چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه)

پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند,پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند,چارچوب نظري,چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM,مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) در 56 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهفرآیند توسعه و حفظ رابطه با مشتری موکول به تعدادی از عوامل کلیدی است. ایجاد و حفظ روابط بلند مدت بانک با مشتری بالقوه مستلزم اینست که بتواند به تعهدات و وعده های بانک در تامین نیازهایش در طی زمان اعتماد پیدا کند. رضایت پایدار و مستمر مشتری تا حد زیادی به کیفیت کلی خدمات بانک و شایستگی و صلاحیت، کارایی و کار راه اندازی و خوی یاری کارکنان در معاملات و کسب اطلاعات بستگی دارد. افزون بر این، اگر مشتری در هر جنبه ای از روابط خود با موسسه مالی احساس نارضایتی و شکایت- نوشتاری یا شفاهی- کند، توانایی بانک در رفع شکایت و تامین مجدد رضایت مشتری و جلوگیری از ترک وی بسیار حائز اهمیت است. از این رو، چند عامل کلیدی که نقش تعیین کننده ای در موفقیت کامل یک رابطه ایفا می کنند عبارت است از: درک ماهیت و نقش اعتماد، کیفیت خدمات، نقش کارکنان و مدیریت شکایات، حفظ و تقویت روابط خویش با آن بانک امور بانکی خود را بیشتر متمرکز در آن بانک می کنند و تبلیغات دهان به دهان مثبت به راه خواهند انداخت.  تاریخچه و تعاریف RMاز اوايل سال 1980، بسياري از شرکتها به برقراري تعاملات پايدار با تامين کنندگان و ساير ذي‌نفعان خود رو آوردند و پس از آن در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند براي اولين بار مطرح شد (Wang,2004). در واقع سه عامل باعث ايجاد و افزايش محبوبيت بازاريابي رابطه‌مند در اواخر سال 1980و اوايل سال1981 ميلادي شدند. اولين دليل، بحران انرژي در اواخر سال 1970 بود که موجب بروز تورم بي‎سابقه در قيمت مواد اوليه توليدي شد و بسياري از شرکتهاي آمريکايي فعال در زمينه صنايع الکترونيک، فولاد، آلومينيوم، مواد شيميايي و منسوجات تحت فشار رقباي خارجي از ميدان خارج شدند. بنابراين نگهداري مشتريان و برقراري روابط بلند مدت با آنان مورد توجه قرار گرفت (Sheth,1998). در همان زمان بازاريابي خدمات به عنوان شاخه اي جديد در علم بازاريابي شهرت و محبوبيت يافته بود. لنارد بري که نخستين پژوهشگر در زمينه بازاريابي خدمات بود در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند را ابداع کرد (sheth,2002). از آنجا که ارائه خدمات مستلزم برقراري رابطه مستقيم با دريافت کنندگان خدمت بود، محققان توانستند که وفاداري مشتريان را حين برقراري تعاملات پايدار با آنان مورد تحليل قرار دهند. نهايتا با مطرح شدن مباحث TQM (مديريت کيفيت فراگير) در سال1980، توليد کنندگان به دنبال کاهش تعداد تامين کنندگان ودر نتيجه دريافت مواد اوليه مورد نياز با کيفيت بالاتر و هزينه کم تر بر آمدند که اين امر مستلزم برقراري تعاملات نسبتا پايدار با تامين کنندگان بود. پس از موفقيت ژاپني ها در توسعه روابط با تامين کنندگان بويژه در صنعت خودرو. اين الگو مورد استفاده شرکتهاي آمريکايي نيز قرار گرفت (Sheth,2002). همان گونه که ذکر شد، مفهوم RM برای نخستین بار از سوی بری  در سال 1983 در زمینه سازمان های خدماتی ارائه شد و به عنوان استراتژی جذب، حفظ و ارتقای روابط با مشتریان تعریف شده است. اما اساس و پایه این شاخه از بازاریابی که رابطه تنگاتنگی با رفتار مصرف کننده دارد از دل تحقیقات مربوط به روابط بین خریدار و فروشنده در کسب و کارهای متوسط و نسبتا˝ بزرگ بیرون آمد. RM  به ایجاد روابط بلند مدت و متقابل با افراد و سازمان ها و گروه های ذینفع اشاره می کند و اساس آن برقراری ارتباطات مطلوب و موثر به منظور حفظ و نگهداری آنهاست. در بین گروه های ذینفع، مشتری مهم ترین بوده و بازاریابی رابطه‌مند مشتری را به دیده یک دارایی می نگرد که مستهلک نمی شود و اگرچه در ترازنامه شرکت ها جایی ندارد اما در حقیقت از همه آن اقلام مهم تر است. بازاریابی رابطه‌مند، صرفا˝ به دنبال این نیست که خدمات را در مکان، زمان و قیمت مورد تقاضای بازار هدف، در اختیارش قرار دهد، بلکه می خواهد چنان روابطی با بازار هدف ایجاد کند که مجددا˝ در آینده از او خرید و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند. بازاریابی رابطه‌مند به دنبال آن است که مشتریان بیشتری را حفظ کرده و مشتریان کمتری را از دست بدهد. همچنین تعاریف ارائه شده در خصوص این مفهوم بسیار زیاد و مشابه یکدیگرند که در ادامه به برخی از آنها ارائه شده است:گرونروز  (1994) در تعریفی جامع از RM آن را به عنوان فرآیند شناسایی، ایجاد، نگهداری، تقویت، و در صورت لزوم خاتمه دادن به رابطه با مشتریان و دیگر ذی نفعان رابطه در یک سود دوجانبه تعریف کرد، بطوری که اهداف همه ی گروه ها در این رابطه تامین شود. کاتلر و همکاران  (1999) نیز بازاریابی رابطه‎مند را به مفهوم ایجاد، حفظ و ارتقای روابط مستحکم با مشتریان و دیگر ذی نفعان تعریف کردند. آنان معتقدند که بازاریابی بطور فزاینده ای در حال دور شدن از معاملات فردی و حرکت به سمت ساخت رابطه با مشتریان و شبکه های بازاریابی است. آنها اظهار نمودند که بازاریابی رابطه‌مند رویکردی بلند مدت دارد که هدف اصلی آن ارائه ارزش در بلند مدت به مشتری است و معیار موفقیت نیز رضایت بلند مدت مشتری می باشد.  چند تعریف دیگر از بازاریابی رابطه‌مند شامل اینکه: بازاريابي رابطه‌مند، نگهداري مشتريان و توسعه روابط و جذاب تر کردن هر چه بيشتر اين رابطه با مشتريان است (Fontenot and Hyman,2004). بازاريابي رابطه‌مند فهم ومديريت ارتباطات مشتريان و تامين کنندگان مي‌باشد (Shell by and et al,2006). در مجموع، بازاریابی رابطه‌مند، هم استراتژي هاي دفاعی و هم تهاجمی را در بر میگیرد. بازاریابی تهاجمی به جذب مشتریان جدیدي می پردازد که شامل جذب مشتریان بالقوه یا ترغیب و جذب مشتریان رقیب می‎شود. در مقابل بازاریابی تدافعی به دفاع از سهم بازار و حفاظت از مشتریان ارزنده می پردازد. به عبارت دیگر، استراتژي هاي دفاعی در تلاش اند تا مشتریان کنونی را حفظ و کسب وکار بیشتري را با آنها ترتیب دهند. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مندپنج استراتژي که در طراحی برنامه بازاریابی رابطه‌مند مورد توجه قرار میگیرد؛ به شرح زیر می باشد. این استراتژيها مستقل از یکدیگر نیستند، می توانند به طور ترکیبی یا جداگانه مورد استفاده قرارگیرند:1) تعیین خدمات اصلی یکی از استراتژي هاي کلیدي و حیاتی بازاریابی رابطه‌مند، طراحی و ایجاد یک خدمت اصلی به گونه اي است که بتوان بر اساس آن با مشتري ایجاد رابطه کرد. یک خدمت اصلی ایده آل، به واسطه خصوصیات منحصر به فرد در جهت تأمین نیاز مشتریان آنها را جذب می کند، کیفیت عالی آن؛ رابطه ایجاد شده را در بلند مدت حفظ می نماید و در طی زمان زمینه اي را براي فروش سایر خدمات فراهم می سازد. 2) برقراری رابطه باب طبع مشتریماهیت خدمت به گونه اي است که فرصتی را براي بسیاري از شرکت هاي خدماتی فراهم می آورد که بتوانند رابطه اي شخصی و سازگار با تک تک مشتریان خود برقرار کنند. شرکت هاي خدماتی می توانند با آگاهی از ویژگی ها، خصوصیات وانتظارات هر مشتري و جمع آوري این اطلاعات و به کارگیري آنها در رویارویی با مشتري، خدمات خود را منطبق و سازگار با موقعیت هاي مورد نظر مشتریان عرضه نمایند. ایجاد روابط با طبع هر مشتري زمانی که توانایی کارکنان، خصوصا˝ در بخش فروش، با قابلیت هاي مبادله الکترونیکی داده همراه گردد بسیار چشمگیر است. 3) ارائه خدمات جنبی: ارائه خدمات جنبی یکی دیگر از استراتژي هاي بازاریابی رابطه‌مند است. خدمات جنبی شامل عرضه خدمات اضافی به همراه خدمت اصلی است، به گونه اي که آن را از سایر خدمات ارائه شده توسط رقبا متمایز سازد. مسئله مهم این است که خدمات جنبی باید از دید مشتري ارزشمند باشند. یکی از انواع خدمات جنبی که توسط شرکتهاي موفق به طور گسترده به کار گرفته شده و می شود، ایجاد باشگاهی براي مشتریان ارزنده و وفادار است. شرکت مشتریان اصلی خود را به باشگاهی که توسط خود او تأمین مالی می شود، دعوت کرده و خدمات ویژه اي به آنها عرضه می کند. این روش باعث افزایش پرستیژ مشتریان می شود و بستري را فراهم می سازد تا شرکت از طریق ابزارهاي پیشبرد فروش، کاتالوگها و غیره، ارتباط خود را با مشتري کلیدي حفظ کند.فهرست مطالب چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:2-1. مقدمه    2-2. کلیات RM    2-2-1. تاریخچه و تعاریف RM     2-2-2. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی رابطه‌مند    2-2-3. فلسفه بازاریابی رابطه‌مند    2-2-4. منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده    2-3. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مند    2-4. مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند    2-4-1. اعتماد    2-4-2. تعهد    2-4-3. ارتباطات    2-4-4. حل تعارض    2-4-5. شایستگی    2-5. مدل های بازاریابی رابطه‌مند    2-5-1. مدل شش گانه بازاریابی رابطه‌مند    2-5-2. مدل بازاریابی رابطه‌مند بیتی و همکاران    2-5-3. مدل مورگان و هانت    2-6. بانک ها و بازاریابی رابطه‌مند    2-6-1. بانک ها و فرآیند دو مرحله ای    2-6-2. فرآیند دو مرحله ای عرضه خدمات    2-7. ارز ش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-8. استراتژی ها برای کاربرد CLV     2-9. بکارگیری CLV در صنعت بانکداری    2-10. روش های متداول محاسبه CLV     2-11. مؤلفه های CLV     2-11-1. وفاداری    2-11-2. تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)    2-11-3. مراجعه مجدد (نیات رفتاری)    2-11-4. میزان استفاده از خدمات    2-12. پیشینه تحقیق    2-12-1. بازاریابی رابطه‌مند (RM)    2-12-2. ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-12-3.  RM و CLV    منابعقسمتهایی از پیشینه پژوهش:آنابیلا و همکاران (2012) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، شایستگی، مدیریت تعارض، تعهد، ارتباطات، و جاذبه های مالی و اجتماعی و متغیر وفاداری مشتریان در بانک های کشور غنا پرداختند. متغیرهای تعدیل گر مدل آنها شامل تعهد مدیریت ارشد، تعهد کارمندان، و زیرساخت‎های IT می شد. نتایج آنها تائید رابطه شش مؤلفه فوق با وفاداری مشتریان بود.در ایران نیز رنجبریان و براری (1388) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض و شایستگی با رضایت مشتریان بانک سامان اقدام نمودند. نتایج تحقیقات آنها نشان داد که به ترتیب اولویت، شایستگی (0. 253)، ارتباطات (0. 204)، اعتماد (0. 136)، و مدیریت تعارض (0. 095) بر رضایت مشتری از خدمات بانک رابطه داشته، اما تعهد رابطه معناداری با رضایت آنها ندارد. توجه:هدف ما در سایت نگین فایل کمک به دانشجویان و دانش پژوهان عزیز برای بالا بردن سطح بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بفرمایید.

برچسب ها:
چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM چارچوب نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق معنا ومفهموم شخصیت وساختار آن (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق معنا ومفهموم شخصیت وساختار آن (فصل دوم پایان نامه),پيشينه پژوهش شخصیت اجتماعی چیست,پيشينه تحقيق تعریف شخصیت pdf,شخصیت در روانشناسی,فصل دوم پايان نامه تعریف ویژگی های شخصی,مباني نظري مفهموم شخصیت وساختار آن,مقاله شخصیت دانلود فایل اصلی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تکانشگری ، رویکرد و نظریه های مختلف آن (فصل دوم )

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تکانشگری ، رویکرد و نظریه های مختلف آن (فصل دوم ) برچسب ها: نظریه ی خود نظم دهی بندورانظریه ی خود نظم دهی کارور و شی یرادبیات نظری و پیشینه تحقیق تکانشگریرویکرد و نظریه های…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرسودگی شغلی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری علايم هشداردهنده فرسودگي شغلي,پیشینه تحقیق افسردگي,دانلود مباني نظري تعریف فرسودگي شغلي,فصل دوم پايان نامه,مباني نظري شيوه هاي مقابله با فرسودگي شغلي,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) فرسودگی شغلی,مبانی نظری مقابله با فرسودگي شغلي دانلود فایل اصلی مبانی…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق دینداری وطلاق

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق دینداری وطلاق دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق دینداری وطلاق دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق دینداری وطلاق فصل دوم : دین و تعاریف آن دو معنی…

  • ادبیات نظری تحقیق ولایت از دیدگاه قرآن، ولايت از ديدگاه معصومين، انواع ولایت، عدالت، رهبری، خبرگان

    ادبیات نظری تحقیق ولایت از دیدگاه قرآن، ولايت از ديدگاه معصومين، انواع ولایت، عدالت، رهبری، خبرگان دانلود ادبیات نظری تحقیق ولایت از دیدگاه قرآن، ولايت از ديدگاه معصومين، انواع ولایت، عدالت، رهبری، خبرگان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی…

  • ادبیات نظری مهارت ها و تعاریف عملکرد حرکتی (فصل دوم )

    ادبیات نظری عملکرد حرکتی,پیشینه نظری عملکرد حرکتی,دانلود چارچوب نظری عملکرد حرکتی,فصل دوم پایان نامه عملکرد حرکتی,مبانی نظری عملکرد حرکتی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری مهارت ها و تعاریف عملکرد حرکتی (فصل دوم ) از سایت دانلود فایل دانلود ادبیات نظری…

  • پاورپوینت آسیب های ستون مهره ها و نخاع

    پاورپوینت آسیب های ستون مهره ها و نخاع دانلود پاورپوینت آسیب های ستون مهره ها و نخاع دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت مهره ها و نخاع،در حجم 66 اسلاید قابل ویرایش. در این…

  • الویت بندی عوامل بازاریابی رابطه مند در بانک کشاورزی

    الویت بندی عوامل بازاریابی رابطه مند در بانک کشاورزی برچسب ها: بازاریابی رابطه مند رضایت مشتری پایان نامه الویت بندی عوامل بازاریابی رابطه مند در بانک کشاورزیپروژه الویت بندی عوامل بازاریابی رابطه مند در بانک کشاورزی رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت استادیوم ماراکانا برزیل

    پاورپوینت استادیوم ماراکانا برزیل دانلود پاورپوینت استادیوم ماراکانا برزیل دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت معرفی استادیوم ماراکانا برزیل،در حجم 27 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: این استادیوم میزبان بازی های جام جهانی…

  • پاورپوینت مهارت ابراز وجود

    پاورپوینت مهارت ابراز وجود برچسب ها: پاورپوینت مهارت ابراز وجودمقاله ابراز وجودابراز وجود pdfدانلود کتاب روانشناسی ابراز وجوددانلود رایگان کتاب روانشناسی ابراز وجودمهارت جرات ورزی و قاطعیت pdfتعریف ابراز وجودتمرین جرات ورزی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مهارت ابراز وجود…

  • ادبیات نظری تحقیق تشریفات حقوقي و شرايط انتقال سهام

    ادبیات نظری تحقیق تشریفات حقوقي و شرايط انتقال سهام دانلود ادبیات نظری تحقیق تشریفات حقوقي و شرايط انتقال سهام دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل تشریفات حقوقي و شرايط انتقال سهام انتقال سهام يا بصورت قراردادي…

  • بررسی ارزیابی روشهای پرداخت پاداش

    بررسی ارزیابی روشهای پرداخت پاداش برچسب ها: پایان نامه بررسی ارزیابی روشهای پرداخت پاداشپروژه بررسی ارزیابی روشهای پرداخت پاداشمقاله بررسی ارزیابی روشهای پرداخت پاداش رفتن به سایت اصلی بررسی ارزیابی روشهای پرداخت پاداش دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت…

  • پاورپوینت کـــلان شهرها

    آشنایی با کلانشهرها,پاورپوینت آشنایی با کلانشهرها,پاورپوینت بررسی ویژگیهای مادر شهرها,پاورپوینت کـــلان شهرها,ترافیک در مادرشهرها,تعريف كلان شهرها,دانلود پاورپوینت کـــلان شهرها,کـــلان شهرها دانلود فایل اصلی پاورپوینت کـــلان شهرها از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت کـــلان شهرها،در حجم 28 اسلاید قابل ویرایش،همراه با…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع تصمیمات استراتژیک نامنظم

    دانلود پاورپوینت با موضوع تصمیمات استراتژیک نامنظم برچسب ها: تصمیمات استراتژیک نامنظممدیریت استراتژیکسازمان استراتژیکتفاوت ماموریت وچشم انداز در مدیریت استراتژیک رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع تصمیمات استراتژیک نامنظم دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • ترجمه مقاله انگلیسی: رابطه بین سکوت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی یک بررسی پژوهشی در منطقه ارزروم

    ترجمه مقاله ابطه بین سکوت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی,دانلود ترجمه مقاله ابطه بین سکوت س,دانلود مقاله انگلیسی,دانلود مقاله انگلیسی مدیریت,دانلود مقاله ترجمه شده,دانلودترجمه مقاله,رابطه بین سکوت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی,رشته مدیریت,مقاله ترجمه شده مدیریت دانلود فایل اصلی ترجمه…

  • پاورپوینت بازارسازها

    پاورپوینت بازارسازها دانلود پاورپوینت بازارسازها دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بازارسازها(THE MARKET MAKERS)،در حجم 19 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: بازارساز شخصی یا شرکتی است که به‌موجب قرارداد با یک…

  • پیشینه و مبانی نظری سازگاري روانشناختي

    پیشینه و مبانی نظری سازگاري روانشناختي دانلود پیشینه و مبانی نظری سازگاري روانشناختي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سازگاري روانشناختي منظور از سازگاري ، انطباق متوالي با تغييرات و ايجاد ارتباط بين خود…

  • دانلود پرسشنامه مهارت های ارتباطی کوئین دام (CSTR)

    پرسشنامه مه,پرسشنامه مهارت ارتباطی کوئین دام,پرسشنامه مهارت های ارتباطی جرابک,پرسشنامه مهارت های ارتباطی کودکان,دانلود رایگان پرسشنامه مهارتهای ارتباطی دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه مهارت های ارتباطی کوئین دام (CSTR) از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه مهارت های ارتباطی کوئین دام…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و ابعاد روش ارزیابی متوازن (فصل دوم)

    ارزیابی متوازن ppt,ارزیابی متوازن در حسابداری مدیریت,پيشينه تحقيق توازن در ارزیاب,کارت امتیازی متوازن pdf,مباني نظري ارزیابی متوازن چیست,مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و ابعاد روش ارزیابی متوازن,مقاله ارزیابی متوازن,نمونه کارت امتیازی متوازن دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه…

  • بررسي اثرات تجديد ارزيابي و نحوه عمل و كاربرد آن در شركتهاي توليدي و صنعتي

    تجدید ارزیابی دانلود فایل اصلی بررسي اثرات تجديد ارزيابي و نحوه عمل و كاربرد آن در شركتهاي توليدي و صنعتي از سایت دانلود فایل بررسي  اثرات تجديد ارزيابي و نحوه عمل و كاربرد آن در شركتهاي توليدي و صنعتي در…

  • مباني نظري برنامه ریزی توسعه روستایی

    مباني نظري برنامه ریزی توسعه روستایی دانلود مباني نظري برنامه ریزی توسعه روستایی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی تعداد مشاهده: 224 مشاهده کد فایل:37219 انتشار در:۱۳۹۹/۱/۲۲ حجم…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعهد سازمانی(فصل دوم)

    pdf,ادبیات نظری تعهد سازمانی,پيشينه نظري تعهد سازمانی,تاریخچه تعهد سازمانی,تعهد سازمانی,دانلود مباني نظري تعهد سازمانی,سوابق پژوهشی تعریف مفهومی تعهد سازمانی,فصل دوم تعهد سازمانی,مباني نظري و پيشينه پژوهش تعهد سازمانی,نظریه های تعهد سازمانی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش…

  • ادبیات نظری تحقیق تعاریف،مفاهیم وابعاد توانمندسازی کارکنان

    ادبیات نظری تحقیق تعاریف،مفاهیم وابعاد توانمندسازی کارکنان دانلود ادبیات نظری تحقیق تعاریف،مفاهیم وابعاد توانمندسازی کارکنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار : - توانمند سازی - تعاریف و مفاهیم توانمندسازی…

  • پاورپوینت مـهـنـدسـی مجدد (تکنینک های نوین حسابداری مدیریت)

    پاورپوینت مـهـنـدسـی مجدد (تکنینک های نوین حسابداری مدیریت) دانلود پاورپوینت مـهـنـدسـی مجدد (تکنینک های نوین حسابداری مدیریت) دسته بندي : حسابداری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت مـهـنـدسـی مجدد (تکنینک های نوین حسابداری مدیریت)، در حجم 31 اسلاید…

  • پاورپوینت هویت واقتدار ملی

    پاورپوینت هویت واقتدار ملی برچسب ها: مولفه های هویت ملیعوامل موثر بر هویت ملیهویت ملی افغانستانابعاد هویت ملیهویت ملی pdfچیستی هویت ملیهویت ملی و دینیاقتدار ملی چیستاقتدار دفاعیمقاله در مورد اقتدار دفاعیامنیت ملینقش مردم در تقویت اقتدار دفاعی رفتن به…

  • پاورپوینت سيستم هاي اطلاعاتي مديريت

    پاورپوینت سيستم هاي اطلاعاتي مديريت برچسب ها: مقاله سیستم های اطلاعات مدیریتکتاب سیستم های اطلاعات مدیریتجزوه سیستم های اطلاعات مدیریتمقاله سیستم های اطلاعات مدیریت pdfاجزای سیستم های اطلاعاتیسیستم اطلاعات مدیریت pptسیستم های اطلاعات مدیریت لاودنpptکاربرد سیستم های اطلاعاتی در مدیریت…

  • طرح جامع فضای سبز کرج

    طرح جامع فضای سبز کرج دانلود طرح جامع فضای سبز کرج دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل طرح جامع فضای سبز کرج فهرست مطالب مقدمهتعریف طرح جامع فضای سبز شرح خدمات مطالعه و تهیه طرح جامع فضای…

  • مبانی نظری تعاریف،مفاهیم ونظریه های سرمایه انسانی

    مبانی نظری تعاریف،مفاهیم ونظریه های سرمایه انسانی دانلود مبانی نظری تعاریف،مفاهیم ونظریه های سرمایه انسانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار : - تعریف سرمایه انسانی و تاریخچه آن در…

  • فایل پاورپوینت سینما و معماری

    فایل پاورپوینت سینما و معماری برچسب ها: دانلودپاورپوینت سینما و معماریسینما و معماریپاورپوینت رابطه سینما و معماریپاورپوینت سینما و معماریرابطه سینما و معماریتاثیرسینما بر معماریپاورپوینت تاثیرسینما بر معماریبررسی تاثیر معماری بر سینمای اکسپرسیونیستبررسی رابطه سینما و معمار رفتن به سایت…

  • پاورپوینت تاپسیس فازی

    Fuzzy TOPSIS,آشنایی با تاپسیس فازی,پاورپوینت Fuzzy TOPSIS,پاورپوینت تاپسیس فازی,تاپسیس فازی,دانلود پاورپوینت تاپسیس فازی,ماتریس تصمیم,نرمالیزکردن ماتریس تصمیم دانلود فایل اصلی پاورپوینت تاپسیس فازی از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت تاپسیس فازی،در حجم 24 اسلاید ،همراه با یک هدیه ویژه.در این فایل…

  • پروژه بررسی برآورد اختلالات خلقی در مردان بازنشسته و شاغل

    اختلالات خلقی,بازنشسته,پروژه بررسی برآورد اختلالات خلقی در مردان بازنشسته و شاغل,شاغل دانلود فایل اصلی پروژه بررسی برآورد اختلالات خلقی در مردان بازنشسته و شاغل از سایت دانلود فایل بررسی برآورد اختلالات خلقی در مردان بازنشسته و شاغل در حجم 72…

  • مبانی نظری کیفیت زندگی

    مبانی نظری کیفیت زندگی دانلود مبانی نظری کیفیت زندگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل کیفیت زندگی مقدمه تاریخچه کیفیت زندگی ابعاد کیفیت زندگی حیطه ها و شاخص های کیفیت زندگی جدول شماره 1…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نور هندسی

    دانلود پاورپوینت با موضوع نور هندسی برچسب ها: نور هندسی چیستمبحث نور هندسی در فیزیکآموزش نور هندسی کنکورجزوه مبحث نور و آینه هاجزوه نور هندسی مسعودیجزوه کنکوری فصل آینه هافصل نور هندسیفیزیک نور هندسی الا رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری تبلیغات و کانال توزیع

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری تبلیغات و کانال توزیع دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری تبلیغات و کانال توزیع دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تبلیغات و کانال توزیع تبلیغات فروش…

  • طرح توجیهی راهنمايي و توصيه هاي کاربردي جهت آغاز فعاليت پرورش شترمرغ – دامپروری

    امکان سنجی جوجه شترمرغ,پرورش شترمرغ,پروژه کارآفرینی پرورش شترمرغ,توجیه فنی دامداری,توجیه مالی دامپروری,تولید و پرورش شترمرغ,طرح تخم شترمرغ,طرح توجیهی دامپروری,کارآفرینی مزرعه شترمرغ دانلود فایل اصلی طرح توجیهی راهنمايي و توصيه هاي کاربردي جهت آغاز فعاليت پرورش شترمرغ – دامپروری از سایت…