مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش تعریف بازاریابی اجتماعی,پيشينه تحقيق ديدگاه بازاريابي اجتماعی,پيشينه نظري مفهوم بازاریابی اجتماعی,چارچوب نظري تاریخچه پیدایش بازاریابی اجتماعی,مباني نظري ابعاد بازاریابی ا,مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم) در 29 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبازاريابي اجتماعي حوزه و قلمرو علم جديدي است كه مي كوشد با استفاده از فنون بازاريابي تجاري، اهداف و مقاصد اجتماعي را تحقق بخشد. براساس مفهوم بازاريابي اجتماعي، مديران بازاريابي سازمان ها ناگزيرند در تعيين راهبردها و خط مشي هاي بازاريابي خود عوامل مهمي نظير خواسته هاي مصرف كنندگان و منافع جامعه در كوتاه مدت و بلندمدت را در نظر بگيرند. علي رغم اين كه اين حوزه در مقايسه با بازاريابي تجاري بسيار نوپا است، اما نقش و اهميت آن در توسعه اجتماعي موجب شده است تا شديداً مورد توجه و اقبال عمومي قرار گيرد. بازاريابي اجتماعي در دهه ١٩٧٠ به عنوان يك حوزه علمي كامل و مستقل پا به عرصه گيتي نهاد (خورشيدي و مقدمي، 1382). فيليپ كاتلر و جرالد آلتمن دو تن از انديشمندان و صاحبنظران مشهور بازاريابي، اين حوزه علمي جديد را معرفي كردند. آنها عقيده داشتند كه مفروضات و مفاهيم بازاريابي تجاري مي تواند براي فروش اعتقادات، باورها، نگرش ها و رفتارهاي انساني مورد استفاده قرار گيرد. اصرار كاتلر و آلتمن بر اين نكته بود كه تفاوت عمده و اساسي بازاريابي اجتماعي با ساير حوزه هاي بازاريابي در اهداف و مقاصد بازاريابي اجتماعي و تشكيلات آن متجلي است. رسالت اصلي بازاريابي اجتماعي تأثيرگذاري بر رفتارهاي اجتماعي و انساني است (همان منبع). فلسفه بازاریابی اجتماعی با دیگر فلسفه های رایج در بازاریابی از جهت اینکه نسبت به منافع آیندگان و جامعه و رفاه آنها تاکید دارد، تفاوت داشته و به دنبال دخالت دادن موضوعات فرهنگی و ارزشی به صورت واقعی در مسایل بازاریابی می باشد. بر اساس مفهوم بازاریابی اجتماعی، مدیران بازاریابی سازمان ها و شرکت ها ناگزیرند در تعیین راهبردها و خطی مشی های بازاریابی خود، عوامل مهمی مانند خواسته های مصرف کنندگان و منافع جامعه در کوتاه مدت و بلندمدت را در نظر بگیرند. علی رغم اینکه این حوزه در مقایسه با بازاریابی تجاری و سنتی بسیار نوپاست، اما نقش و اهمیت آن در توسعه اجتماعی موجب شده است تا شدیداً مورد توجه و اقبال عمومی قرار گیرد (Lowry et al., 2004). در بازاریابی اجتماعی، کسب سود و منافع شخصی یا سازمانی، اولویت اصلی به شمار نمی رود. امروزه بسیاری از برندهای مطرح دنیا به این حقیقت دست یافته اند که صرفاً تکیه بر اصول بازاریابی سنتی و تجاری نمی تواند مزیت و جایگاه رقابتی آنها را در بازار تضمین نماید. حفظ مزیت های رقابتی مستلزم تقویت مستمر برند بوده که خود نیازمند همراهی بیشتر سازمان ها با افراد جامعه و کمک به دستیابی به اهداف اجتماعی خرد و کلان است. به کارگیری اصول اساسی بازاریابی تنها حد مشخصی می تواند جایگاه سازمان های خدمات مالی را در بازار مشخص سازد، ولی متمایزسازی برند یک بانک در میان برند سایر بانک هایی که خدماتی مشابه به مشتریان خود عرضه می کنند، نیازمند مولفه ای است که می توان از آن به بازاریابی اجتماعی نام برد  (Palmer et al., 2006). مشتریان باید این نکته را به وضوح احساس نمایند که هدف مدیران بانک تنها کسب منافع و افزایش سود سهام داران نیست، مدیران بانک نیز باید به مشتریان خود در عمل نشان دهند که در کنار منافع بانک و سهامداران، به منافع بلندمدت و کوتاه مدت جامعه نیز توجه دارند. با توجه به اهمیت بازاریابی اجتماعی، لازم است به عنوان ابزاری قدرتمند در جهت توانمد کردن و رقابتی کردن بنگاه های اقتصادی مد نظر قرار گیرد و از این طریق رابطه برنده- برنده بین کارکنان، مشتریان و جامعه و دیگر ذینفعان برقرار گردد (Hastings, 2007). در ادامه به بررسی این مفهوم، به ویژه با تاکید در نظام بانکداری پرداخته می شود.مفهوم بازاریابی اجتماعیاين مفهوم آخرين و جديدترين مفهومي است كه در فلسفه هاي پنجگانۀ بازاريابي مطرح می شود. تعدادي از انديشمندان و صاحب نظران دانش بازاريابي، عقيده دارند كه تأكيد مفهوم بازاريابي تنها بر تأمين نيازها و خواسته‌هاي مشتريان است و سلامت اجتماعي و جامعه جايگاهي در اين فلسفه ندارد. آنها بر اين باورند كه مديران سازمان ها موظفند اهداف و مقاصد خود را گسترش دهند و ضمن آن تلاش كنند تا نيازها و خواسته ها و منافع بازارهاي هدف خود را تعيين نمايند تا شركتشان بتواند در مقايسه با شركت-هاي رقيب اين نيازها و خواسته ها را به صورت كارآمدتر و كاراتر تأمين نمايد. اين اقدامات به نوبه خود موجب خواهد شد كه رفاه و تندرستي مشتري و جامعه فراهم شود (مقدمي و خورشيدي، 1382).بنابر مفهوم بازاريابي اجتماعي، مفهوم بازاريابي محض، تضادهاي ممكن بين خواسته هاي كوتاه مدت مشتري و رفاه بلندمدت او را از نظر دور مي دارد. چنين نگراني ها و تضادهايي ما را به مفهوم بازاريابي اجتماعي نزديك مي کند. بنابر مفهوم بازاريابي اجتماعي ضروري است بازاريابان در تعيين سياست-گذاري هاي بازاريابي بين ملاحظات سه گانۀ شركت، خواسته هاي مصرف كننده و منافع جامعه، تعادل لازم را برقرار کنند (Cravens, 2003). به گفته کاتلر، مفهوم بازاریابی بیانگر مفهوم بازاریابی اجتماعی است که مشتري محور بوده و با بازاریابی یکپارچه، رضایت مشتري و رفاه طولانی مدت او را به عنوان هدف کلیدي سازمان تضمین می کند (ساهور و ماهاپاترا، 2006).بر اساس مفهوم بازاريابي اجتماعي، مديران بازاريابي سازمان ها ناگزيرند در تعيين راهبردها و خط-مشي هاي بازاريابي خود عوامل مهمي نظير خواسته هاي مصرف كنندگان و منافع جامعه را در كوتاه مدت و بلندمدت در نظر بگيرند. هدف در بازاريابي اجتماعي آن است كه با كمك اصول و فنون بازاريابي تجاري، به نيازها و خواسته هاي گروه مخاطب توجه و با كاهش موانع و ترغيب آنان براي انجام يك رفتار اجتماعي مطلوب، رفتار مورد نظر در بين آنها رايج شود (مقدمي و خورشيدي، 1382).يكي از پرسش هاي مهمي كه در حيطه بازاريابي اجتماعي مطرح مي شود اين است كه در عصر مشكلات زيست محيطي، تخريب جنگل ها و مراتع، رشد فزاينده جمعيت، تورم جهاني، نارضايتي مشتريان و عدم رعايت منافع بلندمدت خريدار آيا تكيه و اعتماد بي چون و چرا به بازاريابي محض خواهد توانست مشكلات فوق را از ميان بردارد؟ پرسش ديگري كه در مفهوم بازاريابي اجتماعي مطرح مي شود، اين است كه اگر شركتي نيازها و خواسته هاي فردي مشتريان را در كوتاه مدت تأمين نمايد آيا در بلندمدت نيز قادر به تحقق اين مهم خواهد بود؟ (Kotler & Roberto, 1989).بر اساس مفهوم بازاريابي اجتماعي انتقادي كه از مفهوم بازاريابي محض مي شود اين است كه در مفهوم بازاريابي تضاد و تناقض بين نيازها و خواسته هاي كوتاه مدت و بلندمدت در نظر گرفته نمي شود. اين تناقضات موجب مي شود كه بازاريابي اجتماعي جايگاه و اعتبار بالايي در نزد انديشمندان و صاحبنظران بيابد. براساس مفهوم بازاريابي اجتماعي، مديران بازاريابي سازمان ها و شركت هاي بزرگ ناگزيرند در تعيين خط مشي هاي بازاريابي خود عوامل مهمي نظير منافع شركت، خواسته هاي مصرف كننده و منافع جامعه را مشتركاً مدنظر قرار دهند. شركت ها در ابتدا معتقد بودند هدف بازاريابي آنها در كوتاه مدت عبارت از كسب بازده بيشتر از سرمايه صاحبان سهام. اما آنها بعداً دريافتند كه تأمين نيازها و خواسته هاي مشتريان و منافع جامعه در بلندمدت اهميت فراواني دارد. اين امر منجر به تولد و ظهور بازاريابي اجتماعي شد و در حال حاضر بسياري از شركت ها هنگام اتخاذ تصميمات بازاريابي منافع جامعه را مورد توجه قرار مي دهند (مقدمي و خورشيدي، 1382). بازاریابی اجتماعی به پیشبرد اهداف اجتماعی و رفاهی و ارتقاء میزان رفاه مشتری و جامعه توجه دارد. برای تحقق و پیشبرد مقاصد و نیات اجتماعی لازم است، فنون، روش‌ها و حقایق عینی بسیاری را مورد توجه قرار دهیم. این حقایق و واقعیات انکارناپذیر، بخش قابل توجهی از دانش منطق را تشکیل می‌دهند. واقعیت این است که منطق همانند سایر حوزه‌های علمی، پایه و بنیان استوار و محکمی برای بازاریابی اجتماعی فراهم می‌سازد (NMSC, 2000).  بازاریابی اجتماعی از یک سو، از علوم مختلفی مانند علوم تربیتی، علوم اجتماعی، بهداشت و از سوی دیگر از بازاریابی تجاری برای کامل نمودن روش‌ها، مفروضات و مفاهیم خود بهره می‌گیرد. هر چند بازاریابی اجتماعی تعداد قابل توجهی از مفروضات و مفاهیم خود را از رشته‌های دیگر اخذ کرده، اما با این وجود دارای شخصیت و هویت مستقلی است. امروزه می‌توان ارتباط و تعامل گسترده بین رشته‌ها را به آسانی مشاهده نمود و این ارتباط و تعامل در حال گسترش است (Smith, 2000). بنابراین، بازاریابی اجتماعی مانند سایر علوم ضمن حفظ ارتباط و تعامل خود با رشته‌های دیگر می‌کوشد که از روش‌ها، مفروضات، و مفاهیم علوم دیگر برای غنی‌تر ساختن روش‌ها مفروضات، و مفاهیم خود استفاده نماید. نکته مهمی که باید بدان توجه داشت این است که بازاریابی اجتماعی ناگزیر است در انتخاب روش‌ها، مفروضات و مفاهیم رشته‌های دیگر نهایت دقت و وسواس را اعمال نماید. ضرورت این دقت و وسواس از این جا سرچشمه می‌گیرد که مفروضات و مفاهیم سایر حوزه‌های علمی به ندرت می‌تواند بدون حک و اصلاح و بازبینی مورد استفاده قرار گیرد (Kerr et al., 2005). قسمتی از پیشینه تحقیق:طاهري بروجني (1379) در بررسي نقش بازاريابي در تجهيز منابع مالي بانك كشاورزي تاکید می کند که اهميت تجهيز منابع براي بانك كشاورزي به عنوان نوعي اهرم مالي اعتباري بسيار روشن بوده و براي دستيابي به اين مهم،‌ ضرورت گذار از شيوه‌هاي سنتي بانكداري و ايجاد ساختارهاي مناسب و همگرا با مشتري و نيازهاي او اجتناب ناپذير مي‌نمايد. بازاريابي تأكيد زيادي بر حفظ مشتري، برنامه ريزي بلندمدت، خدمت رساني و …. داشته و راه رضايتمندي مشتري و حفظ او را مشخص مي‌سازد. نتایج بدست آمده نشان می دهد که بكار بردن آميخته بازاريابي در تجهيز منابع مالي بانك كشاورزي در استان چهار محال و بختياري نقش اساسي دارد و سه عامل كاركنان،‌ قيمت و دارايي‌هاي فيزيكي در تجهيز منابع مالي بانك كشاورزي نقش دارد ليكن رتبه عوامل تبليغات پيشبردي، مكان و خدمات،‌ به شكل خدمات، تبليغات پيشبردي و مكان تغيير مي‌يابد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم) به شرح زیر میباشد:مقدمه  مبناي اجتماعي بازاريابي: تأمين نيازهاي انساني  تفاوت بازاريابي تجاري و بازاريابي اجتماعي  مفهوم بازاریابی اجتماعی  تاریخچۀ پیدایش بازاریابی اجتماعی  تعریف بازاریابی اجتماعی  ديدگاه بازاريابي اجتماعي  ابعاد بازاریابی اجتماعی  مراحل انجام يك برنامه بازاريابي اجتماعي  مدل عمومی استراتژی بازاریابی اجتماعی جنبه های بازاريابي اجتماعي در صنعت بانكداري  آمیخته بازاريابي  پیشینه پژوهشمنابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی پيشينه نظري مفهوم بازاریابی اجتماعی چارچوب نظري تاریخچه پیدایش بازاریابی اجتماعی پيشينه پژوهش تعریف بازاریابی اجتماعی پيشينه تحقيق ديدگاه بازاريابي اجتماعی مباني نظري ابعاد بازاریابی ا

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • پاورپوینت آمار میزان بارندگی

    پاورپوینت آمار میزان بارندگی برچسب ها: آمار بارندگی سرشماری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آمار میزان بارندگی دسته بندي : آمار جزئیات و دریافت گزارش فایل پاورپوینت درباره میزان بارندگیدسته بندی : پاورپوینتنوع فایل: ppt _ pptx( قابلیت ویرایش )قسمتی از اسلاید پاورپوینت :تعداد…

  • پاورپوینت درمورد مالکیت زمانی

    ارکان و آثار قرارداد انتقال مالکیت زمان‌بندی شده,پاورپوینت درمورد مالکیت زمانی,تعریف بیع و ویژگی‌های آن,دلایل امکان و مشروعیت مالکیت موقت,منکرین مالکیت موقت دانلود فایل اصلی پاورپوینت درمورد مالکیت زمانی از سایت دانلود فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت درمورد مالکیت زمانیقالب بندی:…

  • پیشینه و مبانی نظری سبکهای دلبستگی و انگیزه پیشرفت

    پیشینه و مبانی نظری سبکهای دلبستگی و انگیزه پیشرفت دانلود پیشینه و مبانی نظری سبکهای دلبستگی و انگیزه پیشرفت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق سبکهای دلبستگی وانگیزه پیشرفت فصل…

  • پاورپوینت نحوه‌ي تماس تلفني مؤثر

    پاورپوینت نحوه‌ي تماس تلفني مؤثر برچسب ها: آموزش فروش تلفنیآموزش مکالمه تلفنینمونه مکالمه بازاریابی تلفنینحوه پاسخگویی به تلفنمتن بازاریابی تلفنیبازاریابی تلفنی بیمهنمونه دیالوگ های بازاریابی تلفنیملزومات بازاریابی تلفنی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نحوه‌ي تماس تلفني مؤثر دسته بندي :…

  • پاورپوینت آشنایی با شخصیت ، فعالیت ها وخدمات خواجه نظام ا لملک طوسی

    پاورپوینت آشنایی با شخصیت ، فعالیت ها وخدمات خواجه نظام ا لملک طوسی برچسب ها: قاتل خواجه نظام الملک طوسیخواجه نظام الملک طوسی زندگینامهخواجه نظام الملک طوسی کتاب‌هاخواجه نظام الملک لقبلقب خواجه نظام الملک چه بودخواجه نظام الملک در چه…

  • پیشینه و مبانی نظری ذهن آگاهی

    پیشینه و مبانی نظری ذهن آگاهی دانلود پیشینه و مبانی نظری ذهن آگاهی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ذهن آگاهی در سراسر تاریخ ، بشر تلاش می کرد تا دلایل عذاب کشیدن و…

  • ادبیات نظری سبک های دلبستگی،مدل و نظریه های آن (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری سبک های دلبستگی,چارچوب نظری سبک های دلبستگی,فصل دوم پایان نامه سبک های دلبستگی,مبانی نظری سبک های دلبستگی,مدل و نظریه های آن,مدل و نظریه های سبک های دلبستگی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری سبک های دلبستگی،مدل و نظریه های…

  • دانلود مطالعات و رساله معماري طراحی موزه هنر و مجسمه

    برنامه فیزیکی طراحی موزه هنر و مجسمه,دانلود مطالعات و رساله معماري طراحی موزه هنر و مجسمه,طراحی معماری موزه هنر و مجسمه,طراحی موزه هنر و مجسمه,ظوابط و استانداردهای طراحی موزه هنر و مجسمه,مطالعات معماري طراحی موزه هنر و مجسمه دانلود فایل…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) خلاقیت

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) خلاقیت دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) خلاقیت دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 2تعاریف خلاقیت خلاقیت از جمله مسائلی است که در بارهی ماهیت…

  • پیشینه و مبانی نظری نهاد خانواده

    پیشینه و مبانی نظری نهاد خانواده دانلود پیشینه و مبانی نظری نهاد خانواده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل نهاد خانواده « خانواده اولين واحدي است كه فرزند در آن به تدريج كسب هدايت…

  • پرسشنامه رضایت شغلی مینه سوتا

    پرسشنامه رضایت شغلی,پرسشنامه رضایت شغلی مینه سوتا pdf,پرسشنامه رضایت شغلی مینه سوتا فرم کوتاه,دانلود رایگان پرسشنامه رضایت شغلی هرزبرگ,رضایت شغلی,روایی و پایایی پرسشنامه رضایت شغلی مینه سوتا,مینه سوتا,نمره گذاری پرسشنامه رضایت شغلی مینه سوتا دانلود فایل اصلی پرسشنامه رضایت شغلی…

  • پاورپوینت ریاضی دوم دبستان فصل چهارم : عددهای سه رقمی

    پاورپوینت ریاضی دوم دبستان فصل چهارم : عددهای سه رقمی برچسب ها: پاورپوینت ریاضی دوم دبستان فصل چهارم : عددهای سه رقمی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ریاضی دوم دبستان فصل چهارم : عددهای سه رقمی دسته بندي : ریاضی…

  • تحقیق با موضوع آسیب ورزشی

    تحقیق با موضوع آسیب ورزشی دانلود تحقیق با موضوع آسیب ورزشی دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل آسیب های ورزشی و پیشگیری از آن از مقولات مهم طب ورزش می باشد.آسیب های ورزشی خوشبختانه اغلب به…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق تحمل استرس میان دانشجویان دختر وپسر

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق تحمل استرس میان دانشجویان دختر وپسر دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق تحمل استرس میان دانشجویان دختر وپسر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق تحمل استرس میان…

  • پیشینه و مبانی نظری جنبش های اجتماعی

    پیشینه و مبانی نظری جنبش های اجتماعی دانلود پیشینه و مبانی نظری جنبش های اجتماعی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 3 - 1 - تعریف جنبش‌های اجتماعی .................................................................................................... 83 3 - 2 -…

  • تحقیق بررسی تاثیر آموزش آموزه های دینی بر سلامت روان دانش آموزان

    آموزه های مذهبی,پروژه بررسی تاثیر آموزش آموزه های دینی بر سلامت روان دانش آموزان,تحقیق بررسی تاثیر آموزش آموزه های دینی بر سلامت روان دانش آموزان,سلامت روان دانش آموزان,مقاله بررسی تاثیر آموزش آموزه های دینی بر سلامت روان دانش آموزان دانلود…

  • پیشینه و مبانی نظری توفیق در تجارت

    پیشینه و مبانی نظری توفیق در تجارت دانلود پیشینه و مبانی نظری توفیق در تجارت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توفیق در تجارت امروزه با گسترش علوم جدید و علمی شدن تقریباً تمامی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع خوشه های صنعتی و طرح ریزی کارآفرینی

    دانلود پاورپوینت با موضوع خوشه های صنعتی و طرح ریزی کارآفرینی برچسب ها: تعريف خوشه صنعتيپاورپوینت خوشه های صنعتی و طرح ریزی کارآفرینیزير مجوعه هاي يك خوشه صنعتي تحليل خوشهنقش خوشهتحقیق خوشه های صنعتیتحقیق طرح ریزی کارآفرینی رفتن به سایت…

  • ادبیات نظری تحقیق و پیشینه پژوهش اخلاق حرفه ای (فصل دوم )

    ادبیات نظری اخلاق حرفه ای,پیشینه پژوهش اخلاق حرفه ای,پیشینه تحقیق اخلاق حرفه ای,چارچوب نظری اخلاق حرفه ای,فصل دوم پایان نامه اخلاق حرفه ای,مبانی نظری اخلاق حرفه ای دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق و پیشینه پژوهش اخلاق حرفه ای (فصل…

  • ادبیات نظری تحقیق رضایت شغلی (فصل 2)

    ادبیات نظری تحقیق رضایت شغلی (فصل 2),پایان نامه رضايت شغلي,پيشينه نظري رضايت شغلي کارکنان,چارچوب نظري رضايت شغلي,دانلود مباني نظري تعاریف رضایت شغلی,عوامل موثر بر رضايت شغلي,فصل دوم پايان نامه ارشد نظریه‌های رضایت شغلی,مباني نظري رضایت شغلی دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • دانلود پروژه پاورپوینت سراي كشمشچيلر در بازار تبريز (مرمت ابنیه)

    پاورپوینت سراي كشمشچيلر در بازار تبريز,پروژه سراي كشمشچيلر در بازار,دانلود پروژه پاورپوینت سراي كشمشچيلر در بازار تبريز (مرمت ابنیه),سراي كشمشچيلر در بازار تبريز,کاروانسرای کشمشچیلر,مرمت ابنیه سراي كشمشچيلر در بازار تبريز دانلود فایل اصلی دانلود پروژه پاورپوینت سراي كشمشچيلر در بازار…

  • بررسی رابطه بین احساس پیوستگی و نارسایی هیجانی با شادکامی

    بررسی رابطه بین احساس پیوستگی و نارسایی هیجانی با شادکامی برچسب ها: احساس پیوستگینارسایی هیجانیشادکامیبررسی رابطه بین احساس پیوستگی و نارسایی هیجانی با شادکامیمبانی نظری شادکامیمبانی نظری احساس پیوستگیمبانی نظری نارسایی هیجانیرابطه احساس پیوستگی و شادکامیرابطه نارسایی هیجانی و شادکامی…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش تعهد سازمانی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش تعهد سازمانی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش تعهد سازمانی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل تعهد سازمانی کسی که از شغل خود راضی باشد ، مسلم است آن را دوست…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع رشد و نمو سبزي‌ها

    دانلود پاورپوینت با موضوع رشد و نمو سبزي‌ها برچسب ها: میوه های کاذب و حقیقیمیوه کاذب چیستمیوه چیستطبقه بندی میوه هاانواع میوه های حقیقیاسم میوهمیوه های بدون دانهمیوه های دانه دار و بی دانه رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت…

  • مبانی نظری باورهای فطری«خداشناسی وتوحید،معاد ونبوت»

    مبانی نظری باورهای فطری«خداشناسی وتوحید،معاد ونبوت» دانلود مبانی نظری باورهای فطری«خداشناسی وتوحید،معاد ونبوت» دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری باورهای فطری « خداشناسی وتوحید ، معاد ونبوت » بخش اول : بررسی…

  • پاورپوینت مطالعات فضاهای مسکونی

    پاورپوینت تعريف طراحي از نظر معماري,پاورپوینت مطالعات فضاهای مسکونی,تحقیق بررسی ابعاد استاندارد فضاهاي مسكوني,تحقیق بررسی مطالعات روي واحدهاي مسكوني,دانلود پاورپوینت مطالعات فضاهای مسکونی,مقاله نام فضاهاي يك خانه مسكوني دانلود فایل اصلی پاورپوینت مطالعات فضاهای مسکونی از سایت دانلود فایل دانلود…

  • پاورپوینت شوره سر

    پاورپوینت شوره سر برچسب ها: درمان سریع شوره سربهترین شامپو برای شوره سردرمان شوره سر با نمکتجربه درمان شوره سردرمان شوره سر با سرکهدرمان شوره سر با اسپنددرمان شوره سر با روغن زیتونعلت شوره سر چیست رفتن به سایت اصلی…

  • تحقیق بررسي رابطه و هم ارزی بين سبكهاي رهبري و رضایتمندی شغلي كاركنان

    رضایتمندی شغلی,سبکهای رهبری دانلود فایل اصلی تحقیق بررسي رابطه و هم ارزی بين سبكهاي رهبري و رضایتمندی شغلي كاركنان از سایت دانلود فایل تحقیق بررسي رابطه و هم ارزی بين سبكهاي رهبري و رضایتمندی شغلي كاركنان در حجم 39 صفحه…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع دستور العمل روش های صحیح نمونه گیری,جمع آوری و انتقال نمونه به آزمایشگاه

    دانلود پاورپوینت با موضوع دستور العمل روش های صحیح نمونه گیری,جمع آوری و انتقال نمونه به آزمایشگاه برچسب ها: شرایط نگهداری نمونه های آزمایشگاهیمعیارهای رد یا قبول نمونه های آزمایشگاهیجدول پایداری نمونه های آزمایشگاهیمدت زمان نگهداری نمونه های آزمایشگاهیحداکثر فاصله…

  • ترجمه مقاله انگلیسی: رابطه بین سکوت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی یک بررسی پژوهشی در منطقه ارزروم

    ترجمه مقاله ابطه بین سکوت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی,دانلود ترجمه مقاله ابطه بین سکوت س,دانلود مقاله انگلیسی,دانلود مقاله انگلیسی مدیریت,دانلود مقاله ترجمه شده,دانلودترجمه مقاله,رابطه بین سکوت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی,رشته مدیریت,مقاله ترجمه شده مدیریت دانلود فایل اصلی ترجمه…

  • مبانی نظری اختلال اعتیاد به اینترنت

    اختلال,اعتیاد,اینترنت,مبانی,نظری دانلود فایل اصلی مبانی نظری اختلال اعتیاد به اینترنت از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال اعتیاد به اینترنت (فصل دوم) در 44 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت…

  • پاورپوینت برنامه ریزی و طراحی تمرین

    پاورپوینت برنامه ریزی و طراحی تمرین برچسب ها: برنامه ریزی و طراحی تمرین pdfپاورپوینت برنامه ریزی و طراحی تمرینکتاب طراحی تمرینجدول طراحی تمرین والیبالپاورپوینت طراحی تمرینجدول طراحی تمرین سالانهطراحی تمرین بدنسازیبرنامه تمرینی سالانه هندبال رفتن به سایت اصلی پاورپوینت برنامه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد مالی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد مالی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد مالی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عملکرد مالی فهرست مطالب تشريح مفهوم عملكرد مدیریت عملکرد در سطح سازمانی رویکردهای…

  • بررسی ارزیابی نوع مدیریت سود وبررسی اثر ساختار مالكيت و اندازه شرکت برروی مدیریت سودآوری آتی

    بررسی ارزیابی نوع مدیریت سود وبررسی اثر ساختار مالكيت و اندازه شرکت برروی مدیریت سودآوری آتی برچسب ها: بررسی ارزیابی نوع مدیریت سود وبررسی اثر ساختار مالكيت و اندازه شرکت برروی مدیریت سودآوری آتیتحقیق مفهوم مدیریت سودانواع روشهای مدیریت سوداقلام…