چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)

پيشينه پژوهش هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق سیستم بازاریابی هوشمند,چارچوب نظر,چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی,دانلود مباني نظري هوش بازاریابی چیست,فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد هوش بازاریابی,مباني نظري تعریف هوش بازاریابی
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)  در 32 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:بازاریابی  جوامع بشری ، خصوصا جهان امروز ، تامین تمامی نیازهای خود را مرهون دانش و مهارتهای  بازاریابی است. بازاریابی به عنوان یک علم مراحل تکامل خود را از دهه های نخست 1900 میلادی با الهام از مکتب اقتصادی آلمان طی نموده است، ولی آن قسمت از بازاریابی که صرفا کانون توجه خود را به شناخت نیازهای بشر اختصاص داده تقریبا از سال 1950 به بعد آغاز گردیده است. بازاریابی در ادبیات معاصر چیزی جز شناسایی نیازها و و خلق ایده های نو در جهت رهیافت به تامین آنها درزمان و مکان مناسب نیست. امروزه حیطه و برد بازاریابی بسیار وسیع و گسترده شده و در کلیه حوزه های صنعتی  ، خدماتی ، سیاسی ، سیاحتی و ….. به عنوان عاملی تعیین کننده به شمار می رود . ظهور علوم مختلف و کاربرد علم بازاریابی در آنها ، این رشته علمی را بسیار مهیج نموده ودر کانون توجه قرار داده است . طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، بازاریابی عبارتست از « فرآیند برنامه ریزی و اجرای یک مفهوم ، قیمت گذاری ،ترفیع و توزیع ایده ها ،کالاها و خدمات برای ایجاد مبادله در جهت برآورده کردن اهداف سازمانی و فردی ». (علیپور 1391 :12)هوش بازاریابی  آنچه در دهه های اخیر در دنیای کسب و کار بیش از پیش خودنمایی کرده است افزایش شدت رقابت میان شرکتها برای بقا در بازار و کسب سهم بازار بیشتر بوده است، بطوریکه این رقابت گاه به قیمت کنار رفتن تعدادی از رقبا از دور رقابت منجر می شود. توسعه بازارها از یکسو انگیزه های بیشتری را برای ورود به بازار کسب و کار برای شرکتها فراهم آورده است و از سوی دیگر بالا رفتن انتظارات مشتریان و افزایش تعداد رقبا موجب الزامات بالای باقی ماندن در این بازارهای شدیداً رقابتی شده است.در این بازارهای شدیداً رقابتی، کسب اطلاعات و دانش درباره عوامل بازار تبدیل به یک سلاح استراتژیک بسیار مهم برای شرکتها شده است. شرکتها همواره به دنبال دستیابی به اطلاعات اساسی در حوزه های مختلف از جمله بازار، مشتریان، رقبا و … می باشند تا بتوانند تصمیمات آگاهانه و بهتری با توجه به شرایط مختلف بازار بگیرند.  دراکر (1990) عنوان کرد که شروع قرن بیست و یکم، احتمالاً به عنوان مبداء عصر دانش در اذهان خواهد ماند. در این محیط‌های شدیداً رقابتی و پیچیده، دانش تبدیل به یک دارایی کلیدی و مزیت رقابتی برای بیشتر سازمانهای عملیاتی شده است.در نتیجه پیچیدگی و فشارهای رقابتی فزاینده در محیط کسب و کار امروزی، نیاز در حال رشدی به پایش محیطی کارا و موثر بوجود آمده است. هر چند که اکثر سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی بر داده های درونی سازمان متکی هستند، با این حال تحقیقات نشان داده اند که مدیران نیاز به اطلاعات بیرونی دارند که مبنای تصمیم گیری آنها خواهد بود. شرکتها برای اینکه بتوانند بهره گیری از فرصتها را افزایش دهند بایستی در ابتدا موقعیت رقابتی شان را ارزیابی نمایند. تنها در این حالت است که مدیریت قادر خواهد بود تصمیم بگیرد کجا و چگونه شرکت بایستی موقعیت یابی شود. مباحثی که در این زمینه مطرح می شود شامل ارزیابی عملکرد گذشته، قوتها و ضعفهای بازاریابی، شهرت در زمینه کیفیت و … می باشد.به گفته جاوارسکی و وی (1993) تمامی این موضوعات می‌توانند بوسیله برنامه ریزی استراتژیک و هوشمندی بازاریابی اداره شوند. اتور (1995) مفهوم هوشمندی بازاریابی را هم رده برنامه ریزی استراتژیک قرار داده  و عنوان می کند هوشمندی بازاریابی با گردآوری اطلاعاتی که قابل تبدیل شدن به هوشمندی عملیاتی می‌باشد و می‌تواند برای برنامه‌ریزی استراتژیک کوتاه‌مدت و بلندمدت مورد استفاده قرار گیرد، یک گام جلوتر از رقابت قرار   می گیرد. اگر شرکتی از سیستمهای هوشمندی بازاریابی استفاده کند، برون داد کار می تواند تصمیمات بازاریابی درست و دقیقی باشد که می تواند یکی از بهترین منابع مزیت رقابتی باشد. اهمیت نسبی برنامه ریزی و هوشمندی بازاریابی زمانی کاملاً مشخص می گردد که شرکت بخواهد با شرایط بازار پویا همراه و همسو گردد. هوشمندی بازاریابی با ارائه اطلاعاتی که موجبات تصمیم گیری صحیح را برای شرکتها فراهم می‌آورد، درون‌داد معناداری را به شرکتها ارائه می دهد و موجبات بهبود عملکرد شرکت را فراهم می آورد. هدف این مقاله ارائه یک چارچوب مفهومی برای بهبود عملکرد بازاریابی با بهره گیری از هوشمندی بازاریابی می باشد.هاستر (2005) هوشمندی بازاریابی را به عنوان توانایی درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی محیط درونی و بیرونی مرتبط با مشتریان، رقبا، بازارها، صنعت و استفاده از دانش به دست آمده برای برنامه ریزی استراتژیک کوتاه مدت و بلندمدت در نظر می گیرد. این تعریف موجب تقویت این دیدگاه می شود که هوشمندی به دست آمده برای کمک به تصمیم گیریهای مرتبط با بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین کمک مستقیم هوشمندی بازاریابی در ادبیات به طور آشکاری آورده شده است. کاستانون (2004) عنوان می کند که هوشمندی بازاریابی عبارتست از تعدیل داده های درونی و بیرونی، تجزیه و تحلیل و مدلسازی مجدد آماری آنها که هدف نهایی آن بهبود پاسخ بازاریابی می باشد.  فیلیپ کاتلر  هوش بازاریابی را « اطلاعات هر روزه در مورد تغییرات در محیط بازاریابی  که به مدیران در آماده سازی و تطبیق برنامه های بازاریابی کمک میکند تعریف کرده است » (کاتلر، 2002 :234).و همچنین او در سال 2005 هوشمندی بازاریابی راچنین تعریف میکند  یک جریان مداوم از اطلاعات در باره فناوریهای جدید، بازارها ، مشتریان و محیط قانونی و اقتصادی که در موقعیت شرکت موثر است را فراهم میکند .آقای جافه  هوش بازاریابی را جمع آوری اطلاعات از محیط بیرون و مجموعه فعالیتهای درون شرکت میداند.  آقای دکتر فاریابی هوش بازاریابی  را یک توانایی در فرد یا سازمان میداند که به مدیران برای دستیابی به استراتژی ، برنامه ، هدف ویا حتی چشم انداز سازمان کمک شایانی میکند در واقع سیستم هوش بازاریابی مشخص میکند که چه نوع هوشی مورد نیاز است و آن را از محیط دریافت کرده و در اختیار سازمان قرار میدهد . هدف هوش بازاریابی مواجه کردن مدیران با واقعیات ،اطلاعات و بینشی است که در تصمیم گیریهای کسب وکار کمک میکند  با اجرای هوش بازاریابی ابزاری مناسب برای مدیریت به وجود می آید تا با مجموعه ای از فعالیتها بتوانند در بلند مدت با مشتریان و رقبای سازمان هوشمندانه تر برخورد کنند. (اسومار  ،1998 به نقل از فاریابی :79) یک سیستم  بازاریابی هوشمند  شامل افراد،تجهیزات و روشهای های جمع آوری، مرتب کردن ، تجزیه و تحلیل، ارزیابی و توزیع مناسب و به موقع  اطلاعات صحیح برای استفاده تصمیم گیرندگان بازاریابی در جهت  بهبود برنامه ریزی بازاریابی و پیاده سازی آن می باشد این سیستم از مدیران بازاریابی آغاز و به آنها ختم می شود این سیستم ابتدا از طریق تماس با مدیران نیازهای اطلاعاتی آنان را تامین می کند سپس این اطلاعات توسط منابع داخلی شرکت ، فعالیتهای اطلاع رسانی و فرآیند تحقیقات بازاریابی تهیه و آماده میشوند . از طریق تجزیه و تحلیل این اطلاعات تهیه شده قابل استفاده می شوند و بالاخره این سیستم در زمان مناسب و برای کمک به مدیران در امر برنامه ریزی ، اجرا و کنترل بازاریابی اطلاعات تهیه شده را در اختیار آنان قرار می دهد .یک سیستم  بازاریابی هوشمند سیستمی است که بین اطلاعات مورد نیاز مدیران از یک سو و اطلاعاتی که فراهم کردن آنها عملا ممکن است از سوی دیگر تعادل برقرار کند برای دستیابی به اطلاعات مورد نیاز مدیران ، یک شرکت کار را با مذاکره با آنان شروع میکند . البته مدیران به تمام اطلاعات در خواستی خود نیاز ندارند یا ممکن است تمام اطلاعاتی که نیاز دارند را درخواست نکنند . علاوه بر این ، واحد سیستم اطلاعات بازاریابی ممکن است همواره توانایی تهیه و ارائه کلیه اطلاعات مورد درخواست مدیران را نداشته باشد . بعضی از مدیران نیز بدون تامل در باره اطلاعات مورد نیاز واقعی خود ،خواهان کلیه اطلاعاتی هستند که توان دستیابی به آن را دارند . تکنولوژی اطلاعات جدید امکان فراهم کردن اطلاعات به میزانی به مراتب بیش از نیاز واقعی مدیران رافراهم کرده است ولی اطلاعات بیش از اندازه به همان مقدار مضر است که کمبود اطلاعات.مدیرانی هم هستند که از اطلاعات مورد نیاز خود غافل اند یا این که از نیازهای اطلاعاتی خود آگاهی لازم را ندارند واحد سیستم اطلاعات بازاریابی باید مراقب محیط بازاریابی باشد و اطلاعات مورد نیاز برای اتخاذ تصمیم گیریهای کلیدی را برای تصمیم گیرندگان فراهم سازد.اغلب به دلیل فقدان اطلاعات یا محدودیتهای سیستم اطلاعات بازاریابی برای شرکت امکان تهیه اطلاعات مورد نیاز وجود ندارد.  برای مثال ممکن است مدیر یک مارک کالایی، خواهان اطلاعاتی در زمینه چگونگی تغییر بودجه تبلیغاتی رقبا در ده سال  آینده و نحوه تاثیر آن بر سهم بازار در صنعت مربوطه باشد، اما اطلاعات در مورد بودجه برنامه ریزی شده احتمالا دور از دسترس است ، حتی اگر چنین اطلاعاتی نیز وجود می داشت شرکت چنان سیستم اطلاعات بازاریابی پیشرفته ای ندارد که بتواند تحولات ناشی از چنین تغییراتی را بر سهم بازار پیش بینی کند .بالاخره شرکت باید هزینه و فایده به دست آوردن هر قلم اطلاعات را باهم مقایسه کند، تعیین هزینه و فایده نیز چندان ساده نیست ، اطلاعات فی نفسه فاقد ارزش هستند ارزش اطلاعات به استفاده از آن بستگی دارد. علی رغم اینکه روشهای محاسبه فایده اطلاعات پیشرفت کرده اند اما تصمیم گیرندگان باید معمولا به قضاوتهای ذهنی خود متوسل شوند . (تارخ  ، 1390 : 123)   بازاریابی ھوشمند ظرفیت حضور در خط مقدم کمک رسانی به توسعه محیط کسب و کار از طریق تحقیقات  استراتژیک، تجزیه و تحلیل ریسک و سیاست، طبقه بندی ، ذخیره سازی، انتشار، گزارش وتبادل اطلاعات قابل اعتماد، به موقع، و عینی )ملموس( را دارا می باشد. بازاریابی ھوشمند اطلاعات بدست آمده از تجزیه و تحلیل مشتری و تجزیه و تحلیل صنعت و ھمچنین شرایط عمومی بازار را بھم پیوند داده و انسجام می بخشد (ابراهیمی، 1389: 90)بازاریابی ھوشمند به دنبال درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی محیط داخلی و خارجی مربوط به مشتریان یک شرکت، رقبا، بازارھا و صنعت به منظور ارتقاء فرایند تصمیم گیری است. این امر نیاز به یکپارچه سازی ھوش رقابتی، تحقیقات بازاریابی، تجزیه و تحلیل بازار، کسب و کار و اطلاعات مربوط به تجزیه و تحلیل مالی دارد (ھاستر، ٢٠٠۵ : 23)قسمتهایی از پیشینه پژوهش:آقایان دکتر سید رضا جوادین دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و هاشم آقا زاده و محمد رحیم اسفیدانی دانشجویان دکترای مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران در سال 1389 در مقاله ای با عنوان استراتژی بازاریابی هوشمند ، بیان داشتند که سازمانها را برای خلق مزیت رقابتی پایدار ناچار به استفاده از استراتژی های بازاریابی هستندهر چند که وجود سایر استراتژی های وظیفه ای نیز لازم می باشد . بنا بر یک رویکرد ترکیبی یکپارچه سازمان ها می توانند استراتژی های بازاریابی خود را بر مبنای قابلیتها و توانمندی های داخلی و جایگاه خارجی ( محیط و بازار ) توسعه دهند .در راستای پایداری مزیت رقابتی ، استراتژی های بازاریابی دو نقش اساسی ایفا می کنند اول : تشویق مشتریان به بازگشت (دیدگاه بازارمحور) دوم : ایجاد شایستگی های متمایز از طریق دستیابی به چهار ویژگی ، ارزشمندی  ، کمیاب بودن  ، غیر قابل تقلید  و قابل سازماندهی  .___________________valuable  Rare  Not imitable  To be able to organizeتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

برچسب ها:
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی دانلود مباني نظري هوش بازاریابی چیست مباني نظري تعریف هوش بازاریابی پيشينه تحقيق سیستم بازاریابی هوشمند پيشينه پژوهش هوش بازاریابی فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد هوش بازاریابی چارچوب نظر

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه)

    ابعاد بازاریابی رابطه‌‌مند,بازاریابی رابطه مند در سطح جهانی,تعاری,تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه‌‌مند,چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند(فصل دوم پایان نامه),راهبردهای بازاریابی رابطه‌‌ مند,مدل‌های بازاریابی رابطه‌‌مند دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و…

  • فایل پاورپوینت مجموعه سیاست ها و مقررات مربوط به بافت های تاریخی ایران ازگذشته تا به امروز

    فایل پاورپوینت مجموعه سیاست ها و مقررات مربوط به بافت های تاریخی ایران ازگذشته تا به امروز برچسب ها: دانلود پاورپوینت مجموعه سیاست ها و مقررات مربوط به بافت های تاریخی ایران ازگذشته تا به امروزمجموعه سیاست ها و مقررات…

  • تحقیق درباره ورزش معلولین جهان

    تحقیق درباره ورزش معلولین جهان دانلود تحقیق درباره ورزش معلولین جهان دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : تحقیق درباره ورزش معلولین جهان در قالب word و قابل ویرایش 31 سفحه. بخشی از متن :…

  • پاورپوینت روستــاي پشتيــر(معماری,موقعیت,جغرافیا و محیط زیست)

    پاورپوینت روستــاي پشتيــر(معماری,موقعیت,جغرافیا و محیط زیست) برچسب ها: روستــاي پشتيــرشناسايي روستاشناخت كيفيت ابنيه روستا فضاي باز تأسيسات وتجهيزات روستايي رفتن به سایت اصلی پاورپوینت روستــاي پشتيــر(معماری,موقعیت,جغرافیا و محیط زیست) دسته بندي : برنامه ریزی شهری جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • تحقیق دکتر علی شریعتی

    تحقیق دکتر علی شریعتی دانلود تحقیق دکتر علی شریعتی دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: تحقیق زندگینامه دکتر علی شریعتی، در قالب  فایل Word در 11 صفحه. بخشی از متن فایل: دکتر علی شریعتی…

  • برنامه ريزي- بازاريابي و اصول طراحي پروژه هاي گازرساني

    گازرسانی دانلود فایل اصلی برنامه ريزي- بازاريابي و اصول طراحي پروژه هاي گازرساني از سایت دانلود فایل برنامه ريزي- بازاريابي و اصول طراحي پروژه هاي گازرساني در حجم 82 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست…

  • پیشینه و مبانی نظری رفتار پیشرفت گرا

    پیشینه و مبانی نظری رفتار پیشرفت گرا دانلود پیشینه و مبانی نظری رفتار پیشرفت گرا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار پیشرفت گرا ساختار نظريه اتكينسون اتكينسون رفتار…

  • پیشینه و مبانی نظری اثرات پياده ‏سازي شهر الکترونيک بر مديريت شهري

    پیشینه و مبانی نظری اثرات پياده ‏سازي شهر الکترونيک بر مديريت شهري دانلود پیشینه و مبانی نظری اثرات پياده ‏سازي شهر الکترونيک بر مديريت شهري دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق ساختار مغز و عملکرد آن وفرایند خلاقیت

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق ساختار مغز و عملکرد آن وفرایند خلاقیت دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق ساختار مغز و عملکرد آن وفرایند خلاقیت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق ساختار…

  • دانلود پرسشنامه سلامت خانواده اصلی(FOS)

    پرسشنامه fos,پرسشنامه رایگان سلامت خانواده,پرسشنامه سلامت,پرسشنامه مقیاس سلامت خانواده اصلی,پرسشنامه مقیاس سلامت خانواده اصلی(FOS),دانلود پرسشنامه سلامت خانواده,مقیاس سلامت خانواده اصلی(FOS),نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه سلامت خانواده اصلی(FOS) از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه سلامت خانواده اصلی(FOS) در 11…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات افسردگی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات افسردگی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات افسردگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اختلالات افسردگی کلیات حدود 2500 سال است که اختلالات…

  • قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 7

    قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 7 دانلود قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 7 دسته بندي : مهندسی کشاورزی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 7 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و…

  • پاورپوینت مديريت تغییر

    پاورپوینت مديريت تغییر برچسب ها: مدیریت تغییر pdfمقاله مدیریت تغییرتعریف مدیریت تغییرمدیریت تغییر pptمدیریت تغییر در سازمان چیستکتاب مدیریت تغییرپاورپوینت مدیریت تغییرمدیریت تغییر چیست رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مديريت تغییر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • فایل تحقیق آشنایی با مدیریت زنجیرۀ تأمین و تولید ناب

    فایل تحقیق آشنایی با مدیریت زنجیرۀ تأمین و تولید ناب دانلود فایل تحقیق آشنایی با مدیریت زنجیرۀ تأمین و تولید ناب دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل ورد تحقیق آشنایی با مدیریت زنجیرۀ تأمین و…

  • بررسی تأثیر انعطاف پذیری شناختی بر مقاومت در تغییر سازمانی تحت تأثیر رفتار شهروندی سازمانی

    بررسی تأثیر انعطاف پذیری شناختی بر مقاومت در تغییر سازمانی تحت تأثیر رفتار شهروندی سازمانی برچسب ها: انعطاف پذیر شناختی مقاومت سازمانی مقاومت عاطفی مقاومت شناختی رفتار شهروندی سازمانیدانلود پایان نامه بررسی تأثیر انعطاف پذیری شناختی بر مقاومت در تغییر…

  • تحقیق در مورد تفسیر سوره عصر

    تحقیق در مورد تفسیر سوره عصر دانلود تحقیق در مورد تفسیر سوره عصر دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل قرآن براى نجات از آن خسران عظیم، برنامه جامعى تنظیم کرده، که در آن بر چهار اصل…

  • پاورپوینت در مورد قوانین فوتبال

    پاورپوینت در مورد قوانین فوتبال دانلود پاورپوینت در مورد قوانین فوتبال دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع قوانین فوتبال؛ در قالب ppt و در 90 اسلاید، قابل ویرایش.   بخشی از متن…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم هوش رقابتی (فصل دوم)

    پیشینه پژوهش اخلاق هوش رقابتی,پیشینه پژوهش اهداف سیستم هوشمندی رقابتی,پیشینه تحقیق خواص پنجگانه هوشمندی رقابتی,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم بورس الکترونيک (فصل دوم),مبانی نظری حوزه هوش رقابتی,مبانی نظری هوشمند,مقاله تکنیک ها هوش رقابتی دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت فنگ شویی در معماری

    Feng Shui,پاورپوینت آشنایی با فنگ شوئی در معماری,پاورپوینت فنگ شویی در معماری,دانلود پاورپوینت فنگ شویی در معماری,عناصر پنج گانه فنگ شویی,فنگ شویی در معماری,فنگ شویی فضاها,معنای فنگ شوئی دانلود فایل اصلی پاورپوینت فنگ شویی در معماری از سایت دانلود فایل…

  • پاورپوینت بررسی تأثیرات SMS در حوزه ارتباطات

    پاورپوینت بررسی تأثیرات SMS در حوزه ارتباطات برچسب ها: پاورپوینت بررسی تأثیرات SMS در حوزه ارتباطات رفتن به سایت اصلی پاورپوینت بررسی تأثیرات SMS در حوزه ارتباطات دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان:…

  • دانلود پرسشنامه خودكارآمدي بندورا

    پرسشنامه خود,پرسشنامه خودکارآمدی اجتماعی,پرسشنامه خودکارآمدی شرر,پرسشنامه خودکارآمدی شوارتز,پرسشنامه خودکارآمدی عمومی شوارتز,دانلود پرسشنامه خودکارآمدی بندورا,دانلود رایگان پرسشنامه خودکارآمدی بندورا,دانلود رایگان پرسشنامه خودکارآمدی عمومی شرر دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه خودكارآمدي بندورا از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه خودكارآمدي بندورا در 6…

  • پاورپوینت درمورد کاربرد آنزیم ها در نانوایی

    آنزیم های گندم,بهداشت و تهیه نان بدون جوش شیرین,پاورپوینت درمورد کاربرد آنزیم ها در نانوایی,پروتئینازها,تاثیراختصاصی پروتئازها برگلوتن,کاربرد آمیلاز ها درسایر فرآورده های نانوایی,منابع همی سلولازهای مورد استفاده درصنعت نانوایی,منبع پروتئازها دانلود فایل اصلی پاورپوینت درمورد کاربرد آنزیم ها در نانوایی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مننژیت

    دانلود پاورپوینت با موضوع مننژیت برچسب ها: مننژیت باکتریاییانواع مننژیتمننژیت در نوزادانراههای انتقال مننژیتراههای پیشگیری از مننژیتدوره کمون مننژیتعلائم مننژیت در بزرگسالان چیستعوارض بیماری مننژیت چیست رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع مننژیت دسته بندي : پزشکی جزئیات…

  • پاورپوینت خلاقیت، کارآفرینی، خوداشتغالی

    پاورپوینت خلاقیت، کارآفرینی، خوداشتغالی دانلود پاورپوینت خلاقیت، کارآفرینی، خوداشتغالی دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت خلاقیت ، کارآفرینی، خوداشتغالی،در حجم 151 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: هر روز صبح غزال آفریقایی از خواب…

  • پاورپوینت جریان الکتریکی

    پاورپوینت جریان الکتریکی دانلود پاورپوینت جریان الکتریکی دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت جریان الکتریکی،در حجم 46 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: جریان الکتریکی: در پدیده ی تخلیه الکتریکی، الکترون ها…

  • پاورپوینت بوتولیسم

    پاورپوینت بوتولیسم برچسب ها: پادزهر بوتولیسممدت زمان اثر سم بوتولیسماز بین بردن سم بوتولیسمدوره کمون بوتولیسمسم بوتولیسم در کشکپیشگیری از بوتولیسمبوتولیسم تیوالمکانیسم اثر سم بوتولیسم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت بوتولیسم دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • دانلود پرسشنامه تجدید نظر شده وسواس فکری عملی (OCI-R)

    Obsessive compulsive questionnaire revised (OCIR),ابزار تجدید نظر شده وسواس فکری عملی (OCIR),پرسشنامه OCIR,پرسشنامه تجدید نظر شده وسواس فکری عملی (OCIR),دانلود پرسشنامه تجدید نظر شده وسواس فکری عملی,مقیاس تجدید نظر شده وسواس فکری عملی (OCIR) دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه تجدید…

  • تحقیق نماز جماعت

    تحقیق نماز جماعت دانلود تحقیق نماز جماعت دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل یکی از زیباترین روایاتی که ثواب نماز جماعت در آن تبیین شده است، روایت نقل شده از پیامبر خدا صلی الله علیه و آله می باشد…

  • پیشینه و مبانی نظری ازدواج و طلاق

    پیشینه و مبانی نظری ازدواج و طلاق دانلود پیشینه و مبانی نظری ازدواج و طلاق دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ازدواج و طلاق ازدواج انسان براساس اراده الهي به صورت فطري موجودي است…

  • پاورپوینت گرایش سیستمهای قدرت الکتریکی

    پاورپوینت گرایش سیستمهای قدرت الکتریکی دانلود پاورپوینت گرایش سیستمهای قدرت الکتریکی دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت گرایش سیستمهای قدرت الکتریکی(درس آشنایی با مهندسی برق)،در حجم 52 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از…

  • پاورپوینت باغ عنیف آباد شیراز

    پاورپوینت باغ عنیف آباد شیراز دانلود پاورپوینت باغ عنیف آباد شیراز دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت باغ عنیف آباد و نارنجستان قوام شیراز، در حجم 43 اسلاید قابل ویرایش ،همراه با یک هدیه…

  • طرح توجیهی و کارافرینی توليد صنعتي موزاييک کف

    پروژه کارآفريني توليد موزاييك,پروژه کارافريني طرح توجيهي توليد کاشي کف,تولید موزاييک,دانلود پروژه کارآفرینی کاشی,طرح توجیهی و کارافرینی توليد صنعتي موزاييک کف,طرح كارآفريني کار گاه موزائيک سازي,طرح های توجیهی رایگان,کارافرینی خط تولید موزائیک دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارافرینی توليد…

  • پاورپوینت فرآورده های شیلات

    پاورپوینت فرآورده های شیلات برچسب ها: درامد مهندسی شیلاتآینده شغلی مهندسی شیلاتبازار کار مهندسی شیلاترشته ی شیلاتتحقیق در مورد شیلاتعلوم و مهندسی شیلاترشته شیلاتشیلات چیست رفتن به سایت اصلی پاورپوینت فرآورده های شیلات دسته بندي : صنایع غذایی جزئیات و…

  • مکتب معماری باهاوس

    مکتب معماری باهاوس دانلود مکتب معماری باهاوس دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل مکتب معماری باهاوس باهاوس نام يك مكتب معماري است كه از نام مدرسه هنر و معماري باهاوس در آلمان گرفته شده است. اين مدرسه…

  • مبانی نظری و پیشینه تجربی پژوهش شیوه ها و سبکهای مقابله ای( فصل 2)

    پرسشنامه سبک های مقابله ای,دانلود مباني نظري تعریف سبک های مقابله ای,سبک های مقابله ای چیست,فصل دوم پايان نامه ارشد انواع مهارت های مق,مباني نظري راهبردهای مقابله ای چیست,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)سبک های مقابله,مهارت های مقابله ای…