصلي اطلاعات مهم مربوط به موقعيت را بدهد و از ارائه اطلاعات نامرتبط و اطلاعاتي كه اهميت كمي دارند، اجتناب كند. قابل استفاده  بودن: هوش بايد در قالبي مناسب، قابل درك و قابل استفاده براي مديران باشد تا در آنها انگيزه لازم را ايجادكند و اطلاعات را بگونه اي ارائه كند تا مديران قادر به استفاده از آن در حوزه هاي مختلف باشند.زمان 2: هوش بايد در زمان مناسب به دست گيرنده برسد تا بتواند تصميمات موثر اتخاذ كند. همچنين امنيت آن بايد مد نظر باشد به اين معني كه اطلاعات حاصل از سيستم هوش بازاريابي به دست رقبا و افراد خارج از سازمان نيفتد (فاهي ، 2007).صحت و دقت : هوش بايد واقعا صحيح باشد، تجزيه و تحليل‌ها بدرستي و با دقت و با توجه به جوانب مختلف انجام شده باشد، گيرنده اطلاعات بايد به فرستنده اطلاعات اعتماد داشته باشد و نهايتاً هوش بايد بالاترين كيفيت را داشته باشد.كامل بودن : هوش بايد حتي الامكان شامل تمام رويدادها و حالات ممكن باشد، به طور صحيح تحليل شود و براي تصميم گيرنده واضح و روشن باشد.اهداف : هوش بايد بدون گرايش و انحراف باشد، ديدگاه شخصي بايد به عنوان نظر شخصي مشخص شود و براهداف سازماني متمركز باشد(هاستر ، 2005)قسمتهایی از پیشینه تحقیق:كاراياني(2006 ) در تحقيق خود با عنوان تأثيرات فرهنگ در خلق هوش بازاريابي از طريق اينترنت و ايجاد ارزش در سازمان هاي B2B و با توجه به ارزش روزافزون اينترنت در شركتها، به بررسي راه هاي دستيابي به هوش بازاريابي از طريق اينترنت و بررسي ارتباط هوش كسب شده ازطريق اينترنت و ايجاد ارزش براي آن ومتغيرهايي چون ارتباطات با مشتري، نوآوري، بهره وري و كارايي و ميزان اين ارتباطات می‌پردازد . اين تحقيق از طريق اينترنت انجام شد و پرسشنامه هاي پاسخ داده شده، 240 مورد از شركتهاي B2B از كشورهاي اروپايي، كانادايي و آسيايي است. اين شركت‌ها به صورت تصادفي از طريق جستجو از طريق سايت ياهو  انتخاب شده‌اند. نتايج اين تحقيق با استفاده از فنون آماري مانند رگرسيون و آماره و مدل معادله ساختاري به دست آمده است. يافته هاي اين تحقيق شواهدي را ارائه كرده كه T نشان می‌دهد اينترنت به عنوان يك شبكه كسب و كار مجازي به زندگي درون سازمان‌ها نفوذ كرده و فرصتهاي فراواني را پيش روي سازمان‌ها قرار داده است. همچنين مشخص كرده كه ميزان ارزش سازمانها به اين مقوله و فرهنگ سازماني در اين مقوله تاثير بسزايي داشته است. نوع نمونه گيري و تجزيه و تحليل آن و توجه به منبع مهم اينترنت از جمله نقاط قوت آن است. از نقاط ضعف آن، اين است كه مشخص نشده كه چرا اين متغيرها انتخاب شده، همچنين تعداد نمونه‌ها، با توجه به دامنه گسترده و مخاطبان آن، اندك است.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی چارچوب نظري هوش بازا

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • بررسي رابطه بین جریان وجوه نقد، اقلام تعهدی جاری و غیر جاری با ارزش بازار شرکتها

    بررسي رابطه بین جریان وجوه نقد، اقلام تعهدی جاری و غیر جاری با ارزش بازار شرکتها برچسب ها: بررسي رابطه بین جریان وجوه نقد اقلام تعهدی جاری و غیر جاری با ارزش بازار شرکتهامقاله جریان وجوه نقدتحقیق تعهدی جاری و…

  • قالب پاورپوینت ورزش 3

    قالب پاورپوینت ورزش 3 دانلود قالب پاورپوینت ورزش 3 دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت ورزش 3 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …   اسلاید…

  • پاورپوینت بررسی نظام اجتماعی در ساختار شهرهای ایران

    پاورپوینت بررسی نظام اجتماعی در ساختار شهرهای ایران برچسب ها: بررسی نظام اجتماعی در ساختار شهرهای ایرانتاثیر نهادهای اجتماعی بر شکل شهر در پیش از اسلاموضعیت سیاسی اجتماعی شهرهای پس از اسلاماستقلال شهر از حکومتویژگی های بارز دوره صفویخود اتکایی…

  • بررسي و کاربرد سرمايه فکري در ارزيابي عملکرد مالي شرکتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

    بررسي و کاربرد سرمايه فکري در ارزيابي عملکرد مالي شرکتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران برچسب ها: بررسي و کاربرد سرمايه فکري در ارزيابي عملکرد مالي شرکتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهرانتحقیق حسابداری سرمایه فکریمبانی نظری…

  • پاورپوینت آشنايي با معماري جهان

    پاورپوینت آشنايي با معماري جهان برچسب ها: خرید کتاب آشنایی با معماری جهانجزوه آشنایی با معماری جهانآشنایی با معماری جهان ابراهیم زارعی pdfدانلود کتاب آشنایی با معماری جهان ساناز لیتکوهیدانلود کامل کتاب آشنایی با معماری جهان محمدابراهیم زارعی pdfقیمت کتاب…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تصويرسازي ذهني و توجه بیرونی و درونی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تصويرسازي ذهني و توجه بیرونی و درونی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تصويرسازي ذهني و توجه بیرونی و درونی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي رشته معماري،بررسي و كابرد چوب

    دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي رشته معماري،بررسي و كابرد چوب برچسب ها: گزارش کاراموزي كابرد چوب در معماري کاراموزي كابرد چوب در معماري کارورزي كابرد چوب در معماري دانلود گزارش کارآموزي كابرد چوب در معماري كابرد چوب در معماري كابرد…

  • پیشینه و مبانی نظری مادران کودکان کم شنوا و نا شنوا

    پیشینه و مبانی نظری مادران کودکان کم شنوا و نا شنوا دانلود پیشینه و مبانی نظری مادران کودکان کم شنوا و نا شنوا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مادران کودکان کم‌شنوا در ابتدا…

  • پاورپوینت تجزیه و تحلیل خطرونقاط کنترل بحرانی(HACCP)در عرضه مواد غذایی

    پاورپوینت تجزیه و تحلیل خطرونقاط کنترل بحرانی(HACCP)در عرضه مواد غذایی برچسب ها: کنترل نقاط بحرانی در صنایع غذاییhaccp در صنایع غذاییدستورالعمل پایش نقاط کنترل بحرانیدرخت تصمیم گیری haccpاستاندارد haccp pdfمتن استاندارد haccpدانلود استاندارد haccpدستورالعمل ممیزی داخلی رفتن به سایت اصلی…

  • بررسی مدیریت منابع انسانی برعملکردمالی شعب بانک براساس مدل هاروارد

    بررسی مدیریت منابع انسانی برعملکردمالی شعب بانک براساس مدل هاروارد برچسب ها: مدیریت منابع انسانیارزیابی عملکردعملکردمالی بانک ملیپایان نامه بررسی مدیریت منابع انسانی برعملکردمالی شعب بانک براساس مدل هاروارد رفتن به سایت اصلی بررسی مدیریت منابع انسانی برعملکردمالی شعب بانک…

  • تحقیق آشنایی با داده کاوی، مفاهیم و کاربرد آن

    تحقیق آشنایی با داده کاوی، مفاهیم و کاربرد آن دانلود تحقیق آشنایی با داده کاوی، مفاهیم و کاربرد آن دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل ورد تحقیق آشنایی با داده کاوی، مفاهیم و…

  • پیشینه تحقیق رضایت شغلی

    پیشینه تحقیق رضایت شغلی دانلود پیشینه تحقیق رضایت شغلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رضایت شغلی تعاریف رضایت شغلی 2 _ 16 ) ابعاد رضایت شغلی 2 _ 17 ) نظریه های رضایت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های ریسک و سرمایه گذاری (فصل دوم پایان نامه)

    پيشينه پژوهش انواع سرمایه‌گذاری,پيشينه تحقيق روش های سرمایه‌گذاری,چارچوب نظري تعریف مدیریت ریسك,فصل دوم پايان نامه ارشد عوامل موثر بر ریسك و بازده,مباني نظري بررسی ریسک نامطلوب,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های بررسی صادرات(فصل دوم) دانلود فایل اصلی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نظام هاي اقتصادي

    دانلود پاورپوینت با موضوع نظام هاي اقتصادي برچسب ها: تعریف نظام اقتصادینظام اقتصادی ایران چیستدانلود رایگان کتاب نظام های اقتصادی حسین نمازیانواع سیستم های اقتصادیدانلود کتاب نظام های اقتصادی حسین نمازیاقتصاد سوسیالیستینظام اقتصادی آزادنظام اقتصادی کمونیسم رفتن به سایت اصلی…

  • پیشینه و مبانی نظری گزارشگري مالي تحت وب

    پیشینه و مبانی نظری گزارشگري مالي تحت وب دانلود پیشینه و مبانی نظری گزارشگري مالي تحت وب دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل گزارشگري مالي تحت وب 2 - 2 ديباچه روند پرشتاب دگرگوني…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های اخلاق و اخلاق حرفه ای (فصل 2)

    پيشينه پژوهش,پيشينه نظري اخلاق,چارچوب نظري دیدگاه های اخلاق حرفه ای,دانلود مباني نظري اخلاق حرفه ای,فصل دوم پايان نامه ارشد نظریه های اخلاق,مباني نظري تاریخچه اخلاق حرفه ای,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)اخلاق دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه…

  • فایل پاورپوینت منظر عینی محور نجارکلا(روش های طراحی شهری)

    فایل پاورپوینت منظر عینی محور نجارکلا(روش های طراحی شهری) برچسب ها: دانلود پاورپوینت منظر عینی محور نجارکلامنظر عینی محور نجارکلاپاورپوینت بررسی منظر عینی محور نجارکلاپاورپوینت شهرسازیپروژه روش های طراحی شهریپاورپوینت محور نجارکلاتحلیل منظر عینی محور نجارکلاپاورپوینت تحلیل منظر عینی محور…

  • معماری دیکانستراکشن و فولدینگ

    معماری دیکانستراکشن و فولدینگ دانلود معماری دیکانستراکشن و فولدینگ دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل معماری دیکانستراکشن و فولدینگ فهرست مطالب تعریف لغوی دیکانستراکشنفلاسفه پیش از دیکانستراکشنفلاسفه دیکانستراکشنپیتر آیزنمنمعماری دیکانستراکشنمرکز هنرهای بصری وکسنربرنارد چومی : پارک لاویلت،…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی خانه شعر و ادبيات

    استانداردهای طراحی خانه شعر و ادبيات,برنامه فیزیکی طراحی خانه شعر و ادبيات,دانلود مطالعات و رساله معماري طراحی خانه کودک,رساله معماري طراحی خانه شعر و ادبيات,مطالعات طراحی معماري خانه شعر و ادبيات,معماري خانه شعر و ادبيات دانلود فایل اصلی مطالعات و…

  • پاورپوینت درمود شربتها ی قندی

    پاورپوینت درمود شربتها ی قندی,سایر مزایای fos,شربت خرما,شربت عسل,شربت یاکون,عسل طبیعی,کاربردهای شربت افرا دانلود فایل اصلی پاورپوینت درمود شربتها ی قندی از سایت دانلود فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت درمود شربتها ی قندی قالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 23محتویات:مقدمهشربت خرماشربت یاکونسایر مزایای…

  • emg

    emg برچسب ها: تعریفemgنحوه تشکیل سیگنال آشنایی با اجزاء تشکیل دهنده دستگاه emgانواع دستگاههایemgانواع الکترودهامحل قرار دادن الکترودها در بدنکاربرد emg در ارگونومی رفتن به سایت اصلی emg دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ ﺗﺤﺮﻳﻚ ﺗﺎر…

  • پاورپوینت با موضوع ورزش دو و میدانی

    پاورپوینت با موضوع ورزش دو و میدانی دانلود پاورپوینت با موضوع ورزش دو و میدانی دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل دو و میدانی ناب ترین و اصیل ترین رشته ورزشی است که از ریشه ی…

  • تحقیق بررسي بیماری ترومای چشمی

    تحقیق بررسي بیماری ترومای چشمی,ترومای چشمی دانلود فایل اصلی تحقیق بررسي بیماری ترومای چشمی از سایت دانلود فایل تحقیق بررسي بیماری ترومای چشمی در حجم 49 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:مقدمهتروما…

  • بررسی عکس العمل بازار سهام نسبت به اعلامیه های سود نقدی در بورس اوراق بهادار

    بررسی عکس العمل بازار سهام نسبت به اعلامیه های سود نقدی در بورس اوراق بهادار برچسب ها: عکس العمل بازار سهام اعلامیه های سود نقدی بازده نقدی بازده قیمتیپایان نامه بررسی عکس العمل بازار سهام نسبت به اعلامیه های سود…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید و پرورش موز گلخانه ای

    پرورش موز,پرورش موز گلخانه ای,پروژه کارآفرینی موز گلخانه ای,تولید مثل موز,تولید موز,تولید موز در ایران,تولید موز گلخانه ای,دانلود طرح توجیهی تولید موز گلخ,طرح توجیهی احداث گلخانه,طرح کارافرینی پرورش موز گلخانه ای,طرح کسب و کار تاسیس گلخانه دانلود فایل اصلی طرح…

  • دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی احداث کارخانه تولید ماءالشعیر

    پروژه کارافرینی تولید ماءالشعیر,دانلود رایگان طرح توجیهی تولید ماءالشعیر,دانلود طرح توجیهی تولید ماالشعیر,طرح توجیهی جدید ماءالشعیر,طرح توجیهی کارخانه تولید ماءالشعیر,طرح تولید ماءالشعیر,طرح ماءالشعیر,کسب و کار تولید ماءالشعیر,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی احداث کارخانه تولید ماءالشعیر…

  • ارتباط میان آمادگی برای تغییر و ابعاد سازمان یادگیرنده

    ارتباط میان آمادگی برای تغییر و ابعاد سازمان یادگیرنده برچسب ها: سازمان یادگیرندهآمادگی برای تغییرپایان نامه ارتباط میان آمادگی برای تغییر و ابعاد سازمان یادگیرندهپروژه ارتباط میان آمادگی برای تغییر و ابعاد سازمان یادگیرندهتحقیق ارتباط میان آمادگی برای تغییر و…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق منظور از افسردگي و اضطراب (فصل دوم )

    ادبیات نظری منظور از افسردگي و اضطراب,پیشینه تحقیق افسردگي و اضطراب,چارچوب نظری افسردگي و اضطراب,سوابق تحقیق افسردگي و اضطراب,فصل دوم پایان نامه افسردگي و اضطراب,فصل دوم مقاله افسردگي و اضطراب,مبانی نظری افسردگي و اضطراب دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و…

  • مفهوم ستاره ها در هتل

    مفهوم ستاره ها در هتل دانلود مفهوم ستاره ها در هتل دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل مفهوم ستاره ها در هتل فهرست درجه بندی هتلاستانداردهای ایران برای دادن ستاره به یک هتلهتل های 2 ستارههتل های…

  • آموزش ویدئویی کامل + جزوه تایپ شده ، رنگی و مصور فصل پنجم ریاضی یازدهم تجربی ( توابع نمایی و لگاریتم

    پیش نویس کتاب ریاضی یازدهم,ریاضی پایه یازدهم,کتاب ریاضی پایه یازدهم,کتاب ریاضی سال یازدهم,کتاب ریاضی صنف یازدهم,کتاب ریاضی یازدهم دانلود فایل اصلی آموزش ویدئویی کامل + جزوه تایپ شده ، رنگی و مصور فصل پنجم ریاضی یازدهم تجربی ( توابع نمایی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نصیحت

    دانلود پاورپوینت با موضوع نصیحت برچسب ها: نصیحت چیستنصیحت عاشقانهبهترین نصیحت های زندگیمعنی نصیحتنصیحت به دوستنصیحت دوستانهنصیحت بزرگان به جوانانیک نصیحت رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع نصیحت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت…

  • پاورپوینت دیالیز

    پاورپوینت دیالیز برچسب ها: دیالیز رفتن به سایت اصلی پاورپوینت دیالیز دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت دیالیز قالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 15فهرست مطالبمحلول های همو دیالیزمحلول دیالیزمقایسه  ترکیب محلول های استات وبیکربناتمایع همودیالیز…

  • ادبیات نظری تحقیق بازی، اسباب بازی

    ادبیات نظری تحقیق بازی، اسباب بازی دانلود ادبیات نظری تحقیق بازی، اسباب بازی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار : - تعریف بازی برای بازی تعاریف متعدّدی بیان شده است…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نیروگاههای بادی

    دانلود پاورپوینت با موضوع نیروگاههای بادی برچسب ها: نیروگاه بادی چیستمقاله نیروگاه بادیتحقیق در مورد نیروگاه بادینیروگاه های بادی ایراننیروگاه بادی منجیلقیمت توربین بادیبزرگترین نیروگاه بادی جهانتحقیق در مورد توربین های بادی رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع…

  • پاورپوینت سیستم های اندازه گیری دقیق

    پاورپوینت سیستم های اندازه گیری دقیق برچسب ها: دانلود جزوه سیستم های اندازه گیری دقیق و کالیبراسیونخرید کتاب سیستم های اندازه گیری دقیق حریر پوشکتاب سیستم های اندازه گیری دقیق و کالیبراسیوناندازه گیری دقیق به انگلیسیانواع سیستم های اندازه گیریکتاب…