مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم)

pdf,ارزش ویژه برند,پرسشنامه ارزش ویژ,تاریخچه ارزش ویژه برند,تعریف تداعی برند,تفاوت ارزش برند و ارزش ویژه برند,مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم),مدل ارزش ویژه برند کلر,مدل های ارزش ویژه برند,مقاله ارزش ویژه برند
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) در 47 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:برند ( نام و نشان تجاري )واژه برند از واژه اسكانديناوي ((برند)) به  معني سوختن گرفته شده است. دامداران قديمي براي تمايز بين دامهايشان علامت‌هاي را برروي دام‌ها با آتش مي‌گذاشتن و اين علائم ، اولين برند‌هاي استفاده شده در دنياي تجارت بوده است . (باني،2008) كاتلر برند را اينگونه تعريف مي‌كند : يك اسم ، اصطلاح ، علامت ، نشان يا طرحي يا تركيبي از همه اينها كه با هدف شناسائي و تميز دادن كالاها و خدمات از كالا و خدماتي مي‌شود كه توسط رقبا ارائه مي‌شود . يك نام تجاري ، قسمتي از علامت تجاري است كه ادا كردني مي‌باشد. يك نشان تجاري ، قسمتي از علامت تجاري است كه ادا كردني نمي‌باشد ولي مي‌توان به وسيله آن كالا را شناسائي كرد. مارك تجاري با نشان، طرح يا رنگ و حروفي شاخص ارائه مي‌شود. يك مارك تجاري همان علامت تجاري يا قسمتي از آن است كه داراي حق و حقوق قانوني مي‌باشد. مارك تجاري از حقوق انحصاري فروشنده براي استفاده از نام با نشان تجاري ، حفاظت مي‌كند. حق طبع ، حق قانوني و انحصاري تكثير ، چاپ و فروش يك اثر ادبي ، موسيقي يا كار هنري است . ( كاتلر، اصول بازاريابي ) انجمن جهاني بازاريابان آمريكا برند را نام ، نشان ، عبارت ، طرح يا تركيبي از آنها مي‌داند كه موجب شناسانده شدن كالاها و خدمات مشابه مي‌گردد . جان ميلر برند را نام يا نمادي كه سازمان‌ها آن را با هدف ارزش آفريني براي ذي‌نفعانشان مورد استفاده قرار مي‌دهند تعريف مي‌كند .  (باني ، 2008،كاتلر 2006) آكر برند را تصويري كه مصرف‌كننده در ذهن خود دارد تعريف مي‌كند ( آكر 1991) . بدون داشتن يك برند شناخته شده و قابل تشخيص محصوبژل صرفا يك كالاي مصرفي خواهد بود . برند مجموعه‌اي از ارزش‌ها است كه مي‌كوشد  برتري خود را نسبت به ساير رقبا به مشتريان در بازار اثبات كند . به عنوان مثال برند وولو مترادف با امنيت است ، سوني كيفيت را تداعي مي‌كند و ساعت رولكس  زيبائي و طراحي خارق‌العاده خود را ارائه مي‌دهد . هر كدام از اين برندها مانند ساير برندهاي قدرتمند و با ارزش موجود سعي در انتقال مجموعه ارزشي مشخص به مشتريان خود را دارند. (شيميت، 2010)براي دستيابي به تعريف كامل‌تر از برند بايد به تفاوت‌هاي ميان برند و محصول نيز پرداخت . بزرگان بازاريابي وظيفه محصولات را ارضاي نيازها دانسته و وظيفه برند‌ها را ارضاي اميال، خواسته‌ها و آرزوها.  بازاريابان بايد توجه و شناخت كافي از تفاوت‌هاي بين برند و محصول داشته باشند . البته موفقيت در بازاريابي هر كدام از اين مقوله‌ها در گروه موفقيت در ديگري است. به عبارت ديگر برندهاي قوي و نيرومند با استفاده از بازاريابي برند موفقيت خود را در زمينه بازاريابي محصول نيز تضمين مي‌كنند.  اما جهت تشريح تفاوت بين بازاريابي برند و بازاريابي محصول مي‌توان گفت بازاريابي برند عبارت است از تبليغ چشم انداز سازمان يا تصوير شركت و ايجاد شرايط لازم جهت معطوف كردن مصرف‌كنندگان به ذات يا جوهر وجودي شركت از طريق ابزارها و لوازم آگاهي بخش مانند لوگو ، بيانيه ماموريت و شعارهاي قوي و برانگيزاننده .  عناصر اصلي بازاريابي برند را مي‌توان موارد زير دانست : •    تصوير•    جايگاه سازي •    آگاهي از برند •    رفتارها و روش‌ها •    ارتباط با مشتري اما بازاريابي محصول همان چهار ركن آميخته بازاريابي را در بر‌مي‌گيرد . به عبارت بهتر در بازاريابي محصول يك محصول يا خدمات از طريق روش‌ها ، مسيرها و وسايل گوناگون مرتبط و دسته‌بندي شده در چهار ركن محصول ، قيمت ، فعاليت‌هاي پيشبردي و توزيع به بازار هدف معرفي مي‌گردد . ( اسرار نام و نشان سازي )همچنين مي‌توان تفاوت‌هاي ميان برند و محصول را بصورت زير دسته‌بندي نمود :‌•    عدم امكان تقليد برند توسط رقبا در مقابل سادگي و امكان پذير بودن تقليد محصول .•    پايداري و دوام برند در حاليكه محصول بعد از مدتي از مد مي‌افتد . •    انتخاب محصول توسط مشتريان به جهت كاري است كه آن محصول انجام مي‌دهد و يا نيازي كه مرتفع مي‌سازد . اما انتخاب برند به منظور تداعي‌ها و احساسي است كه وي از برند دارد .ارزش ويژه برند (BRAND EQUITY)مفهوم ارزش ويژه برند ابتدا در دهه 1980 توسط متخصصين تبليغات همه‌گير شد . در دهه 1990 مطالعات جدي آكادميك توسط (آكر،1991)، (اسريواستاوا و شوكر  ،1991 )،(كاپفر ،1992)،(كلر،1993،2008), انجام يافت ولي با اين‌حال هنوز تعريف جامع و مورد قبول دانشگاهي از اين مفهوم ارائه نشده است.(كلر،2008،وزكيوز و ديگران  ،2002) با اين‌ حال تقريبا تمامي مفهوم‌سازي‌ها ارزش ويژه برند با توجه به اينكه  اين مفهوم شامل ارزش افزوده شده به يك محصول به‌وسيله تداعي‌ها و ادراك‌هاي ناشي از يك نام تجاري خاص است توافق دارند.(چاودهوري ،1995،وينترز ،1991) بررسي ادبيات پيشينه موضوع نشان دهنده ازدياد تعاريف ارائه شده در مورد ارزش ويژه برند و ابعاد آن است. در جدول زير تعدادي از تعاريف موجود ارائه گرديده كه بيانگر گوناگوني تعاريف ارائه شده مي‌باشد. از طرف ديگر طي ساليان اخير انواع مختلف ابعاد ارزش ويژه برند معرفي شده‌اند با اين حال شايع‌ترين همان ابعاد معرفي شده در مدل آكر مي‌باشد.‌‌همانطور كه مشخص است تعاريف مختلفي از ارزش ويژه برند از زواياي متفاوتي وجود دارد در اين پژوهش ارزش ويژه برند مبتني بر مشتري در نظر گرفته شده است . در اين ديدگاه فرض مي‌شود اگر برند براي مشتري ارزش و مفهوم نداشته باشد تعاريف ديگر نيز بي‌معني خواهد شد .(كلر،1993)ارزش ويژه برند يك مفهوم پيچيده و چند بعدي است كه جنبه‌هاي مختلف آن در پژوهش‌هاي تجربي مختلف آزمايش شده است . به طور كلي ابعاد ارزش ويژه برند به دو دسته تقسيم بندي شده‌اند .دسته اول شامل ادراكات مشتريان هستند و عواملي مانند آگاهي از برند و تداعي‌هاي آن در اين دسته قرار مي‌گيرند . دسته دوم شامل رفتارهاي مشتريان مي‌باشد و مواردي چون وفاداري مشتري را شامل مي‌شود . در مدل آكر هر دو جنبه ادراكي و رفتاري تركيب شده است . تركيب اين عوامل باعث شده است كه اين مدل توانايي اندازه‌گيري طيف وسيعي از رفتار‌هاي بازار را داشته باشد.(آميرس ،2003) نام‌هاي تجاري موجود در بازار از لحاظ قدرت و ارزش در بازار باهم تفاوت دارند . نام‌هاي تجاري وجود دارند كه نسبت به ساير برندها  خريداران از آنها آگاهي بيشتري دارند يا آنها مقبوليت بيشتري در بازار داشته و يا وفاداري نسبت به آنها زياد است . از نظر آكر مي‌توان مشتريان را نسبت به اعتقاد و واكنشي كه نسبت به برند دارند به پنج سطح تقسيم بندي كرد :1.    مشتري راضي است و دليلي براي عوض كردن برند وجود ندارد . 2.    مشتري عقيده را به راحتي و مخصوصا با تغيير قيمت عوض مي‌كند . 3.    مشتري راضي است و درصورت عوض كردن برند بايد هزينه اضافي بپردازد. 4.    مشتري به برند بها مي‌دهد و آن را دوست دارد . 5.    مشتري هواخواه نام تجاري است . ارزش ويژه برند به تعداد مشتريان يك نام تجاري بستگي دارد كه در سطوح 4،3 يا 5 قرار دارند . (مديريت بازاريابي)ارزش ويژه بالاي برند مزاياي رقابتي زير را مي‌تواند همراه داشته باشد :‌•    آگاهي و وفاداري بالاتر نسبت به نام تجاري باعث كاهش هزينه‌هاي بازاريابي خواهد شد . •    مشتريان از توزيع‌كنندگان و خرده‌فروشان انتظار دارند كه كالاهاي با نام تجاري مورد نظر را عرضه كنند به همين دليل شركت در مذاكره با آنها از قدرت چانه‌زني بالاي برخوردار خواهد بود.•    برداشت ذهني مشتريان مبني بر وجود كيفيت بالاتر باعث مي‌شود شركت بتواند قيمت بالاتري نسبت به ساير رقبا براي محصولات خود تعيين كند . •    اعتبار بالاي نام تجاري باعث مي‌شود شركت راحت‌تر بتواند به استراتژي بسط محصول مبادرت كند. •    قدرت دفاعي بيشتر شركت در مقابل حملات قيمتي رقبا . از يك نام تجاري با ارزش بايد به دقت مراقبت كرد تا ارزش آن مستهلك نشود . اين امر مستلزم آن است كه در طول زمان همراه در جهت حفظ و اعتلاي آگاهي نسبت به آن ، برداشت ذهني نسبت به كيفيت و عملكرد آن ، تداعي‌هاي مثبت نسبت به آن و مواردي از اين قبيل گام‌هايي برداشته شود. انجام اين وظايف به سرمايه‌گذاري دائمي در تحقيق و توسعه ،‌تبليغات ماهرانه ، ارائه خدمات فوق‌العاده به واسطه‌ها و مشتريان نياز دارد . اين مهم آنقدر اهميت دارد كه شركت‌‌هايي همچون كانادادراي و كلگيت پالموليو براي مراقبت از تصوير ذهني ، تداعي معاني و كيفيت برند خود “مديران ارزش ويژه برند ” تعيين كرده‌اند . اين مديران نه فقط مسئول مراقبت از موارد فوق هستند ، بلكه بايد از اقداماتي كه ساير مديران با شور و احساسات زياد به آن دست مي‌زنند و ممكن است به نام تجاري آسيب وارد سازد هم جلوگيري كنند . ( مديريت بازاريابي ) ارزش ويژه برند عبارت است از مجموعه‌اي از دارايي‌ها و مهارت‌هايي كه با نام و نشان تجاري در ارتباط است . به اين ترتيب با ايجاد ارزش از طريق يك محصول يا ارائه خدمات ، ارزش شركت يا مشتريان آن اضافه يا از ارزش آنها كم مي‌شود . در تعريفي ديگر كاپفرر ارزش ويژه برند را مجموعه‌اي از تداعي‌هاي ذهني و رفتارهاي‌ مصرف‌كنندگان ، اعضاء كانال‌هاي توزيع و شركا تجاري در مورد برند  مي‌داند كه باعث مي‌شود شركت سهم بالاتر و حاشيه سود بالاتري را نسبت به شرايطي كه فاقد اين برند بوده است به دست آورد . ( كاپفرر ، 2008)كلر نيز در تعريفي ديگر ارزش ويژه برند را ارزش افزوده‌اي مي‌داند كه به كالاها و خدمات به واسطه حضور برند تعلق مي‌گيرد. به عبارت ديگر ارزش ويژه برند مهمترين دارايي نا‌مشهود شركت مي‌باشد كه ارزش رواني و مالي را به شدت تحت تاثير مي‌گذارد . ( كلر ، 2006)يو و همكارانش ارزش ويژه برند را تفاوت ناشي بين دو محصول با خصوصيات و قابليت‌هاي يكسان ولي يكي داراي برند و ديگري فاقد آن مي‌دانند. ( مانند محصولات سامسونگ و محصولات فاقد برند ) تعاريف متفاوت پيرامون ارزش ويژه برند باعث شكل گيري سه ديدگاه متفاوت نسبت به آن شده‌ است . با توجه به اهميت موضوع و علي‌رغم اين‌كه اين پژوهش مبتني بر ديدگاه مشتري مي‌باشد در ادامه به تشريح هر سه ديدگاه پرداخته مي‌شود. در مورد ارزش ويژه برند سه ديدگاه مبتني بر مشتري ،  مالي و تركيبي وجود دارد . اگر بخواهيم اين ديدگاه‌ها را از ديد مشتريان ، توليدكنندگان و يا خرده‌فروشان بررسي كنيم مي‌توانيم نتيجه بگيريم كه هرچند توليدكنندگان و خرده فروشان به ديدگاه استراتژيك ارزش ويژه برند علاقه نشان مي‌دهند ، سرمايه‌گذاران به ديد مالي اين مفهوم تمايل بيشتري دارند . (كاب ، 1995 ،30)قسمتهایی از پیشینه پژوهش:- كرباسي‌ور و همكارانش (1390) در پژوهش خود تحت عنوان ” بررسي ارتباط بين آميخته بازاريابي منتخب و عوامل ايجاد كننده ارزش ويژه برند با استفاده از روش آكر در جهت افزايش سهم بازار در صنعت لوازم خانگي (شركت اسنوا)” روابط بين ارزش ويژه برند و آميخته بازاريابي منتخب را مورد پژوهش قرارداده‌اند و درصدد پاسخ به چگونگي تاثير اقدامات بازاريابي بر ارزش ويژه برند بوده‌اند. در جامعه آماري مشخص شده از كيفيت ادراك شده و وفاداري به برند اثر مي‌پذيرد. بررسي اين عوامل نشان مي‌دهد كه وفاداري به برند ، اثر بيشتري نسبت به كيفيت ادراك شده دارد. همچنين براي آگاهي و تداعي‌هاي برند اثر معنا‌داري بر ارزش ويژه برند يافت نشده است.- ايماني خوشخو ( 1389) در پژوهشي تحت عنوان ” عوامل مؤثر بر ارزش ويژه برند در مقصد گردشگري شهر يزد” با توجه به تفاوتهاي فرهنگي، اجتماعي، و خصوصيات مقصدهاي گردشگري ايران، اين نوشتار بر اساس ارزيابي گردشگران داخلي از ارزش ويژه برند مقصد گردشگري شهر يزد با استفاده از مدا كونكنيك تدوين شده است. جامعه آماري شامل گردشگران بالقوه‌اي است كه در دوره زماني فروردين و ارديبهشت سال 1389 در ورودي‌هاي شهر تهران در دسترس بودند. براي تجزيه و تحليل نتايج از روش‌هاي تحليل آماري تائيدي عاملي استفاده شده است. اين تحقيق در پي شناسائي عوامل اصلي تاثيرگذار بر ارزش ويژه برنداز ديد گردشگران و تعيين ميزان اهميت هر كدام از اين عوامل در ارزيابي گردشگران مي‌باشد. نتايج حاصل از اين تحقيق نشان داده است كه علاوه بر تصوير برند، وفاداري به برند ، كيفيت ادراك شده ، آگاهي به برند مقصد گردشگري نيز به صورت مستقيم بر ارزش ويژه برند شهر يزد تاثير دارند. از نظر اهميت وفاداري به برند مهم‌ترين عامل تاثير گذار شناخته شده است.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) مقاله ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند pdf تفاوت ارزش برند و ارزش ویژه برند مدل های ارزش ویژه برند تاریخچه ارزش ویژه برند تعریف تداعی برند مدل ارزش ویژه برند کلر پرسشنامه ارزش ویژ

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • بررسی نقش واسطه ای عدالت سازمانی در رابطه بین رهبری تحول گرا و گیفیت زندگی کاری در بین کارکنان

    بررسی نقش واسطه ای عدالت سازمانی در رابطه بین رهبری تحول گرا و گیفیت زندگی کاری در بین کارکنان برچسب ها: رهبری تحول گرا عدالت مراوده ای عدالت توزیعی کیفیت زندگی کاریپایان نامه بررسی نقش واسطه ای عدالت سازمانی در…

  • دانلود طرح توجیهی تولید ظروف شیشه ای

    پروژه کارافرینی تولید ظروف شیشه ای,توجیه اقتصادی ظروف شیشه ای,دانلود طرح توجیهی ظرف شیشه ای,طرح توجیهی تولید ظروف شیشه ای,طرح توجیهی تولید کریستال,طرح تولید شیشه,طرح تولید ظروف شیشه ای,طرح کسب و کار تولید بلور,کارافرینی تولید ظروف شیشه ای دانلود فایل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه منطقه ی آزاد و توسعه منطقه‌ای (فصل دوم)

    پيشينه,پيشينه پژوهش نظریه های منطقه های ازاد,پيشينه تحقيق منطقه ‏ی آزاد,چارچوب نظري منطقه ‏ی آزاد,دانلود مباني نظري توسعه منطقه ای,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه منطقه ‏ی آزاد,فصل دوم پايان نامه منطقه ‏ی آزاد,مباني نظري منطقه ‏ی آزاد دانلود…

  • پیشینه و مبانی نظری روسپیگری یا فحشا و خانواده

    پیشینه و مبانی نظری روسپیگری یا فحشا و خانواده دانلود پیشینه و مبانی نظری روسپیگری یا فحشا و خانواده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل گفتار يکم : خانواده مطالعات انجام يافته توسط متخصصان…

  • جزوه تایپ شده جرم شناسی

    جزوه تایپ شده جرم شناسی برچسب ها: 09358978227جرم شناسیجزوه جرم شناسیشیرین بیاتجرم شناسی شیرین بیاتخرید جزوه جرم شناسیجرم شناسی بیاتجرم شناسی دانشگاه آزاددانلود جزوه جرم شناسی آزاد قزویندانشگاه آزاد قزویندانشگاه آزاد باراجین رفتن به سایت اصلی جزوه تایپ شده جرم…

  • پیشینه و مبانی نظری فناوری اطلاعات

    پیشینه و مبانی نظری فناوری اطلاعات دانلود پیشینه و مبانی نظری فناوری اطلاعات دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فناوری اطلاعات فناوری عبارت است از کاربرد نظام دار مفاهیم علوم رفتاری و علوم دیگر…

  • الهام از طبیعت در معماری

    الهام از طبیعت در معماری دانلود الهام از طبیعت در معماری دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل الهام از طبیعت در معماری سه نوع الهام پذیری در طبیعت: 1)الهام از اشکال طبیعی2)الهام گیری معنایی از طبیعت3)الهام از…

  • پیشینه و مبانی نظری بیماری صرع

    پیشینه و مبانی نظری بیماری صرع دانلود پیشینه و مبانی نظری بیماری صرع دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل صرع بیماری صرع یکی از شایع ترین بیماری های مغز و اعصاب در ایران و…

  • پاورپوینت در مورد تفسیر سوره لقمان ( آیات 1 تا 11)

    پاورپوینت در مورد تفسیر سوره لقمان ( آیات 1 تا 11) دانلود پاورپوینت در مورد تفسیر سوره لقمان ( آیات 1 تا 11) دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل به نام خدا، که رحمتى عمومى  و…

  • بررسی اثربخشی آموزش نرم افزار ان ‌بک بر بهبود حافظه فعال دانش آموزان نارساخوان

    بررسی اثربخشی آموزش نرم افزار ان ‌بک بر بهبود حافظه فعال دانش آموزان نارساخوان برچسب ها: آموزش نرم‌افزار ان‌بکپایان نامه حافطه فعالدانش آموزان نارساخوان درمان حافظه فعال دانش آموزانناتوانایی‌های یادگیریتاریخچه نارساخوانیاختلال‌های خواندناختلال نارساخوانییادگیری و حافظهحافظه فعالنارساخوانی و حافظه فعال رفتن…

  • دانلود مقاله بررسی تاثیر کربوکسی متیل سلولز و کاراگینان بر ویژگی های رئولوژیکی، فیزیکوشیمیایی و حسی

    بررسی,تاثیر,حسی,دانلود,رئولوژیکی,سلولز,فیزیکوشیمیایی,کاراگینان,کربوکسی,متیل,مقاله,های,ویژگی دانلود فایل اصلی دانلود مقاله بررسی تاثیر کربوکسی متیل سلولز و کاراگینان بر ویژگی های رئولوژیکی، فیزیکوشیمیایی و حسی از سایت دانلود فایل صمغ ها و قوام دهنده ها از مهمترین ترکیبات مورد استفاده در نوشیدنی های شکلاتی می…

  • پاورپوینت بررسی شاخص های بخش مسکن

    پاورپوینت بررسی شاخص های بخش مسکن برچسب ها: دانلود پاورپوینت بررسی شاخص های بخش مسکنبررسی بخش مسکنبررسی شاخص های بخش مسکنپاورپوینت مسکنمسکنپاورپوینت بررسی بخش مسکنخانوار و مسكن شاخص هاي اقتصادي مسكنپاورپوینت بخش مسكن در يك نگاه رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع ( TQM)

    پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع ( TQM) دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع ( TQM) دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل اهداف مدیریت کیفیت جامع: جلب رضایت کامل مشتری با کم‌ترین هزینه درگیر کردن همه کارکنان با هدف حذف…

  • بررسی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک

    بررسی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک برچسب ها: بررسی عوامل موثر ترجیح مشتریان انتخاب بانک رفتن به سایت اصلی بررسی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید انواع کارتن و مقوا

    پروژه کارآفرینی کارتن سازی,توجیه فنی,دانلود پروژه کارآفرینی تولید کارتن,راه اندازی کارگاه کارتن سازی,طرح توجیهی تولید مقوا,طرح توجیهی کارتن,طرح توجیهی کارتن از ورق آماده,طرح توجیهی کارتن پلاست,طرح توجیهی کارتن سازی,طرح کسب و کار تولید کارتن دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان,پيشينه تحقيق رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری,فصل دوم پايان نامه ارشد تعاریف رضایت,مباني نظري تعاريف رضايت مشتري,مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم)…

  • پاورپوینت سانتیاگو کالاتراوا

    پاورپوینت سانتیاگو کالاتراوا برچسب ها: پاورپوینت سانتیاگو کالاتراوادیدگاه سانتیاگو کالاتراوااثار معروف كالاتراوامقاله درباره سانتیاگو کالاتراواجوایز سانتیاگو کالاتراواموزه هنر میلواکی کالاتراواپروژه های کالاتراواسایت سانتیاگو کالاتراوا رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سانتیاگو کالاتراوا دسته بندي : بیمه جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق اخلاق حرفه ای (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری اخلاق حرفه ای,پیشینه پژوهش اخلاق حرفه ای,پیشینه تحقیق اخلاق حرفه ای,چارچوب نظری اخلاق حرفه ای,فصل دوم پایان نامه اخلاق حرفه ای,مبانی نظری اخلاق حرفه ای دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق اخلاق حرفه ای (فصل دوم…

  • پاورپوینت مراقبت بیماری سرخجه و سندرم سرخجه مادرزادی

    پاورپوینت مراقبت بیماری سرخجه و سندرم سرخجه مادرزادی برچسب ها: مراقبت بیماری سرخجه و سندرم سرخجه مادرزادیبيماري سرخجه علائم سرخجهتعريف مورد سرخجهمراقبت CRSتعريف مورد مشكوك CRSبررسی زن باردار مشكوك به سرخجه رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مراقبت بیماری سرخجه و…

  • پاورپوینت اصول مهندسي اينترنت

    پاورپوینت اصول مهندسي اينترنت برچسب ها: اصول مهندسی اینترنت احسان ملکیان ویراست دوم pdfکتاب اصول مهندسی اینترنت دکتر احسان ملکیان ویراست دومجزوه مهندسی اینترنت pdfدانلود پاورپوینت مهندسی اینترنت احسان ملکیانکتاب مهندسی اینترنت پیام نورکتاب مهندسی اینترنت ملکیان ویراست دومجزوه مهندسی…

  • دانلود گزارش کاراموزي بررسي مهندسي صنايع و سيستم ها

    دانلود گزارش کاراموزي بررسي مهندسي صنايع و سيستم ها برچسب ها: گزارش کاراموزي مهندسي صنايع و سيستم هاکاراموزي مهندسي صنايع و سيستم هاکارورزي مهندسي صنايع و سيستم هادانلود گزارش کارآموزي مهندسي صنايع و سيستم هامهندسي صنايع و سيستم هامهندسي صنايع…

  • پاورپوینت درمورد مسجد امام اصفهان

    پاورپوینت درمورد مسجد امام اصفهان دانلود فایل اصلی پاورپوینت درمورد مسجد امام اصفهان از سایت دانلود فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت درمورد مسجد امام اصفهانقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 12محتویاتقسمتی از پاورپوینتمسجد شاه که به نام‌های مسجد امام، مسجد جامع عباسی و…

  • پاورپوینت مبانی شیمی (علوم پلیمری)

    پاورپوینت مبانی شیمی (علوم پلیمری) برچسب ها: دانلود رایگان کتاب مبانی شیمی پلیمردانلود کتاب شیمی پلیمر استیونزدانلود رایگان کتاب شیمی پلیمر استیونزکتاب پلیمر فارسیدانلود کتاب فارسی پلیمر رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مبانی شیمی (علوم پلیمری) دسته بندي : محیط…

  • پاورپوینت اﺗﻢﻫﺎ ، اﻟﻔﺒﺎيﻣﻮاد(علوم هفتم)

    پاورپوینت اﺗﻢﻫﺎ ، اﻟﻔﺒﺎيﻣﻮاد(علوم هفتم) برچسب ها: پاورپوینت اﺗﻢﻫﺎ اﻟﻔﺒﺎيﻣﻮاد(علوم هفتم) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اﺗﻢﻫﺎ ، اﻟﻔﺒﺎيﻣﻮاد(علوم هفتم) دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت اﺗﻢﻫﺎ ، اﻟﻔﺒﺎيﻣﻮاد(علوم هفتم)قالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید:…

  • پاورپوینت اتهاب ها و درد های شکمی

    پاورپوینت اتهاب ها و درد های شکمی برچسب ها: درمان درد شکمدرمان درد بالای شکمعلت درد وسط شکمدرد شکم سمت راستشکم درد و اسهالتیر کشیدن شکمدرد سمت راست شکم زیر دنده هادرد زیر شکم که به کمر میزند رفتن به…

  • بررسی ارتباط وابستگی به اینترنت با گرایش به غرق وجذب شدن در محیط مجازی در کاربران اینترنتی

    اختلال اعتیاد به اینترنت,اعتیاد به اینترنت,بررسی ارتباط وابستگی به اینترنت با گرایش به غرق وجذب شدن در محیط مجازی در کاربران اینترنتی,تاریخچه اعتیاداینترنتی,جذب شدن در محیط مجازی در کاربران اینترنتی,عواقب منفی استفاده ازای,وابستگی به فضای مجازی دانلود فایل اصلی بررسی…

  • بررسی موانع بلوغ بکارگیری نظام الکترونیکی در اداره امور مالیاتی و ارائه راهکارهای اجرایی مناسب

    بررسی موانع بلوغ بکارگیری نظام الکترونیکی در اداره امور مالیاتی و ارائه راهکارهای اجرایی مناسب برچسب ها: پایان نامه بررسی موانع بلوغ بکارگیری نظام الکترونیکی در اداره امور مالیاتی و ارائه راهکارهای اجرایی مناسبپروژه بررسی موانع بلوغ بکارگیری نظام الکترونیکی…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش کانون های اصلاح و تربیت(فصل دوم)

    ادبيات نظري کانون های اصلاح و تربیت,چارچوب ادبيات نظري و پيشينه تحقيق ک,چارچوب نظري کانون های اصلاح و تربیت,دانلود مباني نظري کانون های اصلاح و تربیت,مباني نظري پايان نامه کانون های اصلاح و تربیت,مباني نظري و پيشينه پژوهش کانون های…

  • پیشینه و مبانی نظری سرمایه، سرمایه ی انسانی، سرمایه ی اجتماعی و شاخص های اندازه گیری آنها

    پیشینه و مبانی نظری سرمایه، سرمایه ی انسانی، سرمایه ی اجتماعی و شاخص های اندازه گیری آنها دانلود پیشینه و مبانی نظری سرمایه، سرمایه ی انسانی، سرمایه ی اجتماعی و شاخص های اندازه گیری آنها دسته بندي : روانشناسی و…

  • مباني نظري پژوهش و تحقيقات پيشین تعریف و ابعاد عزت نفس (فصل دوم)

    تفاوت عزت نفس و اعتماد بنفس,دانلود مباني نظري نظریه های عزت نفس در اسلام,عزت نفس در اسلام,عزت نفس در قرآن,عزت نفس دکتر هلاکویی,فصل,کتاب عزت نفس,مباني نظري,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)افزایش عزت نفس,مقاله درباره عزت نفس,مقاله عزت نفس دانلود…

  • انگیزش در مدیریت

    انگیزش,مدیریت دانلود فایل اصلی انگیزش در مدیریت از سایت دانلود فایل تحقیق انگیزش در مدیریت در حجم 103 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست مطالب زیر:فهرست مطالبفصل اول: کلیاتمقدمه:بیان مسئله:اهمیت وضرورت تحقیق:مفاهیم انگیزش:تعاریف انگیزشاهداف تحقیق:روش…

  • پیشینه و مبانی نظری سبک های فرزند پروری

    پیشینه و مبانی نظری سبک های فرزند پروری دانلود پیشینه و مبانی نظری سبک های فرزند پروری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سبک های فرزند پروری روانشناسان همواره علاقه مند بوده اند که…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری (فصل دوم )

    ادبیات نظری راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری,پیشینه پژوهش راهبردهای شناختی و فراشناختی,پیشینه تحقیق راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری,چارچوب نظری راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری,فصل دوم پایان نامه راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق…

  • پاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان مبحث : زندگی ما و گردش زمین 2

    پاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان مبحث : زندگی ما و گردش زمین 2 برچسب ها: پاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان مبحث زندگی ما و گردش زمین رفتن به سایت اصلی پاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان مبحث : زندگی ما و…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع تعليم و تربيت از ديدگاه توماس آكويناس

    دانلود پاورپوینت با موضوع تعليم و تربيت از ديدگاه توماس آكويناس برچسب ها: تحقیق تعلیم و تربیت از دیدگاه توماس آكويناس تعلیم و تربیت تعلیم و تربیت از دیدگاه توماس آكويناس دانلود مقاله تعلیم و تربیت از دیدگاه توماس آكويناس…