مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش تعریف بازاریابی اجتماعی,پيشينه تحقيق ديدگاه بازاريابي اجتماعی,پيشينه نظري مفهوم بازاریابی اجتماعی,چارچوب نظري تاریخچه پیدایش بازاریابی اجتماعی,مباني نظري ابعاد بازاریابی ا,مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم) در 29 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبازاريابي اجتماعي حوزه و قلمرو علم جديدي است كه مي كوشد با استفاده از فنون بازاريابي تجاري، اهداف و مقاصد اجتماعي را تحقق بخشد. براساس مفهوم بازاريابي اجتماعي، مديران بازاريابي سازمان ها ناگزيرند در تعيين راهبردها و خط مشي هاي بازاريابي خود عوامل مهمي نظير خواسته هاي مصرف كنندگان و منافع جامعه در كوتاه مدت و بلندمدت را در نظر بگيرند. علي رغم اين كه اين حوزه در مقايسه با بازاريابي تجاري بسيار نوپا است، اما نقش و اهميت آن در توسعه اجتماعي موجب شده است تا شديداً مورد توجه و اقبال عمومي قرار گيرد. بازاريابي اجتماعي در دهه ١٩٧٠ به عنوان يك حوزه علمي كامل و مستقل پا به عرصه گيتي نهاد (خورشيدي و مقدمي، 1382). فيليپ كاتلر و جرالد آلتمن دو تن از انديشمندان و صاحبنظران مشهور بازاريابي، اين حوزه علمي جديد را معرفي كردند. آنها عقيده داشتند كه مفروضات و مفاهيم بازاريابي تجاري مي تواند براي فروش اعتقادات، باورها، نگرش ها و رفتارهاي انساني مورد استفاده قرار گيرد. اصرار كاتلر و آلتمن بر اين نكته بود كه تفاوت عمده و اساسي بازاريابي اجتماعي با ساير حوزه هاي بازاريابي در اهداف و مقاصد بازاريابي اجتماعي و تشكيلات آن متجلي است. رسالت اصلي بازاريابي اجتماعي تأثيرگذاري بر رفتارهاي اجتماعي و انساني است (همان منبع). فلسفه بازاریابی اجتماعی با دیگر فلسفه های رایج در بازاریابی از جهت اینکه نسبت به منافع آیندگان و جامعه و رفاه آنها تاکید دارد، تفاوت داشته و به دنبال دخالت دادن موضوعات فرهنگی و ارزشی به صورت واقعی در مسایل بازاریابی می باشد. بر اساس مفهوم بازاریابی اجتماعی، مدیران بازاریابی سازمان ها و شرکت ها ناگزیرند در تعیین راهبردها و خطی مشی های بازاریابی خود، عوامل مهمی مانند خواسته های مصرف کنندگان و منافع جامعه در کوتاه مدت و بلندمدت را در نظر بگیرند. علی رغم اینکه این حوزه در مقایسه با بازاریابی تجاری و سنتی بسیار نوپاست، اما نقش و اهمیت آن در توسعه اجتماعی موجب شده است تا شدیداً مورد توجه و اقبال عمومی قرار گیرد (Lowry et al., 2004). در بازاریابی اجتماعی، کسب سود و منافع شخصی یا سازمانی، اولویت اصلی به شمار نمی رود. امروزه بسیاری از برندهای مطرح دنیا به این حقیقت دست یافته اند که صرفاً تکیه بر اصول بازاریابی سنتی و تجاری نمی تواند مزیت و جایگاه رقابتی آنها را در بازار تضمین نماید. حفظ مزیت های رقابتی مستلزم تقویت مستمر برند بوده که خود نیازمند همراهی بیشتر سازمان ها با افراد جامعه و کمک به دستیابی به اهداف اجتماعی خرد و کلان است. به کارگیری اصول اساسی بازاریابی تنها حد مشخصی می تواند جایگاه سازمان های خدمات مالی را در بازار مشخص سازد، ولی متمایزسازی برند یک بانک در میان برند سایر بانک هایی که خدماتی مشابه به مشتریان خود عرضه می کنند، نیازمند مولفه ای است که می توان از آن به بازاریابی اجتماعی نام برد  (Palmer et al., 2006). مشتریان باید این نکته را به وضوح احساس نمایند که هدف مدیران بانک تنها کسب منافع و افزایش سود سهام داران نیست، مدیران بانک نیز باید به مشتریان خود در عمل نشان دهند که در کنار منافع بانک و سهامداران، به منافع بلندمدت و کوتاه مدت جامعه نیز توجه دارند. با توجه به اهمیت بازاریابی اجتماعی، لازم است به عنوان ابزاری قدرتمند در جهت توانمد کردن و رقابتی کردن بنگاه های اقتصادی مد نظر قرار گیرد و از این طریق رابطه برنده- برنده بین کارکنان، مشتریان و جامعه و دیگر ذینفعان برقرار گردد (Hastings, 2007). در ادامه به بررسی این مفهوم، به ویژه با تاکید در نظام بانکداری پرداخته می شود.مفهوم بازاریابی اجتماعیاين مفهوم آخرين و جديدترين مفهومي است كه در فلسفه هاي پنجگانۀ بازاريابي مطرح می شود. تعدادي از انديشمندان و صاحب نظران دانش بازاريابي، عقيده دارند كه تأكيد مفهوم بازاريابي تنها بر تأمين نيازها و خواسته‌هاي مشتريان است و سلامت اجتماعي و جامعه جايگاهي در اين فلسفه ندارد. آنها بر اين باورند كه مديران سازمان ها موظفند اهداف و مقاصد خود را گسترش دهند و ضمن آن تلاش كنند تا نيازها و خواسته ها و منافع بازارهاي هدف خود را تعيين نمايند تا شركتشان بتواند در مقايسه با شركت-هاي رقيب اين نيازها و خواسته ها را به صورت كارآمدتر و كاراتر تأمين نمايد. اين اقدامات به نوبه خود موجب خواهد شد كه رفاه و تندرستي مشتري و جامعه فراهم شود (مقدمي و خورشيدي، 1382).بنابر مفهوم بازاريابي اجتماعي، مفهوم بازاريابي محض، تضادهاي ممكن بين خواسته هاي كوتاه مدت مشتري و رفاه بلندمدت او را از نظر دور مي دارد. چنين نگراني ها و تضادهايي ما را به مفهوم بازاريابي اجتماعي نزديك مي کند. بنابر مفهوم بازاريابي اجتماعي ضروري است بازاريابان در تعيين سياست-گذاري هاي بازاريابي بين ملاحظات سه گانۀ شركت، خواسته هاي مصرف كننده و منافع جامعه، تعادل لازم را برقرار کنند (Cravens, 2003). به گفته کاتلر، مفهوم بازاریابی بیانگر مفهوم بازاریابی اجتماعی است که مشتري محور بوده و با بازاریابی یکپارچه، رضایت مشتري و رفاه طولانی مدت او را به عنوان هدف کلیدي سازمان تضمین می کند (ساهور و ماهاپاترا، 2006).بر اساس مفهوم بازاريابي اجتماعي، مديران بازاريابي سازمان ها ناگزيرند در تعيين راهبردها و خط-مشي هاي بازاريابي خود عوامل مهمي نظير خواسته هاي مصرف كنندگان و منافع جامعه را در كوتاه مدت و بلندمدت در نظر بگيرند. هدف در بازاريابي اجتماعي آن است كه با كمك اصول و فنون بازاريابي تجاري، به نيازها و خواسته هاي گروه مخاطب توجه و با كاهش موانع و ترغيب آنان براي انجام يك رفتار اجتماعي مطلوب، رفتار مورد نظر در بين آنها رايج شود (مقدمي و خورشيدي، 1382).يكي از پرسش هاي مهمي كه در حيطه بازاريابي اجتماعي مطرح مي شود اين است كه در عصر مشكلات زيست محيطي، تخريب جنگل ها و مراتع، رشد فزاينده جمعيت، تورم جهاني، نارضايتي مشتريان و عدم رعايت منافع بلندمدت خريدار آيا تكيه و اعتماد بي چون و چرا به بازاريابي محض خواهد توانست مشكلات فوق را از ميان بردارد؟ پرسش ديگري كه در مفهوم بازاريابي اجتماعي مطرح مي شود، اين است كه اگر شركتي نيازها و خواسته هاي فردي مشتريان را در كوتاه مدت تأمين نمايد آيا در بلندمدت نيز قادر به تحقق اين مهم خواهد بود؟ (Kotler & Roberto, 1989).بر اساس مفهوم بازاريابي اجتماعي انتقادي كه از مفهوم بازاريابي محض مي شود اين است كه در مفهوم بازاريابي تضاد و تناقض بين نيازها و خواسته هاي كوتاه مدت و بلندمدت در نظر گرفته نمي شود. اين تناقضات موجب مي شود كه بازاريابي اجتماعي جايگاه و اعتبار بالايي در نزد انديشمندان و صاحبنظران بيابد. براساس مفهوم بازاريابي اجتماعي، مديران بازاريابي سازمان ها و شركت هاي بزرگ ناگزيرند در تعيين خط مشي هاي بازاريابي خود عوامل مهمي نظير منافع شركت، خواسته هاي مصرف كننده و منافع جامعه را مشتركاً مدنظر قرار دهند. شركت ها در ابتدا معتقد بودند هدف بازاريابي آنها در كوتاه مدت عبارت از كسب بازده بيشتر از سرمايه صاحبان سهام. اما آنها بعداً دريافتند كه تأمين نيازها و خواسته هاي مشتريان و منافع جامعه در بلندمدت اهميت فراواني دارد. اين امر منجر به تولد و ظهور بازاريابي اجتماعي شد و در حال حاضر بسياري از شركت ها هنگام اتخاذ تصميمات بازاريابي منافع جامعه را مورد توجه قرار مي دهند (مقدمي و خورشيدي، 1382). بازاریابی اجتماعی به پیشبرد اهداف اجتماعی و رفاهی و ارتقاء میزان رفاه مشتری و جامعه توجه دارد. برای تحقق و پیشبرد مقاصد و نیات اجتماعی لازم است، فنون، روش‌ها و حقایق عینی بسیاری را مورد توجه قرار دهیم. این حقایق و واقعیات انکارناپذیر، بخش قابل توجهی از دانش منطق را تشکیل می‌دهند. واقعیت این است که منطق همانند سایر حوزه‌های علمی، پایه و بنیان استوار و محکمی برای بازاریابی اجتماعی فراهم می‌سازد (NMSC, 2000).  بازاریابی اجتماعی از یک سو، از علوم مختلفی مانند علوم تربیتی، علوم اجتماعی، بهداشت و از سوی دیگر از بازاریابی تجاری برای کامل نمودن روش‌ها، مفروضات و مفاهیم خود بهره می‌گیرد. هر چند بازاریابی اجتماعی تعداد قابل توجهی از مفروضات و مفاهیم خود را از رشته‌های دیگر اخذ کرده، اما با این وجود دارای شخصیت و هویت مستقلی است. امروزه می‌توان ارتباط و تعامل گسترده بین رشته‌ها را به آسانی مشاهده نمود و این ارتباط و تعامل در حال گسترش است (Smith, 2000). بنابراین، بازاریابی اجتماعی مانند سایر علوم ضمن حفظ ارتباط و تعامل خود با رشته‌های دیگر می‌کوشد که از روش‌ها، مفروضات، و مفاهیم علوم دیگر برای غنی‌تر ساختن روش‌ها مفروضات، و مفاهیم خود استفاده نماید. نکته مهمی که باید بدان توجه داشت این است که بازاریابی اجتماعی ناگزیر است در انتخاب روش‌ها، مفروضات و مفاهیم رشته‌های دیگر نهایت دقت و وسواس را اعمال نماید. ضرورت این دقت و وسواس از این جا سرچشمه می‌گیرد که مفروضات و مفاهیم سایر حوزه‌های علمی به ندرت می‌تواند بدون حک و اصلاح و بازبینی مورد استفاده قرار گیرد (Kerr et al., 2005). قسمتی از پیشینه تحقیق:طاهري بروجني (1379) در بررسي نقش بازاريابي در تجهيز منابع مالي بانك كشاورزي تاکید می کند که اهميت تجهيز منابع براي بانك كشاورزي به عنوان نوعي اهرم مالي اعتباري بسيار روشن بوده و براي دستيابي به اين مهم،‌ ضرورت گذار از شيوه‌هاي سنتي بانكداري و ايجاد ساختارهاي مناسب و همگرا با مشتري و نيازهاي او اجتناب ناپذير مي‌نمايد. بازاريابي تأكيد زيادي بر حفظ مشتري، برنامه ريزي بلندمدت، خدمت رساني و …. داشته و راه رضايتمندي مشتري و حفظ او را مشخص مي‌سازد. نتایج بدست آمده نشان می دهد که بكار بردن آميخته بازاريابي در تجهيز منابع مالي بانك كشاورزي در استان چهار محال و بختياري نقش اساسي دارد و سه عامل كاركنان،‌ قيمت و دارايي‌هاي فيزيكي در تجهيز منابع مالي بانك كشاورزي نقش دارد ليكن رتبه عوامل تبليغات پيشبردي، مكان و خدمات،‌ به شكل خدمات، تبليغات پيشبردي و مكان تغيير مي‌يابد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم) به شرح زیر میباشد:مقدمه  مبناي اجتماعي بازاريابي: تأمين نيازهاي انساني  تفاوت بازاريابي تجاري و بازاريابي اجتماعي  مفهوم بازاریابی اجتماعی  تاریخچۀ پیدایش بازاریابی اجتماعی  تعریف بازاریابی اجتماعی  ديدگاه بازاريابي اجتماعي  ابعاد بازاریابی اجتماعی  مراحل انجام يك برنامه بازاريابي اجتماعي  مدل عمومی استراتژی بازاریابی اجتماعی جنبه های بازاريابي اجتماعي در صنعت بانكداري  آمیخته بازاريابي  پیشینه پژوهشمنابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی پيشينه نظري مفهوم بازاریابی اجتماعی چارچوب نظري تاریخچه پیدایش بازاریابی اجتماعی پيشينه پژوهش تعریف بازاریابی اجتماعی پيشينه تحقيق ديدگاه بازاريابي اجتماعی مباني نظري ابعاد بازاریابی ا

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • فایل پاورپوینت سازه های پوسته ای

    فایل پاورپوینت سازه های پوسته ای برچسب ها: دانلود پاورپوینت سازه های پوسته ای سازه های پوسته ای پاورپوینت سازه های پوسته ای پاورپوینت بررسی سازه های پوسته ایپوسته های گنبدیپاورپوینت انواع سازه های پوسته ایپوسته های استوانه ایپوسته های…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی دفتر تبلیغاتی ( چاپ تراکت های تبلیغاتی،تیزرهای تبلیغاتی)

    طرح تاسیس شرکت تبلیغاتی,طرح توجیهی دفتر تبلیغاتی,طرح توجیهی شرکت تبلیغات بیلبوردی,طرح توجیهی شرکت تبلیغاتی,طرح توجیهی شرکت تبلیغاتی رایگان,طرح توجیهی کانون تبلیغاتی,طرح کارآفرینی دفتر تبلیغاتی دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی دفتر تبلیغاتی ( چاپ تراکت های تبلیغاتی،تیزرهای…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی گویش شناسی (فصل 2)

    پيشينه پژوهش گویش,پيشينه تحقيق گویش,پيشينه نظري گویش,تگین فایل,چارچوب نظري واجی گویش,دانلود مباني نظري گویش,فصل دوم پايان نامه ارشد گویش های زبان فارسی,مباني نظري لهجه شناسی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) گویش شناسی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه…

  • بررسی رابطه ی بین عوامل سازمانی و هوش بازاریابی در بانک

    بررسی رابطه ی بین عوامل سازمانی و هوش بازاریابی در بانک برچسب ها: هوش بازاریابی عوامل سازمانی بانک ملی ایرانپروژه بررسی رابطه ی بین عوامل سازمانی و هوش بازاریابی در بانکپایان نامه بررسی رابطه ی بین عوامل سازمانی و هوش…

  • پیشینه و مبانی نظری اطلاعات حسابداری و گزارشگری مالی و محافظه کاری

    پیشینه و مبانی نظری اطلاعات حسابداری و گزارشگری مالی و محافظه کاری دانلود پیشینه و مبانی نظری اطلاعات حسابداری و گزارشگری مالی و محافظه کاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • بررسي تأثير رضايت شغلي و استفاده بهينه از زمان در كارمندان استانداري

    بررسي تأثير رضايت شغلي و استفاده بهينه از زمان در كارمندان استانداري برچسب ها: بررسي تأثير رضايت شغلي و استفاده بهينه از زمان در كارمندان استانداريمقاله رضایت شغلیرضایتمندی شغلی کارکناننظريه هاي رضايت شغليعوامل مؤثر در رضايت شغلينكات سودمند براي بهبود…

  • پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس نوزدهم

    پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس نوزدهم برچسب ها: پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس نوزدهم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس نوزدهم دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت ریاضی اول دبستان درس…

  • پاورپوینت مديريت شهرسازي و معماري

    پاورپوینت مديريت شهرسازي و معماري برچسب ها: مصوبات معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهرانرشته مدیریت شهرسازیمعاونت معماری و شهرسازی اصفهانمعاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مديريت شهرسازي و معماري دسته بندي : مدیریت…

  • پاورپوینت تربيت اسلامى (روش پاداش و تنبيه)

    پاورپوینت تربيت اسلامى (روش پاداش و تنبيه) برچسب ها: اهداف تعلیم و تربیت از دیدگاه اسلامتعریف تعلیم و تربیت اسلامیتربیت از منظر قرآن و حدیثارکان تربیت اسلامیتربیت اسلامی فرزنداناصول تربیت فرزند از دیدگاه اسلامتربیت اجتماعی از دیدگاه اسلامتربیت از نظر…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق پيش بيني و مدل هاي پيش بيني (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش روش های پیش بینی کیفی,پيشينه تحقيق مدل های پیش بینی تقاضا,چارچوب نظري دیدگاه,دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق پيش بيني و مدل هاي پيش بيني (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد و نظریه های پیش بینی,مباني نظري…

  • ترجمه مقاله مکانیک، مدل سازی و جبران خطاهای حجمی برای ابزار و ماشین الات پنج محور

    ترجمه مقاله مکانیک، مدل سازی و جبران خطاهای حجمی برای ابزار و ماشین الات پنج محور برچسب ها: ماشین آلات پنج محور خطا های حجمی اندازه گیری خطا جبران خطا تئوری پیچمقاله ISI 2016 رفتن به سایت اصلی ترجمه مقاله…

  • دانلود پرسشنامه استاندارد اهمال کاری یا تعلل ورزی تاکمن

    اهمال کاری یا تعلل ورزی تاکمن,پرسشنامه استاندارد اهمال کاری یا تعلل ورزی تاکمن پرسشنامه استاندارد اهمال کاری,پرسشنامه اهمال کاری یا تعلل ورزی تاکمن 1991,پرسشنامه تاک,پرسشنامه تعلل ورزی تاکمن,دانلود آزمون اهمال کاری,مقیاس تعلل ورزی یا اهمال کاری دانلود فایل اصلی دانلود…

  • پاورپوینت دیابت

    پاورپوینت دیابت دانلود پاورپوینت دیابت دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع دیابت، در قالب ppt و در 55 اسلاید، قابل ویرایش.     بخشی از متن پاورپوینت: دیابت یک اختلال در سوخت…

  • تحقیق روانشناسی شخصیت (سالم)

    تحقیق روانشناسی شخصیت (سالم) برچسب ها: خصوصیات یک شخصیت سالم چیستتعریف شخصیت سالممشخصات شخصیت و رفتار سالمصد ویژگی شخصیت سالم نوشته دکتر فرهنگ هلاکوییشخصیت سالم و ناسالم رفتن به سایت اصلی تحقیق روانشناسی شخصیت (سالم) دسته بندي : روانشناسی و…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته تراشکاري،بررسي DHS نيل

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته تراشکاري،بررسي DHS نيل برچسب ها: گزارش کاراموزي DHS نيلکاراموزي DHS نيلکارورزي DHS نيلدانلود گزارش کارآموزي DHS نيلDHS نيلDHS نيل رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته تراشکاري،بررسي DHS نيل دسته بندي : گوناگون…

  • پاورپوینت کنترل کیفیت

    پاورپوینت کنترل کیفیت دانلود پاورپوینت کنترل کیفیت دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت کنترل کیفیت،در حجم 82 اسلاید قابل ویرایش. بخشی یا متن: تعریف بازرسی: بطور کلی فرآیند بازرسی را می توان به عنوان…

  • طرح توجیهی و کارافرینی تولید و نصب ایزوگام

    ایزوگام,پروزه کارافرینی تولید ایزوگام,پروژه کارافرینی احداث کارخانه ایزوگام,طرح توجیهی ایزوگام,طرح توجیهی تولید عایق سقف,طرح توجیهی کارخانه ایزوگام,طرح توجیهی و کارافرینی تولید و نصب ایزوگام,طرح کارافرینی کارخانه تولید ایزوگام دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارافرینی تولید و نصب ایزوگام از…

  • پاورپوینت کنترل خشم

    پاورپوینت کنترل خشم دانلود پاورپوینت کنترل خشم دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بخشی از متن پاورپوینت: دوری از مصاحبت افراد خشمگین و عصبانی و همنشینی با افراد بردبار و صبور، به عنوان یک عامل…

  • بررسی اثربخشی مشاوره گروهی عقلانی-عاطفی-رفتاری بر افزایش عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

    بررسی اثربخشی مشاوره گروهی عقلانی-عاطفی-رفتاری بر افزایش عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان برچسب ها: مشاوره گروهی به شیوه عقلانیعاطفیرفتاریعزت نفسپیشرفت تحصیلیسازمان دهی مشاوره گروهیتعهد نسبت به حرفه خلاقعوامل زیست شناختیاهداف روان درمانیروش های شناختی REBT برای درمانابعاد عزت…

  • مبانی نظری بازاریابی رابطه مند

    مبانی نظری بازاریابی رابطه مند برچسب ها: مدیریت ارتباط مشتری مشتری رضایتمندی رفتن به سایت اصلی مبانی نظری بازاریابی رابطه مند دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه مطالب در مورد فایل 26 صفحه ای Normal 0…

  • مبانی نظری و سوابق تحقیقاتی علل و عوامل خشونت و پرخاشگری (فصل دوم پایان نامه)

    پيشينه پژوهش عوامل پرخاشگری,پيشينه پژوهش نظریه های پرخاشگری,پيشينه نظري پرخاشگری,چارچوب نظري پرخاشگری های کودکان,فصل دوم پايان نامه ارشد علل خشونت علیه کودکان,مبانی نظری و سوابق تحقیقاتی علل و عوامل خشونت و پرخاشگری (فصل دوم پایان نامه) دانلود فایل اصلی مبانی…

  • بررسی رابطه بین شاخص حاکمیت شرکتی و هزینه سرمایه در شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران

    بررسی رابطه بین شاخص حاکمیت شرکتی و هزینه سرمایه در شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران برچسب ها: حاکمیت شرکتی هزینه حقوق صاحبان سهام هزینه بدهی هزینه سرمایه رفتن به سایت اصلی بررسی رابطه بین شاخص حاکمیت شرکتی…

  • تاثیر بررسی تحقیقات بازاریابی بر روی صادرات زعفران ایران

    تاثیر بررسی تحقیقات بازاریابی بر روی صادرات زعفران ایران برچسب ها: دانلود پایان نامه تاثیر بررسی تحقیقات بازاریابی بر روی صادرات زعفران ایراندانلود پروژه تاثیر بررسی تحقیقات بازاریابی بر روی صادرات زعفران ایرانتحقیق تاثیر بررسی تحقیقات بازاریابی بر روی صادرات…

  • دانلود مباني نظري شیوه های فرزندپروری

    دانلود مباني نظري شیوه های فرزندپروری دانلود دانلود مباني نظري شیوه های فرزندپروری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 6 - شیوه های فرزندپروری پژوهش های مختلف شیوه های فرزندپروری را همراه با تمرین…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ساختار سرمایه و نظریه های ساختار سرمایه (فصل دوم )

    ادبیات نظری ساختار سرمایه و نظریه های ساختار سرمایه,پیشینه تحقیق ساختار سرمایه و نظریه های ساختار سرمایه,چارچوب نظری ساختار سرمایه,فصل دوم پایان نامه ساختار سرمایه,مبانی نظری ساختار سرمایه و نظریه های ساختار سرمایه,نظریه های تئوری ساختار سرمایه دانلود فایل اصلی…

  • ادبیات نظری تحقیق طهارت و نجاست خمر، دیدگاه فقها، کتاب، شیعه، سنی

    ادبیات نظری تحقیق طهارت و نجاست خمر، دیدگاه فقها، کتاب، شیعه، سنی دانلود ادبیات نظری تحقیق طهارت و نجاست خمر، دیدگاه فقها، کتاب، شیعه، سنی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل طهارت و نجاست…

  • قالب پاورپوینت آماده ویروس کرونا

    قالب پاورپوینت آماده ویروس کرونا دانلود قالب پاورپوینت آماده ویروس کرونا دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود قالب پاورپوینت ویروس کرونا قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……

  • واژه شناسی معماری ایران پیرنیا

    واژه شناسی معماری ایران پیرنیا دانلود واژه شناسی معماری ایران پیرنیا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل واژه شناسی معماری ایران پیرنیا فهرست آبسابآجر پیش برآژندآفتابگیرآفتاب کورآهیانهآمودآسمانهشش گرهازارهازجاسلیمیاستوداناسپراشکوبافرازانبسان اندود دیمهانگداناوزیر ـ افزیرایدریبادپیچ ـ بادپروابستوبوم…

  • توليد خالص

    تولید خالص دانلود فایل اصلی توليد خالص از سایت دانلود فایل تحقیق توليد خالص در حجم 39 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:عرضه و توليد خالصيك مقوله ايي كه توليد خالص با…

  • دانلود طرح توجیهی تولید سرنگ(آمپول)

    پروژه تولید سرنگ,پروژه کارآفرینی تولید سرنگ,دانلود طرح توجیهی,طرح توجیهی تولید سرنگ,طرح توجیهی سرنگ سازی,طرح توجیهی کارخانه سرنگ سازی,طرح تولید آمپول,طرح کسب و کار سرنگ سازی,کارآفرینی کارگاه تولید سرنگ دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی تولید سرنگ(آمپول) از سایت دانلود فایل…

  • بررسی تعیین میزان تأثیر مؤلفه های مدیریت آموزش عالی بر همکاری های دانشگاه و صنعت: ارائه مدلی مفهومی

    بررسی تعیین میزان تأثیر مؤلفه های مدیریت آموزش عالی بر همکاری های دانشگاه و صنعت: ارائه مدلی مفهومی برچسب ها: بررسی تعیین میزان تأثیر مؤلفه های مدیریت آموزش عالی بر همکاری های دانشگاه و صنعت: ارائه مدلی مفهومیمؤلفه های مدیریت…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق فناوري اطلاعات (IT) و دورکاری (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری فناوري اطلاعات (IT) و دورکاری,پیشینه پژوهش فناوري اطلاعات,دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق فناوري اطلاعات (IT) و دورکاری (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پایان نامه فناوري اطلاعات (IT) و دورکاری,مبانی نظری فناوري اطلاعات (IT) و دورکاری دانلود فایل…

  • پاورپوینت دوزیستان

    پاورپوینت دوزیستان دانلود پاورپوینت دوزیستان دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع دوزیستان، در قالب ppt و در 19 اسلایدف قابل ویرایش.   بخشی از متن پاورپوینت: دوزیستان به جانورانی گفته می شود…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق درمان

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق درمان دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق درمان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل درمان نوروفیدبک 2 - 4 - 2 بررسی ریتم ¬ های مغزی 1 - امواج آلفا 2…

  • فایل پاورپوینت منظر عینی محور نجارکلا(روش های طراحی شهری)

    فایل پاورپوینت منظر عینی محور نجارکلا(روش های طراحی شهری) برچسب ها: دانلود پاورپوینت منظر عینی محور نجارکلامنظر عینی محور نجارکلاپاورپوینت بررسی منظر عینی محور نجارکلاپاورپوینت شهرسازیپروژه روش های طراحی شهریپاورپوینت محور نجارکلاتحلیل منظر عینی محور نجارکلاپاورپوینت تحلیل منظر عینی محور…