مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم)

انواع تجاري‌سازي,تجاری سازی ppt,تجاری سازی دانش,روش های تجاری سازی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تصمیم‏ گیری(فصل دوم),مدل‌ها و الگوهاي تجاري‌سازي,مراحل تجاری سازی ایده,مفهوم تجاری سازی
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم) در 92 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مفهوم و تعاريف تجاري‌سازي   تجاري‌سازي در فرهنگ لغات هريتج به معني به كارگيري روش‌هاي كسب و كار به منظور سود و انجام بهره‌گيري آمده است. تعاريف متعددي از قبيل: معرفي يك محصول يا خدمت در بازار براي سود، فرآيند تبديل چيزي به فعاليت تجاري، تعاريف تقريباً مترادفي هستند كه در ساير فرهنگ لغات‌ها براي تجاري‌سازي مي‌توان يافت.   در ادبيات نو‌آوري نيز تعاريفي نزديك به هم از تجاري‌سازي صورت گرفته است. ساده‌ترين تعريف تجاري‌سازي را عرضه يك محصول جديد در بازار مي‌داند.   دولت كانادا در سند برنامه بودجه‌اي  سال 2004، تجاري‌سازي را اين گونه تعريف كرده است: فرآيندي كه از طريق آن يافته‌هاي حاصل از تحقيق به بازار آورده مي‌شوند و ايده‌ها يا يافته‌هاي جديد به محصولات و خدمات جديد يا تكنولوژي‌هاي فروختني در سراسر جهان، توسعه مي‌يابند.   تجاري‌سازي تحقيقات فراگردي است كه دانش توليد شده در دانشگاه‌ها و سازمان‌هاي تحقيقاتي را به محصولات قابل عرضه در بازار يا فراگردهاي صنعتي تبديل مي‌كند. اين فراگرد مستلزم همكاري و تعامل جدي مراكز آموزش عالي و سازمان‌هاي تحقيقاتي وابسته به دولت، شركت‌هاي صنعتي، سازمان‌هاي مالي و سرمايه‌گذاري، كارآفرينان و افراد علمي است ( فكور، 1383: 120). تجاري‌سازي “انتقال يك ايده، رويه يا انديشه ناشي از تحقيق به محيطي كه در آن به يك محصول، خدمت يا فراگرد تبديل شود” مي‌باشد (Rand,2003:26).   كارسون تجاري‌سازي را انتقال رسمي اكتشافات و نوآوري‌هاي ناشي از تحقيقات علمي انجام شده در دانشگاه‌ها و مؤسسات غیر انتفاعي به بخش تجاري براي منفعت عمومي مي‌داند (Karlsson,2004:15).   اراب  (1988) تجاري‌سازي را بدين صورت تعريف كرده است: “تجاري‌سازي شامل توليد ايده‌اي جديد و پياده‌سازي آن روي يك محصول، فراگرد يا خدمت جديد است كه منجربه رشد پوياي اقتصاد ملي و افزايش اشتغال و افزايش سود خالص براي بنگاه كسب و كار نوآور مي‌شود”(Urabe,1988:380).   جولي  (1997) تجاري‌سازي را فراگردي تعريف مي‌كند كه از بينش فناوري بازار آغاز شده و به كاركردهاي پايدار محصول متناسب با بازار ختم مي‌شود (Spilling,2004:230).   اسپلينگ  با مروري بر تعاريف مختلف از جمله تعريف جولي (1997) در مورد تجاري‌سازي تعريف جامعي ارائه مي‌نمايد؛ وي تجاري‌سازي را به عنوان فراگرد انتقال و تبديل دانش نظري موجود در نهادهاي دانشگاهي به برخي انواع فعاليت‌هاي اقتصادي تعريف كرد (Spilling,2004,3).   بندريان (2007) تجاري‌سازي را به عنوان تبديل يا انتقال ” فناوري” به يك موقعيت سودآور تعريف مي‌كند. كه مقصود از فناوري، فنون، تكنيك‌ها، فراگردهاي دريافت حق اختراع يا ساير مالكيت‌هاي خصوصي، مواد، تجهيزات، سيستم‌ها و نظاير آنهاست (Bandarian,2007:33).   فانگ‌ زوا  (2004) با بررسي تحقيقات برايت  (1969)، سارن  (1984)، روث‌ول  (1992) به اين نتيجه رسيد كه، تجاري‌سازي تحقيقات فراگردي است كه در آن، توسعه ايده‌هاي جديد يا داده‌هاي تحقيقاتي و تبديل آنها به محصولات تجاري يا خدمات و در نهايت ارائه به بازار ديده شود.   روبرت با اشاره به تعريف اتربك  (1971) كه نقطه آغاز تجاري‌سازي را با اختراع و ابتكار همراه مي‌داند، تشريح مي‌نمايد كه برخي از محققين بهره‌برداري از اختراع را نيز در تجاري‌سازي تحقيقات دخيل نموده و مطرح مي‌نمايند كه بدون تجاري‌سازي موفق، اختراع تبديل به نوآوري نمي‌شود و در نتيجه به بازار معرفي نخواهد شد (Roberts,2007:115,Murray2004:220,Gans,2006:111 ).   لندري و همكارانش  (2007) فعاليت‌هاي انتقال دانش را در موارد زير دسته‌بندي كرده‌اند:الف) انتقال نتايج پژوهش؛ ب) ارائه نتايج پژوهش‌ها؛ ج) نشست با گروه‌هاي كاري همراه با كاربران؛  د) ارائه خدمات مشاوره؛ هـ) مشاركت در توسعه محصول و خدمات؛ و) مشاركت در فعاليت‌هاي كسب و كار؛ ز) تجاري‌سازي نتايج پژوهش‌ها.   اغلب تعاريف در زمينه تجاري‌سازي دانش توليد شده در دانشگاه‌ها، تأكيدي ويژه بر كارآفريني دانشگاهي داشته و برخي پژوهشگران (Toole and Czarnitzki,2007:225) آنها را مترادف با يكديگر مي‌دانند.   در ادبيات نوآوري نيز تعاريفي نزديك به هم از تجاري‌سازي صورت گرفته است. ريمر، آيسرمن و ديگران (2005) تجاري‌سازي را “فرآيند تبديل فناوري به محصولات موفق اقتصادي” تعريف مي‌كنند (Buenstorf,2009:189).   نظامنامه اوسلو و كميسيون اروپايي(1995) تعريف مفصل‌تري از تجاري‌سازي نوآوري ارائه مي‌كند:   “تجاري‌سازي نوآوري، عبارت است از نوسازي و توسعه بازارهاي از محصولات و خدمات و بازارهاي مربوط به آنها؛ ايجاد روش‌هاي جديد توليد، عرضه و توزيع، ارائه‌ي تغييراتي در مديريت، سازمان‌هاي كاري، موقعيت‌هاي كاري و مهارت‌هاي نيروي كار” (202:Toole and Czarnitzki,2007).   چانگ و همكاران  (2009) تعريف عملي براي تجاري‌سازي پژوهش‌هاي دانشگاهي ارائه مي‌دهند: “اعضاي هيأت علمي كه بدنبال بهره‌برداري از نتايج پژوهش‌هاي خود از طريق دريافت حق اختراع، واگذاري امتياز و مشاركت در مالكيت شركت‌هاي انشعابي هستند”.   تعريف اسكاتيش اينترپرايز  (1996) از تجاري‌سازي چنين است: تجاري‌سازي فرآيند تبديل علم و تكنولوژي، تحقيق جديد يا يك اختراع به محصول يا فرآيندهاي صنعتي قابل عرضه در بازار است. اين كار مي‌تواند هم توسط شركت‌هاي موجود، يا از طريق ايجاد شركت‌هاي جديد صورت گيرد. تجاري‌سازي موفق منجر به نوآوري در محصول و نوآوري در فرآيند مي‌گردد.   انتقال يك ايده، روش، شئي، مهارت، دانش فني، دارايي فكري، كشف يا اختراع ناشي از پژوهش علمي اجرا شده در بخش دانشگاهي ( با همكاري شريكان يا بدون آن) به يك محيط صنعتي كه در آن ممكن است به توسعه يا بهبود محصولات يا فرآيندها منجر شود. مفهوم فوق كه به عنوان صنعتي‌سازي دانش بخش دانشگاهي نيز اطلاق مي‌گردد، به لحاظ كاربردي دقيقاً مرتبط و مترادف با مفهوم تجاري‌سازي نتايج تحقيقات مي‌باشد.   تجاري‌سازي فرآيندي است كه طي آن ايده، نتيجه يا توليدات حاصل از بخش تحقيقاتي به محصولات، خدمات و فرآيندهاي قابل عرضه در بازار تبديل مي‌شود كه از طريق آن يافته‌هاي حاصل از تحقيق به بازار آورده مي‌شوند و ايده‌ها يا يافته‌هاي جديد به محصولات و خدمات جديد يا تكنولوژي‌هاي فروختني در سراسر جهان، توسعه مي‌يابند. به عبارت ديگر تجاري‌سازي تحقيقات مجموعه تلاش‌هايي است كه به منظور فروش كارهاي تحقيقاتي با هدف كسب سود و ارتباط هر چه بيشتر آموزش و پژوهش با اهداف اقتصادي و اجتماعي مي‌توان اشاره كرد. با توجه به تعاريف فوق تجاري‌سازي را مي‌توان به بازار رسانيدن يك ايده و يا يك نوآوري دانست.   مسلماً ورود مؤسسات تحقيقاتي به عرصه تجارت و بازاريابي محصولات خود و توجه به نيازمندي‌هاي بازار و معيارهاي مشتريان، در بطن خود حاصل برخي فرصت‌ها و پيامدهاي مثبت است پيامدهايي كه در حداقل بهره‌وري كمك به خودگرداني مؤسسات و در آرماني‌ترين انتظار افزايش استانداردهاي زندگي (ايمني و امنيت)، كيفيت زندگي، توليد ثروت و رشد اقتصادي را در پي‌خواهد داشت ( توكلي، بزمي، فدوي اصغري، 1386: 156-150).   با اين حال همه محققان تجاري‌سازي را به عنوان يك پديده مثبت تلقي ننموده‌اند و گروهي از آنها نسبت به آن ابراز بدبيني كرده‌اند. براي مثال جاكوب  و همكاران (2003) فعاليت‌هاي تجاري دانشگاه را تهديدي براي اقتدار علم مي‌دانند و معتقدند كه تجاري‌سازي فرهنگ تحقيق را دستخوش تغيير مي‌نمايد. تجاري‌سازي نتايج تحقيق و تحقيقات مشترك دانشگاه و صنعت، استانداردهاي اخلاقي تحقيق را تضعيف نموده و اعتماد عمومي به نتايج آنرا كاهش مي‌دهد. بعلاوه اهداف تجاري، تضادهايي را در علائق محققين دانشگاهي و حاميان مالي فراهم مي‌نمايد. اين تضادها بالطبع بر نتايج تحقيق تأثيرگذار است. آنان دخالت در انتخاب نمونه‌گيري طرح تحقيق و روش تحليل و تفسير نتايج را، حاصل تجاري شدن تحقيق مي‌دانند. رازداري و اختفا از الزامات فراگرد توليدات صنعتي است در حاليكه پويايي علم، در گرو ارتباطات كامل و آزاد در ميان اجتماعات علمي است و رازداري و اختفاي يافته‌هاي علمي، عامل ركود علم بوده و در تقابل با ارزش «صداقت در علم» قرار مي‌گيرد. اما اتزكويتز و همكارانش (2000) معتقدند كه بتدريج بين دانشگاه و جامعه، رابطه‌اي دو طرفه مبتني بر دانش ايجاد شده است و دانشگاه‌ها توانسته‌اند نقشي فعال را در توسعه اقتصادي ايفا كنند. از نظر آنان اين نكته  قابل تأمل است كه همكاري دانشگاه و صنعت، حوزه نظريه‌پردازي در دانشگاه‌ها را غني‌تر مي‌سازد. شايد بدين خاطر كه نظريه‌پردازان و دانشگاهيان با مسائل صنعت آشنا شده و نظريه‌هاي كاربردي‌تري را ارائه مي‌دهند و چرخه نظريه و عمل بهتر شكل مي‌گيرد.   مطالب زيادي در خصوص پيشرفت‌هاي علم، دانش و فناوري مي‌خوانيم و مي‌شنويم. ليكن ممكن است خيلي از ما به تمايز بين علم ، دانش  و فناوري  توجه نكرده باشيم. با همين مبنا، بين توليد علم و پيشرفت‌هاي فناوري يك كشور فاصله وجود دارد. به محض توليد علم در يك كشور، آن كشور به خودكفايي در فناوري نايل نمي‌شود. بلكه توليدات علمي بايد مراحلي را طي كنند تا به فناوري قابل استفاده در جامعه تبديل شوند. اگر كشوري در مرحله توليد علم بماند و حلقه‌هاي بعدي تبديل علم به فناوري را طي نكند، به پيشرفت فني و فناوري نمي‌رسد. در اين حالت، توليدات علمي اين كشورها خوراك علمي كشورهاي پيشرفته‌تر مي‌شود كه حلقه‌هاي بعدي را شكل داده‌اند. حلقه‌هايي كه تجاري‌سازي توليدات علمي را انجام مي‌دهند و محصول را از آزمايشگاه به بازار عرضه مي‌كنند. با اين نگاه تجاري‌سازي علم از ارزش آن نمي‌كاهد، بلكه به آن ارزش و كاربرد مي‌دهد. با اعمال تجاري‌سازي، دانشمندان و صاحبان علم و دانش هم فرصت‌هاي بيشتري براي ادامه تحقيقات، توسعه و گسترش مرزهاي آن پيدا مي‌كنند. تجاري‌سازي دانش را مي‌توان هم از درون دانشگاه‌ها و هم از بيرون آن انجام داد. تجاري‌سازي توليدات علمي، موضوع مهمي است كه ما در ايران از آن غافليم. به همين علت است كه به رغم سهم نسبتاً خوب استادان دانشگاه‌هاي ايران در توليد مقالات بين‌المللي، كشور ما هنوز از نظر فناوري وابسته است.   از تعاريف فوق بر مي‌آيد كه تجاري‌سازي تحقيقات فرآيندي است كه دانش توليد شده در دانشگاه‌ها و سازمان‌هاي تحقيقاتي را به محصولات قابل عرضه در بازار يا فرآيندهاي صنعتي تبديل مي‌كند. اين فرآيند مستلزم همكاري و تعامل جدي مراكز آموزش عالي و سازمان‌هاي تحقيقاتي وابسته به دولت، شركت‌هاي صنعتي، سازمان‌هاي مالي و سرمايه‌گذاري، كارآفرينان و افراد علمي مي‌باشد (فكور، 53:1383). تجاري‌سازي دانش، يك منبع بالقوه درآمد را براي دانشگاه‌ها و ساير نهادهاي تحقيقاتي فراهم ساخته و وابستگي آنها به بودجه عمومي را كاهش مي‌دهد (Buenstorf,2009:281). مسلماً اين امر زماني ممكن مي‌گردد كه تجاري‌سازي دانش در دانشگاه‌ها به يك فعاليت داوطلبانه و نه اجباري تبديل شود (Rasmussen et al, 2006:524).   بنابراين مفهوم انتقال فناوري بين بخش دانشگاهي و صنعت چنين بيان مي‌گردد: انتقال يك ايده، روش، مهارت، دانش‌ فني، دارايي فكري، كشف يا اختراع ناشي از پژوهش علمي انجام شده در بخش دانشگاهي به يك محيط صنعتي كه در آن ممكن است به توسعه و يا بهبود محصولات و فرآيندها منجر شود. اين مفهوم كه به عنوان صنعتي‌سازي دانش بخش دانشگاهي نيز اطلاق مي‌گردد، به لحاظ كاربردي دقيقاً مرتبط و مترادف با مفهوم تجاري‌سازي نتايج تحقيقات مي‌باشد (فكور، 26:1385). افزايش اعتبار دانشگاه‌ها از طريق انتقال فناوري به صنعت، نقش اساسي را در افزايش سرمايه انساني دانشگاه‌ها ايفا مي‌كند. اين امر به وسيله جذب باهوش‌ترين دانشجويان از برترين دانشكده‌ها امكان‌پذير مي‌گردد (Nicola et al,2004:3)._______________________  The Budget plan 2004, page133.  -Urabe.  Jolly.  Spilling.  Zhao.  Bright.  Saren.  Rothwell.  Utterback.  Landry et al.قسمتی از پیشینه تحقیق:   ” سیگل و همکارانش” (78 :Siegel et al, 2004) در تحقیقی دیگر با عنوان طراحی مدل برای انتقال مؤثر دانش از دانشگاه به صنعت با تکیه بر رویکرد استقرایی و کیفی به شناسایی موضوعات کلیدی سازمان در توسعه مؤثر انتقال دانش پرداختند. این تحقیق مبتنی بر 55 مصاحبه ساختار یافته است که از 98 شرکتی که با 5 دانشگاه در ارتباط بودند گرفته شد. در نهایت با تحلیل نتایج مصاحبه‌ها آنها به این نتیجه رسیدند که رعایت نکات زیر برای انتقال مؤثر دانش الزامی است.1- ایجاد سیستم پاداش برای انتقال فناوری.2- طراحی سیاست‌های منعطف دانشگاهی برای انتقال فناوری.3- اختصاص منابع اضافی به فرآیند انتقال فناوری از دانشگاه به صنعت.4- کاهش مرزهای فرهنگی و اطلاعاتی میان ذینفعان اصلی انتقال فناوری.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم) به شرح زیر میباشد:2-1- مقدمه           2-2-  مفهوم و تعاريف تجاري‌سازي  2-3- تاريخچه تجاري‌سازي تحقيقات دانشگاهي         2-4- اهميت تجاري‌سازي نتايج تحقيق   2-5- روند تجاري‌سازي دانش     2-6- فرآيند تجاري‌سازي       2-7- انواع تجاري‌سازي        2-8- روش‌هاي تجاري‌سازي      2-9- مدل‌ها و الگوهاي تجاري‌سازي     2-10-  مراحل تجاري‌سازي يافته‌هاي پژوهشي          2-11-  موانع انتقال تجاري‌سازي          2-12-  ساختار نوآوري   2-13- كارآفريني       2-14- سابقه تحقيقات و مطالعات انجام گرفته        2-15- بررسي روند تجاري‌سازي در بخش دانشگاهي كشور ايران      منابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم) مفهوم تجاری سازی مراحل تجاری سازی ایده روش های تجاری سازی تجاری سازی ppt تجاری سازی دانش انواع تجاري‌سازي مدل‌ها و الگوهاي تجاري‌سازي

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مديريت،طرح ريزي واحدهاي صنعتي(طراحي كارخانه)

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مديريت،طرح ريزي واحدهاي صنعتي(طراحي كارخانه) برچسب ها: گزارش کاراموزي طرح ريزي واحدهاي صنعتي(طراحي كارخانه)کاراموزي طرح ريزي واحدهاي صنعتي(طراحي كارخانه)کارورزي طرح ريزي واحدهاي صنعتي(طراحي كارخانه)دانلود گزارش کارآموزي طرح ريزي واحدهاي صنعتي(طراحي كارخانه)طرح ريزي واحدهاي صنعتي(طراحي كارخانه)…

  • پاورپوینت سرمایه گذاری دردوران رکود

    پاورپوینت سرمایه گذاری دردوران رکود برچسب ها: بهترین سرمایه گذاری در دوران رکودمشاغل‏ ‏دوران‏ ‏رکودبازاریابی در دوران رکود اقتصادیبهترین سرمایه گذاری در زمان تورمبهترین کار در زمان رکود بازاربهترین سرمایه گذاری در زمان تحریمسرمایه گذاری در شرایط بحران اقتصادیبهترین سرمایه…

  • تحقیق بررسی تمایل جوانان به اعتیاد و علل اجتماعی و عاطفی آن در شهر شیراز

    اعتیاد,تحقیق بررسی تمایل جوانان به اعتیاد و علل اجتماعی و عاطفی آن در شهر شیراز,عوامل اجتماعی عاطفی دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی تمایل جوانان به اعتیاد و علل اجتماعی و عاطفی آن در شهر شیراز از سایت دانلود فایل تحقیق…

  • پاورپوینت سیمان

    Cement,انواع سیمان و کاربرد آنها,پاورپوینت سیمان,پاورپوینت معرفی انواع سیمان و کاربرد آنها,خواص سیمان,دانلود پاورپوینت سیمان,سیمان,سیمان پرتلند,سیمان پوزولانی دانلود فایل اصلی پاورپوینت سیمان از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت آشنایی با انواع سیمان و کاربرد آنها،در حجم 41 اسلاید قابل ویرایش،همراه…

  • مبانی نظری پیشینه تحقیق تاثیر کنترلهای داخلی بر اثربخشی برنامه حسابرسی (فصل دوم)

    دانلود مبانی نظری پیشینه تحقیق تاثیر کنترلهای داخلی بر اثربخشی برنامه حسابرسی (فصل دوم),مبان,مبانی نظری پیشینه تحقیق تاثیر کنترلهای داخلی بر اثربخشی برنامه حسابرسی (فصل دوم),مبانی نظری تاثیر کنترلهای داخلی بر اثربخشی برنامه حسابرسی (فصل دوم) دانلود فایل اصلی مبانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسي ارتباط ميان ويژگيهاي شخصيتي مديران با بهره‌وري آنان

    بهره وری,ویژگیهای شخصیتی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسي ارتباط ميان ويژگيهاي شخصيتي مديران با بهره‌وري آنان از سایت دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسي ارتباط ميان ويژگيهاي شخصيتي مديران با بهره‌وري آنان در حجم…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نظام مراقبت

    دانلود پاورپوینت با موضوع نظام مراقبت برچسب ها: نظام مراقبت بیماریهای واگیربیماری های مشمول گزارش دهی فوریدستورالعمل کشوری بیماریهای واگیرپاورپوینت نظام مراقبت رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع نظام مراقبت دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش…

  • پاورپوینت تحلیل سایت بلوار جانباز

    بلوار جانباز,پاورپوینت بلوار جانباز,پاورپوینت تحلیل سایت بلوار جانباز,پاورپوینت تحلیل فضای شهری بلوار جانباز,تحلیل سایت بلوار جانباز,تحلیل فضای شهری بلوار جانباز,دانلود پاورپوینت تحلیل سایت بلوار جانباز,سایت بلوار جانباز دانلود فایل اصلی پاورپوینت تحلیل سایت بلوار جانباز از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل…

  • پاورپوینت مجتمع مسکونی ارمس مشهد و زیتون اصفهان

    پاورپوینت مجتمع مسکونی ارمس مشهد و زیتون اصفهان برچسب ها: دانلود پاورپوینت مجتمع مسکونی ارمس مشهد و زیتون اصفهان مجتمع مسکونی ارمس مشهد و زیتون اصفهانپاورپوینت مجتمع مسکونی ارمس مشهد پاورپوینت مجتمع مسکونی زیتون اصفهانمطالعات تطبیقی داخلیامامیه مشهدپاورپوینت مجتمع مسکونی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع درس رباعی و دو بیتی دیروز و امروز(درس دوازدهم ادبیات و زبان فارسی پیش دانش

    دانلود پاورپوینت با موضوع درس رباعی و دو بیتی دیروز و امروز(درس دوازدهم ادبیات و زبان فارسی پیش دانش برچسب ها: معنی درس 13 ادبیات پیش دانشگاهیمعنی درس رباعی های امروزمعنی شعر رباعی های امروز فارسی یازدهممعنی درس یازدهم ادبیات…

  • پیشینه تحقیق سبک عملكرد شغلی

    پیشینه تحقیق سبک عملكرد شغلی دانلود پیشینه تحقیق سبک عملكرد شغلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عملكرد شغلی : براساس ديدگاه صاحبنظران اجزاي عملكرد شغلي را به دو بعد تقسيم مي كنند عملكرد…

  • پاورپوینت جزوه تاريخ ادبيات 3

    پاورپوینت جزوه تاريخ ادبيات 3 برچسب ها: تاریخ ادبیات دهمتاریخ ادبیات دوم دبیرستان pdfجزوه تاریخ ادبیات دوم دبیرستانتاریخ ادبیات کنکور 97تاریخ ادبیات فارسی دهمتاریخ ادبیات کنکور به صورت رمزیتاریخ ادبیات دهم تجربیتاریخ ادبیات یازدهم تجربی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • پیشینه و مبانی نظری شخصیت،تعاریف شخصیت،حوزه های شخصیت،اختلالات شخصیتی،تیپ شناسی،اثربخشی

    پیشینه و مبانی نظری شخصیت،تعاریف شخصیت،حوزه های شخصیت،اختلالات شخصیتی،تیپ شناسی،اثربخشی دانلود پیشینه و مبانی نظری شخصیت،تعاریف شخصیت،حوزه های شخصیت،اختلالات شخصیتی،تیپ شناسی،اثربخشی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق شخصیت ، تعاریف…

  • بررسی پیش بینی سازگاری زناشویی توسط رضایت جنسی و باورهای ارتباطی ناکارآمد زوجین در معتادین تحت درمان

    بررسی پیش بینی سازگاری زناشویی توسط رضایت جنسی و باورهای ارتباطی ناکارآمد زوجین در معتادین تحت درمان برچسب ها: سوءمصرف مواددرمان نگهدارنده با متادونباورهای ارتباطی ناکارآمدرضایت جنسیسازگاری زناشوییتحقیق روانشناسیدانلود تحقیق بررسی پیش بینی سازگاری زناشویی توسط رضایت جنسی و باورهای…

  • دانلود مقاله جستجو در ژرف ساخت های معماری سنتی با تاکید بر معماری کالبد فضایی بازار سنتی ایرانی

    ایرانی,بازار,تاکید,جستجو,دانلود,ژرف,ساخت,سنتی),فضایی,کالبد,معماری,مقاله,های دانلود فایل اصلی دانلود مقاله جستجو در ژرف ساخت های معماری سنتی با تاکید بر معماری کالبد فضایی بازار سنتی ایرانی از سایت دانلود فایل چکیده امروز هیچ چیز به جاتر از حقیقت جاودانی پیامی که سنت می دهد…

  • مبانی نظری مدل DEA شبکه ای

    مبانی نظری مدل DEA شبکه ای دانلود مبانی نظری مدل DEA شبکه ای دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مدل DEA شبکه ای Fare و Grosskopf در سال 2000 رویکرد DEA شبکه ای را…

  • پاورپوینت درباره کارگاه بتن سازی

    پاورپوینت درباره کارگاه بتن سازی دانلود پاورپوینت درباره کارگاه بتن سازی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت کارگاه بتن سازی ،در حجم 29 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: مقدمه : طرح اجرایی  من تاسیس کارگاه…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده تجزيه،تحليل و طراحي ساختار سازماني شركت(سهامي عام)

    دانلود گزارش کاراموزي آماده تجزيه،تحليل و طراحي ساختار سازماني شركت(سهامي عام) برچسب ها: گزارش کاراموزي تجزيه تحليل و طراحي ساختار سازماني در شركت شهاب خودروکاراموزي تجزيه تحليل و طراحي ساختار سازماني در شركت شهاب خودروکارورزي تجزيه تحليل و طراحي ساختار…

  • پاورپوینت سينوزيت

    پاورپوینت سينوزيت برچسب ها: عوارض سینوزیتچه کپسولی برای سینوزیتدرمان سینوزیت چرکیدرمان سینوزیت کهنهعلائم سینوزیت سرگیجهدرمان سینوزیت با بخورداروی سینوزیت چیستسینوزیت و سردرد رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سينوزيت دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با…

  • مبانی نظری تحقیق خودکارآمدی، خودکارآمدی حرفه ای

    مبانی نظری تحقیق خودکارآمدی، خودکارآمدی حرفه ای دانلود مبانی نظری تحقیق خودکارآمدی، خودکارآمدی حرفه ای دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار : - مفهوم خودکارآمدی مفهوم « خود - کارآیی…

  • سبک های اسنادی و سبک های یادگیری همگرا - واگرا در دانشجویان افسرده و عادی

    افسرده,سبک اسنادی,عادی دانلود فایل اصلی سبک های اسنادی و سبک های یادگیری همگرا - واگرا در دانشجویان افسرده و عادی از سایت دانلود فایل تحقیق سبک های اسنادی و سبک های یادگیری همگرا - واگرا در دانشجویان افسرده و عادیدر…

  • پرسشنامه اضطراب انتظار

    پرسشنامه اضطراب انتظار دانلود پرسشنامه اضطراب انتظار دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسشنامه اضطراب انتظار معرفی این پرسشنامه توسط صفارینیا و توکلی ( 1389 ) و براساس پرسشنامه اضطراب حالت - صفت اشپیلبرگر ( STAI…

  • مبانی نظری و پیشینه بانکداري اينترنتي

    مبانی نظری و پیشینه بانکداري اينترنتي دانلود مبانی نظری و پیشینه بانکداري اينترنتي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 12 2 - 1 - مقدمه 12 2 - 2 - تعريف فن‌آوري اطلاعات 13…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید کمپوت کنسانتره

    دستگاه تولید کمپوت,طرح توجیهی تولید کمپوت کنسانتره,طرح توجیهی روش تولید انواع کمپوت,طرح توجیهی کمپوت کنسانتره,طرح تولید کنسانتره,طرح کارآفرینی کمپوت سازی,طرح کسب و کار کارخانه کمپوت کنسانتره,کمپوت کنسانتره دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی تولید کمپوت کنسانتره از سایت دانلود…

  • مبانی نظری جامعه پذیری سازمانی

    مبانی نظری جامعه پذیری سازمانی دانلود مبانی نظری جامعه پذیری سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل جامعه پذیری سازمانی جدول 2 - 1 : تعاریف جامعه پذیری سازمانی 2 - 1 - 2اهمیت…

  • پاورپوینت مسکن،حومه وشهر

    برج,پاورپوینت مسکن حومه وشهر,خانه,دانلود پاورپوینت مسکن حومه وشهر,شهر,شهرسازی,مجتمع مسکونی,مسکن,مسکن حومه وشهر دانلود فایل اصلی پاورپوینت مسکن،حومه وشهر از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت مسکن،حومه وشهر(نوربرت شوئنوئر) ،در حجم 40 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.بخشی از متن:در اواخر جنگ…

  • پاورپوینت سندروم حاد کرونری

    پاورپوینت سندروم حاد کرونری برچسب ها: علائم سندرم کرونری حادمراقبت پرستاری در سندرم حاد کرونریانفارکتوس میوکاردانواع آنژین صدریتغییرات الکتروکاردیوگرام در آنژین صدریانفارکتوس میوکاردنحوه انفوزیون استرپتوکینازاندیکاسیونهاعلایم پاراکلینیکی MI رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سندروم حاد کرونری دسته بندي : پزشکی جزئیات…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید و بسته بندی آبلیمو

    تولید آبلیمو,دانلود رایگان طرح توجیهی تولید آبلیمو,راه اندازی کارگاه تولید کننده آبلیمو,روش,طرح توجيهی توليد و بسته بندي آبليمو,طرح توجیهی تولید آبلیمو,طرح کارافرینی بسته بندی آبلیمو,طرح کسب و کار کارخانه تولید آبلیمو,طرح کسب و کار مواد غذایی دانلود فایل اصلی طرح…

  • تاثير مديريت هزينه بر عملکرد مالي شرکت (مطالعه موردي: موسسه حسابداري و حسابرسي تدوينکو)

    تاثير مديريت هزينه بر عملکرد مالي شرکت (مطالعه موردي: موسسه حسابداري و حسابرسي تدوينکو) برچسب ها: تاثير مديريت هزينه بر عملکرد مالي شرکت (مطالعه موردي: موسسه حسابداري و حسابرسي تدوينکو)پایان نامه تاثير مديريت هزينه بر عملکرد مالي شرکت (مطالعه موردي:…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اموزش کودکان قبل از دبستان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اموزش کودکان قبل از دبستان دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اموزش کودکان قبل از دبستان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اموزش کودکان قبل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق افت تحصیلی،تعاریف،علل و عوامل آن (فصل دوم)

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق,پیشینه تحقیق افت تحصیلی,تعاریف,چارچوب نظری افت تحصیلی,علل و عوامل آن,علل و عوامل افت تحصیلی,فصل دوم مقاله افت تحصیلی,مبانی نظری افت تحصیلی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق افت تحصیلی،تعاریف،علل و عوامل آن (فصل دوم)…

  • مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم وابعاد کیفیت (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش ابعاد و شاخص های سنجش کیفی,پيشينه تحقيق مفهوم کیفیت خدمات,تعاریف مفاهیم و ابعاد کیفیت,دانلود مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم رویکردهای بازاریابی,مباني نظري مروری بر مفاهیم مدیریت کیفیت,مقاله بازشناسی مفاهیم کیفیت دانلود فایل اصلی مبانی…

  • مبانی نظری صمیمیت زناشویی و نظریه ها و رویـکردهای صمیمیت

    مبانی نظری صمیمیت زناشویی و نظریه ها و رویـکردهای صمیمیت دانلود مبانی نظری صمیمیت زناشویی و نظریه ها و رویـکردهای صمیمیت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل صمیمیت زناشویی مفهوم صمیمیت صمیمیت به عنوان…

  • پاورپوینت مراقبت ادغام يافته مادران

    پاورپوینت مراقبت ادغام يافته مادران برچسب ها: مراقبت های ادغام یافته سلامت مادران 97مراقبت های ادغام یافته سلامت مادران چاپ هشتممراقبت های ادغام یافته سلامت مادران 96بوکلت مادران 97دانلود بوکلت مادران 97دانلود بوکلت مادران 96نمونه سوالات بوکلت مادرانبوکلت مادران ویژه…

  • مبانی نظری اهمال کاری تحصیلی

    مبانی نظری اهمال کاری تحصیلی دانلود مبانی نظری اهمال کاری تحصیلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اهمال کاری تحصیلی : تاریخچه : • 4 مولفه ضروری در تعریف اهمال کاری : • اهمال…