مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش فروشگاه اینترنتی,پيشينه تحقيق مدل های مرتبط با خرید آنی,پيشينه نظري,چارچوب نظري انواع خرید آنی,مباني نظري ماهیت خرید آنی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) در 78 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبا آغاز عصر اینترنت و گسترش تجارت الکترونیک، توجهات کسب وکار به سمت خرید آنلاین تغییر کرده و تحقیقات درباره عواملی که باعث افزایش خرید بصورت آنلاین می گردد، شروع شده است. برای کسب سهم بیشتر بازار و فروش بیشتر در شرایط رقابتی امروز، باید از تمامی فاکتور های فروش استفاده نمود و به بقا رو رشد کسب و کار کمک کرد. تجارت الکترونیک یکی از ویژگی هاي اساسی در عصر اینترنت شده است. طبق اطلاعات مرکز سیاست گذاري ارتباطی یو سی ال اي (2001)، فروش آنلاین سومین فعالیت عمده و مورد استفاده بر روي اینترنت بعد ازاستفاده از ایمیل، چت و گردش در وب شده است. این فعالیت حتی از جستجوي اخبار و اطلاعات سرگرم کننده که دو فعالیت معمول کاربران اینترنت است نیز پیشی گرفته است. 9/48 درصد از کاربران اینترنت خرید اینترنتی داشته اند، سه چهارم آنها هر ساله 1 تا 10 خرید انجام می دهند. در مقابل خریداران حرفه اي که سالانه به طورمیانگین 20 خرید انجام می دهند، کاربران تازه کار به طور سالیانه چهار خرید انجام می دهند (لوز و بلمن ، 1999: 19).محیط خرید اینترنتی به مشتریان و خریداران کمک می کند تا با فراهم کردن انتخاب گسترده، ارزیابی اطلاعات، دقت و مقایسه کالاها زمان کمتري را صرف تصمیم گیري کنند. اینترنت اطلاعات مقایسه اي و ارزیابی شد ه اي را فراهم می کند و ممکن است هزینه جستجوي اطلاعات و تلاش براي تصمیم خرید را کاهش دهد. اگرچه مشتریان اینترنتی عمدتاً در تعامل با سیستم هاي کامپیوتري هستند و نمی توانند به طور فیزیکی کالاي واقعی را لمس و احساس کنند ولی آنها با استفاده از اطلاعات فراهم شده به وسیله فروشگاه هاي اینترنتی می توانند به شکل الکترونیک تصمیم گیري کنند. شرکت هایی که براي رشد خرده فروشی آنلاین برنامه ریزي می کنند، نیاز دارند تا تخمین هاي قابل اتکایی از رشد فروش آنلاین داشته باشند. در مورد رفتار خرید مصرف کنندگان اطلاعاتی نیاز است تا به شرکت ها در تعریف راهبردهاي خرده فروشی آنلاین جهت طراحی وب سایت، تبلیغات آنلاین، بخش بندي بازار، تنوع محصول، موجودي انبار و توزیع کمک کند. پیش بینی هاي قابل اتکا باید بر اساس رفتار مصرف کنندگان آنلاین باشد یا اینکه از نیات مشتریان بالقوه نظرسنجی شود یا حتی از خبرگان بازاریابی الکترونیک سؤال گردد (لوز و بلمن،1999: 20).خرید آنی بخش مهمی از حجم معاملات خرده فروشی را پوشش می دهد. برای مثال در تحقیقی از 1047 مصرف کننده ی انگلیسی، 76 درصد خریدهای خواروبار خود را از طریق آنی انجام دادند، 57 درصد هم محصولات با قیمت متوسط مثل مد را از طریق آنی انجام دادند؛ و28 درصد برای خرید محصولات گران  قیمت مثل وسایل الکترونیکی و مبلمان را انجام دادند.  همینطور در ایالت متحده امریکا نیز تحقیقات مشابهی انجام گرفته است. یک تحقیق از 2273 مصرف کننده نشان داد که 67 درصد از بزرگسالان امریکایی در ماه گذشته محصولاتی را بطور آنی خریداری کرده اند و80 درصد از پاسخ دهندگان خرید آنی را در سال گذشته انجام داده اند، دو سوم از آنها بیان کردند که از خریدهای آنی خود پشیمان شده اند  (فلوه و مادلبرگر،2013 :429). با رشد خرید آنلاین درک عمیقی از خرید آنی از طریق اینترنت به طور ضروری شروع شد. در سال 2011 بخش خرده فروشی آنلاین درآمد 2/530 میلیارد دلار در سرتاسر جهان به دست آورد. این امر نشان دهنده افزایش 4/15 درصدی در دوره 2007 تا 2011 می باشد. در ایلات متحده آمریکا، خرده فروشی آنلاین به حجم معاملات 2/176 میلیارد در2010رسید. بر طبق تحقیقات پیش بینی کننده در سالهای آتی 10درصد نرخ رشد سالانه مورد انتظار است. بدین معنی که پیش بینی شده حجم معاملات خرده فروشی آنلاین در 2015 به 280 میلیارد برسد (مولپرو و همکاران ، 2011). اگرچه ارقام پیش بینی شده برای خرید آنی آنلاین در دسترس نیست. این حقیقت وجود دارد که عوامل خرید آنلاین مثل عاملان پیشنهاد-دهنده تحت حوزه کارکردیشان، باعث تحریک خریدهای آنی می شوند (هاستلر و همکاران ، 2011: 339). تحقیقات بازاریابی مشخص کرده اند که ویژگی های فروشگاه بعنوان یک تحریک کننده مهم برای خریدهای آنی محسوب می شوند (استیلی و همکاران،2010: 270). یک تحقیقی که  با بیش از 500 خریدار انجام شد، نشان داد که محرک های درون فروشگاهی منجر به خریدهای آنی بیشتر و در نتیجه باعث ایجاد پنج میلیارد دلار می شود (موگلونسکی ، 1998: 32). بعلاوه دونوان و همکاران  (1994) نتیجه گرفتند که جو و محیط فروشگاه می تواند بصورت پایدار خریدهای برنامه ریزی نشده و مدت زمان سپری شده در زمینه خرده فروشی را افزایش دهد. در این فصل به صورت مفصل، عوامل مرتبط با خرید آنی در فروشگاه های سنتی، عوامل شخصیتی (انگیزه لذت جوئی، آنی گرایی و …)، انواع وب گردی، فروشگاه اینترنتی و عوامل تشکیل دهنده آن تشریح می گردد. در قسمت پیشینه تحقیق نیز مطالعاتی که در حوزه خرید آنی (داخلی و خارجی) انجام شده است، ذکر می گردد و در پایان توسعه فرضیات و ارئه مدل عملیاتی تحقیق ارائه می شود.خريد آنیدردهه 1950 هنگامي كه مفهوم خريد آنی، تنها به عنوان يك مفهوم، رسميت پذيرفته شده بود ، دركي بدين منوال گسترش يافته بود كه خريد آني يك مفهوم يك بعدي و ساده است. ادبيات آن زمان، خريد آني را مترادف و برابر با خريد بدون برنامه ريزي مي دانستند. اين تعريف كم عرض و ساده، شايد نتيجه تحقيقات محدود در اين حيطه، از جهت اينكه خريد آني مفهومي جديد درآن زمان بود. پيرون  (1991) مطرح كرد كه در طي آن زمان بيشتر از مصرف كننده ، خريد مورد توجه محققان بوده است. اين ديد به خريد آني يك دهه بعد به درك كاملتري، تكامل يافت. ادبيات آن زمان، اين موضوع كه، خريد بدون برنامه ريزي تنها يك الزام براي خريدهاي آني است اما شرط كافي براي خريدهاي به اصطلاح آني ناميده مي شدند، نيست، پذيرفته شده بود. ديگر توسعه قابل توجه، رد عقيده قبلي ايجاد شده، با اين عنوان كه، خريد آني به طور مسلم يك خريد غير منطقي بوده و نمي توان آن را تحت تاثير قرار داد. اين نوع نگرش را مي توان در تحقيقات انجام شده در اين دوره كه شامل چگونه فضاي قفسه (کاکس،1964)، جمعيت شناختي مصرف كننده (کلات و ویلت ،1967) تاثيرات خريد آني مشاهده نمود. علاوه بر اين موارد، تلاشهاي در طي اين دوره براي شناسايي و طبقه بندي خريد آني به عنوان طبقات متفاوت انجام گرفته بود (نظری و قادری،1390: 130).راك و فیشر  (1995) وقوع يك خريد  آنی را اين گونه تعريف مي كنند: « وقتي يك مصرف كننده تمايلي  آنی، غالباً قوي و پايدار به خريد آني يك كالا پيدا مي كند.  اين انگيزه  آنی پيچيده است و ممكن است تعارض احساسي ايجاد نمايد». خريد آنی، بدون قصد و غير عمدي است، زيرا فرد به طور فعالانه به دنبال كالاي خاصي نبوده است و هيچ برنامه اي براي خريد نداشته و در حال انجام عمل خريد نبوده است. مشخصه غير عمدي بودن و عدم برنامه ريزي لازمه يك خريد آنی است اما تنها معيار براي قرار گرفتن در طبقه خريد آنی نمي باشد. در واقع هر خريد آني حتماً بدون قصد است، اما هر خريد بدون قصدي الزاماً يك خريد آني نيست. خريد آني بدون تفكر است، زيرا اين خريد بدون انجام ارزيابي هاي زياد انجام مي پذيرد .كسي كه خريد آنی انجام مي دهد با احتمال كمتري پيامدهاي خريد خود را در نظر مي گيرد و يا درباره آن خريد فكر به دقت فكر مي كند. اين فرد تنها بر خشنودي آني حاصل از پاسخ به ميل خريد تمركز دارد و به حل يك مسئله از پيش ايجاد شده فكر نمي كند. همچنين خريد آني بي درنگ و سريع انجام مي شود. فاصله زماني ميان ديدن كالا و خريد آن بسیار كوتاه است و تصميم خريد بسيار عجولانه اتخاذ مي شود. خريد آني به خاطر جمع آوري اطلاعات بيشتر، مقايسه فروشگاه ها، گرفتن مشورت و … به تعويق نمي افتد (جونز و همکاران ،2003: 508).در دهه هاي اخير فرآيند تصميم گيري براي خريد، به طور گسترده اي مورد مطالعه و بررسي قرارگرفته است. موضوع اصلي در بدنه اين دانش اين است كه انتخاب هاي مصرف كننده را مي توان از ديدگاه عقلايي توصيف كرد و اين در حاليست كه يك انتخاب، پس از بررسي دقيق جنبه هاي متفاوت كالا و بررسي جايگزین های مختلف آن، انجام مي شود. درحالي كه در برخي موارد، مصرف كنندگان از اين حدود عقلايي خارج مي شوند. در چنين مواردي، انتخاب ها بدون بررسي دقيق در مورد جايگزين هاي موجود انجام مي شوند و اطلاعات كافي در رابطه با كالايي كه مشتريان به آن علاقه دارند، در دست نيست و همچنين قصدي قبلي براي خريد آن كالا وجود نداشته است در چنين لحظاتي است كه خريدهاي آني در اينترنت اتفاق مي افتند (نظری و بغدادی،1392: 225).محققان بسياري تعاريف ادراكي متعددي از خريد آني ارائه كرده اند. پیرون (1991) تعاريف پيشين را بازبيني كرده و نتيجه گيري مي كند كه هيچ يك از آنها، به طور كامل اين پديده جالب و پيچيده را تعريف نمي كنند. او سيزده بعد از تعاريف محققان ديگر را كه در مورد خريد  آني متداول بود ، تعيين كرد. سپس اين ابعاد را يكپارچه كرده و تعريفي كوتاه از خريد آني بدين گونه ارائه داد: “خريد آني نوعي خريد برنامه ريزي نشده است، نتيجه رويارويي با محرك هاست و درمحل در موردش تصميم گيري شده است و پس از خريد، خريدار واكنش هاي احساسي و يا شناختي را تجربه مي كند”. (نظری و بغدادی،1392: 225). با آغاز عصر اینترنت و گسترش تجارت الکترونیک، توجهات به سمت خرید آنی آنلاین معطوف شده است و تحقیقات در مورد خرید آنی آنلاین شروع شد. بسیاری از مطالعات دانشگاهی در زمینه خرید آنی در محیط آنلاین انجام شده است (پاربوتیچ و همکاران ،2009: 66).  به گفته اروگلو وهمکاران (2001) خرید در محیط آنلاین، فرصت های جستجو بالقوه را فراهم می کند و محدودیت های زمانی و مکانی را که اغلب مشتریان با آن مواجه اند را کاهش می دهد و این عوامل باعث افزایش خرید آنی در محیط آنلاین می شود. مشتریانی که احتمالأ در فروشگاه های سنتی به صورت آنی خرید می کنند به احتمال بیشتر در محیط های آنلاین نیز به صورت آنی خرید می کنند (دیتمار و همکاران ، 2004: 430).اولین مطالعه مرتبط با خرید آنی انلاین توسط آدلار و همکاران  (2003) انجام شد که تأثیر اشکال مختلف ارائه اطلاعات (متن، تصویرها و ویدئوها) را بر روی رفتار خرید آنی  بررسی کردند. مطالعه دیگری مدلی را برای توضیح تأثیر جریان رفتارهای خرید آنلاین با در نظر گرفتن خرید آنی بعنوان یک متغیر تعدیل گر پیشنهاد کرد (اسمیت و سیواکومار ، 2004: 1202). مطالعات دیگر بر نقش آنی گرایی بر خرید آنلاین تأکید کردند. پارک و لنون  (2006) یک ارتباط بین گرایشات خرید آنی در کانال های مختلف به وسیله نشان دادن اینکه خرید آنی در تلویزیون توسط خرید آنی در خرید فروشگاهی تأثیر پذیرفته است را ایجاد کردند. در زمینه  محصولات مد، در کل نوآوریهای مد درجه بالایی از خرید آنی را نشان می دهد (پاو و لو  ،2004: 399). بیشتر مطالعات اخیر بر روی خرید آنی انلاین با مدل محرک – ارگانیسم – پاسخ با در نظر گرفتن محرک های خارجی فراهم شده توسط فروشگاه الکترونیکی، حالت های داخلی ارگانیسم  و انواع مختلف پاسخ ادامه پیدا کرده است. هر سه عنصر محرک– ارگانیسم– پاسخ تعداد زیادی از ویژگی های شخصی را دارد و هر کدام از این مطالعات بر مفاهیم مختلف این چارچوب نظری تمرکز کرده اند. اگرچه بطور شفاف به مدل محرک– ارگانیسم– پاسخ توجه نکرده اند، ورهاگن و وندولن  (2011) اجزای متمایزی از این رویکرد را در تحقیق خودشان استفاده کردند. یافته هایشان نشان می دهد که جذابیت محصول و نوع ارتباطات وب سایت و همچنین لذت جویی بعنوان یک حالت ذهنی که بصورت مثبت و منفی مؤثر است بر آن تأثیر می گذارند. هر دوی آنها  تأثیر مهمی بر روی پاسخ، وب گردی، دارند. پاربوتیچ و همکاران   (2009 ) مدلی شامل عوامل مرتبط به وظیفه مثل ارتباط اطلاعات و عوامل مرتبط به حالت مثل جذابیت های دیداری بعنوان محرک در نظر گرفتند. حالتهای درونی بر مبنای نظریه پذیرش فناوری (مفید بودن درک شده) و لذت جویی درک شده مفهوم سازی شده بودند. خرید آنی بعنوان پاسخ در نظر گرفته شده بود. در یک تحقیق پژوهشی بصورت تجربی فرضیه های مؤثر تأیید شد.خریداران آنلاین نسبت به کسانی که از در فروشگاه فیزیکی هستند خودجوش ترند. محرک های بازاریابی آنلاین، آنی گرایی بیشتری را برای خرید ایجاد کرده  و به خریداران آنلاین اجازه می دهند ریسک گریزی کمتر داشته باشند (مدهاواران و لاوری ، 2004: 62).در حالت کلی خرید آنی با سهولت و آسانی پیوند خورده است بازاریابان تلاش زیادی  را انجام داده اند تا عمل خرید را برای مصرف کنندگان به یک فرایند سهل و آسان تبدیل سازند. به عنوان مثال به وجود آوردن فروشگاه های اینترنتی با امکان خرید خود خدمتی، مراکز خرید 24ساعته،  محل های برای پارک خودرو و نوآوری های دیگر که هدف آنها ایجاد کردن عمل خرید به عملی سهل برای خریداران می باشد.قسمتهایی از پیشینه پژوهش:ون جو پارک و همکاران در سال 2013 مطالعه ای را با عنوان ویژگی های ظاهری محصول، وبگردی و خرید آنی اینترنتی در وب سایت های خرید انجام دادند و متغیرهای تنوع انتخاب، وبگردی، ویژگی های ظاهری محصول، خرید آنی اینترنتی را برای پژوهش خود انتخاب کردند. نتایج بدست آمده از این پژوهش حاکی از آن است که تنوع انتخاب تأثیر مثبتی بر وبگردی دارد و وبگردی تأثیر مثبتی بر خرید آنی دارد و بویژه عوامل تنوع انتخاب و ویژگی های ظاهری محصول تأثیر مستقیمی بر خرید آنی اینترنتی دارند.یونگ لی و همکاران در سال 2013 مطالعه ای را با عنوان ویژگی های وب سایت در تحریک خرید آنی آنلاین: یک بررسی تجربی بر ادراکات مصرف کننده انجام دادند و متغیرهای ویژگی های شخصیتی، دسترسی به محصول، ویژگی های ظاهری، آسانی استفاده از وب سایت، آنی گرایی، ارزیابی هنجاری را برای پژوهش خود انتخاب کردند. نتایج پژوهش این افراد نشان داد که ویژگیهای شخصیتی، تعیین کننده های کلیدی تحریک به خرید آنی هستند، در حالی که عوامل وب سایت پیش سازهای مهمی برای خرید آنی آنلاین هستند.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) به شرح زیر می باشد:2-1) مبانی نظری تحقیق   2-1-1) مقدمه    2-1-2) خريد آنی    2-1-2-1) ماهیت خرید آنی    2-1-2-2) انواع خرید آنی    2-1-2-3) عوامل مؤثر بر خرید آنی    2-1-2-3-1) عوامل خارجی مؤثر بر خریدآنی    2-1-2-3-2) عوامل داخلی مؤثر بر خریدآنی    2-1-2-3-3) عوامل مهم شخصیتی مؤثر بر خرید آنی    2-1-3) انگيزه لذت جوئی    2-1-3-1) انواع انگيزه لذت جوئی    2-1-4) آنی گرایی    2-1-4) تجارت الکترونیک    2-1-6) فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1) محیط فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-1) محتوا فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-1-1) کیفیت اطلاعات    2-1-6-1-1-2) دقت اطلاعات    2-1-6-1-1-3) مرتبط بودن اطلاعات    2-1-6-1-1-4) نکاتی در مورد متون و اطلاعات    2-1-6-1-2) طرح فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-2-1) استراتژی های طراحی وب سایت    2-1-6-1-2-1-1) استراتژی اطلاعاتی/ ارتباطی    2-1-6-1-2-1-2) استراتژی آنلاین/ معاملاتی    2-1-6-1-3) پیمایش فروشگاه اینترنتی    2-1-7) وبگردی منفعت گرایانه و لذت جویانه    2-1-7-1) مفهوم جستجو (پرسه زنی)     2-2-7) مدل های مرتبط با خرید آنی    2-1-8-1) مدل مویوگاناتام و بکارت    2-1-8-2) مدل جیوتی بادگیان و ورما     2-1-8-3) مدل دهدشتي و مبرهن    2-2) پیشینه تحقیق    2-2-1) پیشینه تحقیقات داخلی    2-2-2) پیشینه تحقیقات خارجی    منابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) مباني نظري ماهیت خرید آنی پيشينه تحقيق مدل های مرتبط با خرید آنی پيشينه پژوهش فروشگاه اینترنتی چارچوب نظري انواع خرید آنی پيشينه نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • مبانی نظری و وپیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتری (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتری,پيشينه تحقيق بازاریابی رابطه ای چیست,دانلود مبانی نظری و وپیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتری (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ابعاد بازاریابی راب,مباني نظري پایان نامه بازاریابی رابطه مند دانلود فایل…

  • پیشینه ومبانی نظری سیستم های مغزی رفتاری

    پیشینه ومبانی نظری سیستم های مغزی رفتاری دانلود پیشینه ومبانی نظری سیستم های مغزی رفتاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل به نام خدا فصل دوم پایان نامه روانشناسی درباره سیستم های مغزی رفتاری…

  • پیشینه و مبانی نظری طرح کانال توزیع

    پیشینه و مبانی نظری طرح کانال توزیع دانلود پیشینه و مبانی نظری طرح کانال توزیع دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه طرح کانال توزیع طرح کانال توزیع بررسی نیازهای خدماتی مصرف…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مسئولیتهای اجتماعی سازمانها و شرکتها (فصل 2)

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مسئولیتهای اجتماعی سازمانها و شرکتها (فصل 2) برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه تحقیق مسئولیت های اجتماعی سازمانها و شرکتها مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دو) مسلیت اجتماعیدانلود مبانی نظری مسئولیت اجتماعی شرکت ها…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش ویژگی های کیفی اطلاعات در صورت های مالی

    خصوصیات کیفی گزارشگری مالی,دانلود مباني نظري نمودار خصوصیات کیفی اطلاعات حسابداری,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)ویژگی های کیفی اطلاعات در صورت های مالی,ويژگيهاي كيفي اطلاعات حسابداري,ویژگی های کیفی اطلاعات حسابدار,ویژگی های کیفی صورتهای مالی دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • ترجمه مقاله انگلیسی: رایانش ابری اجتماعی با استفاده از شبکه‌ی اجتماعی

    ترجمه مقاله انگلیسی: رایانش ابری اجتماعی با استفاده از شبکه‌ی اجتماعی برچسب ها: رایانش ابریشبکه اجتماعیرایانششبکهاجتماعیکلود09358978227دانلودSocial Cloud Computing Using Social Networkترجمه مقاله Social Cloud Computing Using Social Networkمقاله Social Cloud Computing Using Social Networkترجمه مقاله رایانش ا رفتن به سایت…

  • مبانی نظری تنوع فرهنگی

    مبانی نظری تنوع فرهنگی دانلود مبانی نظری تنوع فرهنگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تنوع فرهنگی ادبیات 2 - 1 فرهنگ 2 - 2 شهروندی فرهنگی 2 - 3 تنوع فرهنگی 2 -…

  • چارچوب نظری تحقیق و پیشینه پژوهشی عوامل موثر بر ساختار سرمایه و بازده سرمایه گذاری

    پيشينه پژوهش سرمایه گذاری,پيشينه تحقيق ساختار سرمایه و بازده سرمایه گذاری,چارچوب نظري بازده سرمایه گ,دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق عوامل موثر بر ساختار سرمایه و بازده سرمایه گذاری,فصل دوم پايان نامه سرمایه گذاری,مباني نظري بازده سرمایه گذاری دانلود فایل…

  • ادبیات نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و نظریه های فرهنگ پذیری و هویت فرهنگی(فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و انواع استراتژی رقابتی (فصل دوم پایان نامه),پيشينه پژوهش دیدگاه های هویّت و هویّت فرهنگی,پيشينه تحقيق هویّت و هویّت فرهنگی,فصل دوم پايان نامه مفاهیم و تعاریف هویّت و هویّت فرهنگی,مباني نظري فرهنگ و…

  • ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهشی مفاهیم و دیدگاه های اوقات فراغت (فصل2)

    ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهشی مفاهیم و دیدگاه های اوقات فراغت,پيشينه پژوهش اوقات فراغت و بیكاری,پيشينه تحقيق ویژگی‌های اوقات فراغت,دانلود مباني نظري مفهوم اوقات فراغت,فصل دوم پايان نامه ارشد اوقات فراغت,مباني نظري تاریخچه اوقات فراغت دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق…

  • پاورپوینت هنر رفتار با افراد دشوار

    پاورپوینت هنر رفتار با افراد دشوار برچسب ها: دانلود کتاب روش برخورد با افراد دشوار pdfدانلود رایگان کتاب روش برخورد با افراد دشوار pdfدانلود رایگان روش برخورد با افراد دشواردانلود پی دی اف کتاب روش برخورد با افراد دشواردانلود کتاب…

  • پاورپوینت انرژی و تبدیل های آن (علوم هفتم)

    پاورپوینت انرژی و تبدیل های آن (علوم هفتم) برچسب ها: پاورپوینت انرژی و تبدیل های آن (علوم هفتم) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت انرژی و تبدیل های آن (علوم هفتم) دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • فیلم آموزش کامل درس دوم زبان انگلیسی هشتم (My week: هفته من)

    آموزش زبان انگلیسی,درس دوم زبان هشتم,زبان انگلیسی به زبان ساده,زبان انگلیسی پایه هشتم,زبان انگلیسی دوم راهنمایی دانلود فایل اصلی فیلم آموزش کامل درس دوم زبان انگلیسی هشتم (My week: هفته من) از سایت دانلود فایل کتاب زبان انگلیسی پایه هشتم…

  • ادبیات نظری تحقیق آثار اجتماعی شرفنامه

    ادبیات نظری تحقیق آثار اجتماعی شرفنامه دانلود ادبیات نظری تحقیق آثار اجتماعی شرفنامه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل آثار اجتماعی در شرفنامه نظامی گنجوی « شرفنامه » ستایش اتابیک اعظم ، نصره الدین…

  • پاورپوینت زندگینامه حضرت موسی

    پاورپوینت زندگینامه حضرت موسی دانلود پاورپوینت زندگینامه حضرت موسی دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل شاید سخت ترین لحظات برای یک مادر، لحظه ای باشد که باید به ناچار کودک تازه به دنیا آمده اش را…

  • پاورپوینت اصول طراحی پرسشنامه

    پاورپوینت اصول طراحی پرسشنامه دانلود پاورپوینت اصول طراحی پرسشنامه دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با اصول طراحی پرسشنامه ، در حجم 68 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: گرد آوری اطلاعات مورد…

  • پیشینه و مبانی نظری مسئله قوميت و ناسيوناليسم قومي

    پیشینه و مبانی نظری مسئله قوميت و ناسيوناليسم قومي دانلود پیشینه و مبانی نظری مسئله قوميت و ناسيوناليسم قومي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق مسئله قوميت و ناسيوناليسم قومي…

  • پاورپوینت سركه

    پاورپوینت سركه برچسب ها: سرکه سفید از چی درست میشهسرکه صنعتیفرمول سرکهمضرات جوشاندن سرکهفواید بچه سرکهسرکه سفید برای پوستمضرات سرکه سیبمضرات سرکه برای مردان رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سركه دسته بندي : برنامه ریزی شهری جزئیات و دریافت گزارش…

  • پاورپوینت تاریخ فلسفه اسلامی 1

    پاورپوینت تاریخ فلسفه اسلامی 1 برچسب ها: بهترین کتاب تاریخ فلسفه اسلامیتاریخ فلسفه اسلامی هانری کربن pdfتاریخ فلسفه اسلامی سید حسین نصراصول فلسفه اسلامیتاریخچه فلسفهکتاب تاریخ فلسفه اسلامی هانری کربنتاریخ فلسفه اسلامی حسن معلمیموسس فلسفه اسلامی کیست رفتن به سایت…

  • ارتباط بین هوش هیجانی و کیفیت زندگی دانشجویان

    ارتباط بین هوش هیجانی و کیفیت زندگی دانشجویان برچسب ها: هوش هیجانی کیفیت زندگی ارتباط بین هوش هیجانی و کیفیت زندگی دانشجویانپایان نامه ارتباط بین هوش هیجانی و کیفیت زندگی دانشجویانپروژه ارتباط بین هوش هیجانی و کیفیت زندگی دانشجویان رفتن…

  • پیشینه و مبانی نظری نوجوانی و بزهکاری

    پیشینه و مبانی نظری نوجوانی و بزهکاری دانلود پیشینه و مبانی نظری نوجوانی و بزهکاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق نوجوانی وبزهکاری فصل دوم : ادبیات ( پیشینه تحقیق…

  • پاورپوینت آشنایی با قاچاق

    پاورپوینت آشنایی با قاچاق دانلود پاورپوینت آشنایی با قاچاق دسته بندي : اقتصاد جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با قاچاق ، در حجم 23 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: برای قاچاق تعاریف متعددی ارائه شده…

  • بررسی تاثیر ساختارمالکیت بررابطه بین جریان نقدآزاد و مدیریت سود در شرکتهای پذیرفته شده دربورس

    بررسی تاثیر ساختارمالکیت بررابطه بین جریان نقدآزاد و مدیریت سود در شرکتهای پذیرفته شده دربورس برچسب ها: ساختار مالکیت جریان وجه نقد آزاد مالکیت نهادی مالکیت مدیریتی مديريت سودبررسی تاثیر ساختارمالکیت بررابطه بین جریان نقدآزاد و مدیریت سود در شرکتهای…

  • بررسی میزان تأثیر اصلاح و بهبود شیوه ها و روش های ارائه خدمات بر رضایت مشتریان با محوریت کارت هوشمند

    بررسی میزان تأثیر اصلاح و بهبود شیوه ها و روش های ارائه خدمات بر رضایت مشتریان با محوریت کارت هوشمند برچسب ها: رضایت مشتری بهبود شیوه ها و روشهای ارائه خدمات تعهد مشتری اعتماد مشتری کارت هوشمند سوختپایان نامه بررسی…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق یادگیری، راه‌بردهاي شناختي – فراشناختي،

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق یادگیری، راه‌بردهاي شناختي – فراشناختي، دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق یادگیری، راه‌بردهاي شناختي – فراشناختي، دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق یادگیری ، راه‌بردهاي شناختي –…

  • پاورپوینت درمورد شيمي دارويي

    اطلاعيه اوليه,پاورپوینت درمورد شيمي دارويي,داروهاي بيماريهاي گوارشي,داروهای بیماریهای پوستی,سنتيك داروها,شکل داروها,شیمی ‌دارویی,کاربرد داروها,نامگذاري داروها دانلود فایل اصلی پاورپوینت درمورد شيمي دارويي از سایت دانلود فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت درمورد شيمي داروييقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 11محتویاتشیمی ‌داروییشکل داروهاکاربرد داروهانامگذاري داروهاسنتيك داروهااطلاعيه…

  • پاورپوینت چشم انداز سازی

    بررسی چشم انداز سازی,پاورپوینت بیانیه چشم انداز,پاورپوینت چشم انداز سازی,تعریف چشم انداز,چشم انداز سازی,دانلود پاورپوینت چشم انداز سازی,مدل چشم انداز سازی« ارگون»,مدل چشم اندازسازیCDS,نمونه هایی خارجی از بیانیه چشم انداز دانلود فایل اصلی پاورپوینت چشم انداز سازی از سایت دانلود…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تفکر و سبک های تفکر ، دیدگاهها و انواع آن (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری تفکر و سبک های تفکر,پیشینه تحقیق تفکر و سبک های تفکر,چارچوب نظری تفکر و سبک های تف,دیدگاهها و انواع آن,دیدگاهها و انواع تفکر و سبک های تفکر,فصل دوم پایان نامه تفکر و سبک های تفکر,مبانی نظری تفکر و…

  • مبانی نظری سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی

    پیشرفت,تحصیلی,روانی,سلامت,مبانی,نظری دانلود فایل اصلی مبانی نظری سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی(فصل دوم) در 44 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم خود و عزت نفس (فصل دوم پایان نامه)

    پيشي,پيشينه پژوهش دیدگاههای عزت نفس,پيشينه تحقيق نظریه های خود,پیشینه پژوهش تعاریف ومفاهیم خود وعزت نفس (فصل دوم پایان نامه),پیشینه تحقیق تعاریف ومفاهیم خود وعزت نفس,چارچوب نظري,فصل دوم پايان نامه ارشد,مبانی نظری تعاریف و مفاهیم خود وعزت نفس دانلود فایل اصلی…

  • بررسی تبیین و بررسی پارادایم خطی و غیر خطی و چگونگی تاثیر آن در معماری

    بررسی تبیین و بررسی پارادایم خطی و غیر خطی و چگونگی تاثیر آن در معماری,پارادایم خطی,پارادایم غیر خطی,معماری خطی,معماری غیر خطی,معماری کشورهای اسلامی,مقایسه تطبیقی معماری خطی و غیر خطی دانلود فایل اصلی بررسی تبیین و بررسی پارادایم خطی و غیر…

  • پیشینه ومبانی نظری قابلیت های سازمانی

    پیشینه ومبانی نظری قابلیت های سازمانی دانلود پیشینه ومبانی نظری قابلیت های سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل قابلیت های سازمانی و مزیت رقابتی فهرست مطالب : 2 - 3 - 1 .…

  • پاورپوینت مرجع شناسی و روش تحقیق

    پاورپوینت مرجع شناسی و روش تحقیق برچسب ها: رفرانس واژه ادبی خلط رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مرجع شناسی و روش تحقیق دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل نام درس: مرجع شناسی و روش تحقیق…

  • ادبیات نظری تحقیق خدمات و کیفیت، مدیریت کیفیت جامع، خدمات الکترونیک، دولت الکترونیک

    ادبیات نظری تحقیق خدمات و کیفیت، مدیریت کیفیت جامع، خدمات الکترونیک، دولت الکترونیک دانلود ادبیات نظری تحقیق خدمات و کیفیت، مدیریت کیفیت جامع، خدمات الکترونیک، دولت الکترونیک دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مفاهيم…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی مجموعه ورزشی هنرهای رزمی همراه با نقشه های معماری،رندرهایی از طرح

    پاورپوینت تحلیل سایت و روند شکل گیری طرح مجموعه ورزشی,رساله معماري طراحی مجموعه ورزشی هنرهای رزمی همراه با نقشه های معماری,رندرهایی از مجموعه ورزشی هنرهای رزمی,مطالعات معماري طراحی مجموعه ورزشی هنرهای رز,نقشه های معماری مجموعه ورزشی هنرهای رزمی دانلود فایل…