مبانی نظری و پیشینه پژوهش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(بازاریابی رابطه ای) (فصل دوم پایان نامه)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(بازاریابی رابطه ای) (فصل دوم پایان نامه)

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش سیستم مدیریت ارتباط با مشتریمبانی نظری بازاریابی رابطه ایپیشینه تحقیق مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتریپیشینه پژوهش بازاریابی رابطه و مدیریت روابط با مشتریفصل دوم پایان نامه ارشد ابعاد مدیریت مشتری مدارچارچوب

رفتن به سایت اصلی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(بازاریابی رابطه ای) (فصل دوم پایان نامه)

دسته بندي : مبانی نظری

جزئیات و دریافت
گزارش فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (بازاریابی رابطه ای)(فصل دوم پایان نامه) در 115 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

قسمتهایی از مبانی نظری و پیشینه پژوهش:

 

مقدمه
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یکی از ابزارها و سیستمهای موجود و در دسترس سازمانها و موسسات جهت برآورده ساختن نیازهای مشتریان بنحو احسنت می باشد که نتیجه بکارگیری و پیاده سازی این سیستم دستیابی به رضایت مشتریان است. با دسترسی به رضایت مشتریان علاوه بر حفظ مشتریان فعلی که هدف بسیاری از موسسات در بازار رقابتی امروزه است می توان بعنوانی ابزاری برای جذب مشتریان جدید از آن بهره مند شد. با توجه به این مطالب در فصل حاضر ابتدائا خود سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، مزایا و پیامدهای پیاده سازی آن مورد بررسی قرار می گیرد و در بخشهای دیگر به بررسی و معرفی نمونه هایی از تحقیقات انجام گرفته در این موضوع پرداخته می شود.

 

تحولات بازاریابی در دهه‌های اخیر
   با گسترش رقابت در دنیای امروز تغییرات اساسی در محیط کسب و کار رخ داده که از پیامدهای این تغییرات می‌توان به افزایش قدرت انتخاب مشتریان از یک سو و بی ثباتی بازارها از سوی دیگر اشاره نمود، شرایط جدید اقتصادی موازنه عرضه و تقاضا را در تجارت جهانی به شدت تحت تأثیر قرار داده، به طوری که اگر روزگاری عرضه از قدرت بیشتری در مناسبات اقتصادی و تعاملات بین سازمان و مشتری برخوردار بود، امروزه تقاضا از قدرت چانه زنی و توان انتخاب بیشتری برخوردار است، به موازات این تحولات اصول و مفاهیم بازاریابی نیز دست خوش تغییر شده است، به گونه‌ای که سازمان‌ها به منظور تطابق خود با شرایط جدید از بازاریابی انبوه  به بازاریابی تک به تک  روی آورده و از ابزارهای جدیدی که به مدد فناوری‌های نوین ایجاد شده است بهره می‌برند، تحولات و دگرگونی‌های عصر حاضر در ابعاد اقتصادی- اجتماعی به میزان زیادی ریشه در پیشرفت علم و فناوری دارد؛ که به نوبه خود به تغییر علایق و سلیقه منجر گردیده است. از این رو تداوم و حیات و بقاء سازمان‌ها در گرو یافتن راهکارها و روش‌های جدید مقابله با مشکلات می‌باشد، عوامل زیادی در تغییر نگرش سازمان‌ها به سمت تمرکز بر مشتری موثر بوده‌اند، لیکن در اینجا به سه عامل مهمی که بیشترین تأثیر را در این تغییر داشته‌اند مورد بررسی قرار می‌گیرند؛ این سه عامل عبارتند از:
1.    تحول در مفهوم بازاریابی رابطه ای
2.    پیشرفت فناوری اطلاعات
3.    تغییر رفتار، عادات خرید و انگیزش مشتری (موتمنی و دیگران، 1389، ص 2).  

تحول در مفهوم بازاریابی رابطه‌ای
در بیست سال اخیر بازاریابی رابطه‌ای  یکی از مفاهیم بحث برانگیز میان فعالان تجاری و دانشگاهی بوده است؛ در دهه پایانی قرن بیستم، استراتژی‌های رابطه‌ای مورد توجه زیادی قرار گرفت به گونه‌ای که مباحث پیرامون آن در ادبیات بازاریابی بیشترین تأثیر را به جای گذاشته و به جرأت می‌توان گفت این مهم از بحث‌انگیزترین موضوعات در مدیریت بازرگانی بوده و در بیشتر کنفرانس‌های دانشگاهی در اروپا، آمریکا و کشورهای آسیایی به آن پرداخته شده است.
به اعتقاد برخی از محققین، در حال حاضر حیطه بازاریابی رابطه‌ای به قدری گسترده است که می‌تواند تمام پیوستار بازاریابی و شاخه‌های مختلف آن مانند کانال‌های بازاریابی ، بازاریابی صنعتی ، بازاریابی خدمات ، تحقیقات بازاریابی ، رفتار مشتری ، ارتباطات بازاریابی ، استراتژی بازاریابی ، بازاریابی بین‌المللی ، بازاریابی مستقیم  و … را در بر می‌گیرد. در طی قرن بیستم میلادی تغییرات مهمی در بازاریابی به وقوع پیوسته که زمینه ساز ظهور بازاریابی رابطه‌ای بوده اند که در اینجا به طور مختصر اشاره می‌شود (همان، ص 3).
دهه 1950 دوران بازاریابی کالاهای مصرفی است که در آن مفاهیمی چون تولیدکنندگان سازمانی و بازاریابی برند  به عنوان مفاهیم غالب در بازاریابی مطرح بودند. در دهه 1960 میلادی بیشترین تحقیقات بازاریابی مربوط به بازاریابی صنعتی است. در دهه 1970 توجه تحقیقات بازاریابی به سمت سازمان‌های غیرانتفاعی و بازاریابی اجتماعی معطوف می‌گردد؛ و بالاخره بازاریابی خدمات در دهه 1980 برای اولین بار طرفدارانی پیدا می‌کند.
در هر کدام از این مراحل مفاهیم جدیدی در بازاریابی مطرح می‌گردد که هر یک از آن‌ها تأثیرات شگرفی از خود در دنیای تجارت بر جای گذاشته‌اند. از مهم‌ترین تأثیراتی که نتایج این تحقیقات از خود بر جای گذاشتند، زمینه سازی برای پژوهش‌های آتی در زمینه ارتباطات بود. بازاریابی رابطه‌ای در دهه 90 علاوه بر تأثیرپذیری از نتایج دهه‌های گذشته تا حد زیادی از تحولات سایر زمینه‌های بازرگانی از قبیل ساختار سازمانی، مدیریت توزیع، کیفیت فراگیر و به ویژه از مدیریت دانش تأثیرات فراوانی پذیرفته است (همان، ص 3).

 

قسمتی از پیشینه تحقیق

علی حاج زمانعلی در سال 1383 پایان نامه ای را تحت عنوان “چهارچوبی جهت پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های ایرانی” در دانشگاه تربیت مدرس انجام داد. وی در این تحقیق سازمان های ایرانی را از 3 حوزه فرآیندها، فناوری و مسائل انسانی مورد بررسی قرار داده است. 
بنفشه بهی در سال 1383 تحقیقی را تحت عنوان “ارائه چهارچوبی برای طراحی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری” در دانشگاه تربیت مدرس انجام داد. محقق در این تحقیق به بررسی گزینه ها و شاخص های موثر در طراحی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته و چارچوبی برای آن ارائه داده است. 

 

فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(بازاریابی رابطه ای) (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:

2-1. مقدمه     
2-2. تحولات بازاریابی در دهه های اخیر     
2-2-1. تحول در مفهوم بازاریابی رابطه ای     
2-2-1-1. تعریف بازاریابی رابطه ای     
2-2-2. پیشرفت فناوری اطلاعات     
2-2-3. تغییر رفتار، عادات خرید و انگیزش مشتری     
2-3. مشتری مداری اساس فرآیند بازاریابی امروزی     
2-3-1. ابعاد مدیریت مشتری مدار     
2-3-2. تامین رضایت مشتری     
2-4. مدیریت ارتباط با مشتری     
2-4-1. تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)     
2-4-2. مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری     
2-4-3. محرک های توجه به مدیریت ارتباط با مشتری     
2-4-4. اصول مدیریت ارتباط با مشتری     
2-4-5. مفروضات اساسی مدیریت ارتباط با مشتری     
2-4-6. اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری در محیط کسب و کار امروز     
2-4-7. اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری     
2-4-8. مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری     
2-4-9. بازاریابی رابطه و مدیریت روابط با مشتری     
2-4-10. بازاریابی رابطه و استرانژی های آن    
2-4-11. برخی دیدگاه های موجود نسبت به مدیریت ارتباط با مشتری   
2-4-12. رویکردی استراتژیک به مدیریت ارتباط با مشتری و استراتژی آن    
2-4-13. موضاعات مورد بحث در مدیریت ارتباط با مشتری   
2-4-13-1. مشتری    
2-4-13-1-1. حفظ مشتری    
2-4-13-1-2. رضایت مشتری، وفاداری، عملکرد تجاری    
2-4-13-2. ارتباط    
2-4-13-3. مدیریت    
2-4-14. انواع فناوری های مدیریت ارتباط با مشتری    
2-4-14-1. مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر موبایل    
2-4-15. مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری    
2-4-16. اجزاء سازنده مدیریت ارتباط با مشتری    
2-4-16-1. تمرکز بر مشتریان اصلی    
2-4-16-2. سازمان مدیریت ارتباط با مشتری    
2-4-16-3. مدیریت دانش    
2-4-16-4. مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر فن آوری    
2-5. فرایند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری    
2-5-1. مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری    
2-5-2. مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری    
2-5-3. ارزیابی آمادگی سازمان برای اجرای مدیریت ارتباط با مشتری    
2-5-3-1. بعد فکری مدیریت ارتباط با مشتری    
2-5-3-2. بعد اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری    
2-5-3-3. بعد فناوری مدیریت ارتباط با مشتری    
2-6. اثرات پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری بر ساختار سازمان    
2-7. عوامل کلیدی در اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری    
2-7-1. عوامل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه برادشاو و براش    
2-7-2. عوامل اصلی موفقیت از دیدگاه توماس    
2-7-3. عوامل اصلی موفقیت از دیدگاه کینگ و برگس    
2-8. عوامل موثر در شکست پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری 
2-9. پیشینه تحقیق    
2-9-1. تحقیقات داخلی    
2-9-2. تحقیقات خارجی    
2-10. مدل مفهومی تحقیق   
منابع

 

 

توجه:هدف ما در سایت نگین فایل کمک به دانشجویان و دانش پژوهان عزیز برای بالا بردن سطح بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بفرمایید.

دسته بندی: مبانی نظری

تعداد مشاهده:
1239
مشاهده

کد فایل:14805
انتشار در:۱۳۹۸/۷/۱۴
حجم فایل ها:1094

اشتراک گذاری:

 قیمت:

17,500 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش سیستم مدیریت ارتباط با مشتریمبانی نظری بازاریابی رابطه ایپیشینه تحقیق مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتریپیشینه پژوهش بازاریابی رابطه و مدیریت روابط با مشتریفصل دوم پایان نامه ارشد ابعاد مدیریت مشتری مدارچارچوب

  • پیشینه و مبانی نظری مسئوليت اجتماعی شرکت ها

    پیشینه و مبانی نظری مسئوليت اجتماعی شرکت ها دانلود پیشینه و مبانی نظری مسئوليت اجتماعی شرکت ها دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ادبيات نظری و پيشينه تحقيق 12 بخش اول : 13 مسئوليت…

  • دانلود پروژه انبار فرش با نرم افزار اکسس access

    دانلود پروژه انبار فرش با نرم افزار اکسس access دانلود دانلود پروژه انبار فرش با نرم افزار اکسس access دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پروژه انبار فرش با نرم افزار اکسس access تعداد…

  • پاورپوینت چگونه اندیشه استراتژیک می شود؟

    پاورپوینت چگونه اندیشه استراتژیک می شود؟ دانلود پاورپوینت چگونه اندیشه استراتژیک می شود؟ دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت «چگونه اندیشه استراتژیک می شود ؟»،در حجم 29 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: ضرورت…

  • تحقیق مالیات بر واردات کالا در تجارت بین الملل

    تجارت بین الملل,مالیات بر واردات کالا دانلود فایل اصلی تحقیق مالیات بر واردات کالا در تجارت بین الملل از سایت دانلود فایل تحقیق مالیات بر واردات کالا در تجارت بین الملل در حجم 26 صفحه و در قالب word و…

  • بررسي رابطه ي بين خلاقيت و ويژگي هاي شخصيتي (درونگرايي و برونگرايي) بين دانش آموزان

    بررسي رابطه ي بين خلاقيت و ويژگي هاي شخصيتي (درونگرايي و برونگرايي) بين دانش آموزان برچسب ها: پایان نامه رابطه خلاقیت و شخصیترابطه ي بين خلاقيت و ويژگي هاي شخصيتيپایان نامه خلاقیت و شخصیت درونگراييرابطه خلاقیت و شخصیت برونگراييعوامل خلاقیت…

  • پاورپوینت طراحی ساختمان سبز - 30 اسلاید قابل ویرایش

    پاورپوینت طراحی ساختمان سبز - 30 اسلاید قابل ویرایش برچسب ها: دانلود پاورپوینت طراحی ساختمان سبزساختمان سبزپروژه تاسیسات مکانیکیپاورپوینت طراحی ساختمان سبزبررسی ساختمان های سبزدستور العمل اجرائی ساختمان سبزپاورپوینت معماریطراحی ساختمان سبزپاورپوینت معرفی ساختمان سبزخانه سبز رفتن به سایت اصلی…

  • پیشینه تحقیق ابعاد اضطراب و اضطراب کتابخانه ای( فصل دوم)

    پیشینه تحقیق ابعاد اضطراب و اضطراب کتابخانه ای( فصل دوم) دانلود فایل اصلی پیشینه تحقیق ابعاد اضطراب و اضطراب کتابخانه ای( فصل دوم) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد اضطراب و اضطراب کتابخانه ای (فصل…

  • پیشینه ومبانی نظری پژوهش خشونت خانگی علیه زنان

    پیشینه ومبانی نظری پژوهش خشونت خانگی علیه زنان دانلود پیشینه ومبانی نظری پژوهش خشونت خانگی علیه زنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خشونت خانگی علیه زنان خشونت عبارت است از هرگونه فعل یا…

  • دوره آموزشی بازرسی مخازن ذخیره و تحت فشار

    دوره آموزشی بازرسی مخازن ذخیره و تحت فشار برچسب ها: دوره آموزشی بازرسی مخازن ذخیره و تحت فشار رفتن به سایت اصلی دوره آموزشی بازرسی مخازن ذخیره و تحت فشار دسته بندي : مهندسی مکانیک جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • پیشینه و مبانی نظری جرایم سایبری

    پیشینه و مبانی نظری جرایم سایبری دانلود پیشینه و مبانی نظری جرایم سایبری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 1 - 2مقدمه 2 - 2مرور تاریخی 1 - 2 - 2مروری بر تاريخچة جرائم…

  • طراحی سازه ها در آتش سوزی پس از زلزله

    طراحی سازه ها در آتش سوزی پس از زلزله دانلود طراحی سازه ها در آتش سوزی پس از زلزله دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل طراحی سازه ها در آتش سوزی پس از زلزله چکیدهمقدمهسوابقطراحی سازه های…

  • ادبیات نظری تحقیق دیدگاه‌های اقتصادی شهید مطهری

    ادبیات نظری تحقیق دیدگاه‌های اقتصادی شهید مطهری دانلود ادبیات نظری تحقیق دیدگاه‌های اقتصادی شهید مطهری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دیدگاه‌های اقتصادی شهید مطهری از دیدگاه شهید مطهری ، اسلام ، مکتبی جامع‌گرا…

  • پاورپوینت انتقادگرى و انتقادپذيرى در حكومت علوى

    پاورپوینت انتقادگرى و انتقادپذيرى در حكومت علوى برچسب ها: انتقاد پذیری در قرآنانتقاد پذیری در نهج البلاغهاحادیثی در مورد انتقادامام علی از من انتقاد کنیدنقد در نهج البلاغهنقد حاکم در نهج البلاغهنقد معصوم در نهج البلاغهنقد و انتقاد رفتن به…

  • پاورپوینت باروک

    پاورپوینت باروک برچسب ها: موسیقی باروکباروک در ادبیاتسبک باروک در معماریمعماری باروک pdfسبک باروک در طراحی لباسمعماری باروک در ایرانفلسفه باروکپاورپوینت معماری باروک رفتن به سایت اصلی پاورپوینت باروک دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • پاورپوینت نظام برنامه ریزی فضایی در ایران

    پاورپوینت نظام برنامه ریزی فضایی در ایران برچسب ها: دانلود پاورپوینت نظام برنامه ریزی فضایی در ایران نظام برنامه ریزی فضایی در ایران پاورپوینت برنامه ریزی فضایی در ایرانپاورپوینت نظام برنامه ریزی فضایی در ایرانپاورپوینت عمرانیبرنامه ریزی فضاییپاورپوینت برنامه ریزی…

  • ادبیات نظری و سوابق پژوهشی حاکمیت شرکتی و جریانات نقدی (فصل دوم)

    ادبیات نظری و سوابق پژوهشی حاکمیت شرکتی و جریانات نقدی (فصل دوم),پایگاه نظری حاکمیت شرکتی,تعریف جریان های نقدی,جریانات نقدی و حساسیت آن بر سرمایه گذاری,حاکمیت (راهبری) شرکتی,سازوکارهای حاکمیت شرکتی,مفهوم نگهداری وجوه نقد,نوسان پذیری جریان وجه دانلود فایل اصلی ادبیات نظری…

  • پاورپوینت معماری اسلامی

    پاورپوینت معماری اسلامی دانلود پاورپوینت معماری اسلامی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: پاورپوینت معماری اسلامی در 26 اسلاید. بخشی از متن فایل: هنر اسلامی تقریباً با روی کارآمدن سلسله امویان در سال ۴۱ هجری قمری…

  • تحقیق رابطه بین متغیرهای مدل کنسلیم و نرخ بازدهی سهام در بورس اوراق بهادار تهران

    انواع بازده سهام,بازده چیست و انواع آن کدام است,بررسي رابطه بين نسبت هاي مالي و نرخ بازده سهام,پایان نامه مدل کنسلیم و نرخ بازدهی سهام,تحقیق رابطه بین متغیرهای مدل کنسلیم و نرخ بازدهی سهام در بورس,تعریف نرخ بازده,فرمول بازده سهام,نرخ…

  • پاورپوینت معماری دوره رمانسک

    Romanesque art,پاورپوینت آشنایی با سبک معماری رمانسک,پاورپوینت معماری دوره رمانسک,دانلود پاورپوینت معماری دوره رمانسک,رمانسک,سبک معماری رمانسک,سبک معماری رمانسک در کشورهای مختلف,گوتیک,معماری دوره رمانسک دانلود فایل اصلی پاورپوینت معماری دوره رمانسک از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت معماری دوره رمانسک ،…

  • دانلود پاورپوینت استانداردهای طراحی آمفی تئاتر

    استانداردهای طراحی آمفی تئاتر,برنامه فیزیکی طراحی آمفی تئاتر,ریز فضاهای آمفی تئاتر,طراحی آمفی تئاتر,طراحی سینما,ظوابط و استانداردهای طراحی سینما,معماری آمفی تئاتر دانلود فایل اصلی دانلود پاورپوینت استانداردهای طراحی آمفی تئاتر از سایت دانلود فایل دانلود پاورپوینت استانداردهای طراحی آمفی تئاتردر قالب…

  • پاورپوینت آب انبارهای شگفت انگیز قزوین

    پاورپوینت آب انبارهای شگفت انگیز قزوین برچسب ها: دانلود پاورپوینت آب انبارهای شگفت انگیز قزوینآب انبارهای شگفت انگیز قزوینآب انبارپاورپوینت آب انبارآب انبارهای قزوینآب انبارسردار آب انبار آقاپاورپوینت آب انبارهای شگفت انگیز قزوینپاورپوینت بررسی آب انبارهای قزوین رفتن به سایت…

  • مقاله مدیریت و سرپرستی

    مدیریت و سرپرستی دانلود فایل اصلی مقاله مدیریت و سرپرستی از سایت دانلود فایل مقاله مدیریت و سرپرستی مربوطه  به صورت فایل ورد  word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۲۷  صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و…

  • مبانی نظری طرح واره های ناسازگار اولیّه (فصل دوم روانشناسی)

    ادبيات نظري طرحواره ناسازگار,پیشینه نظری طرح واره های ناسازگار اولیّه,دانلود مباني نظري طرح واره های ناسازگار اولیّه,فصل دوم طرحواره ناسازگار یانگ,مباني نظري طرح واره های ناسازگار اولیّه,مباني نظري و پيشينه پژوهش طرح واره های ناسازگار اولیّه دانلود فایل اصلی مبانی…

  • پاورپوینت اصول کارکر، کنترل و کاربرد موتورهای خطی در اتوماسیون و رباتیک

    پاورپوینت اصول کارکر، کنترل و کاربرد موتورهای خطی در اتوماسیون و رباتیک دانلود پاورپوینت اصول کارکر، کنترل و کاربرد موتورهای خطی در اتوماسیون و رباتیک دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت اصول…

  • پیشینه و مبانی نظری یادگیری، راه‌بردهاي شناختي فراشناختی

    پیشینه و مبانی نظری یادگیری، راه‌بردهاي شناختي فراشناختی دانلود پیشینه و مبانی نظری یادگیری، راه‌بردهاي شناختي فراشناختی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق یادگیری ، راه‌بردهاي شناختي – فراشناختي ،…

  • پاورپوینت زندگی نامه دکتر علی شریعتی

    پاورپوینت زندگی نامه دکتر علی شریعتی دانلود پاورپوینت زندگی نامه دکتر علی شریعتی دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : سال های ابتدایی زندگی دکتر شریعتی تحصیلات دانشگاهی فعالیت های سیاسی زندگی مخفیانه…

  • مبانی نظری سازمان امورمالیاتی

    مبانی نظری سازمان امورمالیاتی دانلود مبانی نظری سازمان امورمالیاتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سازمان امورمالیاتی • مالیاتهای مقطوع • تفکیک وظایف مالیاتی الف - تشخیص مالیاتی ب - خدمات مؤدیان ج -…

  • دانلود پاورپوینت فصل چهارم فیزیک پیش دانشگاهی با موضوع موج مکانیکی(اصل بر هم نهی موج ها- موج ایستاده

    دانلود پاورپوینت فصل چهارم فیزیک پیش دانشگاهی با موضوع موج مکانیکی(اصل بر هم نهی موج ها- موج ایستاده برچسب ها: فرمول سرعت انتشار موجفاز موج چیستفرمول انرژی موجدامنه موجفرمول انرژی موج مکانیکیرابطه فرکانس و طول موجامواج مکانیکیفیزیک امواج رفتن به…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق بودجه ریزی عملیاتی

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق بودجه ریزی عملیاتی دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق بودجه ریزی عملیاتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه بودجه ریزی عملیاتی بودجه عملياتي کيوان مختاري ناصري…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش رابطه اضطراب رایانه با پیشرفت تحصیلی

    ادبیات نظری تحقیق رابطه رایانه و پیشرفت تحصیلی,تعریف مبانی نظری اضطراب رایانه,چارچوب نظری تحقیق در پایان نامه اضطراب و یادگیری,مبانی,مبانی نظری اضطراب,مبانی نظری پایان نامه رابطه اضطراب و پیشرفت تحصیلی,نمونه چارچوب نظری پایان نامه پیشرفت تحصیلی دانلود فایل اصلی دانلود…

  • پاورپوینت با موضوع غدیر خم

    پاورپوینت با موضوع غدیر خم دانلود پاورپوینت با موضوع غدیر خم دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل واقعه غدیر از مهمترین وقایع تاریخ اسلام است که حضرت محمد(ص) هنگام بازگشت از حجه الوداع در هجدهم ذی‌الحجه…

  • پیشینه و مبانی نظری سیستم های اطلاعاتی

    پیشینه و مبانی نظری سیستم های اطلاعاتی دانلود پیشینه و مبانی نظری سیستم های اطلاعاتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سیستمهای اطلاعاتی امروزه سیستمهای اطلاعاتی به عنوان یکی از فناوریهای نوین بشری نه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری (فصل 2)

    پيشينه,پيشينه نظري,چارچوب نظري,دانلود مباني نظري شاخص سرمايه ي فکري,فصل دوم پايان نامه ارشد اجزاء مدل سرمايه فکري,مباني نظري حسابداري تعاريف سرمايه ي فکري,مباني نظري مفهوم سود از ديدگاه حسابداري,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سرمایه فکری دانلود فایل اصلی…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم سرمایه انسانی و شایستگی کارکنان (فصل دوم)

    ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم سرمایه انسانی و شایستگی کارکنان,پيشينه پژوهش مفهوم شایستگی‌محوری,پيشينه تحقيق شایستگی‌های کارکنان,دانلود مباني نظري تاریخچه نظریه سرمایه انسانی,فصل دوم پايان نامه ارشد ابعا,مباني نظري شایستگی‌های محوری دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه…

  • بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری

    بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری برچسب ها: مديريت ارتباط با مشتري تحليل عاملي تحليل رگرسيون چندگانه پایان نامه بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتریپروژه بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتریتحقیق…