مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (فصل دوم پایان نامه)

پیامدهای کیفیت خدمات,سنجش کیفیت خدمات,ضرورت اندازه گیری رضایت مشتری,مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان,مدل رضایتمندی مشتری,مدل سنجش كيفيت بر مبناي عملكرد,مدل شاخص رضایت مشتری,مدل های ارزیابی کیفیت خدمات
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (فصل دوم پایان نامه) در 46 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:کیفیت خدماتزیثامل و پاراسورامان  درخصوص کیفیت خدمات، معتقدند: امروزه کیفیت خدمات به ابزار کلیدی بازاریابی برای دستیابی به تمایز رقابتی و ترویج وفاداری مشتری تبدیل شده است. در صنایع و بخشهای مختلف، شرکتها به دنبال متمایز جلوه دادن خود و حفظ مشتریان از طریق ارایه خدمات برتر هستند (حیدر زاده و حاجیها، 1387).توسعه و رشد سريع صنايع خدماتي، طي دو دهه اخير، باعث بالا رفتن رقابت بين شركت ها به منظور ارائه بهترين خدمات به مشتريان و حفظ آن ها شده است. منظور از بهترين خدمات، همان كيفيت خدمات ارائه شده به مشتريان مي باشد. كيفيت خدمات از طریق ادراك مصرف كنندگان از نقاط قوت و يا ضعف سازمان ها در ارائه خدمت شكل مي گيرد. با توجه به آگاهي بيشتر مشتريان از خدمات قابل ارائه توسط شركت هاي خدماتي انتظارات ايشان از خدمات نيز افزايش مي يابد. بنابراين به منظور حفظ مشتريان، سازمان ها بايد خدماتي با كيفيت عالي به آن ها عرضه كنند. طبق نظر ادواردسون، ادراكات از كيفيت خدمات در زمان توليد و ارائه و فرايند مصرف خدمات شكل مي گيرد زيرا خود مشتريان نيز در توليد و فرايند ارائه خدمت نقش دارند (اکبری، 1386).سنجش كيفيت خدماتدر فرايند دريافت خدمات معمولاً مشتري نيز حضور دارد و اين به معني آن است كه ادراك مشتري از كيفيت نه تنها از ستاده خدمت بلكه از فرايند ارائه خدمت نيز متأثر است. كيفيت ادراك شده طيفي است كه در يك سمت آن كيفيت ايده آل و در سمت ديگر كيفيت غير قابل پذيرش قرار دارد. در نتيجه كيفيت خدمت را مي توان به صورت زير بيان كرد:كيفيت ادراك شده  = انتظارات قبلی مشتري  + كيفيت فرايند واقعي  + كيفيت ستاده واقعي PQ+APQ+PCE=PQانتظارات قبلی مشتري: آن چيزي است كه مشتري تصور مي كند در هنگام خريد خدمت، دريافت خواهد كرد.كيفيت واقعي: سطح واقعي خدمت ارائه شده است كه توسط ارائه كننده خدمت تعيين و كنترل مي شود.كيفيت ادراك شده: احساس مشتري درباره كيفيت خدمت است كه مي تواند در سطوح رضايت ايده آل يا غير قابل پذيرش ادراك شود (سیدجوادین و کیماسی، 1389).با توجه به اهمیت کیفیت خدمات و نقش تعیین کننده آن در جلب رضایت مشتری، سنجش و ارزیابی آن از جایگاه ویژه ای نزد سازمانها و شرکتهای ارایه دهنده خدمات برخوردار می باشد. مطالعات انجام شده در این خصوص با استفاده از رویکردهای تحقیقاتی در زمینه انتظارات مشتریان و عملکرد واقعی خدمات، به معرفی مدلهای مختلفی منجر شده است که هرکدام از این مدلها کاربرد و مزایا و معایب خاص خود را دارند.مدل های ارزیابی کیفیت خدماتهمانطور که عنوان گردید، محققین و صاحب نظران، مدلهایی را جهت بررسی وضعیت کیفیت خدمات ارایه شده، معرفی کرده اند که در این قسمت به برخی از آنها اشاره می شود. 1.    مدل گرونروز 2.    مدل لهتینن و لهتینن  3.    مدل سروکوال4.    مدل جانستون 5.    مدل سنجش كيفيت بر مبناي عملكرد 6.    فن کیفیت خدمات اصلاح شده7.    مدل فنی –  عملیاتی کیفیت  1)    مدل گرونروزگرونروز در بحث خود در ارتباط با كيفيت خدمات سه بعد را معرفي مي كند:1.    کیفيت فني ستاده: كيفيت فني ستاده كه به ستاده واقعي از مواجهه خدمت اشاره دارد. ستاده آن چيزي است كه مشتري از سازمان دريافت مي كند. اين ستاده اغلب به صورت عيني توسط مصرف كننده ارزيابي می شود.2.    كيفيت عملياتي مواجهه خدمت: كيفيت فرايند یا عملياتي به كيفيت فرايندها و رويه ها در توليد و ارایه خدمات به مشتريان اشاره دارد. با توجه به همزماني توليد و مصرف خدمات، كيفيت فرايند معمولا در هنگام انجام خدمت از سوي مشتري مورد ارزيابي قرار مي گيرد.3.    تصوير ذهني شركت: اين بعد به ادراكات مشتري از سازمان خدماتي مربوط مي شود. تصوير ذهني به كيفيت ساده وظيفه اي، قيمت، فعاليت هاي ارتباطي بيروني، موقعيت فيزيكی، آراستگي و تميزي و رفتار كاركنان بستگي دارد. تصوير ذهني معمولاً به مانند يك فيلتر عمل مي كند يعني تصوير خوب از سازمان در ذهن مشتري تا حدودي مشكلات ناشي از نتيجه يا فرايند خدمت را مرتفع مي سازد.2)    مدل لهتینن و لهتینن اين محققين نیز سه بعد براي كيفيت خدمات ارائه كرده اند:4.    كيفيت فيزيكي: كيفيت فيزيكي به محصولات يا موارد حمايتي از محصولات و خدمات اشاره دارد.  (دكوراسيون، امكانات و تسهيلات درون شعبه و غیره)5.    كيفيت تعاملي: که به تعاملات ميان مشتريان و ارائه كنندگان خدمت اشاره دارد. 6.    كيفيت سازمان: که به تصوير ذهني و ادراكات كلي از سازمان بر مي گردد.کيفيت سازمان يك بعد نامحسوس مي باشد. بنابراين احتمالاً ادراكات از كيفيت كلي سازمان به تمامي عواملي كه در بالا ذكر شد مبتني مي باشد. هريك از اين عوامل بر ادراكات افراد تاثير مي گذارد.رضایت مشتریامروزه جایگاه و منزلت مشتری در نزد سازمانهای عرضه کننده خدمات و میزان توجه و اهمیتی که مدیران ارشد سازمان ها برای مشتری قائل می‌شوند به شاخصهای تعیین کننده یک سازمان پویا و آینده‌نگر تبدیل شده است. هر شرکت خدماتی نیاز دارد که بتواند بر انتظارات مشتری تاثیر بگذارد تا از آن طریق از یکسو، از منطقی بودن آن انتظارات مطلع شده و از سوی دیگر از توانمندی خویش در جهت برآورده سازی آن انتظارات مطمئن گردد.    بنابرتحقیقات و پژوهشهای انجام شده هزینه جلب یک مشتری تازه، پنج برابر هزینه خشنودی و شیفته‌سازی مشتریان کنونی برای سازمانهای خدماتی برآورده شده است. همچنین یک مشتری شیفته در هر ده سال صد مشتری جدید برای شرکت خدماتی می‌فرستد در حالیکه یک مشتری ناراضی در طول ده سال مانع مراجعه هزار مشتری جدید به شرکت خدماتی می‌گردد.برای موفقیت در شرایط تجاری امروز باید سازمان ها با برنامه های تجاری در پی نفوذ بیشتر در ارتباط با مشتری باشند تا مشتریان وفادار باقی بمانند. بطور کلی اینگونه پروژه‌های تحقیقی ابزاری مدیریتی و وسیله‌ای برای ارتقاء بهبود کیفیت، بهبود روند جاری، دستیابی و تعیین شاخصهایی که مورد توجه مشتری که با آن بتوان کیفیت را در سطح شرکت افزایش داد، هستند.رضایت مشتری قله آمال اهداف سازمانی است. کسب سود و به حداکثر رساندن آن هدف نیست بلکه پاداش نیل به خشنودی مشتری است. در واقع کسب سود از طریق رضایت مشتری حاصل می‌شود و معنی و مفهوم می‌یابد و مشتری مداری جدیدترین رویکرد بازاریابی و نقطه تکامل آن است. این رویکرد یک راهبرد جامع برای اداره، هدایت، رشد و توسعه سازمانهای تجاری است.رویکرد مشتری مدار با مطالعه و بررسی نیازها و خواسته‌های مشتریان آغاز می‌شود و با طراحی خدمات و ارائه و سپس با سنجش رضایت مشتری به عنوان شاخص اصلی عملکرد ادامه می‌یابد، پایه و اساس انجام تمام مراحل عملیات سازمان، داده‌های کسب شده از مشتری است.رضایتمندی، واکنش احساسی مشتری است که از تعامل با سازمان عرضه کننده یا مصرف محصول، حاصل می‌گردد. رضایت از درک متفاوت مابین انتظارات مشتری و عملکرد واقعی محصول یا سازمان حاصل می‌شود. تجربیات قبلی مشتری از مصرف محصول و همچنین تجربه او از تعامل با سازمان عرضه کننده، در شکل دهی انتظارات وی، نقشی اساسی ایفا می‌کند. در واقع، رضایت‌ مشتریان، عکس العملهای آتی آنان را در قبال سازمان ما تحت تاثیر قرار خواهد داد. از جمله آمادگی و اشتیاق جهت استفاده مجدد، تمایل برای توصیه ما به سایرین و رغبت برای پرداخت بهای محصول بدون چانه زدن یا تلاش برای یافتن عرضه کنندگانی که محصول مشابه را با قیمت کمتری عرضه می‌دارند (کاوسی و سقایی، 1387).جمال و ناصر  (2002) رضایت مندی مشتری را به عنوان احساس یا نگرش یک مشتری نسبت به یک محصول یا خدمت، بعد از استفاده از آن تعریف می‌کنند. این دو پژوهشگر بیان می‌کنند، رضایت مندی مشتری نتیجه اصلی فعالیت بازاریاب است که به عنوان ارتباطی بین مراحل مختلف رفتار خرید مصرف کننده عمل می‌کند. برای مثال اگر مشتریان به وسیله خدمت خاصی، رضایت‌مند شوند، به احتمال زیاد  خرید خود  را تکرار خواهند کرد. همچنین مشتریان رضایتمند احتمالا با دیگران درباره تجارب خود صحبت می‌کنند که در نتیجه در تبلیغات دهان به دهان (شفاهی– کلامی) مثبت درگیر می‌شوند. در مقابل مشتریان ناراضی احتمالا ارتباط خود را با سازمان یا شرکت قطع می‌کنند و در تبلیغات دهان به دهان منفی درگیر می‌شوند. به علاوه رفتارهایی از قبیل تکرار خرید و تبلیغات دهان به دهان توسط مشتریان، مستقیما بقا و سودآوری یک شرکت را تحت تاثیر قرار می‌دهند.رضایت مشتری میزان مطلوبیتی است که مشتری به خاطر خصوصیات مختلف یک محصول کسب می کند. رضایت مشتری منبع سودآوری و دلیلی برای ادامه فعالیت یک شرکت است.مدیریت رضایت مشتری، همواره در این راستا از طریق اجرای مداوم و روشمند تکنیک رسیدگی به شکایات مشتری، نگهداری مشتری و راه‌های موثر اختلاط فعال و تماس رو در رو با مشتری است تا از نتایج به دست آمده در تصمیم‌گیریها و از خواست و انتظار مشتری به عنوان چراغ راهنمای عملیات و اکسیر حیات و بقای سازمان استفاده نماید(کشاورز، 1386).بدون شک امروزه کسب رضایت مشتری جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف سازمانها داشته و مدیران ارشد به خوبی می‌دانند موفقیت آنان در راه رسیدن به اهداف سازمان در گرو جلب رضایت مشتریان است که برای این منظور باید این سامانه را به خوبی مدیریت کنند. سازمان در تماسهای خود با مشتری اطلاعات مفیدی را می‌تواند بدست آورد، اطلاعاتی که یادگیری سازمان را افزایش خواهد داد و سازمان را در یافتن آینده‌ای بهتر و شناسایی و برآورده سازی سلایق مشتریان یاری خواهد رساند. به همین منظور با استفاده از مدیریت ارتباط مشتری به عنوان یک کار مهارتی، مشتری را با هدف ارتباط، در سطح بالای کیفی به منظور وفاداری و سود بیشتر تشویق می‌کند و علاوه برآن سودآوری بالا و طولانی را برای سازمان به ارمغان می‌آورد. بواسطه این سامانه کارآمد، ندای مشتری و بازخورد آن پس از دریافت خدمات از طریق یک کانال ارتباطی رسمی به صورتی کاملا دقیق و صحیح به گوش دست اندرکاران سازمانهای خدماتی می‌رسد(همان منبع).بنابراین سازمان با دریافت اطلاعات کامل و مستدلی از سوی مشتریان خویش، قادر به تشخیص نیازهای واقعی آنان خواهد بود و بدین ترتیب سازمانهای تجاری تلاش در طراحی هر چه بهتر خدمات خود منطبق با نیازهای صحیح مشتریان خویش خواهند نمود و در نهایت خدمتی مطلوب نصیب مشتری خواهد شد و نیازهای مشتری را بیش از پیش برآورده خواهد کرد.رضایت مشتری سبب خواهد شد مدیران سازمانهای تجاری، مشتری‌گرایی را به عنوان مهمترین خط مشی سازمان خویش تعریف نمایند و تمامی راهبردهای خود را بر اساس روابط دراز مدت با مشتریان خویش بنا نهند. رقابت در فن آوری، روند اجتماعی و اقتصادی، نیازها و خواست‌های مشتریان به دلیل تاثیرات بنیادی و حیاتی که بر سازمان بر جا می‌گذارد از اولویت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بی تردید سازمانهایی دراین مسابقه سخت و بی پایان پیروزند که سریعتر و بهتر از رقبا نیازها و خواست های مشتریان را تشخیص داده و منطبق و بلکه فراتر از انتظارات او خدمات خود را ارائه نماید. در مفهوم نوین بازاریابی خاستگاه تمامی اهداف و برنامه‌ها و اقدامات سازمانی، به طور اعم بازار و بطور اخص، مشتری است.قسمتهایی از پیشینه پژوهش: – فاطمه محسنی دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه الزهرا تحقیقی را تحت عنوان ” ارزیابی کیفیت خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو با استفاده از مدل سروکوال” انجام داده است که در این تحقیق، تعداد 91 نفر از دارندگان خودروهای سواری پژو 206، پژو 405، سمند وپارس بعنوان نمونه آماری برای جمع آوری اطلاعات در قالب پرسشنامه، انتخاب شده اند و نتایج این تحقیق حاکی از این است که انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات ارایه شده، بیشتر از ادراکات آنها از عملکرد واقعی این خدمات است. نتایج این تحقیق بیانگر آن است که از نظر مشتریان، خدمات پس از فروش نمایندگی های شرکت ایران خودرو در کلیه ابعاد پنج گانه پایین تر از وضعیت مطلوب می باشد و این شرکت نتوانسته است در هیچیک از ابعاد کیفیت خدمات بر اساس مدل سروکوال، رضایت مشتریان خود را تامین نماید. – علیرضا حبیبی دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی(گرایش تحول سازمانی) دانشگاه اصفهان تحقیقی را در سال 1387 تحت عنوان ” ارزيابي كيفيت خدمات پس از فروش در شركت تويوتا از ديدگاه مشتريان در شهر تهران” انجام داده است که اين پژوهش به بررسي و سنجش ميزان شكاف ابعاد پنجگانه كيفيت خدمات در شركت تويوتا در تهران پرداخته است. تحقيق حاضر بر اساس ماهيت و روش يك تحقيق توصيفي- پيمايشي است و جامعه آماري اين پژوهش، كليه مشتريان محصولات پرادو، كمري و كرولاي شركتي تويوتا مي‌باشند كه ساكن شهر تهران مي‌باشند. در اين پژوهش از پرسشنامه استاندارد مدل سروكوال براي ارزيابي ميزان شكاف كيفيت خدمات استفاده شده است. نتايج بدست آمده از آزمون فرضيات تحقيق نشان دهنده اينست كه كيفيت خدمات پس از فروش شركت تويوتا در تهران، نتوانسته است انتظارات مشتريان را برآورده سازد؛ كمترين ميزان شكاف بين انتظارات و ادراكات مشتريان، مربوط به تضمين و بيشترين ميزان شكاف مربوط به مولفه پاسخگوئي مي‌باشد. همچنين نتايج حاصل بيانگر این است كه از منظر مشتريان شركت تويوتا، مولفه همدلي داراي بيشترين اولويت و قابليت اطمينان داراي كمترين اولويت مي‌باشد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (فصل دوم پایان نامه) شامل موارد زیر میباشد:مقدمهپیشینه نظریتاریخچه بازاریابیتعریف بازاریابیآمیخته بازاریابیخدمات پس از فروشکیفیت خدماتسنجش کیفیت خدماتمدل های ارزیابی کیفیت خدماتمدل گرونروز   مدل لهتینن و لهتینن  مدل سروکوالمدل جانستون مدل سنجش كيفيت بر مبناي عملكرد فن کیفیت خدمات اصلاح شدهمدل فنی –  عملیاتی کیفیتپیامدهای کیفیت خدماترضایت مشتریضرورت اندازه گیری رضایت مشتریمدل های شکل گیری رضایت مشتریمدل رضایتمندی مشتری سوئدیمدل شاخص رضایت مشتری در آمریکامدل شاخص رضایت مشتری در اروپامدل مفهومی این تحقیقپیشینه تجربیمنابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان سنجش کیفیت خدمات مدل های ارزیابی کیفیت خدمات مدل سنجش كيفيت بر مبناي عملكرد پیامدهای کیفیت خدمات ضرورت اندازه گیری رضایت مشتری مدل رضایتمندی مشتری مدل شاخص رضایت مشتری

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پیشینه و مبانی نظری کیفیت زندگی و کیفیت محیط

    پیشینه و مبانی نظری کیفیت زندگی و کیفیت محیط دانلود پیشینه و مبانی نظری کیفیت زندگی و کیفیت محیط دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق کیفیت زندگی وکیفیت محیط فصل…

  • بررسی اثرات برون سپاری منابع انسانی بر عملکرد سازمان

    ارزیابی عملکرد,انواع برون سپاری,برونسپاری منابع انسانی,بهبود عملکرد سازمان,تحقیق مدیریت برون سپاری,دانلود تحقیق مدیریت بازرگانی,روش های برون سپاری,مدیریت عملکرد,مزایای برون سپاری,معایب برون سپاری,نقش برون سپاری منابع انسانی دانلود فایل اصلی بررسی اثرات برون سپاری منابع انسانی بر عملکرد سازمان از سایت…

  • - پرسشنامه (شاخص) رضايت زناشويي هودسن

    - پرسشنامه (شاخص) رضايت زناشويي هودسن دانلود - پرسشنامه (شاخص) رضايت زناشويي هودسن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسشنامه ( شاخص ) رضایت زناشویی هودسن : يك ابزار 25 سؤالي است كه براي…

  • کاخ موزه سعدآباد

    آشنایی با کاخ موزه سعدآباد,پاورپوینت آشنایی با کاخ موزه سعدآباد,پاورپوینت مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد,دانلود پاورپوینت آشنایی با کاخ موزه سعدآباد,کاخ سعدآباد,کاخ موزه سعدآباد,مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد دانلود فایل اصلی کاخ موزه سعدآباد از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت آشنایی با…

  • پاورپوینت کاربرد هوش هیجانی در کنترل خشم

    پاورپوینت کاربرد هوش هیجانی در کنترل خشم دانلود پاورپوینت کاربرد هوش هیجانی در کنترل خشم دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت کاربرد هوش هیجانی در کنترل خشم ، در حجم 82…

  • پاورپوینت حسابداری تورمی

    پاورپوینت حسابداری تورمی دانلود پاورپوینت حسابداری تورمی دسته بندي : حسابداری جزئیات و دریافت گزارش فایل   بخشی از متن پاورپوینت با افزایش درآمدهای نفتی طی دو سال اخیر با توجه به وابستگی بودجه به نفت، دولت برای استفاده از…

  • پیشینه و مبانی نظری کیفیت سود و ارتباط بین کیفیت سود و نسبت بدهی ها

    پیشینه و مبانی نظری کیفیت سود و ارتباط بین کیفیت سود و نسبت بدهی ها دانلود پیشینه و مبانی نظری کیفیت سود و ارتباط بین کیفیت سود و نسبت بدهی ها دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • تحقیق خون

    تحقیق خون دانلود تحقیق خون دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل خون دو بخش دارد: یک بخش مایع و یک بخش جامد. بخش مایع آن، پلاسما است و بخش جامد آن بخش گلبول های خون است…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی ایستگاه جمع آوری شیر (به ظرفیت 8500 کیلوگرم در روز)

    احداث مرکز جمع آوری شیر,پروژه کارافرینی تولید شیر,جمع آوری شیر گاو,دانلود طرح توجیهی جمع آوری شیر,راه اندازی ایستگاه جمع آوری شیر,راه اندازی کسب و کار جمع آوری شیر,شیر پاستوریزه,طرح توجیهی پرورش گاو شیری,طرح جمع آو,طرح کارآفرینی جمع آوری شیر دانلود…

  • پاورپوینت ترمیم و مقاوم سازی ساختمان

    پاورپوینت ترمیم و مقاوم سازی ساختمان دانلود پاورپوینت ترمیم و مقاوم سازی ساختمان دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت آشنایی با روش های ترمیم و مقاوم سازی ساختمان ها،در حجم 48 اسلاید قابل ویرایش.…

  • قالب پاورپوینت حقوق شماره 4

    قالب پاورپوینت حقوق شماره 4 دانلود قالب پاورپوینت حقوق شماره 4 دسته بندي : حقوق جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت حقوق شماره 4 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……

  • پاورپوینت قلندریه در تاریخ

    پاورپوینت قلندریه در تاریخ برچسب ها: دانلود کتاب قلندریه در تاریخقلندریه چیستقلندریه کجاستفرقه قلندریهشاعری در هجوم منتقداندراویش قلندریهملامتیه و قلندریه رفتن به سایت اصلی پاورپوینت قلندریه در تاریخ دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود…

  • پیشینه و مبانی نظری مفهوم حوزه در XBRL و گزارشگری در XBRL

    پیشینه و مبانی نظری مفهوم حوزه در XBRL و گزارشگری در XBRL دانلود پیشینه و مبانی نظری مفهوم حوزه در XBRL و گزارشگری در XBRL دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • محلول رویش مو جدید سال 1396,تونیک گیاهی و قرص رویش مو و درمان ریزش موی دکتر نوروزی بافرمول شگفتی ساز

    محلول رویش مو جدید سال 1396,تونیک گیاهی و قرص رویش مو و درمان ریزش موی دکتر نوروزی بافرمول شگفتی ساز برچسب ها: داروی رویش موی سر دکتر نوروزیانمحلول رویش موی سر دکتر نوروزیانمحلول ریزش موی سر دکتر نوروزیانمحلول ریزش موی…

  • بررسی نقش اطلاعات حسابداری در کاهش عدم تقارن اطلاعاتی در بورس

    بررسی نقش اطلاعات حسابداری در کاهش عدم تقارن اطلاعاتی در بورس برچسب ها: بررسی نقش اطلاعات حسابداری در کاهش عدم تقارن اطلاعاتی در بورستحقیق مفهوم عدم تقارن اطلاعاتينظريه بازار كاراي سرمايهمبانی نظری سودحسابداريتئوری اطلاعات نامتقارن رفتن به سایت اصلی بررسی…

  • پاورپوینت ارتباط

    پاورپوینت ارتباط برچسب ها: عناصر ارتباط چیستتعریف ارتباط موثرانواع ارتباط موثراجزای ارتباطاهمیت ارتباطموانع ارتباطاهمیت ارتباط موثرارتباطات رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ارتباط دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با موضوع ارتباط،در قالب…

  • فایل پاورپوینت بررسی و مطالعه مرمت تکیه بیگلربیگی(خانه حیدری)

    فایل پاورپوینت بررسی و مطالعه مرمت تکیه بیگلربیگی(خانه حیدری) برچسب ها: دانلود پاورپوینت مرمت تکیه بیگلربیگی(خانه حیدری) مرمت تکیه بیگلربیگیدانلود پاورپوینت مرمت بناتکیه بیگلربیگی(خانه حیدری)پاورپوینت معماریدانلود پاورپوینت تکیه بیگلربیگیمرمت خانه حیدریپروژه مرمتپاورپوینت تکیه بیگلربیگی کرمانشاه رفتن به سایت اصلی فایل…

  • دانلود پاورپوینت مجتمع مسکونی خیام مشهد مطالعات طرح معماری 5

    پاورپوینت مجتمع مسکونی خیام,پاورپوینت مجتمع مسکونی خیام مشهد مطالعات طرح معماری 5,مطالعات طرح معماری 5,مطالعات طرح معماری مجتمع مسکونی خیام,نقد و بررسی معماری مجتمع مسکونی خیام مشهد دانلود فایل اصلی دانلود پاورپوینت مجتمع مسکونی خیام مشهد مطالعات طرح معماری 5…

  • ادبیات نظری تحقیق بازی، اسباب بازی

    ادبیات نظری تحقیق بازی، اسباب بازی دانلود ادبیات نظری تحقیق بازی، اسباب بازی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار : - تعریف بازی برای بازی تعاریف متعدّدی بیان شده است…

  • پاورپوینت آموزش کار با Map Source

    پاورپوینت آموزش کار با Map Source دانلود پاورپوینت آموزش کار با Map Source دسته بندي : نقشه برداری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آموزش کار با Map Source ، در حجم 26 اسلاید ، همراه با یک…

  • فایل پاورپوینت تراكم‌هاي جمعيتي و ساختماني در شهرها(مبحث5)

    فایل پاورپوینت تراكم‌هاي جمعيتي و ساختماني در شهرها(مبحث5) برچسب ها: دانلود پاورپوینت تراكم‌های جمعيتی و ساختمانی در شهرهاتراكم‌های جمعيتی و ساختمانی در شهرهاافزایش تراکم ساختمانی به علل اقتصادیپاورپوینت تراکم جمعیتی شهرهاپاورپوینت تراکم ساختمانی شهرهاپاورپوینت تراكم‌هاي جمعيتي و ساختماني در شهرهاتراکم…

  • فایل پاورپوینت کاملا تصویری از تلفيق هنر و معماری در مترو

    فایل پاورپوینت کاملا تصویری از تلفيق هنر و معماری در مترو برچسب ها: دانلود پاورپوینت تلفيق هنر و معماری در متروتلفيق هنر و معماری در مترومعماري در متروپاورپوینت هنر در متروايستگاهSTATIONپاورپوینت تصویری تلفيق هنر و معماري در متروميراث فرهنگيمتروArchaeology رفتن…

  • مبانی نظری و پیشینه سیستم های یادگیری الکترونیکی

    مبانی نظری و پیشینه سیستم های یادگیری الکترونیکی دانلود مبانی نظری و پیشینه سیستم های یادگیری الکترونیکی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه 9 2 - 2 - آموزش…

  • پاورپوینت اصول برنامه ریزی بهداشتی

    پاورپوینت اصول برنامه ریزی بهداشتی برچسب ها: اصول برنامه ریزی بهداشتیبرنامه ريزياصول برنامه ریزیویژگیهای یک برنامه خوببا اهمیت برنامه ریزیتفاوت بین برنامه ریزی رسمی و غیررسمی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اصول برنامه ریزی بهداشتی دسته بندي : برنامه ریزی…

  • دانلود پاورپوینت ضوابط و استاندارها در طراحی هتل (طراحی معماری 4)

    ابعاد و استانداردهای طراحی هتل,پاورپوینت برنامه فیزیکی طراحی هتل,پاورپوینت طراحی معماری هتل,پاورپوینت معماری هتل,ضوابط و استاندارها در طراحی هتل (طراحی معماری 4),طراحی معماری 4 استاندارهای در طراحی هتل دانلود فایل اصلی دانلود پاورپوینت ضوابط و استاندارها در طراحی هتل (طراحی…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق مفاهیم ریسک و بازده، هدف بازار سرمایه،مفهوم بازار کار،

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق مفاهیم ریسک و بازده، هدف بازار سرمایه،مفهوم بازار کار، دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق مفاهیم ریسک و بازده، هدف بازار سرمایه،مفهوم بازار کار، دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی…

  • کارآموزی رشته مکانیک در شركت آرگون صنعت مركزي

    کارآموزی رشته مکانیک در شركت آرگون صنعت مركزي,کاراموزی برق,کاراموزی مکانیک,گزارش کارآموزی مکانیک دانلود فایل اصلی کارآموزی رشته مکانیک در شركت آرگون صنعت مركزي از سایت دانلود فایل  گزارش  رشته مکانیک در شركت آرگون صنعت مركزي در 42 صفحه در قالب…

  • مقاله در مورد معماری اسلامی

    معماری اسلامی,مقاله در مورد معماری اسلامی دانلود فایل اصلی مقاله در مورد معماری اسلامی از سایت دانلود فایل دانلود مقاله مفاهیم بنیادی معماری ایران و معماری ايران در مرز ميانه گرايش هاي شديد مذهبي و باورهاي تاريخي و فرهنگي و…

  • پاورپوینت علوم دوم دبستان مبحث : بعد از جشن

    پاورپوینت علوم دوم دبستان مبحث : بعد از جشن برچسب ها: پاورپوینت علوم دوم دبستان مبحث بعد از جشن رفتن به سایت اصلی پاورپوینت علوم دوم دبستان مبحث : بعد از جشن دسته بندي : محیط زیست جزئیات و دریافت…

  • ادبیات نظری تحقیق دوستی و عشقهای قبل از ازدواج و بهداشت رواني زناشویی (فصل دوم )

    ادبیات نظری دوستی و عشقهای قبل از ازدواج و بهداشت رواني زناشویی,چارچوب نظری دوستی و بهداشت رواني زناشویی,فصل دوم پایان نامه دوستی و عشقهای قبل از ازدواج و بهداشت رواني زناشویی,مبانی نظری دوستی و عشقهای قبل از ازدواج دانلود فایل…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع شبکه های کامپیوتری

    دانلود پاورپوینت با موضوع شبکه های کامپیوتری برچسب ها: همه چیز در مورد شبکه های کامپیوتریشبکه های کامپیوتری چیستشبکه های کامپیوتری pdfانواع توپولوژی شبکه های کامپیوتریمزایای شبکه های کامپیوتریتعریف شبکه های کامپیوتریانواع شبکه های کامپیوتریشبکه های کامپیوتری doc رفتن به…

  • پاورپوینت سوختگي ها

    پاورپوینت سوختگي ها برچسب ها: عفونت در سوختگیتعریف سوختگیپمادهای سوختگیشستشوی زخم سوختگیسوختگی چند درصد باعث مرگ میشودعلت خارش زخم سوختگیسوختگی درجه دو در کودکانآنتی بیوتیک خوراکی برای سوختگی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سوختگي ها دسته بندي : پزشکی جزئیات…

  • دانلود مقاله بررسی عناصر اقلیمی در خانه های بومی دوره قاجار (نمونه موردی: تهران)

    اقلیمی,بررسی,بومی,تهران),خانه,دانلود,دوره,عناصر,قاجار,مقاله,موردی:,نمونه,های دانلود فایل اصلی دانلود مقاله بررسی عناصر اقلیمی در خانه های بومی دوره قاجار (نمونه موردی: تهران) از سایت دانلود فایل چکیده پیشینه معماری سرزمین ایران حاوی تجربیات گرانبهائی است، که چون میراثی جاودان در اختیار ما قرار گرفته…

  • بررسی ارزیابی فاکتورهای تاثیرگذار بر استفاده بهینه از فن آوری اطلاعات در صنعت بیمه سلامت

    بررسی ارزیابی فاکتورهای تاثیرگذار بر استفاده بهینه از فن آوری اطلاعات در صنعت بیمه سلامت برچسب ها: فن آوری اطلاعات بیمه الکترونیک بیمهپایان نامه بررسی ارزیابی فاکتورهای تاثیرگذار بر استفاده بهینه از فن آوری اطلاعات در صنعت بیمه سلامتپروژه بررسی…

  • پاورپوینت سيستم های اطلاعات مديريت پيشرفته

    پاورپوینت سيستم های اطلاعات مديريت پيشرفته برچسب ها: پاورپوینت سيستم های اطلاعات مديريت پيشرفتهعصر اطلاعاتتعريف داده اطلاعات و دانشفرايند ارتباط بين داده اطلاعات و دانشاطلاعات و سازمان اطلاعات و سطوح مديريتويژگي‌هاي اطلاعات مناسب و مربوطسيستم‌هاي اطلاعاتي و سيستم‌هاي اطلاعاتي مديريت…