چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)

پيشينه پژوهش هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق سیستم بازاریابی هوشمند,چارچوب نظر,چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی,دانلود مباني نظري هوش بازاریابی چیست,فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد هوش بازاریابی,مباني نظري تعریف هوش بازاریابی
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)  در 32 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:بازاریابی  جوامع بشری ، خصوصا جهان امروز ، تامین تمامی نیازهای خود را مرهون دانش و مهارتهای  بازاریابی است. بازاریابی به عنوان یک علم مراحل تکامل خود را از دهه های نخست 1900 میلادی با الهام از مکتب اقتصادی آلمان طی نموده است، ولی آن قسمت از بازاریابی که صرفا کانون توجه خود را به شناخت نیازهای بشر اختصاص داده تقریبا از سال 1950 به بعد آغاز گردیده است. بازاریابی در ادبیات معاصر چیزی جز شناسایی نیازها و و خلق ایده های نو در جهت رهیافت به تامین آنها درزمان و مکان مناسب نیست. امروزه حیطه و برد بازاریابی بسیار وسیع و گسترده شده و در کلیه حوزه های صنعتی  ، خدماتی ، سیاسی ، سیاحتی و ….. به عنوان عاملی تعیین کننده به شمار می رود . ظهور علوم مختلف و کاربرد علم بازاریابی در آنها ، این رشته علمی را بسیار مهیج نموده ودر کانون توجه قرار داده است . طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، بازاریابی عبارتست از « فرآیند برنامه ریزی و اجرای یک مفهوم ، قیمت گذاری ،ترفیع و توزیع ایده ها ،کالاها و خدمات برای ایجاد مبادله در جهت برآورده کردن اهداف سازمانی و فردی ». (علیپور 1391 :12)هوش بازاریابی  آنچه در دهه های اخیر در دنیای کسب و کار بیش از پیش خودنمایی کرده است افزایش شدت رقابت میان شرکتها برای بقا در بازار و کسب سهم بازار بیشتر بوده است، بطوریکه این رقابت گاه به قیمت کنار رفتن تعدادی از رقبا از دور رقابت منجر می شود. توسعه بازارها از یکسو انگیزه های بیشتری را برای ورود به بازار کسب و کار برای شرکتها فراهم آورده است و از سوی دیگر بالا رفتن انتظارات مشتریان و افزایش تعداد رقبا موجب الزامات بالای باقی ماندن در این بازارهای شدیداً رقابتی شده است.در این بازارهای شدیداً رقابتی، کسب اطلاعات و دانش درباره عوامل بازار تبدیل به یک سلاح استراتژیک بسیار مهم برای شرکتها شده است. شرکتها همواره به دنبال دستیابی به اطلاعات اساسی در حوزه های مختلف از جمله بازار، مشتریان، رقبا و … می باشند تا بتوانند تصمیمات آگاهانه و بهتری با توجه به شرایط مختلف بازار بگیرند.  دراکر (1990) عنوان کرد که شروع قرن بیست و یکم، احتمالاً به عنوان مبداء عصر دانش در اذهان خواهد ماند. در این محیط‌های شدیداً رقابتی و پیچیده، دانش تبدیل به یک دارایی کلیدی و مزیت رقابتی برای بیشتر سازمانهای عملیاتی شده است.در نتیجه پیچیدگی و فشارهای رقابتی فزاینده در محیط کسب و کار امروزی، نیاز در حال رشدی به پایش محیطی کارا و موثر بوجود آمده است. هر چند که اکثر سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی بر داده های درونی سازمان متکی هستند، با این حال تحقیقات نشان داده اند که مدیران نیاز به اطلاعات بیرونی دارند که مبنای تصمیم گیری آنها خواهد بود. شرکتها برای اینکه بتوانند بهره گیری از فرصتها را افزایش دهند بایستی در ابتدا موقعیت رقابتی شان را ارزیابی نمایند. تنها در این حالت است که مدیریت قادر خواهد بود تصمیم بگیرد کجا و چگونه شرکت بایستی موقعیت یابی شود. مباحثی که در این زمینه مطرح می شود شامل ارزیابی عملکرد گذشته، قوتها و ضعفهای بازاریابی، شهرت در زمینه کیفیت و … می باشد.به گفته جاوارسکی و وی (1993) تمامی این موضوعات می‌توانند بوسیله برنامه ریزی استراتژیک و هوشمندی بازاریابی اداره شوند. اتور (1995) مفهوم هوشمندی بازاریابی را هم رده برنامه ریزی استراتژیک قرار داده  و عنوان می کند هوشمندی بازاریابی با گردآوری اطلاعاتی که قابل تبدیل شدن به هوشمندی عملیاتی می‌باشد و می‌تواند برای برنامه‌ریزی استراتژیک کوتاه‌مدت و بلندمدت مورد استفاده قرار گیرد، یک گام جلوتر از رقابت قرار   می گیرد. اگر شرکتی از سیستمهای هوشمندی بازاریابی استفاده کند، برون داد کار می تواند تصمیمات بازاریابی درست و دقیقی باشد که می تواند یکی از بهترین منابع مزیت رقابتی باشد. اهمیت نسبی برنامه ریزی و هوشمندی بازاریابی زمانی کاملاً مشخص می گردد که شرکت بخواهد با شرایط بازار پویا همراه و همسو گردد. هوشمندی بازاریابی با ارائه اطلاعاتی که موجبات تصمیم گیری صحیح را برای شرکتها فراهم می‌آورد، درون‌داد معناداری را به شرکتها ارائه می دهد و موجبات بهبود عملکرد شرکت را فراهم می آورد. هدف این مقاله ارائه یک چارچوب مفهومی برای بهبود عملکرد بازاریابی با بهره گیری از هوشمندی بازاریابی می باشد.هاستر (2005) هوشمندی بازاریابی را به عنوان توانایی درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی محیط درونی و بیرونی مرتبط با مشتریان، رقبا، بازارها، صنعت و استفاده از دانش به دست آمده برای برنامه ریزی استراتژیک کوتاه مدت و بلندمدت در نظر می گیرد. این تعریف موجب تقویت این دیدگاه می شود که هوشمندی به دست آمده برای کمک به تصمیم گیریهای مرتبط با بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین کمک مستقیم هوشمندی بازاریابی در ادبیات به طور آشکاری آورده شده است. کاستانون (2004) عنوان می کند که هوشمندی بازاریابی عبارتست از تعدیل داده های درونی و بیرونی، تجزیه و تحلیل و مدلسازی مجدد آماری آنها که هدف نهایی آن بهبود پاسخ بازاریابی می باشد.  فیلیپ کاتلر  هوش بازاریابی را « اطلاعات هر روزه در مورد تغییرات در محیط بازاریابی  که به مدیران در آماده سازی و تطبیق برنامه های بازاریابی کمک میکند تعریف کرده است » (کاتلر، 2002 :234).و همچنین او در سال 2005 هوشمندی بازاریابی راچنین تعریف میکند  یک جریان مداوم از اطلاعات در باره فناوریهای جدید، بازارها ، مشتریان و محیط قانونی و اقتصادی که در موقعیت شرکت موثر است را فراهم میکند .آقای جافه  هوش بازاریابی را جمع آوری اطلاعات از محیط بیرون و مجموعه فعالیتهای درون شرکت میداند.  آقای دکتر فاریابی هوش بازاریابی  را یک توانایی در فرد یا سازمان میداند که به مدیران برای دستیابی به استراتژی ، برنامه ، هدف ویا حتی چشم انداز سازمان کمک شایانی میکند در واقع سیستم هوش بازاریابی مشخص میکند که چه نوع هوشی مورد نیاز است و آن را از محیط دریافت کرده و در اختیار سازمان قرار میدهد . هدف هوش بازاریابی مواجه کردن مدیران با واقعیات ،اطلاعات و بینشی است که در تصمیم گیریهای کسب وکار کمک میکند  با اجرای هوش بازاریابی ابزاری مناسب برای مدیریت به وجود می آید تا با مجموعه ای از فعالیتها بتوانند در بلند مدت با مشتریان و رقبای سازمان هوشمندانه تر برخورد کنند. (اسومار  ،1998 به نقل از فاریابی :79) یک سیستم  بازاریابی هوشمند  شامل افراد،تجهیزات و روشهای های جمع آوری، مرتب کردن ، تجزیه و تحلیل، ارزیابی و توزیع مناسب و به موقع  اطلاعات صحیح برای استفاده تصمیم گیرندگان بازاریابی در جهت  بهبود برنامه ریزی بازاریابی و پیاده سازی آن می باشد این سیستم از مدیران بازاریابی آغاز و به آنها ختم می شود این سیستم ابتدا از طریق تماس با مدیران نیازهای اطلاعاتی آنان را تامین می کند سپس این اطلاعات توسط منابع داخلی شرکت ، فعالیتهای اطلاع رسانی و فرآیند تحقیقات بازاریابی تهیه و آماده میشوند . از طریق تجزیه و تحلیل این اطلاعات تهیه شده قابل استفاده می شوند و بالاخره این سیستم در زمان مناسب و برای کمک به مدیران در امر برنامه ریزی ، اجرا و کنترل بازاریابی اطلاعات تهیه شده را در اختیار آنان قرار می دهد .یک سیستم  بازاریابی هوشمند سیستمی است که بین اطلاعات مورد نیاز مدیران از یک سو و اطلاعاتی که فراهم کردن آنها عملا ممکن است از سوی دیگر تعادل برقرار کند برای دستیابی به اطلاعات مورد نیاز مدیران ، یک شرکت کار را با مذاکره با آنان شروع میکند . البته مدیران به تمام اطلاعات در خواستی خود نیاز ندارند یا ممکن است تمام اطلاعاتی که نیاز دارند را درخواست نکنند . علاوه بر این ، واحد سیستم اطلاعات بازاریابی ممکن است همواره توانایی تهیه و ارائه کلیه اطلاعات مورد درخواست مدیران را نداشته باشد . بعضی از مدیران نیز بدون تامل در باره اطلاعات مورد نیاز واقعی خود ،خواهان کلیه اطلاعاتی هستند که توان دستیابی به آن را دارند . تکنولوژی اطلاعات جدید امکان فراهم کردن اطلاعات به میزانی به مراتب بیش از نیاز واقعی مدیران رافراهم کرده است ولی اطلاعات بیش از اندازه به همان مقدار مضر است که کمبود اطلاعات.مدیرانی هم هستند که از اطلاعات مورد نیاز خود غافل اند یا این که از نیازهای اطلاعاتی خود آگاهی لازم را ندارند واحد سیستم اطلاعات بازاریابی باید مراقب محیط بازاریابی باشد و اطلاعات مورد نیاز برای اتخاذ تصمیم گیریهای کلیدی را برای تصمیم گیرندگان فراهم سازد.اغلب به دلیل فقدان اطلاعات یا محدودیتهای سیستم اطلاعات بازاریابی برای شرکت امکان تهیه اطلاعات مورد نیاز وجود ندارد.  برای مثال ممکن است مدیر یک مارک کالایی، خواهان اطلاعاتی در زمینه چگونگی تغییر بودجه تبلیغاتی رقبا در ده سال  آینده و نحوه تاثیر آن بر سهم بازار در صنعت مربوطه باشد، اما اطلاعات در مورد بودجه برنامه ریزی شده احتمالا دور از دسترس است ، حتی اگر چنین اطلاعاتی نیز وجود می داشت شرکت چنان سیستم اطلاعات بازاریابی پیشرفته ای ندارد که بتواند تحولات ناشی از چنین تغییراتی را بر سهم بازار پیش بینی کند .بالاخره شرکت باید هزینه و فایده به دست آوردن هر قلم اطلاعات را باهم مقایسه کند، تعیین هزینه و فایده نیز چندان ساده نیست ، اطلاعات فی نفسه فاقد ارزش هستند ارزش اطلاعات به استفاده از آن بستگی دارد. علی رغم اینکه روشهای محاسبه فایده اطلاعات پیشرفت کرده اند اما تصمیم گیرندگان باید معمولا به قضاوتهای ذهنی خود متوسل شوند . (تارخ  ، 1390 : 123)   بازاریابی ھوشمند ظرفیت حضور در خط مقدم کمک رسانی به توسعه محیط کسب و کار از طریق تحقیقات  استراتژیک، تجزیه و تحلیل ریسک و سیاست، طبقه بندی ، ذخیره سازی، انتشار، گزارش وتبادل اطلاعات قابل اعتماد، به موقع، و عینی )ملموس( را دارا می باشد. بازاریابی ھوشمند اطلاعات بدست آمده از تجزیه و تحلیل مشتری و تجزیه و تحلیل صنعت و ھمچنین شرایط عمومی بازار را بھم پیوند داده و انسجام می بخشد (ابراهیمی، 1389: 90)بازاریابی ھوشمند به دنبال درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی محیط داخلی و خارجی مربوط به مشتریان یک شرکت، رقبا، بازارھا و صنعت به منظور ارتقاء فرایند تصمیم گیری است. این امر نیاز به یکپارچه سازی ھوش رقابتی، تحقیقات بازاریابی، تجزیه و تحلیل بازار، کسب و کار و اطلاعات مربوط به تجزیه و تحلیل مالی دارد (ھاستر، ٢٠٠۵ : 23)قسمتهایی از پیشینه پژوهش:آقایان دکتر سید رضا جوادین دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و هاشم آقا زاده و محمد رحیم اسفیدانی دانشجویان دکترای مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران در سال 1389 در مقاله ای با عنوان استراتژی بازاریابی هوشمند ، بیان داشتند که سازمانها را برای خلق مزیت رقابتی پایدار ناچار به استفاده از استراتژی های بازاریابی هستندهر چند که وجود سایر استراتژی های وظیفه ای نیز لازم می باشد . بنا بر یک رویکرد ترکیبی یکپارچه سازمان ها می توانند استراتژی های بازاریابی خود را بر مبنای قابلیتها و توانمندی های داخلی و جایگاه خارجی ( محیط و بازار ) توسعه دهند .در راستای پایداری مزیت رقابتی ، استراتژی های بازاریابی دو نقش اساسی ایفا می کنند اول : تشویق مشتریان به بازگشت (دیدگاه بازارمحور) دوم : ایجاد شایستگی های متمایز از طریق دستیابی به چهار ویژگی ، ارزشمندی  ، کمیاب بودن  ، غیر قابل تقلید  و قابل سازماندهی  .___________________valuable  Rare  Not imitable  To be able to organizeتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

برچسب ها:
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی دانلود مباني نظري هوش بازاریابی چیست مباني نظري تعریف هوش بازاریابی پيشينه تحقيق سیستم بازاریابی هوشمند پيشينه پژوهش هوش بازاریابی فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد هوش بازاریابی چارچوب نظر

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بانکداری نوین و الکترونیکی (فصل دوم)

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بانکداری نوین و الکترونیکی (فصل دوم),ارزیابی کانال های بانکداری الکترون,انواع بانكداري الكترونيكي,بانكداري نوین,بانکداری اینترنتی,بانکداری تلفنی,بانکداری موبایلی,شبكه هاي بانكداري الكترونيكي,مبانی نظری بانکداری نوین دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بانکداری نوین و الکترونیکی (فصل…

  • دانلود مباني نظري اهداف فعالیت های فوق برنامه

    دانلود مباني نظري اهداف فعالیت های فوق برنامه دانلود دانلود مباني نظري اهداف فعالیت های فوق برنامه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - بخش اول : پیشینه مبانی فعالیت های…

  • پاورپوینت ازدواج موفق

    پاورپوینت ازدواج موفق دانلود پاورپوینت ازدواج موفق دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ازدواج موفق بستگی به عوامل مختلفی دارد که خیلی از آنها را باید در دوران نامزدی ارزیابی کرد. عوامل دیگری نیز…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بورس اوراق بهادار

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بورس اوراق بهادار دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بورس اوراق بهادار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه امروزه یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار…

  • فایل لایه باز کارت ویزیت عکاسی

    باز,عکاسی,فایل,کارت,لایه,ویزیت دانلود فایل اصلی فایل لایه باز کارت ویزیت عکاسی از سایت دانلود فایل فایل لایه باز  کارت ویزیت عکاسیقابل ویرایش برچسب ها: فایل لایه باز کارت ویزیت عکاسی مورد استفاده برای عکاسی ها و آتیله ها

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد پنج گانه شخصیت(فصل دوم پایان نامه)

    پرسشنامه 5 عاملی شخصیت,پرسشنامه شخصیت آیزنک,پرسشنامه شخصیتی,پرسشنامه نئو فرم بلند,پنج عامل شخصیت,پيشينه پژوهش 5عاملی شخصیت,پيشينه تحقيق عوامل شخصیت,تفسی,تفسیر آزمون نئو,دانلود مباني نظري ابعاد شخصیت,مباني نظري و پيشينه پژوهش ویژگیهای شخصیتی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد پنج…

  • قالب بالا رونده

    قالب بالا رونده دانلود قالب بالا رونده دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب بالا رونده مقدمهقالبهای لغزنده قائمقسمتهای اصلی یک قالب لغزنده قالب بندی دیوار های بتنی به روش لغزندهچاه های آسانسورقالب های لغزنده افقیقالب های…

  • پاورپوینت آشنایی با سبک معماری آذری

    پاورپوینت آشنایی با سبک معماری آذری برچسب ها: دانلود پاورپوینت آشنایی با سبک معماری آذری آشنایی با سبک معماری آذریسبک معماری آذریپاورپوینت سبک معماری آذریآرامگاه شيخ صفي الدين اردبيليمسجد ورامینمسجدجامع یزدپاورپوینت آشنایی با سبک معماری آذری رفتن به سایت اصلی…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق اعتیاد بیماری اصلی،پیش رونده و كشنده

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق اعتیاد بیماری اصلی،پیش رونده و كشنده دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق اعتیاد بیماری اصلی،پیش رونده و كشنده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اعتیاد : اعتیاد یک بیماری…

  • تحقیق پیمان‌های استراتژیک و امنیتی افغانستان - آمریکا از منظر حقوق بین‌الملل

    تحقیق پیمان‌های استراتژیک و امنیتی افغانستان - آمریکا از منظر حقوق بین‌الملل دانلود تحقیق پیمان‌های استراتژیک و امنیتی افغانستان - آمریکا از منظر حقوق بین‌الملل دسته بندي : حقوق جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: دانلود تحقیق با موضوع پیمان‌های…

  • پاورپوینت تب و تشنج در کودکان

    پاورپوینت تب و تشنج در کودکان دانلود پاورپوینت تب و تشنج در کودکان دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت تب و تشنج در کودکان،در حجم 46 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: تشنج ناشی…

  • پاورپوینت اصول تعمیرات و نگهداری دستگاه های رادیولوژی

    پاورپوینت اصول تعمیرات و نگهداری دستگاه های رادیولوژی برچسب ها: نمایندگی فروش دستگاه رادیولوژیقیمت دستگاه رادیولوژی پرتابلقیمت انواع دستگاه های رادیولوژیدستگاه رادیولوژی انالوگفروش دستگاه رادیولوژی دست دوموزن دستگاه رادیولوژیدستگاه رادیولوژی دامپزشکیدستگاه رادیولوژی سیار رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اصول تعمیرات…

  • پاورپوینت اختلالات سیستم عصبی

    پاورپوینت اختلالات سیستم عصبی برچسب ها: درمان اختلالات عصبیبیماری های عصبی انسانعلت اختلالات عصبیشایع ترین بیماری های مغز و اعصاببیماری مغزی در جدولاختلال عصبی میفوسونیااختلال عصبی در جدولاختلالات عصبی رشدی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اختلالات سیستم عصبی دسته بندي…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق سلامت روان و ایمان

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق سلامت روان و ایمان دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق سلامت روان و ایمان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق سلامت روان و ایمان فصل دوم :…

  • بررسی رابطه ی بین نوع ساختار سازمانی با سازگاری دانشجویان

    بررسی رابطه ی بین نوع ساختار سازمانی با سازگاری دانشجویان,پایان نامه ساختار سازمانی,پایان نامه سازگاری دانشجویان,پروژه مدیریت ساختار سازمانی و سازگاری در بین دانشجویان,تحقیق بررسی ساختار سازمانی و سازگاری,مقاله ساختار سازمانی دانلود فایل اصلی بررسی رابطه ی بین نوع ساختار…

  • بررسی ارزيابی ضرورت و خلاءهای موجود در آموزش مهارت‌های زندگی دانش آموزان

    آموزش مهارت های زندگی,پایان نامه مهارت های زندگی,تحقیق مهارت حل مساله,مهارت تصمیم گیری,مهارت شهروند جهانی,نظریه های یادگیری مهارت های زندگی,نظریه هوش چندگانه,نظریه یادگیری اجتماعی دانلود فایل اصلی بررسی ارزيابی ضرورت و خلاءهای موجود در آموزش مهارت‌های زندگی دانش آموزان از…

  • پاورپوینت پوکی استخوان

    پاورپوینت پوکی استخوان برچسب ها: پوکی استخوان و تغذیهپیشگیری از پوکی استخوانعکس پوکی استخواندرمان قطعی پوکی استخواندرمان پوکی استخوان در افراد مسنتحقیق کامل در مورد پوکی استخوانتشخیص پوکی استخوانپوکی استخوان به زبان ساده رفتن به سایت اصلی پاورپوینت پوکی استخوان…

  • چارچوب نظری و پیشینه تحقیق نظریه های اضطراب و اضطراب امتحان (فصل 2 پایان نامه)

    پيشينه پژوهش نظریه های اضطراب,پيشينه تحقيق اضطراب,پيشينه نظري علل اضطراب,چارچوب نظري مولفه های اضطراب,دانلود مباني نظري نظریه های اضطراب,فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد اضطراب,مباني نظري اضطراب امتحان,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)اضطراب و فرسودگی شغلی دانلود فایل اصلی…

  • مبانی نظری و پیشینه بهسازي نيروي انساني و سرمايه اجتماعي

    مبانی نظری و پیشینه بهسازي نيروي انساني و سرمايه اجتماعي دانلود مبانی نظری و پیشینه بهسازي نيروي انساني و سرمايه اجتماعي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 ) مقدمه 14 2…

  • پاورپوینت جزییات آرماتورگذاری در ساختمان های بتنی

    پاورپوینت جزییات آرماتورگذاری در ساختمان های بتنی دانلود پاورپوینت جزییات آرماتورگذاری در ساختمان های بتنی دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت جزییات آرماتورگذاری در ساختمان های بتنی، در حجم 56 اسلاید قابل ویرایش، به…

  • پیشینه تحقیق بازار بورس ، دلايل عمده تامين مالي شركت ها

    پیشینه تحقیق بازار بورس ، دلايل عمده تامين مالي شركت ها دانلود پیشینه تحقیق بازار بورس ، دلايل عمده تامين مالي شركت ها دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانب نظری وپیشینه تحقیق بازار…

  • تحقیق در مورد ورزش های تناسب اندام هوازی برای درمان التهاب مفصل

    تحقیق در مورد ورزش های تناسب اندام هوازی برای درمان التهاب مفصل دانلود تحقیق در مورد ورزش های تناسب اندام هوازی برای درمان التهاب مفصل دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : فایل تحقیق در…

  • پاورپوینت روش‌های مدرن تأمین مالی در شهرداری

    پاورپوینت روش‌های مدرن تأمین مالی در شهرداری برچسب ها: روش‌های مدرن تأمین مالی در شهرداریروش‌های تأمین مالیویژگیهای تسهیلات پروژه ایابزارهای انتفاعی با بازدهی انتظاری و معینروشهای تأمین مالی پروژه ایهزینه های شهرداریها رفتن به سایت اصلی پاورپوینت روش‌های مدرن تأمین…

  • بررسی مقایسه ای شاخص (Berg ) در بیماران سکته مغزی وافراد سالم

    بررسی مقایسه ای شاخص (Berg ) در بیماران سکته مغزی وافراد سالم برچسب ها: بررسی مقایسه ای شاخص (Berg ) در بیماران سکته مغزی وافراد سالم مقایسه ای شاخص BergBergسکته مغزیسیستم بینایی رفتن به سایت اصلی بررسی مقایسه ای شاخص…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نکات پزشکی روزه داری خوب

    دانلود پاورپوینت با موضوع نکات پزشکی روزه داری خوب برچسب ها: نکات بهداشتی روزه داریآداب روزه داریفواید روزه داریمضرات روزه گرفتنزیانهای روزه داریفلسفه روزه داریدرباره روزه گرفتننکات روزه داری رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع نکات پزشکی روزه…

  • فیلم آموزش کامل درس سوم عربی پایه نهم - جسرالصّداقة ( پل دوستی )

    جزوه عربی کنکور,جزوه کامل عربی نهم,جزوه کامل عربی یازدهم دبیرستان,عربی دوم دبیرستان برای کنکور,فیلم آموزشی عربی نهم,قواعد عربی 2 برای کنکور دانلود فایل اصلی فیلم آموزش کامل درس سوم عربی پایه نهم - جسرالصّداقة ( پل دوستی ) از سایت…

  • بررسی رابطه بین کمالگرایی و سرسختی با رضایت زناشویی در دانشجویان متاهل

    بررسی رابطه بین کمالگرایی و سرسختی با رضایت زناشویی در دانشجویان متاهل برچسب ها: تحقیق کمالگراییرضایت زناشوییسرسختیدانشجویان متاهلبررسی رابطه بین کمالگرایی و سرسختی با رضایت زناشویی در دانشجویان متاهلتاریخچه کمال گراییابعاد کمال گراییابعاد و نظریه های رضایت زناشوییعوامل موثر بر…

  • پیشینه و مبانی نظری سازگاري روانشناختي

    پیشینه و مبانی نظری سازگاري روانشناختي دانلود پیشینه و مبانی نظری سازگاري روانشناختي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سازگاري روانشناختي منظور از سازگاري ، انطباق متوالي با تغييرات و ايجاد ارتباط بين خود…

  • بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در ایران

    بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در ایران برچسب ها: پذیرش بانکداری اینترنتی مدل پذیرش تکنولوژیپایان نامه بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در ایرانپروژه بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در ایرانتحقیق بررسی عوامل موثر بر…

  • ادبیات نظری موسیقی و عناصر آن،موسیقی درمانی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری موسیقی و عناصر آن,پیشینه نظری موسیقی و عناصر آن,چارچوب نظری موسیقی و عناصر آن و موسیقی درمانی,دانلود مبانی نظری موسیقی درمانی,فصل دوم پایان نامه موسیقی و عناصر آن,موسیقی درمانی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری موسیقی و عناصر آن،موسیقی…

  • پاورپوینت معماری در اقلیم گرم و خشک

    پاورپوینت معماری در اقلیم گرم و خشک دانلود پاورپوینت معماری در اقلیم گرم و خشک دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت معماری در اقلیم گرم و خشک(فلات مرکزی)،در حجم 49 اسلاید قابل ویرایش،همراه با…

  • بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان، بر اساس مدل SWIPE

    بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان، بر اساس مدل SWIPE برچسب ها: بازاریابی حسی خرید مشتریانپایان نامه بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان بر اساس مدل SWIPEپروژه بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان بر اساس مدل SWIPEدانلود…

  • بررسي اثرات اقتصادي الحاق ايران به سازمان تجارت جهاني (WTO) بر صنعت بيمة كشور

    WTO,بیمه,تراکم بیمه,شاخص نفوذ بیمه,موافقتنامه عمومی‌تعرفه و تجارت دانلود فایل اصلی بررسي اثرات اقتصادي الحاق ايران به سازمان تجارت جهاني (WTO) بر صنعت بيمة كشور از سایت دانلود فایل تحقیق بررسي اثرات اقتصادي الحاق ايران به سازمان تجارت جهاني (WTO)  بر…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع تقسیم اموال ميان شركا

    دانلود پاورپوینت با موضوع تقسیم اموال ميان شركا برچسب ها: تقسیم دارایی شرکتنحوه تصفیه شرکت و تقسیم اموال در انحلال شرکت با مسئولیت محدودچگونه می‌توان ملک مشاع را تقسیم کردتقسیم ارث و فروش اموال منقول و غیر منقول و کلیات…

  • پاورپوینت مدارهای منطقی(ورود به سیستم دیجیتال)

    پاورپوینت مدارهای منطقی(ورود به سیستم دیجیتال) برچسب ها: پاورپوینت مدارهای منطقیورود به سیستم دیجیتال رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مدارهای منطقی(ورود به سیستم دیجیتال) دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت مدارهای منطقی(ورود…