مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی,چارچوب نظري هوش بازا,دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی,مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم اختلالات خواب (فصل دوم پایان نامه)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) در 61 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:هوش هیجانییکی از منابع مهم در هر شرکتی، که بی‌شک یکی از مبناهای اصلی و اساسی توسعه است، همانا نیروی انسانی آن است که مجموعه‌ای از افراد با نیازهای بی‌شمار را در برمی گیرد. این افراد در صورت رفع نیازهایشان و داشتن انگیزه کافی، استعداد، توان و مهارت خود را در جهت خدمت به سازمان متبوعه به کار خواهند گرفت. اگر افراد در شرکت‌ها به خوبی عمل نکنند آنگاه آن شرکت در رسیدن به اهداف و انجام وظایف و مسؤلیت‌های خطیر خود با مشکلات عدیده مواجه خواهد شد. از آنجایی که کارکنان واحد بازاریابی و فروش، نقش اساسی و بنیادی در ایجاد یک کار اثربخش در واحد سازمانی را بر عهده دارند. لذا تأمین نیازهای مادی و معنوی آنان و نیز ایجاد یک فضای مناسب هیجانی در محل کار که احتمالاً زمینه ساز توسعه اثربخش بودن بیش از پیش آنهاست، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.برخلاف رفتار یا هوش شناختی، هوش هیجانی  بر درک عواطف و احساسات ما و دیگران تمرکز دارد. و برطبق باور کلی دیوید گلمن  ابداع شده، و او در کتاب خود با نام «هوش هیجانی» عنوان کرده است که چرا آن می‌تواند اهمیت بیشتری از ضریب هوشی داشته باشد. این کتاب برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ منتشر شد. به گفته «گلمن»، هوش هیجانی ظرفیتی برای به رسمیت شناختن مالکیت احساسات خودمان و دیگران، و ایجادانگیزه برای مدیریت عواطف خوب در خود و در روابطمان است.امروزه نقش هوش هیجانی در اثربخشی بازاریابی شرکت‌ها و صنایع برجسته تر شده است و مدیران شرکت‌ها در تلاش برای رسیدن به یک موقعیت رقابتی خوب از طریق قابلیتهای فردی و اجتماعی هوش هیجانی و رسیدن به یک بازاریابی اثربخش می‌باشند. مفهوم اثربخشی بازاریابی وابسته یا در ارتباط قوی، جهت دستیابی شرکت به نتایج ارزشمندی مانند: رشد بلندمدت، افزایش رضایت مشتری، مزیت رقابتی و جهت گیری استراتژیک شرکت، سهم بازار بیشتر از رقبا، تبلیغات و سهم تبلیغاتی از بازار را ایجاد می‌کند. ابعاد “گلمن” از هوش هیجانی به عنوان متغیر‌های پیش بینی کننده و ۵ مقیاس درجه‌ای اثربخشی بازاریابی کاتلر به عنوان متغیر‌های معیار تصویب شده است(نوکا و آهیائوزو ، 2009: 865).پس می‌توان گفت که منابع انسانی مهمترین سرمایه‌های کسب و کار هستند و اقدامات و سیاست‌های پرسنلی خوب و صحیح به علاوه توانایی مدیر در استفاده از توانایی‌ها و انرژی‌های فیزیکی و ذهنی افراد مهمترین عوامل موفقیت سازمان‌ها هستند. نیروی انسانی یکی از عوامل کلیدی در بهبود اثربخشی شرکت‌های مختلف می‌باشد. این نیروی انسانی است که تصمیم می‌گیرد چگونه از زمان، تجهیزات، موادو… موجود در شرکت استفاده کند و چگونه نیازهای مشتری را مرتفع کند. و از آن جایی که استفاده از کار تیمی و گروهی در سازمان‌ها در حال افزایش است، کارکنان دریافتند که برای اینکه بتوانند در کنار سایر اعضای تیم مشغول به کار شوند، باید خود را با محیط کاری جدید هماهنگ کنند. لذا مدیران جهت سوق دادن تیم‌های جدید به سمت کار گروهی مفیدتر و مؤثرتر در یک واحد یا مجموعه به دنبال نفراتی با هوش هیجانی بیشتر و مهارت‌های بالا در برقراری ارتباطات انسانی می‌باشند(دادخواه، 1387).تعریف هوش هیجانیهوش هیجانی یک اصطلاح فراگیر است که مجموعه گسترده‌ای از مهارت‌ها و خصوصیات فردی را در بر می‌گیرد و معمولاً به مهارت‌های بین فردی و درون فردی اطلاق می‌گردد که فراتر از حوزه‌های مشخصی از دانش‌های پیشین، بهره هوشی و مهارت‌های فنی یا حرفه‌ای می‌باشد . همانند تعریف هوش، در تعریف هوش هیجانی اتفاق نظر میان روانشناسان وجود ندارد و برای تعریف آن از ویژگی هایش استفاده می‌شود. صاحب نظران، هوش هیجانی را با توجه به ویژگی‌ها و کارکردهای آن به صورت زیر تعریف کرده‌اند: مایر و سالوی ، هوش هیجانی را توانایی ارزیابی، بیان و تنظیم احساسات خود و دیگران استفاده کارآمد از آن تعریف می‌کنند(خائف الهی و دوستا، ۱۳۸۲: ۵۳). 350)گلمن در تعریف هوش هیجانی می‌گوید: «مهارتی است که دارنده آن می‌تواند از طریق خودآگاهی، روحیات خود را کنترل کند، از طریق خودمدیریتی آن را بهبود بخشد، از طریق همدلی تأثیر آنها را درک کند و از طریق مدیریت روابط به شیوه‌ای رفتار کند که روحیه خود و دیگران را بالا ببرد»(گلمن، 2001: 43).بار آن هوش هیجانی را عامل مهمی در شکوفایی توانایی افراد برای کسب موفقیت در زندگی تلقی می‌کند و آن را با سلامت عاطفی و در مجموع با سلامت روانی افراد مرتبط می‌داند(بار آن ، 1997: 210).بنابراین هوش هیجانی را توانایی استفاده از احساس و عواطف خود و دیگران در رفتارهای فردی و گروهی جهت کسب اهداف می‌توان تعریف کرد. با این همه هوش هیجانی بسیار بیشتر از بهره هوشی خصایص را در اختیار ما قرار می‌دهد که به کمک آنها می‌توانیم چهره انسانی مان را کامل تر کنیم. (گلمن، ۱۳۸۰، ۷۵).به همین جهت در این قسمت به بررسی پنج نوع از ابعاد هوش هیجانی گلمن (خود آگاهی، خود انگیزشی، خود مدیریتی، آگاهی اجتماعی، مدیریت روابط) و تأثیر آن بر روی اثربخشی بازاریابی  کاتلر بر کارکنان پرداخته شده است.هوش بازاريابيمفهوم هوش به عنوان قسمتي از استراتژي بازاريابي با افزايش قدرت رقابتي شركت و پردازش برنامه‌هاي استراتژيك آن، به مفاهيم بازاريابي اضافه شده است (جوهري و استفنز، 2006: 61). هوش بازاريابي هنري است كه سازمانهاي مختلف به آن احتياج دارند. دستيابي به هوش بازاريابي تنها با استفاده همزمان از علم و هنر ميسر است. هوش نه تنها قابليت فردي، بلكه قابليتي سازماني است كه از محيط سازمان كسب می‌شود. هوش بازاريابي، آميخته اي از سه مقوله فرد، سازمان و محيط(همان منبع). تاكنون تعاريف مختلفي از هوش بازاريابي ارائه شده است؛ ازجمله آن، تعريف كاتلر از هوش بازاريابي است: اطلاعات هر روزه در مورد تغييرات در محيط بازاريابي كه مديران در آماده سازي و تطبيق برنامه هاي بازاريابي كمك می‌كند.(پري پوراس و همكاران ، 2005)آقاي جافه(به عنوان كسي كه بيشترين فعاليت را در اين بحث انجام داده است) هوش بازاريابي را جمع‌آوری اطلاعات از محيط بيرون و مجموعه فعاليتهاي درون شركت می‌داند (سانگ و جف، 2009).به نظر نويسندگان با توجه به مفهومي كه در واژه هوش وجود دارد، هوش بازاريابي يك توانايي در فرد يا سازمان است كه به مديران ارشد براي دستيابي به استراتژي، برنامه، هدف و يا حتي چشم انداز سازمان كمك شاياني می‌كند، در واقع سيستم هوش بازاريابي مشخص می‌كند كه چه نوع هوشي مورد نياز است و آن را از محيط دريافت می‌كند و در اختيار سازمان قرار می‌دهد(تان و احمد ، 1999)در مقالات و كتب مختلف، هوش در سه حوزه مطرح می‌شود: هوش بازاريابي، هوش رقبا و هوش كسب و كار. بايد دقت داشت كه هوش بازاريابي چيزي فراتر از هوش رقبا و كسب و كار است؛ اما در بعضي از مطالعات اين سه به صورت يك سيكل نشان داده می‌شود. اين بدين معناست كه اين سه می‌توانند لازم و ملزوم يكديگر باشند(رايت، 2006)بسياري از اطلاعات هوش رقبا، می‌تواند در هوش بازاريابي استفاده شود تا به عنوان يك ورودي براي آن، بتوان يك پروسه پوياي طراحي بازار را تدوين كرد . بنابراين هوش بازاريابي می‌تواند شامل اطلاعات مربوط به محيط كلان، محيط بازار، مشتريان، رقبا و عملكرد گذشته يك سازمان درباره آميخته بازاريابي باشد(بارتلت، گشال و كاتلر، 2001).هوش بازاريابي را می‌توان از منابع مختلفي ازجمله مجلات، نشريات بازرگاني، صحبت با مشتريان، تامين‌كنندگان و توزيع‌كنندگان، همچنين با صحبت با مديران ديگر شركتها كسب كرد(كالف و رايت، 2008)مشخصات هوش بازاريابيبا توجه به مباحث عنوان شده و درجه اهميت هوش بازاريابي براي سازمان، به منظور اجراي موفقيت آميز و استفاده صحيح از اين مفهوم، ابتدا بايد مشخصات و ويژگي هاي هوش بازاريابي شناخته شود. اين مشخصات عبارتند از: ارتباط داشتن : هوش بايد براي تصميم گيرندگان اصلي اطلاعات مهم مربوط به موقعيت را بدهد و از ارائه اطلاعات نامرتبط و اطلاعاتي كه اهميت كمي دارند، اجتناب كند. قابل استفاده  بودن: هوش بايد در قالبي مناسب، قابل درك و قابل استفاده براي مديران باشد تا در آنها انگيزه لازم را ايجادكند و اطلاعات را بگونه اي ارائه كند تا مديران قادر به استفاده از آن در حوزه هاي مختلف باشند.زمان 2: هوش بايد در زمان مناسب به دست گيرنده برسد تا بتواند تصميمات موثر اتخاذ كند. همچنين امنيت آن بايد مد نظر باشد به اين معني كه اطلاعات حاصل از سيستم هوش بازاريابي به دست رقبا و افراد خارج از سازمان نيفتد (فاهي ، 2007).صحت و دقت : هوش بايد واقعا صحيح باشد، تجزيه و تحليل‌ها بدرستي و با دقت و با توجه به جوانب مختلف انجام شده باشد، گيرنده اطلاعات بايد به فرستنده اطلاعات اعتماد داشته باشد و نهايتاً هوش بايد بالاترين كيفيت را داشته باشد.كامل بودن : هوش بايد حتي الامكان شامل تمام رويدادها و حالات ممكن باشد، به طور صحيح تحليل شود و براي تصميم گيرنده واضح و روشن باشد.اهداف : هوش بايد بدون گرايش و انحراف باشد، ديدگاه شخصي بايد به عنوان نظر شخصي مشخص شود و براهداف سازماني متمركز باشد(هاستر ، 2005)قسمتهایی از پیشینه تحقیق:كاراياني(2006 ) در تحقيق خود با عنوان تأثيرات فرهنگ در خلق هوش بازاريابي از طريق اينترنت و ايجاد ارزش در سازمان هاي B2B و با توجه به ارزش روزافزون اينترنت در شركتها، به بررسي راه هاي دستيابي به هوش بازاريابي از طريق اينترنت و بررسي ارتباط هوش كسب شده ازطريق اينترنت و ايجاد ارزش براي آن ومتغيرهايي چون ارتباطات با مشتري، نوآوري، بهره وري و كارايي و ميزان اين ارتباطات می‌پردازد . اين تحقيق از طريق اينترنت انجام شد و پرسشنامه هاي پاسخ داده شده، 240 مورد از شركتهاي B2B از كشورهاي اروپايي، كانادايي و آسيايي است. اين شركت‌ها به صورت تصادفي از طريق جستجو از طريق سايت ياهو  انتخاب شده‌اند. نتايج اين تحقيق با استفاده از فنون آماري مانند رگرسيون و آماره و مدل معادله ساختاري به دست آمده است. يافته هاي اين تحقيق شواهدي را ارائه كرده كه T نشان می‌دهد اينترنت به عنوان يك شبكه كسب و كار مجازي به زندگي درون سازمان‌ها نفوذ كرده و فرصتهاي فراواني را پيش روي سازمان‌ها قرار داده است. همچنين مشخص كرده كه ميزان ارزش سازمانها به اين مقوله و فرهنگ سازماني در اين مقوله تاثير بسزايي داشته است. نوع نمونه گيري و تجزيه و تحليل آن و توجه به منبع مهم اينترنت از جمله نقاط قوت آن است. از نقاط ضعف آن، اين است كه مشخص نشده كه چرا اين متغيرها انتخاب شده، همچنين تعداد نمونه‌ها، با توجه به دامنه گسترده و مخاطبان آن، اندك است.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی چارچوب نظري هوش بازا

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پیشینه و مبانی نظری اثرات خانه هاي دوم بر اکوتوريسم

    پیشینه و مبانی نظری اثرات خانه هاي دوم بر اکوتوريسم دانلود پیشینه و مبانی نظری اثرات خانه هاي دوم بر اکوتوريسم دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه 11 2…

  • مطالعات و رساله معماري طراحي نيروگاه بادي

    برنامه فیزیکی طراحي معماري نيروگاه بادي,پایان نامه معماري نيروگاه بادي,رساله معماري طراحي نيروگاه بادي,طراحي معماري نيروگاه بادي,ظوابط و استانداردهای طراحي معماري نيروگاه بادي,مطالعات معماري طراحي نيروگاه بادي,معماري طراحي نيروگاه دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماري طراحي نيروگاه بادي از…

  • بررسی عوامل اجتماعي موثر بر رضايت شغلي كاركنان موئسسات مطبوعاتي

    بررسی عوامل اجتماعي موثر بر رضايت شغلي كاركنان موئسسات مطبوعاتي برچسب ها: پایان نامه رضايت شغلي تحقیق عدالت توزيعيمقاله انتظارات شغلي پایان نامه تعهد سازمانيبررسی عوامل اجتماعي موثر بر رضايت شغلي كاركنان موئسسات مطبوعاتيعوامل سازمانيعوامل اجتماعينظريه هاي روانشناسي اجتماعينظريات جامعه…

  • دانلود پاورپوینت در مورد روش های پیشرفته ساختمان سازی با نی

    پاورپوینت بامبو در ساختمان,پاورپوینت ساختمان سازی با بامبو,پاورپوینت ساختمان سازی با نی,دانلود پاورپوینت ساختمان سازی با نی,روش های پیشرفته ساخت,ساختمان سازی با نی,گیاه بامبو در ساختمان سازی,معماری خاص نی دانلود فایل اصلی دانلود پاورپوینت در مورد روش های پیشرفته ساختمان…

  • پاورپوینت درمورد نگرشی نوین بر تحلیل اطلاعات فنی پتنتها

    پاورپوینت درمورد نگرشی نوین بر تحلیل اطلاعات فنی پتنتها برچسب ها: پاورپوینت درمورد نگرشی نوین بر تحلیل اطلاعات فنی پتنتهااقسام مالكيت فكريانواع مالكيت صنعتي شرايط پتنت شدن يك اختراع (Patentability) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت درمورد نگرشی نوین بر تحلیل…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی پرورش ،تولید،تکثیر و نگهداری ماهی و آبزیان دریایی

    پرورش آبزیان دریایی,پرورش ماهی,پروژه کارآفرینی پرورش ماهی,پروژه کارآفرینی تولید و تکثیر ماهی,تکثیر و پرورش ماهیان خوراکی,دانلود پروژه کارآفرینی,دانلود پروژه کارآفرینی پرورش ماهی,راه اندازی استخر برای پرورش ماهی,طرح توجیهی پرورش ماهی و آبزیان دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی پرورش…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری,پیشینه پژوهش راهبردهای شناختی و فراشناختی,پیشینه تحقیق راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری,چارچوب نظری راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری,فصل دوم پایان نامه راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق…

  • پاورپوینت خلاقیت در کودکان

    پاورپوینت خلاقیت در کودکان دانلود پاورپوینت خلاقیت در کودکان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بچه هایی که راه حل های جدید و مناسب پیدا می کنند، بچه هایی خلاق هستند. اما باید دانست…

  • پاورپوینت تربیت قرآنی

    پاورپوینت تربیت قرآنی برچسب ها: آیات قران در مورد کودکاننکته تربیتی قرآنینقش مادر در تربیت فرزند از دیدگاه قرانتربیت فرزند در نهج البلاغهبررسی تربیت از منظر قرآن کریمآیات راجع به تعلیم و تربیتمقاله تربیت کودک از دیدگاه اسلامتربیت خانواده در…

  • پیشینه و مبانی نظری بورس اوراق بهادار

    پیشینه و مبانی نظری بورس اوراق بهادار دانلود پیشینه و مبانی نظری بورس اوراق بهادار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : 2 - 1 - مقدمه 2 - 2 - بورس…

  • رابطه بین نگرش ایجابی مديران و عملكرد دبيران

    عملکرد,نگرش ایجابی دانلود فایل اصلی رابطه بین نگرش ایجابی مديران و عملكرد دبيران از سایت دانلود فایل تحقیق رابطه بین نگرش ایجابی مديران و عملكرد دبيران در حجم 61 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی…

  • پاورپوینت ارزيابي و مديريت مخاطرات رهاسازي محصولات دست ورزي شده ژنتيكي

    پاورپوینت ارزيابي و مديريت مخاطرات رهاسازي محصولات دست ورزي شده ژنتيكي برچسب ها: ارزيابي و مديريت مخاطرات رهاسازي محصولات دست ورزي شده ژنتيكيتنوع زيستيتهديدات در تنوع زيستي جهانياهميت تنوع زيستيدو روش تشخيص LMOs رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ارزيابي و…

  • پاورپوینت اسید فولیک

    پاورپوینت اسید فولیک دانلود پاورپوینت اسید فولیک دسته بندي : مامایی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع اسید فولیک ،در قالب ppt و در 17 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت : خانم ها باید مکمل…

  • مبانی نظری خلاقیت کارکنان

    مبانی نظری خلاقیت کارکنان دانلود مبانی نظری خلاقیت کارکنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاقیت کارکنان ضرورت خلاقيت : 1 - 2 - 3 - تعريف خلاقيت : 1 - 2 - 4…

  • پاورپوینت ساختمان پروما مشهد

    پاورپوینت ساختمان پروما مشهد برچسب ها: سایت مرکز خرید پروما مشهدآدرس پروما مشهدتخفیف پروما مشهدساعت کار پروما مشهدمالک پروماپروما مشهد کجاستکانال تلگرام پروما مشهدالماس شرق رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ساختمان پروما مشهد دسته بندي : گردشگری جزئیات و دریافت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت یادگیری الکترونیکی (فصل 2)

    پيشينه,پيشينه پژوهش آموزش الکترونیکی,پيشينه نظري یادگیری الکترونیکی,دانلود مباني نظري فناوری اطلاعات و ارتباطات,فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه آموزش از راه دور,مباني نظري آموزش الکترونیکی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) مهارتهای فراشناختی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت اصول و روشهای طراحی شهری

    پاورپوینت اصول و روشهای طراحی شهری دانلود پاورپوینت اصول و روشهای طراحی شهری دسته بندي : شهرسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت اصول و روشهای طراحی شهری،در حجم 34 اسلاید،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن:…

  • مبانی نظری پیشینه تحقیق چرم و چرم سازی و محصولات چرمی

    مبانی نظری پیشینه تحقیق چرم و چرم سازی و محصولات چرمی دانلود مبانی نظری پیشینه تحقیق چرم و چرم سازی و محصولات چرمی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق چرم…

  • ادبیات نظری تحقیق و پیشینه آموزش های فنی و حرفه ای و توسعه کارآفرینی

    ادبیات نظری تحقیق و پیشینه آموزش های فنی و حرفه ای و توسعه کارآفرینی دانلود ادبیات نظری تحقیق و پیشینه آموزش های فنی و حرفه ای و توسعه کارآفرینی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق آشنایی با بازارهای قدیمی ایران وفضاهای بازار

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق آشنایی با بازارهای قدیمی ایران وفضاهای بازار دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق آشنایی با بازارهای قدیمی ایران وفضاهای بازار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : بازارهای ایرانی…

  • دانلود پرسشنامه تعارض با والدین: (CP)

    پرخاشگری کلامی,پرسشنامه تعارض,پرسشنامه تعارض با پدر و مادر,پرسشنامه تعارض با والدین(CP),پرسشنامه تعارض بین فردی,پرسشنامه تعارض زناشویی,تعارض با والدین(CP),شیوه های فرزند پروری,مشکل فرزندان با والدین,مشکلات خانوادگی,و خشونت در خانواده دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه تعارض با والدین: (CP) از سایت دانلود…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کارکرد خانواده (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری کارکرد خانواده,ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کارکرد خانواده (فصل دوم پایان نامه),پیشینه تحقیق کارکرد خانواده,رويكردها و ديدگاه هاي تبيين خانواده,فصل دوم پایان نامه کارکرد خانواده,مبانی نظری کارکرد خانواده دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کارکرد خانواده…

  • پاورپوینت مهارتهای ارتباطی همسران و اصول مهم برای زندگی موفق همسران

    پاورپوینت مهارتهای ارتباطی همسران و اصول مهم برای زندگی موفق همسران برچسب ها: مهارتهای ارتباطی در زندگی زناشویی pptدانلودکتاب مهارت های ارتباطی همسرانمهارتهای ارتباطی در خانوادهمهارت کلامی بین زوجینمهارت های ارتباطی زوجین pptمهارتهای ارتباطی با همسرارتباط موثر بین زوجینمهارت های…

  • پاورپوینت فراکتالها در معماری

    پاورپوینت فراکتالها در معماری دانلود پاورپوینت فراکتالها در معماری دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت فراکتالها ، در حجم 71 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: واژه فراکتال…

  • بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیون بر واکنش های هیجانی و تمایل به برنامه ریزی رفتاری مشتریان بیمه

    بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیون بر واکنش های هیجانی و تمایل به برنامه ریزی رفتاری مشتریان بیمه برچسب ها: دانلود پایان نامه بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیون بر واکنش های هیجانی و تمایل به برنامه ریزی رفتاری مشتریان بیمهدانلود مقاله بررسی تاثیر…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری رضایت شغلی,پیشینه تحقیق رضایت شغلی,دانلود پیشینه پژوهش رضایت شغلی,فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی,مبانی نظری مفهوم رضایت شغلی,مفهوم رضایت شغلی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی (فصل دوم پایان نامه) از سایت دانلود فایل…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)رفتار مدیریت سود و بازده سهام

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)رفتار مدیریت سود و بازده سهام دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)رفتار مدیریت سود و بازده سهام دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل 1 - 2 - مقدمه…

  • مصالح ساختمانی سیمان

    مصالح ساختمانی سیمان دانلود مصالح ساختمانی سیمان دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل سیمان مصالح ساختمانی ( CEMENT ) فهرست تاریخچه سیمانسیمان چیست؟ترکیبات شیمیایی سیمانروش های ساخت سیمانمراحل ساخت سیمانانواع سیمان تاریخچه سیمان در رم قدیم مخلوطی…

  • بررسی تاثیر کیفیت ادراک شده وب سایت بر رضایت مشتری در تجارت الکترونیک

    بررسی تاثیر کیفیت ادراک شده وب سایت بر رضایت مشتری در تجارت الکترونیک برچسب ها: کیفیت ادراک شده وب سایت رضایت مشتری اعتماد مدل¬یابی معادلات ساختاري دیجی کالا رفتن به سایت اصلی بررسی تاثیر کیفیت ادراک شده وب سایت بر…

  • ترجمه مقاله انگلیسی: نظریه های مدیریت دولتی توسعه هایی در نظریه مدیریت دولتی

    Developments in Public Management Theory,Theories of Public Management,توسعه هایی در نظریه مدیریت دولتی,دانلود مقاله توسعه هایی در مدیریت,دانلود مقاله نظریه مدیریت دولتی,نظریه مدیریت دولتی دانلود فایل اصلی ترجمه مقاله انگلیسی: نظریه های مدیریت دولتی توسعه هایی در نظریه مدیریت دولتی…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته معماری،بررسي مصالح

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته معماری،بررسي مصالح برچسب ها: گزارش کاراموزي بررسي مصالح(کاشي)کاراموزي بررسي مصالح(کاشي)کارورزي بررسي مصالح(کاشي)دانلود گزارش کارآموزي بررسي مصالح(کاشي)بررسي مصالح(کاشي)مصالحکاشي رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته معماری،بررسي مصالح دسته بندي : معماری و عمران جزئیات…

  • مبانی نظری و پژوهش نظری نگرش و شیوه های فرزندپروری (فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري سبک های فرزندپروری,پيشي,پیشینه نظری فرزندپروری,چارچوب نظري شیوه فرزندپروری والدین,دانلود مباني نظري شیوه های فرزندپروری,فصل دوم مهارت های فرزندپروری,مباني نظري سبک های فرزندپروری,مباني نظري و پيشينه پژوهش نگرش و شیوه های فرزندپروری دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پژوهش…

  • فیلم آموزش کامل شروع بازی سیستم لندن The London System with 2.Bf4

    فیلم آموزش کامل شروع بازی سیستم لندن The London System with 2.Bf4 دانلود فیلم آموزش کامل شروع بازی سیستم لندن The London System with 2.Bf4 دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل The London System with 2.Bf4 by  Simon…

  • بررسی عوامل موثر برسرمایه های اجتماعی پلیس ایران

    بررسی عوامل موثر برسرمایه های اجتماعی پلیس ایران برچسب ها: سرمایه اجتماعی توانمندی پلیس تبلیغات پلیس اقتدار پلیس پلیس دانش بنیانپایان نامه بررسی عوامل موثر برسرمایه های اجتماعی پلیس ایرانپروژه بررسی عوامل موثر برسرمایه های اجتماعی پلیس ایران رفتن به…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش اهداف آموزش و پرورش دوره ابتدايي (فصل دوم)

    ادبیات نظری مشكلات رفتاري دانش آموزان در مدارس,پیشینه پژوهش اهداف آموزش و پرورش دوره ابتدايي,فصل دوم پایان نامه اهداف آموزش و پرورش دوره ابتدایی,مبانی نظری اهداف آموزش و پرورش دوره ابتدایی و ویژگی های کودکان در دوره ابتدایی,مبانی نظری و…