مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم)

پيشينه پژوهش اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان,پيشينه تحقيق رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری,فصل دوم پايان نامه ارشد تعاریف رضایت,مباني نظري تعاريف رضايت مشتري,مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) در 71 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهامروزه شاهد تجارب متفاوتی از راه خدمات در زندگی روزمره هستیم. از شاخص های سنجش میزان برتری سازمان ها نسبت به هم، کارکنان شاغل در آن سازمان ها است که میزان وفاداری و تعهد آن ها باعث می شود وظایف محوله را با کیفیت بالاتری به انجام رسانند. این امر موجب افزایش عملکرد، بهره وری و اثربخشی سازمان می شود. برعکس،افراد بی تفاوت یا بی مسئولیت در برابر اعمال محوله سازمان این رفتار را به همکاران منتقل می کنند و باعث کاهش عملکرد افراد و تنزل سازمان از نظر کمی و کیفی می شوند. در دهه 1990 رضایت مشتریان، تاثیر قابل توجهی بر تفکر مدیریتی داشت. در حقیقت تشخیص درک، رویارویی و پیش بینی نیازهای مشتری منابع مهم بقاومزیت رقابتی برای یک شرکتی هستند که اثر قاطع بر مجموعه اولویتها و فعالیتهای شرکت دارد. در دنياي امروز صنايع خدماتي بخش عمده اي از بازارها را در بسياري از كشورهاي جهان به خود اختصاص داده اند. بنابراين گسترش روز افزون تعداد مشاغل خدماتي در كنار افزايش ميزان اهميت اين گونه صنايع در توليد ناخالص ملي كشورهاي مختلف، موضوع عرضه خدماتي بي عيب و نقص و با كيفيت برتر را به مسأله اي در خور توجه فراوان كرده نموده است(شاهین و ابوالحسنی به نقل از شفیعی،2006). تا چند سال اخير صنعت بيمه كشورمان تحت سلطه كامل بخش دولتي بوده است وشركت هاي بيمه در محيط غيررقابتي و با ثبات فعاليت مي كردند و لزومي براي توجه به كيفيت خدمات نمي ديدند اما در سال هاي اخير ظهور شرك تهاي بيمه خصوصي فضاي صنعت بيمه را دگرگون كرده است و رقابت در اين بخش به شدت افزايش يافته است. هم چنين درصد افرادي كه در بخش خدمات مشغول به فعاليت هستند نسبت به ساير بخشها در حال افزايش است. كيفيت خدمات در اين بخش ها به خصوص در صنعت بيمه به ميزان زيادي به عملكرد كاركنان بستگي دارد. بنابراين سازمان هاي خدماتي و به طور اخص صنعت بيمه متوجه اين موضوع شده اند كه به منظور حفظ مشتريان خود و كسب مزيت رقابتي، يكي از موضوعات مهم و كليدي كه بايدهمواره مد نظر قرار دهند، بهبود كيفيت خدمات خود است(کندامپیولی و منگیوس ،2004،ص178).رضایت مشتری        بازار اقتصاد جهاني، هيچ‌گاه به اين اندازه رقابتي نبوده است. در سراسر دنيا، سازمان‌ها و بنگاه‌هاي تجاري تلاش مي‌كنند تا از طريق نيل به مزاياي منحصر به فرد، نسبت به ساير رقبا به موقعيتي ممتاز دست يابند. از سوي ديگر، اغلب مشتريان هنگام خريد كالا و خدمات مورد نياز، از امكان گزينه‌هاي متعددي برخوردار هستند. به همين دليل آنان وراي مشخصات ظاهري و ويژگي‌هاي فيزيكي يك محصول ساير شاخص‌هاي كيفي را مدنظر قرار مي‌دهند(غفاری آشتیانی، 1387،ص42).مشتريان در جستجوي سرنخ‌هايي هستند كه آنان را براي شناسايي بهترين تأمين¬ كننده ياري نمايد. در اين راستا آنان علاوه بر بررسي عملكرد داخلي، هرگونه مدرك و شواهد خارجي كه نشانه برقراري اصل تمركز بر كيفيت در سازمان عرضه كننده مي‌باشد را مورد توجه قرار مي‌دهند. اندازه¬گيري رضايت مشتري از جمله اقدامات داخلي محسوب مي شود كه نمود جهت‌گيري سازمان به سمت كيفيت مي‌باشد(كاوسي و سقايي، 1384،23).براي موفقيت در بازار پيچيده و رقابتي امروز، محققان معتقدند كه رضايت مشتري يك عامل كليدي و مهم است(اندیوبیسی و واه ،2005،ص65). رضايت مشتري از ارزش قابل ملاحظه‌اي برخوردار است، چرا كه از داده-هاي مرتبط با مصرف اقتباس شده(در مقابل توليد) و همچنين به عنوان يك شاخص راهنما براي سودآوري آينده مطرح است. رضايت مشتري راهنمايي براي دستيابي به وفاداري بيشتر مشتري است. رضايت مشتري از طريق ارتقاء وفاداري، درآمدهاي آتي را تضمين كرده، هزينه‌هاي معاملات آينده را كاهش داده، موجب كاهش كشش قيمتي شده و از كاسته شدن مشتريان سازمان به هنگام بروز لغزش‌هاي احتمالي در كيفيت جلوگيري مي‌كند. همچنين توصیه¬های دهان به دهان حاصل از مشتريان راضي، هزينه‌هاي جذب مشتريان جديد را كاسته و شهرت سازمان را ارتقاء مي‌بخشد. در نقطه مقابل، نارضايتي مشتريان اثراتي معكوس بر جاي مي‌گذارد. بنابراين مي‌توان مشتريان راضي را يك دارايي ارزشمند براي سازمان به شمار آورد(اندرسون و فومل ،2000،ص871).طي ده سال اخير انواع مختلف سازمان‌ها، چه بزرگ و چه كوچك، پي به اهميت رضايت مشتري برده و دريافته‌اند كه ارتباط شديدي بين رضايت مشتري، حفظ مشتري و سودآوري سازمان وجود دارد. براي بسياري از سازمان‌هاي فعال در بخش عمومي، رضايت مشتري خود معياري براي موفقيت است. بنابراين رضايت مشتري به هدف عملياتي بسياري از سازمان‌ها تبديل شده است(هيل، 1385،ص24).سازمان‌هاي متعالي، پاسخ‌گوي نيازها و انتظارات مشتريان خود مي‌باشند. اين قبيل سازمان‌ها فعاليت‌هاي رقباي خود را تحت نظر قرار مي‌دهند و مزاياي رقابتي آنها را شناسايي مي‌نمايند. سازمان‌هاي مذكور، به طور مؤثري به پيش بيني نيازها و انتظارات آتي مشتريان خود مي‌پردازند تا اين نيازها و انتظارات را برآورده سازند و در صورت امكان از آنها پيشي گيرند. اين سازمان‌ها، در برابر نقاط ضعف خود به سرعت و به گونه‌اي اثربخش واكنش نشان مي‌دهند. آنها روابطي متعالي را با تمام مشتريان خود ايجاد و حفظ مي‌كنند. اگر سازمان‌ها را در مسير تعالي در سه گروه سازمان‌هاي در آغاز راه تعالي، سازمان‌هاي در ميانه راه تعالي و سازمان‌هاي بالغ و متعالي تقسيم بندي كنيم، مي‌توان گفت كه سازمان‌هاي در آغاز راه، ميزان رضايت مشتريان خود را ارزيابي كرده‌اند، سازمان‌هاي در ميانه راه، موفق شده‌اند ارتباط بين اهداف ميان مدت و كوتاه مدت خود را با نيازها و انتظارات مشتري برقرار نمايند و سازمان‌هاي بالغ، محرك‌هاي كسب و كار براي جلب رضايت مشتريان و موارد مرتبط با وفاداري مشتريان را درك و اندازه¬گيري نموده‌اند و بر مبناي آن عمل مي‌كنند(غفاری آشتیانی، 1387،ص36).تغييرات سريع و محيط رقابتي فزاينده كنوني، بانک‌ها را وادار ساخته تا ديدگاه خود را به سوي رضايت مشتري معطوف سازند، چرا كه با افزايش رضايت مندي مشتري، پيامدهاي رفتاري از قبيل تعهد، قصد ماندن و وفاداري مشتري، خلق پيوندهاي متقابل و سودمند ميان ارائه دهندگان و كاربران خدمت، توان پذيرش نقص ها و لغزش‌هاي احتمالي خدمت و همچنين توصیه های دهان به دهان مثبت مشتريان را در پي خواهد داشت(آراسلی و همکاران ،2005،52).از اين فرضيه كه رضايت مشتري يك متغير مهم ارزيابي و كنترل مديريت بازاريابي بانك است، حمايت گسترده اي به عمل آمده است(موتینهو و اسمیت ،2000،127). بانكداري از جمله صنايعي است كه در آن رضايت مشتري توجه بسياري از محققان را به خود جلب كرده است. رضايت مشتري به قدري اهميت يافته كه برخي بانک‌ها از آن به عنوان يك عنصر اساسي در استراتژي بازاريابي خود ياد كرده‌اند(غفاری آشتیانی، 1387،41).حفظ و نگهداري مشتري موضوع مورد علاقه بسياري از بانک‌ها است. به عنوان مثال، بانك للويدز در انگليس، طي تحقيقاتي درصدد برآمد تا فرآيندي كه منجر به رضايت مندي مشتري شده و عوامل تعيين كننده نارضايتي مشتريان را شناسايي كند. يافته‌هاي اين تحقيق به بانك كمك كرد تا فرآيند جديد نگهداري مشتريان را طراحي و به مرحله اجرا درآورد. به مانند بانك للويدز، بانك ميدل بري  در آمريکا يك برنامه كيفيت خدمات مبتني بر حفظ و نگهداري مشتريان از طريق كيفيت خدمات را توسعه بخشيد. به گونه مشابه‌اي بانك رويال  در اسكاتلند از رضايت مندي مشتري در طراحي چشم انداز آينده بانك استفاده كرد. اين بانك علاقه مندي خود به رفتارهاي سودآور مشتري كه در اصطلاح سه‌آر  ناميد را ابراز كرد. اين رفتارها عبارت بودند از : (متاوا و المساوی ،1998،300).1.    ماندگاري در بانك2.    معرفي بانك به دوستان3.    خريد دوباره(مجدد) از بانك.رضایت شغلییکی از حیاتی ترین مفاهیم رفتاری در سازمان بحث رضایت شغلی  می باشد. همواره اشاراتی راجع به چگونگی رضایت و عدم رضایت مطرح بوده و آن را به عنوان یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت یا عدم موفقیت شغلی قلمداد کرده اند. دانشمندان و عالمان علم مدیریت، بهره وری، غیبت از کار، جابجایی کارکنان و رضایت شغلی را از جمله متغیرهای اصلی در رفتار سازمانی قلمداد کرده اند (رابینز، 1388،ص36). در یک نگرش رضایت شغلی چیزی نیست جز فاصله بین مقدار مزایا و پاداشی که کارمند دریافت می کند و آنچه را که به باور خود می بایستی دریافت کند. اهمیت این متغیر در علوم رفتاری از آن جهت است که این متغیرها نشان دهنده نوعی نگرش است نه یک رفتار. رضایت شغلی مجموعه ای است از احساس های سازگار و ناسازکار که کارکنان با این احساسها به کار خودد می نگرند و به واقع رضایت از شغل را می توان به عنوان حالتی مطبوع و مثبت حاصل از ارزیابی شغلی یا تجارب شغلی تعریف کرد. رضایت شغلی یکی از متغیرهایی است که در جستجو برای درک نگرش ها و رفتارهای کارکنان در قبال سازمان های خود، بسیار مورد مطالعه قرار گرفته است. رضایت شغلی، میزانی که محیط کاری (یعنی شغل، همکاران و سرپرستی) نیازهای فرد را برآورده می کند را منعکس می کند. در این مطالعه، به رضایت شغلی به عنوان یک معیار کلی توجه می کنیم تا مجموعی از ابعاد فردی رضایت شغلی. این به حالت لذتبخش حاصل از شغل و تجربه کاری فرد اشاره دارد. یک مطالعه اخیر، بیشتر مبتنی بر روابط انسانی، ادعا کرده که افراد اگر شغلشان آنها را برای برآورده کردن نیازهایشان قادر سازد، آنها نگرش های شغلی مثبتی را ایجاد خواهد کرد. تئوری مازلو برای مدت زیادی تکیه گاه اصلی تئوری مدیریت بود. این تمرکزها بر درخواست فرد در ارضای سطوح نیازی خود، به ویژه با توجه به زندگی کاری فرد، به ما کمک می کرد تا نیازها و انگیزه های کارکنان را بهتر درک کنیم. رضایت شغلی، سطح احساس مثبت کارکنان به سازمان خود می باشد. در این مورد، اقدامات یا فعالیت های مدیران، رفتار سازمانی آنها را ارائه می کند. لاکه  (1969) رضایت را به صورت یک احساس لذت در ارزیابی شغل یا دستیابی به هدف از نظر احساسی تعریف می کند. برای واضح سازی سازه متمایز رضایت شغلی و تعهد سازمانی، اگر کارکنان در بلندمدت در سازمان خود رضایت شغلی داشته باشند، برونداد رضایت به عنوان پی آمدی از تبادل موفق، برای مثال تعهد، نگریسته می شود. بنابراین، متغیرها می توانند رابطه میان رضایت و تعهدات را توصیف کنند. اهمیت دارد که بیان نگرش افراد سازمان بهتری را خلق می کند. برای مثال، مطالعه یون و ساه (2003) که روابط کاری با آگاهی اجتماعی و رضایت در کار و اعتماد به سازمان بر تعهد اثرگذار است (سائکو،2011،ص232).نگرش می تواند به عنوان یک گرایش و آمادگی برای پاسخگویی مطلوب یا نامطلوب نسبت به اشیاء اشخاص، مفاهیم و یا هر چیز دیگر تلقی کرد . یکی از صاحبنظران علم مدیریت برآنست که «نگرش نظری است دربارۀ افراد، چیزها یا رویدادها ابراز می گردد و آن منعکس کننده نوع احساس فرد دربارۀ یک چیز می باشد. هنگامی که من می گویم «کارم را دوست دارم» نگرش خود را دربارۀ کارم ابراز می کنم. نگرش درست همانند ارزش  نیست و در مقایسه با نگرش ارزش وسیع تر و پردامنه تر است و مفهوم جامع تری دارد، در حالی که ارزش و نگرش با هم تفاوت دارند ولی ارتباط آنها بسیار نزدیک است، برعکس ارزش نگرش ثبات کمتری دارد و به آن اندازه پایدار نیست، نگرش در سازمان از آن جهت اهمیت دارد که می تواند بر رفتار اثر بگذارد» (رابینز،1388 ،ص43).مفهوم رضایت از شغلتلقی رضایت شغلی به عنوان یک نگرش، نقطه اشتراک تمامی تعاریف رضایت شغلی در کتب رفتاری است. باید توجه داشت هنگامی که کارکنان به سازمانی می پیوندند، مجموعه ای از خواسته ها، نیازها، آرزوها و تجارب گذشته را با خود به همراه دارند که مجموع این عوامل، انتظارات شغلی را می آفریند. رضایت شغلی  نشانی از همداستانی انتظارات شغلی فرد با پاداش هایی است که دریافت می دارد این توقعات و انتظارات هم از نظر شدت و هم از نظر کیفیت متفاوت است، زیرا افراد به جنبه های مختلفی از شغل ارج می نهند اگر نتایج دریافتی با توقعات آنها برابر یا بیشتر باشد انتظار این است که کارکنان از شغل خود راضی باشند. و اگر نتایج در حد توقعات آنها نباشد، نارضایتی دامن گیر سازمان خواهد شد و افراد ترجیح می دهند که بگونه ای این تعارض و نابرابری را حل کنند (حسینی, 1377 ،ص32). رضایت شغلی، میزانی که محیط کاری (یعنی شغل، همکاران و سرپرستی) نیازهای فرد را برآورده می کند را منعکس می کند.تعدادی مطالعات علمی در حمایت از رابطه میان رضایت شغلی و عملکرد شغلی انجام شده است. این پژوهش ها مشخص می کنند، کارکنانی که رضایت شغلی را تجربه کرده اند، احتمال بیشتری وجود دارد که بهره ور باشند و در شغل خود باقی بمانند. رضایت شغلی تجربه شده توسط کارکنان بر کیفیت خدماتی که ارائه می کنند، اثرخواهد گذاشت که به نوبه خود عملکرد شغلی آنها را تحت تأثیر قرار خواهد داد(ایسنبرگ و همکاران ،2002،ص568).  قسمتی از پیشینه پژوهش:1.    تحقیقی با عنوان” مقایسه تعهد سازماني و رضايت شغلي كاركنان و رضايت ارباب رجوع در مراکز درمانی دارای مدیریت کیفیت جامع با سایر مرکزدرمانی” توسط  عسگری و علیپور تکامجانی در سال1391  در كشور ايران انجام شد. نتايج حاصل از اين تحقيق نشان داد كه بین تعهد سازمانی کارکنان مراکز درمانی دارای سیستم مدیریت کیفیت جامع و سایر مراکز درمانی تفاوت وجود دارد. میانگین رضایت شغلی کارکنان مراکز دارای سیستم مدیریت کیفیت جامع  از میانگین رضایت شغلی سایر مراکز درمانی بیشتر است. میانگین تعهد سازمانی کارکنان زن و مرد درمراکز درمانی دارای سیستم کیفیت جامع بیشتر از میانگین تعهد سازمانی کارکنان زن و مرد سایر مراکز درمانی بیشتر و تفاوت دو میانگین از نظر آماری معنادار است.2.    تحقيقي با عنوان “تبيين رابطه سبك هاي مديريت تعارض (بين فردي) با روحيه و رضايت شغلي مربيان ورزشي اداره تربيت بدني شهر اروميه” توسط سيدعامري در سال 1388 انجام شد . نتايج اين پژوهش مبين آن است كه بين كاربرد سبك هاي مديريت تعارض با كيفت روحيه و رضايت شغلي مربيان ورزشي رابطة معني داري وجود دارد؛ لذا توجه به شيوه هاي اثربخش مديريت تعارض بين فردي، رضايت شغلي و روحية مربيان ورزشي شاغل در اداره هاي تربيت بدني را ارتقاء مي دهد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) به صورت زیر میباشد:2-1) رضایت مشتری    2-1-1) تعاريف رضايت مشتري    2-1-2) رضايت كاركردي و رضايت رواني    2-1-3) مزاياي رضايت مشتري    2-1-4) ارتباط رضايت و وفاداري مشتری    2-2)اهمیت رضایت مشتری    2-3) اندازه گیری رضایت مشتری    2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری    2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی    2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا    2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا    2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس    2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی    2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ    2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری    2-2) تعهد درک شده کارکنان    2-2-1) تعاریف تعهد   2-2-2) ابعاد تعهد سازمانی    2-2-3) عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی    2-3) رضایت شغلی    2-3-1) مفهوم رضایت از شغل    2-3-2) تعاریف رضایت شغلی    2-3-3) رضایت و انگیزش    2-3-4) اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان    2-3-5) رابطه مدیر با کارمند    2-3-6) امنیت شغلی    2-3-7)  فرآیند ارزیابی عملکرد    2-3-8) رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری    2-4) عوامل تعیین کننده رضایت شغلی    2-4-2) یکسانی حقوق و مزایا    2-4-3) شرایط مناسب کاری    2-4-4) همکاران مساعد    2-4-5) تناسب شغل بافرد    2-4-1)تعریف واژه تعارض    2-4-1-1) تعارض نقش    2-4-2) سیرتکاملی اندیشه تعارض    2-4-2-1) دیدگاه سنتی    2-4-2-2) دیدگاه روابط انسانی تعارض    2-4-2-2) دیدگاه تعامل    4-2-3) تعارض: سازنده یا ویرانگر    4-2-4) فرایند تعارض    2-5) ابهام نقش    2-6-1) پژوهش های داخلی    2-6-2)) پژوهشهای خارجی    پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) مباني نظري تعاريف رضايت مشتري پيشينه تحقيق رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری پيشينه پژوهش اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان فصل دوم پايان نامه ارشد تعاریف رضایت

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت تربيت اسلامى (روش پاداش و تنبيه)

    پاورپوینت تربيت اسلامى (روش پاداش و تنبيه) برچسب ها: اهداف تعلیم و تربیت از دیدگاه اسلامتعریف تعلیم و تربیت اسلامیتربیت از منظر قرآن و حدیثارکان تربیت اسلامیتربیت اسلامی فرزنداناصول تربیت فرزند از دیدگاه اسلامتربیت اجتماعی از دیدگاه اسلامتربیت از نظر…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق عوامل پنجگانه شخصیت و عملکرد تحصیلی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری عوامل پنجگانه شخصیت و عملکرد تحصیلی,پیشینه تحقیق عوامل پنجگانه شخصیت و عملکرد تحصیلی,چارچوب نظری عوامل پنجگانه شخصیت و عملکرد تحصیلی,فصل دوم پایان نامه عوامل پنجگانه شخصیت و عملکرد تحصیلی,مبانی نظری عوامل پنجگانه شخصیت و عملکرد تحصیلی دانلود فایل…

  • دانلود پرسشنامه نشانه های افت روحیه در افراد

    پرسشنامه افت روحیه,پرسشنامه افت روحیه در افراد,پرسشنامه افت روحیه در بیماران,پرسشنامه مقیاس نشانگان افت روحیه (DS),دانلود پرسشنامه مقیاس نشانگان افت روحیه (DS),دانلود پرسشنامه نشانه های افت روحیه در افراد,روحیه در,مقیاس نشانگان افت روحیه (DS) دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه نشانه…

  • بررسی رابطۀ بین تأمین مالی از محل افزایش سرمایه و بازده سهام شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس

    بررسی رابطۀ بین تأمین مالی از محل افزایش سرمایه و بازده سهام شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس برچسب ها: بررسی رابطۀ بین تأمین مالی از محل افزایش سرمایه و بازده سهام شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورستحقیق بررسی عوامل مؤثر بر هزینه سرمایهمقاله…

  • پاورپوینت آشنایی با روشهای گوناگون تنظیم جدول مسابقات ورزشی

    پاورپوینت آشنایی با روشهای گوناگون تنظیم جدول مسابقات ورزشی دانلود پاورپوینت آشنایی با روشهای گوناگون تنظیم جدول مسابقات ورزشی دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با روشهای گوناگون تنظیم جدول مسابقات ورزشی…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقش عوامل اکولوژیکی در توسعه فیزیکی شهرها

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقش عوامل اکولوژیکی در توسعه فیزیکی شهرها دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقش عوامل اکولوژیکی در توسعه فیزیکی شهرها دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل - 1 )…

  • چارچوب نظری و پیشینه تحقیق هوشمند سازی مدارس (مدارس هوشمند)

    پيشينه نظري ه,چارچوب نظري دیدگاه های مدارس هوشمند,چارچوب نظری و پیشینه تحقیق هوشمند سازی مدارس (مدارس هوشمند),دانلود مباني نظري مدارس هوشمند,فصل دوم پايان نامه ارشد تعاریف مدارس هوشمند,مباني نظري مدیریت مدارس هوشمند,مباني نظري هوشمند سازی مدارس دانلود فایل اصلی چارچوب…

  • تحقیق برهمكنش پرتوهاي‌پرانرژي با ماده

    تحقیق برهمكنش پرتوهاي‌پرانرژي با ماده برچسب ها: برهم‌کنش نور با مادهبر هم کنش یا برخورد پرتو رنتگن با مادهانواع برخورد فوتون با مادهنظریۀ شگفت‌انگیز نور و مادهبرهم کنش نور با مادهسازوكار اصلي برهمكنش رفتن به سایت اصلی تحقیق برهمكنش پرتوهاي‌پرانرژي…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع الگوهای داده در بهداشت و درمان

    دانلود پاورپوینت با موضوع الگوهای داده در بهداشت و درمان برچسب ها: الگوهای داده در بهداشت و درمانالگوهای داده اولیهالگوی داده چیستبررسی تطبیقی الگوهای برتری سازمانی در نظام بهداشت و درمانطراحي الگوي برنامه ريزي عملياتي براي سطح اول شبكه هاي…

  • تم پاورپوینت رشته حقوق

    تم پاورپوینت رشته حقوق دانلود تم پاورپوینت رشته حقوق دسته بندي : حقوق جزئیات و دریافت گزارش فایل تم پاورپوینت رشته حقوق قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …   اسلاید بسم…

  • چگونگی تقویت روحیه پرسشگری در دانش آموزان شهرستان شیراز

    روحیه پرسشگری دانلود فایل اصلی چگونگی تقویت روحیه پرسشگری در دانش آموزان شهرستان شیراز از سایت دانلود فایل تحقیق چگونگی تقویت روحیه پرسشگری در دانش آموزان شهرستان شیراز در حجم 94 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و…

  • پاورپوینت مـــوزه ايـران باســـــتان (مــــوزه ملي ايــران )

    پاورپوینت مـــوزه ايـران باســـــتان (مــــوزه ملي ايــران ) برچسب ها: دانلود پاورپوینت مـــوزه ايـران باســـــتان (مــــوزه ملي ايــران )مـــوزه ايـران باســـــتانمـــوزه ايـران باســـــتان (مــــوزه ملي ايــران )پاورپوینت مـــوزه ايـران باســـــتان پاورپوینت موزه ملی ایرانموزه ملی ایران رفتن به سایت اصلی…

  • بررسی تاثیر ریسک ورشکستگی بر بزرگنمایی اقلام تعهدی و کوچک نمایی جریان وجوه نقد عملیاتی

    بررسی تاثیر ریسک ورشکستگی بر بزرگنمایی اقلام تعهدی و کوچک نمایی جریان وجوه نقد عملیاتی برچسب ها: بررسی تاثیر ریسک ورشکستگی بر بزرگنمایی اقلام تعهدی و کوچک نمایی جریان وجوه نقد عملیاتیریسک ورشکستگی چیست؟تعریف ریسک ورشکستگیجریان وجوه نقد عملیاتیمبانی نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفهوم و نظریه های کیفیت زندگی (فصل 2 پایان نامه)

    پایان,پیشینه,تحقیق,زندگی,فصل,کیفیت,مبانی,مفهوم,نامه),نظری,نظریه,های دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفهوم و نظریه های کیفیت زندگی (فصل 2 پایان نامه) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفهوم و نظریه های کیفیت زندگی (فصل دوم) در 24 صفحه…

  • پاورپوینت امنیت مبتنی بر پیش آگاهی در فضای سایبری

    پاورپوینت امنیت مبتنی بر پیش آگاهی در فضای سایبری برچسب ها: تحقیق فضای سایبریانواع فضای سایبریویژگی های فضای سایبریامنیت در فضای سایبریفضای سایبری ویکی پدیاتعریف فضای سایبریتفاوت فضای مجازی و سایبریاصطلاحات فضای سایبری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت امنیت مبتنی…

  • پیشینه و مبانی نظری حسابداری تعهدی، سود حسابداری و ارتباط وجه نقد با سود

    پیشینه و مبانی نظری حسابداری تعهدی، سود حسابداری و ارتباط وجه نقد با سود دانلود پیشینه و مبانی نظری حسابداری تعهدی، سود حسابداری و ارتباط وجه نقد با سود دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • پاورپوینت روانشناسی عمومی

    پاورپوینت روانشناسی عمومی دانلود پاورپوینت روانشناسی عمومی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت روانشناسی عمومی ، در حجم 43 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: روان شناسی چیست؟ مطالعه علمی رفتار…

  • MMPI پرسشنامه فرم بلند

    MMPI پرسشنامه فرم بلند دانلود MMPI پرسشنامه فرم بلند دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بسمه تعالی MMPI فرم بلند ( 566 سؤالی ) پرسشنامه ی چند وجهی شخصیتی مینه سوتا « MMPI فرم…

  • بررسي مسير مگنوسلولار مغز در افراد داراي ويژگي هاي شخصيتي اسكيزوتايپال و مقايسه آن با افراد بهنجار

    بررسي مسير مگنوسلولار مغز در افراد داراي ويژگي هاي شخصيتي اسكيزوتايپال و مقايسه آن با افراد بهنجار برچسب ها: اختلال شخصیت اسکیزوتایپالمسیر مگنوسلولارپریمتری هامفرینقص میدان بیناییبررسي مسير مگنوسلولار مغز در افراد داراي ويژگي هاي شخصيتي اسكيزوتايپال و مقايسه آن با…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی اختلال شخصیت اسکیزوتایپی

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی اختلال شخصیت اسکیزوتایپی دانلود دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی اختلال شخصیت اسکیزوتایپی دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی 2 - 1 -…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف عملکرد و ارزیابی عملکرد کارکنان (فصل 2)

    pdf,ارزیابی عملکرد,ارزیابی عملکرد 360 درجه,ارزیابی عملکرد چیست,ارزیابی عملکرد سازمان,انواع ارزیابی عمل,روشهای ارزیابی عملکرد,فرم ارزیابی عملکرد,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف عملکرد و ارزیابی عملکرد کارکنان (فصل 2),نرم افزار ارزیابی عملکرد دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف عملکرد…

  • پیشینه و مبانی نظری شیوه فرزندپروری و تعاریف آن

    پیشینه و مبانی نظری شیوه فرزندپروری و تعاریف آن دانلود پیشینه و مبانی نظری شیوه فرزندپروری و تعاریف آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل شیوه فرزندپروری و تعاریف آن اصطلاح فرزندپروری از ریشه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه ازدواج،عوامل زناشویی و عشق ازدواج

    ادبیات نظری ازدواج,پیشینه پژوهش عشق ازدواج و عوامل زناشویی و ا,پیشینه تحقیق تاریخچه ازدواج,عوامل زناشویی و عشق ازدواج,فصل دوم پایان نامه عوامل زناشویی و عشق ازدواج,مبانی نظری تاریخچه ازدواج دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه ازدواج،عوامل زناشویی…

  • مبانی نظری فقهی و حقوقیِ امور ورزشی

    مبانی نظری فقهی و حقوقیِ امور ورزشی دانلود مبانی نظری فقهی و حقوقیِ امور ورزشی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بررسی مبانی فقهی و حقوقیِ امور ورزشی فهرست مطالب : مقدمّه : طرح…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مدیریت در اداره دارايي

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مدیریت در اداره دارايي برچسب ها: گزارش کاراموزي بررسي جامع اداره داراييکاراموزي بررسي جامع اداره داراييکارورزي بررسي جامع اداره داراييدانلود گزارش کارآموزي بررسي جامع اداره داراييبررسي جامع اداره دارايي اداره دارايي رفتن به سایت اصلی…

  • مبانی نظری و پیشینه پزوهش نظریه های مهارتهای جرات ورزی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری جرات ورزی,پیشینه پژوهش جرات ورزی,پیشینه تحقیق مقاله درباره جرات ورزی,دانلود مباني نظري تعریف جرات ور,فصل دوم پایان نامه مهارت های ابراز وجود,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)مهارت جرات ورزی و قاطعیت,مبانی نظری جرات ورزی در نوجوانان دانلود…

  • پاورپوینت نحوه ساخت سوزن ته گرد

    پاورپوینت نحوه ساخت سوزن ته گرد دانلود پاورپوینت نحوه ساخت سوزن ته گرد دسته بندي : تولیدی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت نحوه ساخت سوزن ته گرد،در حجم 20 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: از بدو…

  • پاورپوینت تمرينات كششي و PNF

    پاورپوینت تمرينات كششي و PNF برچسب ها: مقاله تمرینات pnfفیلم تمرینات pnfآموزش حرکات کششی ایستاتمرینات pnf مخفف چیستحرکات کششی پویا با تصویرحرکات کششی مقاومتیکشش ایزومتریک چیستمطالبی درباره ی pnf رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تمرينات كششي و PNF دسته بندي…

  • پاورپوینت آشنایی با شخصیت ، فعالیت ها وخدمات خواجه نظام ا لملک طوسی

    پاورپوینت آشنایی با شخصیت ، فعالیت ها وخدمات خواجه نظام ا لملک طوسی برچسب ها: قاتل خواجه نظام الملک طوسیخواجه نظام الملک طوسی زندگینامهخواجه نظام الملک طوسی کتاب‌هاخواجه نظام الملک لقبلقب خواجه نظام الملک چه بودخواجه نظام الملک در چه…

  • مبانی نظری و پیشینه تاثير سرمايه اجتماعي در توسعه پايدار شهري

    مبانی نظری و پیشینه تاثير سرمايه اجتماعي در توسعه پايدار شهري دانلود مبانی نظری و پیشینه تاثير سرمايه اجتماعي در توسعه پايدار شهري دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه ................................................................................................................................................ 24…

  • پاورپوینت درس کارآفرینی

    پاورپوینت درس کارآفرینی دانلود پاورپوینت درس کارآفرینی دسته بندي : خدماتی و آموزشی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت درس کارآفرینی(Entrepreneurship) ، در حجم 69 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: ویژگی های جامعه سنتی Traditional Society: تولید…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق صنعت و توسعه صنعتی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق صنعت و توسعه صنعتی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق صنعت و توسعه صنعتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری تحقیق فهرست مطالب : صنعت شکل2 - 1 :…

  • دانلود پیشینه و مبانی نظری عملکرد تحصیلی

    پیشینه پژوهش و مبانی نظری عملکرد تحصیلی (فصل دو),پیشینه و مبانی نظری درباره عملکرد تحصیلی,دانلود مبانی نظری عملکرد تحصیلی (فصل,مبانی نظری عملکرد تحصیلی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق پیشرفت تحصیلی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق نقش والدین در پیشرفت تحصیلی دانلود فایل…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق مباني و مستندات قر آني و روايي نظام فلسفي شيخ اشراق «سهروردي»

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق مباني و مستندات قر آني و روايي نظام فلسفي شيخ اشراق «سهروردي» دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق مباني و مستندات قر آني و روايي نظام فلسفي شيخ اشراق «سهروردي» دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی…

  • پیشینه و مبانی نظری تن انگاره

    پیشینه و مبانی نظری تن انگاره دانلود پیشینه و مبانی نظری تن انگاره دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مفاهیم تن انگاره تعاریف تن انگاره 1 . تعریف لغوی تن انگاره : ازدو واژه…